10. leht 21-st

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 19.10.2015 11:29
Postitas jeff01
mõõte tean kuid ma ei tea kas asi on labade geomeetrias või milleski muus aga kuidagi väga laisk tundus ühel autol....samas Taijo bemmil justkui tuli normaalselt järgi. Mul 50:50 suhe nendega :-D Tagantjärgi justkui pole ka erilist max poweri vahet....võimalik, et see liikus niipalju lihtsalt kõrgemale kus nukk ja kaas seda enam ei toetanud.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 19.10.2015 12:20
Postitas erxx
OM606 peal olevat hx40 turboga max 500hj, ma sain rattast 433hj mis mootorist olekski 500 kanti, bensukad puhuvad muidugi rohkem sama suurest turbost. Eks näeb, katsetamise värk, rattast tahaks saada 400kw, aga arvan et enne võib pump nibin nabin otsa saada.

Nüüd oleks mul uut coolerit ka vaja, praegu on 450 lai ja 300 kõrge aga kõrguses on veel ca 100-150mm vaba ruumi, sellises mõõdus coolerit pole veel leidnud. Kes, kus teeks mulle sellise asja, et päris segaseks ei peaks maksma? Paksus võiks olla 76, võibolla mahuks ka 100 ära, avad 3", teen pärast pildid ka et oleks asi selgem.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 19.10.2015 12:32
Postitas jeff01
ok selle taha mu mõte jäigi, et ei arvestanud diisli eripärasid sest ma nendest mitte midagi ei tea.
bensukal tegi 40super 777hp ja teeks veidi enamgi.....sama boostiga 52 tegi vähem jõudu....nagu mainisin siis ilmselt seetõttu, et turbo powerband nihkus raua omast ehk kõrgemale.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 19.10.2015 19:12
Postitas erxx
No kui võtta vabalthingavad mootorid, olenemata tootjast, siis bensiini ja diisli võimsuse vahe on umbes 1,5-2 kordne, 3,0d 80-100kw ja 3,0bens 130-170kw, turbotamisel on see vahe isegi väiksem. Diisel tahab sama jõu saamiseks tunduvalt rohkem pähe saada, rõhud sisuliselt kahekordsed. Mul jällegi bensuka turbotamises kogemused puuduvad, diisel tundus kuidagi huvitavam, ei ole nii mainstream. :-D

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 20.10.2015 20:03
Postitas AsTroSS
Hx50 seeria turbodel on soodumus tiivikuid välja sülitada koos poole võlliga, minul pidas vastu tublid 160km (oli uus)

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 20.10.2015 21:37
Postitas jeff01
AsTroSS kirjutas:Hx50 seeria turbodel on soodumus tiivikuid välja sülitada koos poole võlliga, minul pidas vastu tublid 160km (oli uus)
Sellisel tahaks väga seda võlli näha.....just seda osa mis puksi sees oli.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 20.10.2015 23:19
Postitas AsTroSS
Meerika poisid peavad hx50 seeria vilede põhiliseks probleemiks kehva külma koja disaini, suheliselt suurt tiivikut ja väikest võlli.

Probleem pidi alguse saama suure boosti puhul, kui külmkoda hakkab soojenema ja õhukese valu tulemusel paisutab tiiviku kinni, millele järgneb võlli purunemine ja siis sülitatakse tiivik minema....


Need viled pauguvad isegi tavaliste suurte (Scania ja Cummins) tööstus -ja meremootorite otsas

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 21.10.2015 0:18
Postitas erxx
AsTroSS kirjutas:Hx50 seeria turbodel on soodumus tiivikuid välja sülitada koos poole võlliga, minul pidas vastu tublid 160km (oli uus)
Ma loodan et see 160km oli lihtsalt õnnelik juhus, mis rõhu pealt sul lendas? Kunagi uurisin põhjalikumalt holsetite kohta ja siis oli kuskil juttu et hx30-35-40 on kõik 7mm võlliga ja kuna hx40 on nendest kõige suuremate tiivikutega, on ta nendest ka kõige nõrgem. 50-52-55 kohta ma ei ole eriti uurinud kuna see sai alles hiljuti aktuaalseks, need peaks 8mm võlliga olema.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 23.10.2015 0:07
Postitas erxx
HX52 vs originaal.

Pilt

Scania kirjaga koda +35hj :-D Kerge liivaprits ja uus värv peale, turbo küljes jääb kiri küll tagurpidi, aga asi seegi. :-D

Pilt

Mahub ära küll, kollel vaja ainult flants ringi keevitada.

Pilt

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 24.10.2015 21:01
Postitas redline
hx52 2.1bar rõhuga juba tükk aega 2jz otsas paukunud, ei ole väsimise märke veel näha :-D Õlitus ja äravool korras, siis ma ei näe põhjust miks peaks midagi katki minema.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 25.10.2015 19:18
Postitas AsTroSS
Hahaa, 2bar boosti on nagu tite peer vannis..


Minu vile lahkus tööpostilt ilmselt üle 5 Bar üleröhu korral, 4bar puhul oli minek pisut aeglane...

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 25.10.2015 19:26
Postitas erxx
AsTroSS kirjutas:Hahaa, 2bar boosti on nagu tite peer vannis..


Minu vile lahkus tööpostilt ilmselt üle 5 Bar üleröhu korral, 4bar puhul oli minek pisut aeglane...
No siis ma väga ei põe, mul tuleb ehk natuke üle 3 bari. :-D See oli praegu päris hea huumor et kehv turbo, 5+ bari pealt hakkab juba labasid välja sülitama. :-D

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 25.10.2015 20:26
Postitas AsTroSS
Meeriklased soovitavad hx50 turboga kindlasti blow off klappi kasutada, nii on võimalik võlli purunemise võimalust vähendada.

Holseti hx35 ja 40 ning siis 60 ja 82 on totaalselt lollikindlad ja kannatavad päris palju, hx50 on nagu vaene kasulaps keda tuleb hellitada

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 25.10.2015 20:30
Postitas AsTroSS
Kui suure tiivikud su Hx52 on?

Enamasti on HX52 alternatiiviks BW s366

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 25.10.2015 22:54
Postitas erxx
Külma osa tiivik 65/98, kuuma 70/84, blow offile oleks sel juhul mingit controllerit tarvis?