BMW E36 5 silindrit + HX50, [MÜÜDUD]

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas mitsu_manic »

1.8 turbo, loodad saada c 350hp, see on 87.5hp per silinder.
Ala 4.0-4.4-5.0 V8 turbo c 700-800hp, see on 87.5-100hp per silinder.

Kus see loogika on, et V8 100hp per silinder lendab laiali, kuid 1.8 100hp per silinder pysib koos?
Kunagi m6tlesin ka, et R4 mootor on ulme m6nus, odav ehitada, vähem juppe, kergem jne. Panen ainult suure kaalika ning samad hepad käes, mis suure litraaziga masinatel.
Nyyd teine auto k6rval V6 2-turboga, ning sorry, see R4 ei ole kyll asi millega V6-V8 turbo pillide k6rvale hyppama minna. Eks muidugi on ka R4 juures eeliseid, V8 mootorit sa 10 000rpmi peale ei aja päris naljalt.

Tahet ehitada on sul k6vasti, selle eest v6iks mingeid diplomeid jagada :D
jaan1414
Postitusi: 62
Liitunud: 03.12.2008 17:05
Asukoht: simuna

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas jaan1414 »

mitsu_manic kirjutas:1.8 turbo, loodad saada c 350hp, see on 87.5hp per silinder.
Ala 4.0-4.4-5.0 V8 turbo c 700-800hp, see on 87.5-100hp per silinder.

Kus see loogika on, et V8 100hp per silinder lendab laiali, kuid 1.8 100hp per silinder pysib koos?
Kunagi m6tlesin ka, et R4 mootor on ulme m6nus, odav ehitada, vähem juppe, kergem jne. Panen ainult suure kaalika ning samad hepad käes, mis suure litraaziga masinatel.
Nyyd teine auto k6rval V6 2-turboga, ning sorry, see R4 ei ole kyll asi millega V6-V8 turbo pillide k6rvale hyppama minna. Eks muidugi on ka R4 juures eeliseid, V8 mootorit sa 10 000rpmi peale ei aja päris naljalt.

Tahet ehitada on sul k6vasti, selle eest v6iks mingeid diplomeid jagada :D
Pigem oli vastupidavuse teemal juttu vast käimarist, diffrist ja veovõllidest kui V8 korralikult ära turbotada.
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas Corrado »

Täpselt jah seda ülekande osa just silmas pidasingi. Need mõned 500+hp e36d mis tänavatel liiguvad, niipalju kui mina olen tähele pannud siis pidevalt nad kõik maadlevad katkiminevate kardaanide, pooltelgede ja vist ka sillakinnitustega :-D

Kõike saab ju asendada kestvate ja tugevate osadega, aga paraku need osad ka maksavad omajagu. Minu, kui algaja ettevõtja jaoks on makaronide kõrvalt raske seda krabisevat nii suures koguses leida :lol:

Ja ma polegi rääkinud sellest, et mingite turbo-v8te kõrvale hüppama minna.. seda polegi vaja sest kui on 2x jõuvahe siis on ilmselgelt teada kumb on kiirem.. aga v8ga lutti saada mingite r4 mootorite käest on küll natuke mannetu naljaga pooleks rääkides :p Eks neid pisikesi õmblusmasinaid panevadki ehitama need vennad, kelle põhilause on a'la stiilis "there's no replacement for displacement" :bb
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas jeff01 »

ja mind panevad IXi armastama ja vabalthingavana ehitama kodukootud turbobemmid :D Mis saaks olla magusam kui NA mootoriga vilekale sisse tõmmata? :D normaalne 60ft on tänaval ikka 1,8s kandis mitte kaksjapool :D Niikuinii on varsti foor ees ja mõlemad lasevad maha.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas Corrado »

Seda loomulikult, küll ma ka mingil ajahetkel mõne vabalthingava ette võtan :-D

See aasta üritan selle 60ft ajaga ka tegeleda, kuna jõunumbriga üle ei plaani eriti pingutada siis teen tagarataste kalded reguleeritavaks ja hakkan katsetama mis kuda, et võimalikult hea stardi saaks :burn 2.4 sekundilised 60ft ajad on tõesti ulmelised :-D Mu esiveoline volvogi tegi 2.2 :lol:
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas Corrado »

