BMW E36 5 silindrit + HX50, [MÜÜDUD]
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: BMW 318 e36
1.8 turbo, loodad saada c 350hp, see on 87.5hp per silinder.
Ala 4.0-4.4-5.0 V8 turbo c 700-800hp, see on 87.5-100hp per silinder.
Kus see loogika on, et V8 100hp per silinder lendab laiali, kuid 1.8 100hp per silinder pysib koos?
Kunagi m6tlesin ka, et R4 mootor on ulme m6nus, odav ehitada, vähem juppe, kergem jne. Panen ainult suure kaalika ning samad hepad käes, mis suure litraaziga masinatel.
Nyyd teine auto k6rval V6 2-turboga, ning sorry, see R4 ei ole kyll asi millega V6-V8 turbo pillide k6rvale hyppama minna. Eks muidugi on ka R4 juures eeliseid, V8 mootorit sa 10 000rpmi peale ei aja päris naljalt.
Tahet ehitada on sul k6vasti, selle eest v6iks mingeid diplomeid jagada :D
Ala 4.0-4.4-5.0 V8 turbo c 700-800hp, see on 87.5-100hp per silinder.
Kus see loogika on, et V8 100hp per silinder lendab laiali, kuid 1.8 100hp per silinder pysib koos?
Kunagi m6tlesin ka, et R4 mootor on ulme m6nus, odav ehitada, vähem juppe, kergem jne. Panen ainult suure kaalika ning samad hepad käes, mis suure litraaziga masinatel.
Nyyd teine auto k6rval V6 2-turboga, ning sorry, see R4 ei ole kyll asi millega V6-V8 turbo pillide k6rvale hyppama minna. Eks muidugi on ka R4 juures eeliseid, V8 mootorit sa 10 000rpmi peale ei aja päris naljalt.
Tahet ehitada on sul k6vasti, selle eest v6iks mingeid diplomeid jagada :D
Re: BMW 318 e36
Pigem oli vastupidavuse teemal juttu vast käimarist, diffrist ja veovõllidest kui V8 korralikult ära turbotada.mitsu_manic kirjutas:1.8 turbo, loodad saada c 350hp, see on 87.5hp per silinder.
Ala 4.0-4.4-5.0 V8 turbo c 700-800hp, see on 87.5-100hp per silinder.
Kus see loogika on, et V8 100hp per silinder lendab laiali, kuid 1.8 100hp per silinder pysib koos?
Kunagi m6tlesin ka, et R4 mootor on ulme m6nus, odav ehitada, vähem juppe, kergem jne. Panen ainult suure kaalika ning samad hepad käes, mis suure litraaziga masinatel.
Nyyd teine auto k6rval V6 2-turboga, ning sorry, see R4 ei ole kyll asi millega V6-V8 turbo pillide k6rvale hyppama minna. Eks muidugi on ka R4 juures eeliseid, V8 mootorit sa 10 000rpmi peale ei aja päris naljalt.
Tahet ehitada on sul k6vasti, selle eest v6iks mingeid diplomeid jagada :D
Re: BMW 318 e36
Täpselt jah seda ülekande osa just silmas pidasingi. Need mõned 500+hp e36d mis tänavatel liiguvad, niipalju kui mina olen tähele pannud siis pidevalt nad kõik maadlevad katkiminevate kardaanide, pooltelgede ja vist ka sillakinnitustega 
Kõike saab ju asendada kestvate ja tugevate osadega, aga paraku need osad ka maksavad omajagu. Minu, kui algaja ettevõtja jaoks on makaronide kõrvalt raske seda krabisevat nii suures koguses leida
Ja ma polegi rääkinud sellest, et mingite turbo-v8te kõrvale hüppama minna.. seda polegi vaja sest kui on 2x jõuvahe siis on ilmselgelt teada kumb on kiirem.. aga v8ga lutti saada mingite r4 mootorite käest on küll natuke mannetu naljaga pooleks rääkides
Eks neid pisikesi õmblusmasinaid panevadki ehitama need vennad, kelle põhilause on a'la stiilis "there's no replacement for displacement" 

