Nissan 200SX S13 SR20DET Junsu
Neid variante on mitmeid kuidas mootori käivitumist ära hoida.
Kõige lihtsam võtta pööreteanduri pistik lahti, siis ei tule ei sädet ega kütust
Kõige lihtsam võtta pööreteanduri pistik lahti, siis ei tule ei sädet ega kütust

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
näna veel "vägistasin" teist natuke,kallasin õli täis filtri jala ja survekanali,et äkki on pump kuiv,vms
aga ei ole.
aga tehke mulle selgeks,KUIDAS saab töötaval mootoril lambist õlipump peeti minna.enne seal kuskil jaapanis vms ta ju väidetavalt töötas.transpordi ja seismise peale ei saa ju pump otsad anda.
ja pumba mahakeeramiseks peab vähemalt karteripõhja maha keerama,plokikaane mahakeeramisest ehk pääseb.siin on raudselt inimesi,kes seda enne teinud,andke nõu.
esialgu jääb asi nüüd seinaäärde.tuju on ni null,et ei taha seal enam midagi liigutada.täna arvestasin kulud ka kokku.kui CA sisse läinud papp välja arvata,siis koos auto ostuhinnaga 100k+ palju-palju töötunde.
üldiselt on kogu komplekt ka müüa.kellel huvi,PS!

aga tehke mulle selgeks,KUIDAS saab töötaval mootoril lambist õlipump peeti minna.enne seal kuskil jaapanis vms ta ju väidetavalt töötas.transpordi ja seismise peale ei saa ju pump otsad anda.
ja pumba mahakeeramiseks peab vähemalt karteripõhja maha keerama,plokikaane mahakeeramisest ehk pääseb.siin on raudselt inimesi,kes seda enne teinud,andke nõu.
esialgu jääb asi nüüd seinaäärde.tuju on ni null,et ei taha seal enam midagi liigutada.täna arvestasin kulud ka kokku.kui CA sisse läinud papp välja arvata,siis koos auto ostuhinnaga 100k+ palju-palju töötunde.
üldiselt on kogu komplekt ka müüa.kellel huvi,PS!
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Kirjuta jaapanlastele ja nokitse muu kallal nii kaua. Maksavad ehk raha kinni. Mul usast oli ühe väiksema asjaga selline kogemus, et perses asi tuli kogemata, ja siis saatsid nende kulul 2tk mulle. Äärmisel juhul pead vana mootori kuskile Japautosse kontrolli viima kui nad plokkima hakkavad.
Ei usu, et nad meelega pekkis mootori saatsid.
Aga õli oli väljas? Kõike võib juhtuda, ka sõitval autol võib pump pekki minna, rääkimata transportimisel. Ära heida meelt - paljud panevadki alustuseks uue pumba
Ei usu, et nad meelega pekkis mootori saatsid.
Aga õli oli väljas? Kõike võib juhtuda, ka sõitval autol võib pump pekki minna, rääkimata transportimisel. Ära heida meelt - paljud panevadki alustuseks uue pumba

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Iseasi mida saaled arvavad, kui ta vahepeal autot ilma õlirõhuta käimas hoidis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
kui ta õlivanni niiehknaa maha keerab siis võib prooviks mõnda raamsaalet vaadata. kui kuivalt kokku ei ladunud siis väike käimine ei tohiks jälgi jätta.
akutrell vist tavaliselt ei arenda niipalju p/min et hästi kiiresti rõhu üles saaks, endal õlivahetuse käigus kulub vähemalt 15 sek enne kui tühikäigul rõhu üles lööb. korra olen ka pöördeid andnud nii 3000, sai u 5 sek rõhu kätte, rohkem küll nii ei tee igaksjuhuks :P
Näiteks BMW diislitel on ka aegajalt esinev probleem et pärast õlivahetust ei saa õlirõhku üles, aitavad suuremad pöörded jällegi. See pole küll eriti tihti esinev aga samas mingit mõistlikku lahendust pole asjale leitud. Muidu pump töötab normaalselt.
kui sul ikka kaua kuivalt seisnud siis üldse ei imesta et võib olla mingi sarnane kala. Filtrisse valamisest on tavaliselt vähe kasu sest normaalsed mootorid löövad ikka õlivannist õli filtrisse mitte vastupidi. pigem tuleb see isegi kahjuks sest sellega lood sa lisatakistuse õhu väljasaamisele, analoogi võib tuua jahutusüsteemist. kui ikka õhumull vahel siis ega see jahutusvedlik ikka läbi minna ei taha.
terv
erich
akutrell vist tavaliselt ei arenda niipalju p/min et hästi kiiresti rõhu üles saaks, endal õlivahetuse käigus kulub vähemalt 15 sek enne kui tühikäigul rõhu üles lööb. korra olen ka pöördeid andnud nii 3000, sai u 5 sek rõhu kätte, rohkem küll nii ei tee igaksjuhuks :P
Näiteks BMW diislitel on ka aegajalt esinev probleem et pärast õlivahetust ei saa õlirõhku üles, aitavad suuremad pöörded jällegi. See pole küll eriti tihti esinev aga samas mingit mõistlikku lahendust pole asjale leitud. Muidu pump töötab normaalselt.
kui sul ikka kaua kuivalt seisnud siis üldse ei imesta et võib olla mingi sarnane kala. Filtrisse valamisest on tavaliselt vähe kasu sest normaalsed mootorid löövad ikka õlivannist õli filtrisse mitte vastupidi. pigem tuleb see isegi kahjuks sest sellega lood sa lisatakistuse õhu väljasaamisele, analoogi võib tuua jahutusüsteemist. kui ikka õhumull vahel siis ega see jahutusvedlik ikka läbi minna ei taha.
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Eile ajasin ringi bmw mootorit, mis sai äsja kokku laotud. Tuld ei ole aga nukale hakkas õli tulema uskumatul kombel alles 30-40 sekundit peale ringi ajamise alustamist. (Filtrikopsiku valasin veel täis :S ) Kusjuures seal mootoris märkasin nii mõndki asja, mille välja jätmisel latakse õli nö otse ja surve tekkimiseks on süsteem liiga vaba (Nukkade otstesse käivad poldid ja katted, nookurite võllide otsad jne )
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
karteripõhi tuleb maha keerata jah. Plokikaanest peaks pääsema jah. Seal on ees üleval 2 polti,mis välja tuleb keerata aga nendele saab ligi ilma plokikaant maha võtmata. Klapikambrikaas tuleb maha võtta aga see on oluliselt lihtsam tegevus. Krdi pole niipidi kunagi alustanud, tavaliselt ikka motor pulkadeks juba siis kui õlipumba kallale asuda vaja. Ainuke mida ma hetkel ei mäleta täpselt on see kuidas all osas kett seal küljes istub. Suure tõenäosusega piisab sellest kui see lõdvaks lasta ja kui vaja siis nukad maha võtta, midagi ülemäära rasket pole.
Küll aga ma tahtsin seda uurida, et mille järgi sa seda vaatad et õlirõhku pole? Kas äkki on võimalik et kell ise kalab või andur? Starteri pöörete ajal ma oma autometeri kella pealt ka ei näind rõhku. Muidu tee selline test, et lase kellelgi sealt õlivalamise korgi juurest sisse vaadata ja käia starteriga mootorit. Enne siis võta ära nt nukaanduri pistik. Sealt sisse vaadates peaks nägema kuidas õlikanalist õli nirisema hakkab. Mingit meeletut survet ei ole aga näha on et tuleb. Kui ei tule siis jah, on seis jama.
aga õlitussüsteem on jah niipidi, et kõigepealt läbi filtri ja siis edasi mujale.
Küll aga ma tahtsin seda uurida, et mille järgi sa seda vaatad et õlirõhku pole? Kas äkki on võimalik et kell ise kalab või andur? Starteri pöörete ajal ma oma autometeri kella pealt ka ei näind rõhku. Muidu tee selline test, et lase kellelgi sealt õlivalamise korgi juurest sisse vaadata ja käia starteriga mootorit. Enne siis võta ära nt nukaanduri pistik. Sealt sisse vaadates peaks nägema kuidas õlikanalist õli nirisema hakkab. Mingit meeletut survet ei ole aga näha on et tuleb. Kui ei tule siis jah, on seis jama.
aga õlitussüsteem on jah niipidi, et kõigepealt läbi filtri ja siis edasi mujale.
kle jah,sain selle ülemise otsa lahti.Simpson kirjutas:karteripõhi tuleb maha keerata jah. Plokikaanest peaks pääsema jah. Seal on ees üleval 2 polti,mis välja tuleb keerata aga nendele saab ligi ilma plokikaant maha võtmata. Klapikambrikaas tuleb maha võtta aga see on oluliselt lihtsam tegevus. Krdi pole niipidi kunagi alustanud, tavaliselt ikka motor pulkadeks juba siis kui õlipumba kallale asuda vaja. Ainuke mida ma hetkel ei mäleta täpselt on see kuidas all osas kett seal küljes istub. Suure tõenäosusega piisab sellest kui see lõdvaks lasta ja kui vaja siis nukad maha võtta, midagi ülemäära rasket pole.
Küll aga ma tahtsin seda uurida, et mille järgi sa seda vaatad et õlirõhku pole? Kas äkki on võimalik et kell ise kalab või andur? Starteri pöörete ajal ma oma autometeri kella pealt ka ei näind rõhku. Muidu tee selline test, et lase kellelgi sealt õlivalamise korgi juurest sisse vaadata ja käia starteriga mootorit. Enne siis võta ära nt nukaanduri pistik. Sealt sisse vaadates peaks nägema kuidas õlikanalist õli nirisema hakkab. Mingit meeletut survet ei ole aga näha on et tuleb. Kui ei tule siis jah, on seis jama.
aga õlitussüsteem on jah niipidi, et kõigepealt läbi filtri ja siis edasi mujale.
karteripõhja kätte ei saanud,ei viitsi rohkem jännata täna.keegi on seal enne remonti teinud ja mingi liimhermeetikuga kokku ladunud,nii alumise plekist karteripõhja,alumiinium karteripõhja kui ka õlipumba


saaledega ei tohiks midagi juhtuda.käis ta kokku umbes 30 sek,koormust taga polnud ja ega ta enne ka päris kuiv polnud
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06