Laiskus ja viilimine on küll õudne, aga vaikselt hakkab kuju võtma kapotialune :)
Pilt

Juhtmestikku enne ära ei teibi kui pill käib ja kõik toimib :)

Igasugu vedelikke sisaldavad süsteemid on koos, õli on mootoris, pihustid on siis 8x440cc ja kütuserõhk 3bari asemel 3,5bari, mis teeb siis kuskil 950cc pihustit silindri kohta :-D Küttepumbaga peab midagi välja mõtlema nüüd aind :ohshit

Siis juba väljalase alla, seadesse ja ülevaatusele. Ning siis juba fööni installima :bb
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas Corrado »

Käib :-D
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas Aigo »

it's nothing worth without a video :D
Pilt
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas Corrado »

https://youtu.be/eQ17qqPn5Tw" onclick="window.open(this.href);return false;
Põrin on esitiiva lahtine alumine nurk mis vastu keret vibrab :-D
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas Corrado »

Praegu siis pill jälle tänavaliikluses, seadistatud ja sõidab vabalthingavana :) Miskine 400km sõidetud ja kõik toimib ning erilise üllatusena on mootor endiselt täiesti kuiv igasugustest leketest.. ei näe bmw puhul just tihti :bb

Nüüd uuel nädalal proovin hakata turbokoldega tegelema, kuid kuna tööd on palju nii tööajal kui peale seda, siis see boost sinna väga kiiresti peale ei tule :axe

Lisaks keegi tartlastest oskab äkki soovitada, kust ja mis hindadega võiks saada alumiiniumit nii torude kui lehe näol (eelistatult mingid jäägid, et mitte suuri koguseid osta). Lisaks oleks vaja 10+mm paksusega roostevaba :-D
kurikristjan
Postitusi: 26
Liitunud: 19.01.2013 15:29
Asukoht: Jõgevamaa

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas kurikristjan »

Corrado kirjutas:Miskine 400km sõidetud ja kõik toimib ning erilise üllatusena on mootor endiselt täiesti kuiv igasugustest leketest.. ei näe bmw puhul just tihti :bb
No mida süüdistusi... :badgrin: Nagu BMW oleks mingi lekkeautomaat? :-D

10mm roostevaba saaksin orgunnida... oleneb, kui suurt tükki vaja. Alumiiniumtoruga eriti ei tegele, lehest mingeid tükke äkki leian, oleneb paksusest. Tartus ei asu, aga asjaolude sobivusel satun sinna ikka.
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas Corrado »

Vahepeal päris pikalt pole kirjutand siia midagi.
Veel päev enne avalaksu panin pilli juba turbokana kokku ja jõudsin haapsallugi kohale, kuid oma lolluste tõttu sõitma ei jõudnudki.
Vahepeal seisis tükkaega nii motivatsiooni kui vahendite puudumise tõttu, aga nüüd jälle sõidab ja momendil rahuliku 0,7 bariga.
2 nädalat jäänud võistluseni, selleks ajaks plaanin ikka enamvähem viisaka rõhunumbri juba peale keerata :)
Sisselaset pidin vahepeal veidi tuunima kuna nagu ennustatud, siis ei pidanud ta kõige paremini vastu rõhule. Lisaks peaks kaanekülge mineva flantsi laskma sirgeks freesida, sest praegusel juhul on ta veidi paindes ja tõmbab kollektori pinge alla, mistõttu tekivad mõrad osadesse kohtadesse.
Pilt
Pilt


Juhtmetel on natuke veel muudatusi ja lisasid vaja, seetõttu pole ka neid veel lõplikult paika pannud. Ning kuna momendil pole coolerit vahel, siis see trosselisse minev combo ka suvalistest asjadest kokku visatud :-D Ehk siis no hate :-D
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas hents99 »

Pildilt paistab roostevabast materjalist vl. kolle.
Kui ongi nõnda, siis see on mõranemise põhjus.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas Maik »

Mul oli ka RV kolle , v8 peal. Ei tekkinud mingeid mõrasid.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 m40 e36

Postitus Postitas ahto42 »

RV'l ja RV'l on vahe.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Vasta