Kõike saab ju asendada kestvate ja tugevate osadega, aga paraku need osad ka maksavad omajagu. Minu, kui algaja ettevõtja jaoks on makaronide kõrvalt raske seda krabisevat nii suures koguses leida

Ja ma polegi rääkinud sellest, et mingite turbo-v8te kõrvale hüppama minna.. seda polegi vaja sest kui on 2x jõuvahe siis on ilmselgelt teada kumb on kiirem.. aga v8ga lutti saada mingite r4 mootorite käest on küll natuke mannetu naljaga pooleks rääkides


Re: BMW 318 e36
ja mind panevad IXi armastama ja vabalthingavana ehitama kodukootud turbobemmid :D Mis saaks olla magusam kui NA mootoriga vilekale sisse tõmmata? :D normaalne 60ft on tänaval ikka 1,8s kandis mitte kaksjapool :D Niikuinii on varsti foor ees ja mõlemad lasevad maha.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW 318 e36
Seda loomulikult, küll ma ka mingil ajahetkel mõne vabalthingava ette võtan 
See aasta üritan selle 60ft ajaga ka tegeleda, kuna jõunumbriga üle ei plaani eriti pingutada siis teen tagarataste kalded reguleeritavaks ja hakkan katsetama mis kuda, et võimalikult hea stardi saaks
2.4 sekundilised 60ft ajad on tõesti ulmelised
Mu esiveoline volvogi tegi 2.2 

See aasta üritan selle 60ft ajaga ka tegeleda, kuna jõunumbriga üle ei plaani eriti pingutada siis teen tagarataste kalded reguleeritavaks ja hakkan katsetama mis kuda, et võimalikult hea stardi saaks



Re: BMW 318 e36
Laiskus ja viilimine on küll õudne, aga vaikselt hakkab kuju võtma kapotialune

Juhtmestikku enne ära ei teibi kui pill käib ja kõik toimib
Igasugu vedelikke sisaldavad süsteemid on koos, õli on mootoris, pihustid on siis 8x440cc ja kütuserõhk 3bari asemel 3,5bari, mis teeb siis kuskil 950cc pihustit silindri kohta
Küttepumbaga peab midagi välja mõtlema nüüd aind
Siis juba väljalase alla, seadesse ja ülevaatusele. Ning siis juba fööni installima


Juhtmestikku enne ära ei teibi kui pill käib ja kõik toimib

Igasugu vedelikke sisaldavad süsteemid on koos, õli on mootoris, pihustid on siis 8x440cc ja kütuserõhk 3bari asemel 3,5bari, mis teeb siis kuskil 950cc pihustit silindri kohta


Siis juba väljalase alla, seadesse ja ülevaatusele. Ning siis juba fööni installima

Re: BMW 318 m40 e36
https://youtu.be/eQ17qqPn5Tw" onclick="window.open(this.href);return false;
Põrin on esitiiva lahtine alumine nurk mis vastu keret vibrab
Põrin on esitiiva lahtine alumine nurk mis vastu keret vibrab

Re: BMW 318 m40 e36
Praegu siis pill jälle tänavaliikluses, seadistatud ja sõidab vabalthingavana
Miskine 400km sõidetud ja kõik toimib ning erilise üllatusena on mootor endiselt täiesti kuiv igasugustest leketest.. ei näe bmw puhul just tihti
Nüüd uuel nädalal proovin hakata turbokoldega tegelema, kuid kuna tööd on palju nii tööajal kui peale seda, siis see boost sinna väga kiiresti peale ei tule
Lisaks keegi tartlastest oskab äkki soovitada, kust ja mis hindadega võiks saada alumiiniumit nii torude kui lehe näol (eelistatult mingid jäägid, et mitte suuri koguseid osta). Lisaks oleks vaja 10+mm paksusega roostevaba


