10. leht 14-st
Postitatud: 15.01.2009 22:58
Postitas TõnuriCCE
uuel autol võib vähem olla.
natuke kasutatud auto peaks küll tehase andmed järgi tegema
Postitatud: 16.01.2009 8:22
Postitas umka
RFL kirjutas:kasutatud autol peaks ikka vähem olema, kui originaalis
S2000 labisoit oli umbes 20000, midagi seal ei muuta.

Postitatud: 16.01.2009 13:08
Postitas Astrona
umka kirjutas:Tuttav kais Dynomaxil oma S2000-ga. Stend naitas tapselt mis on manuaalis, ehk 240Hp ja 208Nm. Nii et Zolotarevi stend paris tapne

Palju manualis transmissiooni kaoks loetakse?
Kui see kadu võtta laest, siis saab alati numbrid paika.
Olen kah nõus, et päris täpne on.
Ja natukene sõitnud autod peaks ikka võimsamad olema kui päris uued.
Postitatud: 16.01.2009 16:35
Postitas KaroK
Võiks samas TTK ja Liguri pinkide andmeid uuendada kleepsu "Dünostendid" all.
Postitatud: 16.01.2009 17:17
Postitas Ragnar
KaroK kirjutas:Võiks samas TTK ja Liguri pinkide andmeid uuendada kleepsu "Dünostendid" all.
Kui sul on uuemat või täpsustavat infot pinkide kohta siis jaga seda ja ma teen korrektuurid.
Postitatud: 16.01.2009 17:54
Postitas KaroK
Vähemalt kiire otsing andis sellise tulemuse:
Ligur Motors OÜ
Ettevõtluse 4A Karksi-Nuia 69103 0
Tel: 4341112
ligur@hot.ee
Ning selles teemas eespool juba link:
TTK veojõustendi koduleht:
http://www.tktk.ee/index.php?id=1848
Postitatud: 16.01.2009 18:49
Postitas Raceboy
Korralikult hooldatud mootor, mis tehasest tulles tehase andmed välja annab, arendab ka 100 000 läbides paariprotsendilise erinevusega stock numbrid.
Üks põhjus, mis turboautode puhul TKTK ja Dynomaxi numbrid erinevaks teeb, on õhutemperatuur. TKTK-s on alati uks kinni olgu see ventilaator seal kuitahes võimas, IAT on ikka kõrgem kui Dynomaxis lahtiste ustega.
Postitatud: 17.01.2009 14:07
Postitas Ragnar
umka kirjutas:Tuttav kais Dynomaxil oma S2000-ga. Stend naitas tapselt mis on manuaalis, ehk 240Hp ja 208Nm. Nii et Zolotarevi stend paris tapne

Stend näitas 240hj graafikul ? Kui nii siis need ongi ju mootori numbrid mitte rattast.
Postitatud: 17.01.2009 14:31
Postitas umka
Ragnar kirjutas:umka kirjutas:Tuttav kais Dynomaxil oma S2000-ga. Stend naitas tapselt mis on manuaalis, ehk 240Hp ja 208Nm. Nii et Zolotarevi stend paris tapne

Stend näitas 240hj graafikul ? Kui nii siis need ongi ju mootori numbrid mitte rattast.
JAh, numbrid olid hoorattast.
Postitatud: 25.02.2009 17:58
Postitas Ragnar
Sain Silwerilt väikese tip'i uue düno kohta. Jagan siin seda värsket infot. Kui rohkem teada läheb ka dünostendide teemasse.
Hetkel pannakse üles sellist 4wd düno Kostiveres: http://www.dyno-power-run.com/overview.shtml
Tutikas asi. Opereerib rallimaailmas tuntud ja tunnustatud hr. Vanaselja. Asub Aavade ruumides.
Hindadest ja andmetest ei tea veel midagi aga paari nädala jooksul pannakse asi tööle.
Postitatud: 25.02.2009 18:28
Postitas AndresZ
See otse silda ühendamine päris huvitav

Suute jõudude puhul kindlasti vägahea valik. Pole mingit rehvi läbi libisemist rullidel

Postitatud: 25.02.2009 19:02
Postitas Mihkel
Lõpuks saab kõige rohkem kliente ikkagi see dyno, mis kõige suuremaid numbreid näitab
Selle otse rummu külge käiva dyno puhul suureneb velgede rikkumise oht (kuna peab otsese põhjuseta veljed maha võtma ja vedelema jätma).
Enamustele ei ole see ilmselt probleem.

Postitatud: 25.02.2009 20:31
Postitas taxu
No ega autoga väljas sõitmas käimine on ka velgedele küllalt ohtlik- võib ju midagi riivata jne.
Postitatud: 25.02.2009 21:48
Postitas Mihkel
No vaata see on kahe otsaga asi, üks on see kui ise oma vara rikud, teine on see, kui keegi teine hooletusest/pohhuismist sinu vara rikub.
Mina kahjuks ei soovi, et mu vara vabatahtlikult rikutakse, sellepärast käin ka ainult valitud rehvipunktides kui vajadust on.
Üldse mul on see viga küljes, et auto ei ole ainult praktiline ese ja punktist A punkti B kulgemiseks, vaid ka nö. ilu/kunsti asi.
Lihtsalt valus on vaadata, kui ostad 20k maksvad veljed ja nende väärtus 75% alla tõmmatakse ühe tähelepanematusega.
Ma ei ütlegi, et seal nüüd massiliselt kõike rikkuma hakatakse, ilmselt 99% on ralliautod ja nendel ilu on teise järguline.
Lihtsalt nö. suusoojaks teemaarendus.
Teemasse ka, et huvitav mitu setti neil vaheflantse on, et asjad ka ilusti tsentris oleks.
Postitatud: 25.02.2009 22:12
Postitas hents99
Need peaks isetsenreerivad olema, nagu treipingipadrun vms.
Sai ka aasta aega tagasi uuritud sama "pingi" kohta. Mõte oli Tartusse Dynapack soetada, aga siis sai vaid negatiivset vastukaja rullide puudumise tõttu. Ala selline asi ei saagi töötada jne.
Nüüd siis saab seda "mõttetut" aparaati testida ja ehk ka omale soetada hiljem. Suunitlus oleks ka muidugi sama olnud - 4wd ralli autod.