Nissan 200SX S13 SR20DET Junsu

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
tommy99
Postitusi: 92
Liitunud: 28.11.2005 20:46

Postitus Postitas tommy99 »

Lihtsam on kütuserelee välja võtta, kui hakata midagi aretama.
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

lihtsaim viis siiski on CAS- anduri pistik ära võtta, ei ole vaja bensureleed otsima hakata.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Neid variante on mitmeid kuidas mootori käivitumist ära hoida.
Kõige lihtsam võtta pööreteanduri pistik lahti, siis ei tule ei sädet ega kütust :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mixery
Postitusi: 14
Liitunud: 19.08.2006 11:02

Postitus Postitas mixery »

äkki on filtris õhk sees ? tuleks starteriga käiata ja samalajal õlifiltrit vaikselt lahti keerata nii kaua kuni õli hakkab välja pressima :idea:
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

nuh,ma jah siiani tõmbasin pumbakaitsme välja ja süütevõimendil pistikud tagant ära,aga see selleks.

eks ma siis kisun täna pumba maha ja siis paistab...krt,osta veel "lastehaigusteta" SR mootor.kui CA-l on õlitus vähe kehva,siis näe,sellel pole üldse :-D
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Vat sul algul käivitades tõmbas starteril aegajalt hinge kinni - võibolla see oligi õlipumbas kinni.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

näna veel "vägistasin" teist natuke,kallasin õli täis filtri jala ja survekanali,et äkki on pump kuiv,vms :-D aga ei ole.
aga tehke mulle selgeks,KUIDAS saab töötaval mootoril lambist õlipump peeti minna.enne seal kuskil jaapanis vms ta ju väidetavalt töötas.transpordi ja seismise peale ei saa ju pump otsad anda.
ja pumba mahakeeramiseks peab vähemalt karteripõhja maha keerama,plokikaane mahakeeramisest ehk pääseb.siin on raudselt inimesi,kes seda enne teinud,andke nõu.

esialgu jääb asi nüüd seinaäärde.tuju on ni null,et ei taha seal enam midagi liigutada.täna arvestasin kulud ka kokku.kui CA sisse läinud papp välja arvata,siis koos auto ostuhinnaga 100k+ palju-palju töötunde.

üldiselt on kogu komplekt ka müüa.kellel huvi,PS!
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kirjuta jaapanlastele ja nokitse muu kallal nii kaua. Maksavad ehk raha kinni. Mul usast oli ühe väiksema asjaga selline kogemus, et perses asi tuli kogemata, ja siis saatsid nende kulul 2tk mulle. Äärmisel juhul pead vana mootori kuskile Japautosse kontrolli viima kui nad plokkima hakkavad.
Ei usu, et nad meelega pekkis mootori saatsid.
Aga õli oli väljas? Kõike võib juhtuda, ka sõitval autol võib pump pekki minna, rääkimata transportimisel. Ära heida meelt - paljud panevadki alustuseks uue pumba :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

Mul peale bmw mootori remi tuli ka õli ikka päris kaua üles. Ei ole nissani mootoriga kursis aga bemmil on plokis kork mille saad ära võtta ja pääseb ligi õlipumba ringi ajavale ülekandele. Otsisin sobiva padruin ja keerutasin seda trelliga oma 20 minsa kindlasti enne kui õli üles hakkas tulema...
tommy99
Postitusi: 92
Liitunud: 28.11.2005 20:46

Postitus Postitas tommy99 »

peale sellist n**** nagu eriti alla anda küll ei tasu, uue pumba paigaldamisega saab kindlasti päevaga hakkama. Palju uus pump maksab üldse, alla 5k? pole just eriti palju tuleviku kindluse suhtes.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Iseasi mida saaled arvavad, kui ta vahepeal autot ilma õlirõhuta käimas hoidis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

kui ta õlivanni niiehknaa maha keerab siis võib prooviks mõnda raamsaalet vaadata. kui kuivalt kokku ei ladunud siis väike käimine ei tohiks jälgi jätta.

akutrell vist tavaliselt ei arenda niipalju p/min et hästi kiiresti rõhu üles saaks, endal õlivahetuse käigus kulub vähemalt 15 sek enne kui tühikäigul rõhu üles lööb. korra olen ka pöördeid andnud nii 3000, sai u 5 sek rõhu kätte, rohkem küll nii ei tee igaksjuhuks :P

Näiteks BMW diislitel on ka aegajalt esinev probleem et pärast õlivahetust ei saa õlirõhku üles, aitavad suuremad pöörded jällegi. See pole küll eriti tihti esinev aga samas mingit mõistlikku lahendust pole asjale leitud. Muidu pump töötab normaalselt.
kui sul ikka kaua kuivalt seisnud siis üldse ei imesta et võib olla mingi sarnane kala. Filtrisse valamisest on tavaliselt vähe kasu sest normaalsed mootorid löövad ikka õlivannist õli filtrisse mitte vastupidi. pigem tuleb see isegi kahjuks sest sellega lood sa lisatakistuse õhu väljasaamisele, analoogi võib tuua jahutusüsteemist. kui ikka õhumull vahel siis ega see jahutusvedlik ikka läbi minna ei taha.

