10. leht 31-st

Postitatud: 31.01.2007 15:50
Postitas mart154
see kopp tuleb kusjuures jumala kähku vahepeal ette :)

isegi kruvin kohevarsti oma bemari kokku et lihtsalt sõita saaks...
mis siis et koliseva ja poolikuna, aga sõita :lol:

Postitatud: 01.02.2007 10:35
Postitas ranz
Sama asja tundsin ka mosseliiga jaoks masinat ehitades. Küll jah oli nagu ainult masin liiga jaoks mõeldud kuid sai käidud ka niisama jääraja üritustel jne, siiski käis pidev ümberehitamine ja parendamine ning see viis selleni, et ükspäev otsustasin asja lihtsalt maha müüa kuna kopp oli täiega ees.
Teine asi mida masinat ehitades tähele olen pannud (mitte ainult mossega), ei tasu näppida asju mis tegelikult töötavad :P nt et ma teen auto jaoks head ja vahetan selle ja selle ja tolle igaks juhuks ära... krt ma olen sellest ainult lisaprobleeme saanud :?

Postitatud: 12.04.2007 12:51
Postitas Kuuno
nädala vahetusel lammutsin armatuuri laiali ja viskasin orig aju juhtmestiku ning aju enda minema. Kavatsen alustada ka uut vemsi juhtmestiku installi kuna vanaga ei ole rahul...
jälle küsimus miks mitte kohe teha korralikult aga kukkus väälja nii esimene kord mul...mõni juhe jäi natukene lühikeseks ja vemsi ei saa hästi paigutada kuhu tahaks...
kui elektriline pool on korras, siis viin auto koplisse et seal sidur ja korv ära vahetada ning vbl saab ka pihustid külge...
kapott vaja samuti peale panna ja sisi võib väljas uuesti sõitma hakata. Päris mõnus oli mudu väike ring teha peale talve...tõmbab kõvemini ikka kui bemm 8)

Postitatud: 12.04.2007 19:22
Postitas Raceboy
Sa parem sõida see suvi ära rahumeeli ja küll kehvade ilmade saabudes aega seda uut juhtmestikku teha :)

Postitatud: 12.04.2007 19:35
Postitas Laisu
Raceboy kirjutas:Sa parem sõida see suvi ära rahumeeli ja küll kehvade ilmade saabudes aega seda uut juhtmestikku teha :)
mhmh, sama mõte siin. Tee asi nii et sõidaks ja sõidaks hästi ning pauguta see suvi mööda, sügisepoole kui auto talvekorterisse läeb(või sõidad aastaläbi), siis hakkad asju "lakkuma" ja ümber tegema eesmärgiga et ilus välja näeks. Aga see kõigest minu arvamus, ise panen ehitades rohkem rõhku siiski funktsionaalsusele.

Postitatud: 13.04.2007 12:19
Postitas Ar21
Eks see ole iga asjaga sama moodi. Oleneb kuhu oma tahtmiste piirid seada. Kui soovid ja tahtmised väga kõrged, siis peaks ka vastav lähtematerjal olema. Pole ju erilist mõtet hakata näiteks Golfist põlveotsas ehitama mõne Ferrari või DTM sarja auto taoliste omadustega liikurit.

Postitatud: 13.04.2007 13:53
Postitas Kuuno
ma ei hakka seda tegema aga huvipärast küsiks et miks ei ole?
jätaks esiveo välja aga ei ole ju vahet mis toorikuks võtta...vahetusse läheksid niivõinaa mootori sisu, pidurid, vedrustus jne ? :)

aga endal tahaks et auto olek svastupidav ja sellepärast on vaja juhtmevärgindus jne kõik yle käia et sinna taha ei jääks midagi...

Postitatud: 13.04.2007 14:28
Postitas Mihkel
Tegelikult on võistlusautode vedrustus üldse uniball-ide peal ja see nõuab juba gardinaalsemaid ümberehitusi.
Aga üldiselt tuleb sama töö ära teha olenemata mis tänavaauto sa toorikuks võtad.

Postitatud: 16.04.2007 9:56
Postitas Kuuno
auto sisu on enamasti koos jälle ja see mida kõige rohkem taga ajasin töötab- tahho :P
otse ajju ei saanud ühendada vaid pidin ka 1k ohm takistiga 12V peale tõmbama- lihtsalt mõnede tahhode eripära
Kiire ringi tegin ka ja kohe palju parem on sõita kui näeb kah pööret :D

salongi sisu puhastasin ära ilusti koos Andresega ja loodetavasti saab kolmapäeva Marko juures siduri vahetatud-ei peaks muugalt kaugele sõitma lihtsalt siis :)

Postitatud: 16.04.2007 11:29
Postitas Mihkel
Sul on uus hooratas ka?
Kui ei ole, siis vaata ka hooratta tööpind üle, et uuest sidurist ikka täit tulemust võtta saaksid.
Spidoploki valgustuse said ka tööle?

Postitatud: 16.04.2007 14:23
Postitas Kuuno
Mihkel kirjutas:Sul on uus hooratas ka?
Kui ei ole, siis vaata ka hooratta tööpind üle, et uuest sidurist ikka täit tulemust võtta saaksid.
Spidoploki valgustuse said ka tööle?
hooratas on treitud enne peale panekut ja pole paugutanud niiet usun et se on korras
armatuuris toimib kõik ilusti va spido mille juhtme lahti unustasin aga se on vaja ainult pistikusse panna...
nagu sa Mihkel ytlesid et selliseid custom ajudega autosid pole eriti palju kus kõik kellad töötaksid? :D siin eestiski näiteid kyll ja kyll

Postitatud: 16.04.2007 15:10
Postitas henri
Mihkel kirjutas:Tegelikult on võistlusautode vedrustus üldse uniball-ide peal ja see nõuab juba gardinaalsemaid ümberehitusi.
Aga üldiselt tuleb sama töö ära teha olenemata mis tänavaauto sa toorikuks võtad.
Uniballide peale ehitamine pole probleem, küll aga 4x multilink vedrustuseks ehitamine.

Postitatud: 17.04.2007 0:59
Postitas Mihkel
No mul töötavad kõik kellad ilusti.
Välja arvatud economaiser, mis hakkab pikemas plaanis boostikella kohuseid täitma.

Postitatud: 17.04.2007 9:24
Postitas Kuuno
vana nimekiri uuesti:

auto uuesti vemsiga käima--tehtud + juhtmestik parem
siduri vahetus--tehtud :D :D - eile ~4,5h, tänud Andresele abi eest!
vemsile uus juhtmestik:viin aju teise kohta ja teen installe palju kenamaks
aku asukoht taha, kinnitused--tehtud
uus kapott peale--ilmselt suve alguse asi
pidurid ette-kah suvepoolne asi...
salong tühjemaks ja korda, istme kinnitused-tehtud
coiloverid-oehh

Kiire ring kah uue siduriga(clutchneti punane korv ja 6 labaga ketas) ja päris hea on. võtab madalalt ja libistada ei lase eriti-just nii nagu peab :)

Postitatud: 17.04.2007 14:22
Postitas Mihkel
Soovitan 1000km ikka ilusti STOP&GO sissesõitu ära teha, muidu ei pruugi sa sellest täit mõnu kätte saada.