10. leht 18-st

Postitatud: 29.05.2007 15:05
Postitas temp
tegin mõned screenid mapidest. teadjam mees võib lisada oma kommentaarid.

http://www.honga.eu/maps/

Postitatud: 29.05.2007 15:23
Postitas Kuuno
sedama ei tea aga kust maalt algab rõhuala nendel mappidel? :)

Postitatud: 29.05.2007 16:06
Postitas temp
Ei oska öelda, kuna rõhk ei sõltu õhukogusest ja TP-st seda otse välja niisama arvutada ei saa.

Postitatud: 31.05.2007 9:51
Postitas Raceboy
Kuuno, kuna auto kasutab MAF'i õhukoguse määramiseks, on seal õhukogus, mitte rõhk.
Kommenteeriks natuke toodud tabeleid.
Süütegraafikus jookseb maksimaalkoormuse süütekõver natuke veidralt: suurima momendi alas maksimaalkoormusel (mis sellel mootoril on 4500-5000 p/min) on 4800-5200 pöördel süütenurk küll 15kraadi, kuid juba veidi väiksemal koormusel 17 ja 18 kraadi. Teatavasti tekib detonatsioon maksimaalse pöördemomendi alas, seal võiks süütekõver veidi konservatiivsem olla.

Kas see segutabel on tegelik, mis autol mõõdeti, või nö target-map? Kui tegelik, siis madalamatel koormustel ei peaks nii rikkaks segu reguleerima (10.xx), koos hilise süütega tekitab see väga kõrgeid EGT-sid.

Lühidalt öeldes peaks minu arvates kõrgematel pööretel/koormustel veidi süütenurka tagasi võtma (1-3 kraadi) ja madalamatel koormustel veidi juurde panema, kuid raske on lambist tabelit vaadates põhjapanevaid soovitusi anda.

Postitatud: 31.05.2007 10:14
Postitas temp
target map

Postitatud: 31.05.2007 15:23
Postitas RICE BURNER
Seadistamist tehti proffesionaalse tehnikaga ja süütenurka korrigeeriti nii, et detonatsiooni enam ei esinenud ühelgi koormusel. Olen veendunud, et nüüd dünos ei õnnestu seda enam ka välja võluda, kuid 5 käiguga pikalt ühes pöördevahemikus lastes pead ei annaks. Liiga hea mainega mehed olid, et töö kvaliteedis kahelda. Võeti arvesse isegi kütuse bulseerimist. Aga see ei tähenda, et nad oma tööd veelkord kontrollida ei võiks.
ÜKS NÄIDE:Ise omal autol olin sunnitud ühe pumba juurde lisama, et kütuse bulseerimist vähendada, ilma et WB kell midagi kahtlast näitaks.
WB näitas enne ja ka pärast, et segu on 11,5-11,9
Kogu seadistamisprotsess on ka filmitud. Päris õpetlik käik oli.

http://www.amworks.com/dyno.htm

2 fast 2 furious

Postitatud: 02.06.2007 22:42
Postitas devilman
Siin siis on meie stiili näide. Sellist pilti ei avane just iga päev.
:-D 8)
Pilt
Pilt

Postitatud: 16.06.2007 23:05
Postitas booster
viljari looom liigub nagu tartus näha oli,kuidas on lood sinu autoga?

Postitatud: 17.06.2007 11:44
Postitas Karol
Varsti liigub teine loom ka, 2 korraga nadi teha

Postitatud: 17.06.2007 15:01
Postitas booster
rõõm kuulda! sain raadil yhe video ka teha kus viljar oma masinaga võitles,et see nurmikule ei läheks. :evil: proovin lähiajal ylesse panna.

Postitatud: 17.06.2007 18:23
Postitas Alv
tahaks seda videot näha.. kohapeal oli küll väga jube vaade..aga alla ka ei andnud :evil:

Postitatud: 17.06.2007 20:54
Postitas jeff01
Veidi vale käitumine siiski gaasi vabastamata/vähendamata ikka lõpu suunas rihtida kui auto juba niiviisi käest läheb. Põrnikamehe protest oleks ilmselt rahuldatud kui ta oleks selle esitanud. Aga see selleks....

Postitatud: 17.06.2007 21:05
Postitas RICE BURNER
Kui klipp ülesse riputatakse, siis on näha, et auto oli minu kontrolli all, mitte kontrollimatu.
Ja kui protestist rääkida, siis mis oleks põrnikamees sellest võitnud?

Postitatud: 17.06.2007 21:39
Postitas jeff01
RICE BURNER kirjutas:Kui klipp ülesse riputatakse, siis on näha, et auto oli minu kontrolli all, mitte kontrollimatu.
Ja kui protestist rääkida, siis mis oleks põrnikamees sellest võitnud?
kui dragsteri juht näeb vahetult enda ees sellist pilti, siis vabastab ka tema gaasi kuna tihtilugu on ohutus tähtsam kui võit. Sel korral oli tõesti sinu kontrolli all, kuna sa suutsid ta lõpuni viia ja ka maha pidurdada aga normaalne se ei ole et veerand miili külg ees sõidetakse :roll:

Postitatud: 17.06.2007 23:31
Postitas Marko
milleks üksteisele sedasi näkku panna, et mingi protest esitada? kui oled selgelt nõrgem siis leppida sellega, mitte tõmmelda protestidega... kui kunagi sinul midagi juhtub ja keegi protestiga kogu võistluste sarja ära rikub siis saad sellest aru ;)
paljud võistlejad on ju siiski sõbrad-tuttavad ja sellest lähtuvalt ka vaja mõistvat suhtumist