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Eile ajasin ringi bmw mootorit, mis sai äsja kokku laotud. Tuld ei ole aga nukale hakkas õli tulema uskumatul kombel alles 30-40 sekundit peale ringi ajamise alustamist. (Filtrikopsiku valasin veel täis :S ) Kusjuures seal mootoris märkasin nii mõndki asja, mille välja jätmisel latakse õli nö otse ja surve tekkimiseks on süsteem liiga vaba (Nukkade otstesse käivad poldid ja katted, nookurite võllide otsad jne )
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Simpson
Postitusi: 131
Liitunud: 07.03.2005 22:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Simpson »

karteripõhi tuleb maha keerata jah. Plokikaanest peaks pääsema jah. Seal on ees üleval 2 polti,mis välja tuleb keerata aga nendele saab ligi ilma plokikaant maha võtmata. Klapikambrikaas tuleb maha võtta aga see on oluliselt lihtsam tegevus. Krdi pole niipidi kunagi alustanud, tavaliselt ikka motor pulkadeks juba siis kui õlipumba kallale asuda vaja. Ainuke mida ma hetkel ei mäleta täpselt on see kuidas all osas kett seal küljes istub. Suure tõenäosusega piisab sellest kui see lõdvaks lasta ja kui vaja siis nukad maha võtta, midagi ülemäära rasket pole.

Küll aga ma tahtsin seda uurida, et mille järgi sa seda vaatad et õlirõhku pole? Kas äkki on võimalik et kell ise kalab või andur? Starteri pöörete ajal ma oma autometeri kella pealt ka ei näind rõhku. Muidu tee selline test, et lase kellelgi sealt õlivalamise korgi juurest sisse vaadata ja käia starteriga mootorit. Enne siis võta ära nt nukaanduri pistik. Sealt sisse vaadates peaks nägema kuidas õlikanalist õli nirisema hakkab. Mingit meeletut survet ei ole aga näha on et tuleb. Kui ei tule siis jah, on seis jama.

aga õlitussüsteem on jah niipidi, et kõigepealt läbi filtri ja siis edasi mujale.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

Simpson kirjutas:karteripõhi tuleb maha keerata jah. Plokikaanest peaks pääsema jah. Seal on ees üleval 2 polti,mis välja tuleb keerata aga nendele saab ligi ilma plokikaant maha võtmata. Klapikambrikaas tuleb maha võtta aga see on oluliselt lihtsam tegevus. Krdi pole niipidi kunagi alustanud, tavaliselt ikka motor pulkadeks juba siis kui õlipumba kallale asuda vaja. Ainuke mida ma hetkel ei mäleta täpselt on see kuidas all osas kett seal küljes istub. Suure tõenäosusega piisab sellest kui see lõdvaks lasta ja kui vaja siis nukad maha võtta, midagi ülemäära rasket pole.

Küll aga ma tahtsin seda uurida, et mille järgi sa seda vaatad et õlirõhku pole? Kas äkki on võimalik et kell ise kalab või andur? Starteri pöörete ajal ma oma autometeri kella pealt ka ei näind rõhku. Muidu tee selline test, et lase kellelgi sealt õlivalamise korgi juurest sisse vaadata ja käia starteriga mootorit. Enne siis võta ära nt nukaanduri pistik. Sealt sisse vaadates peaks nägema kuidas õlikanalist õli nirisema hakkab. Mingit meeletut survet ei ole aga näha on et tuleb. Kui ei tule siis jah, on seis jama.

aga õlitussüsteem on jah niipidi, et kõigepealt läbi filtri ja siis edasi mujale.
kle jah,sain selle ülemise otsa lahti.
karteripõhja kätte ei saanud,ei viitsi rohkem jännata täna.keegi on seal enne remonti teinud ja mingi liimhermeetikuga kokku ladunud,nii alumise plekist karteripõhja,alumiinium karteripõhja kui ka õlipumba :x nii et palju õnne :cry:

saaledega ei tohiks midagi juhtuda.käis ta kokku umbes 30 sek,koormust taga polnud ja ega ta enne ka päris kuiv polnud
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Vasta