Nüüd uuel nädalal proovin hakata turbokoldega tegelema, kuid kuna tööd on palju nii tööajal kui peale seda, siis see boost sinna väga kiiresti peale ei tule

Lisaks keegi tartlastest oskab äkki soovitada, kust ja mis hindadega võiks saada alumiiniumit nii torude kui lehe näol (eelistatult mingid jäägid, et mitte suuri koguseid osta). Lisaks oleks vaja 10+mm paksusega roostevaba

-
- Postitusi: 26
- Liitunud: 19.01.2013 15:29
- Asukoht: Jõgevamaa
Re: BMW 318 m40 e36
No mida süüdistusi...Corrado kirjutas:Miskine 400km sõidetud ja kõik toimib ning erilise üllatusena on mootor endiselt täiesti kuiv igasugustest leketest.. ei näe bmw puhul just tihti![]()


10mm roostevaba saaksin orgunnida... oleneb, kui suurt tükki vaja. Alumiiniumtoruga eriti ei tegele, lehest mingeid tükke äkki leian, oleneb paksusest. Tartus ei asu, aga asjaolude sobivusel satun sinna ikka.
Re: BMW 318 m40 e36
Vahepeal päris pikalt pole kirjutand siia midagi.
Veel päev enne avalaksu panin pilli juba turbokana kokku ja jõudsin haapsallugi kohale, kuid oma lolluste tõttu sõitma ei jõudnudki.
Vahepeal seisis tükkaega nii motivatsiooni kui vahendite puudumise tõttu, aga nüüd jälle sõidab ja momendil rahuliku 0,7 bariga.
2 nädalat jäänud võistluseni, selleks ajaks plaanin ikka enamvähem viisaka rõhunumbri juba peale keerata
Sisselaset pidin vahepeal veidi tuunima kuna nagu ennustatud, siis ei pidanud ta kõige paremini vastu rõhule. Lisaks peaks kaanekülge mineva flantsi laskma sirgeks freesida, sest praegusel juhul on ta veidi paindes ja tõmbab kollektori pinge alla, mistõttu tekivad mõrad osadesse kohtadesse.


Juhtmetel on natuke veel muudatusi ja lisasid vaja, seetõttu pole ka neid veel lõplikult paika pannud. Ning kuna momendil pole coolerit vahel, siis see trosselisse minev combo ka suvalistest asjadest kokku visatud
Ehk siis no hate 
Veel päev enne avalaksu panin pilli juba turbokana kokku ja jõudsin haapsallugi kohale, kuid oma lolluste tõttu sõitma ei jõudnudki.
Vahepeal seisis tükkaega nii motivatsiooni kui vahendite puudumise tõttu, aga nüüd jälle sõidab ja momendil rahuliku 0,7 bariga.
2 nädalat jäänud võistluseni, selleks ajaks plaanin ikka enamvähem viisaka rõhunumbri juba peale keerata

Sisselaset pidin vahepeal veidi tuunima kuna nagu ennustatud, siis ei pidanud ta kõige paremini vastu rõhule. Lisaks peaks kaanekülge mineva flantsi laskma sirgeks freesida, sest praegusel juhul on ta veidi paindes ja tõmbab kollektori pinge alla, mistõttu tekivad mõrad osadesse kohtadesse.


Juhtmetel on natuke veel muudatusi ja lisasid vaja, seetõttu pole ka neid veel lõplikult paika pannud. Ning kuna momendil pole coolerit vahel, siis see trosselisse minev combo ka suvalistest asjadest kokku visatud


Re: BMW 318 m40 e36
Pildilt paistab roostevabast materjalist vl. kolle.
Kui ongi nõnda, siis see on mõranemise põhjus.
Kui ongi nõnda, siis see on mõranemise põhjus.
Re: BMW 318 m40 e36
Mul oli ka RV kolle , v8 peal. Ei tekkinud mingeid mõrasid.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: BMW 318 m40 e36
RV'l ja RV'l on vahe.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee