Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Selge, siis testin selle kohe ka ära. Lähen ostan jupi voolikut ning pistan bensiini sisse, eks näis mis tulemus on.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Noh enamus Hiina voolikuid pole just eriti vooliku moodi.
Aga jah need US Parts-i omad tundusid ok.
Vaata näiteks Hiina regulaatoritega kaasas olevaid voolikuid, mina neid küll enda auto külge ei julge panna, nagu puuroikad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Mihkel kirjutas: Vaata näiteks Hiina regulaatoritega kaasas olevaid voolikuid, mina neid küll enda auto külge ei julge panna, nagu puuroikad.
Need voolikud sobivad pigem pesumasinale, bensiini ei kannata üldse.
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

olen samade volladega neste98-ga sõitnud ringrada terve hooaja ja ei ühtegi halba piiksu siiani...samas mu volla sai vist dunlopist ostetu:S
Tartlan
Postitusi: 28
Liitunud: 09.10.2008 19:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tartlan »

lugesin kogu su autoteema läbi ja tõesti ärmbriga respecti (Y) muideks auto sai lõpuks poole kenam kui ennem oli
2.0T 4x4
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Tartlan kirjutas:lugesin kogu su autoteema läbi ja tõesti ärmbriga respecti (Y) muideks auto sai lõpuks poole kenam kui ennem oli
Eks selline see mõte oligi jah, saada üks korralik auto millega oleks ka hea liigelda :) Tänud.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
terrasiit
Postitusi: 18
Liitunud: 26.02.2008 22:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas terrasiit »

ranz kirjutas:Selge, siis testin selle kohe ka ära. Lähen ostan jupi voolikut ning pistan bensiini sisse, eks näis mis tulemus on.
Ja tulemusest järjeldame mida ?
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

terrasiit kirjutas:
ranz kirjutas:Selge, siis testin selle kohe ka ära. Lähen ostan jupi voolikut ning pistan bensiini sisse, eks näis mis tulemus on.
Ja tulemusest järjeldame mida ?
Test nihkus esmaspäeva peale kuna jäin töödega tiba jänni ning ei olnud aega sellega kohe tegeleda.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Kuna kodus kohe peale muruniiduki 95-e võtta polnud läks jupike toru selle sisse. Ei miskit kõik OK. Ostsin siis E85-e ning eile õhtul panin sellesse ta likku, eks nüüd hoian teda selle sees mõnda aega ja annan tulemusest teada.

EDIT: 24h möödas ja ei ole miskit muutust, kõik nagu OK. Kui kiirelt üldse ta sulama/reageerima peaks üldse hakkama?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Täna siis tuli vähe vihasem tööpäev... 10 tundi lausa :S ise kah ei uskudnud, et nii kaua läheb... suurimad tänud kogu teema eest Lauri_T le kes aitas välja viimasegi kui ühe pooliku ja murdunud tikkpoldi (neid oli õnneks ainult kaks :P)
Kokkuvõttes siis... jõudis aeg kätte RS2 juppide järele :D Kuna kõik asjad klappisid, juhtus minu kätte üks RS2 kolle ms oli juba porditud ning millel oli olemas ka õiges kohas EGT anduri auk... siis loomulikult leidist too kolle kiirelt oma koha :)
Nüüd on masina spoolup oluliselt kiirem ning krdima boost... kõigest üks proovimine ja lendas turbo otsast lõdvik minema :P
Paar pilti kah juurde:

Jupid mis olid eelnevalt kokku kogutud:

Pilt

vana vahelt minema:

Pilt

Ja RS2 ning S2 originaali võrdlus kui keegi veel teadma ei peaks mis neil vahet on:


Pilt
Viimati muutis ranz, 12.01.2009 23:20, muudetud 1 kord kokku.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

ranz kirjutas:Kuna kodus kohe peale muruniiduki 95-e võtta polnud läks jupike toru selle sisse. Ei miskit kõik OK. Ostsin siis E85-e ning eile õhtul panin sellesse ta likku, eks nüüd hoian teda selle sees mõnda aega ja annan tulemusest teada.

EDIT: 24h möödas ja ei ole miskit muutust, kõik nagu OK. Kui kiirelt üldse ta sulama/reageerima peaks üldse hakkama?
Mina hoidsin voolikujuppi ja alumiiniumi tükki e85 sees 1,5 kuud ja midagi ei juhtunud
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

TõnuriCCE kirjutas:
ranz kirjutas:Kuna kodus kohe peale muruniiduki 95-e võtta polnud läks jupike toru selle sisse. Ei miskit kõik OK. Ostsin siis E85-e ning eile õhtul panin sellesse ta likku, eks nüüd hoian teda selle sees mõnda aega ja annan tulemusest teada.

EDIT: 24h möödas ja ei ole miskit muutust, kõik nagu OK. Kui kiirelt üldse ta sulama/reageerima peaks üldse hakkama?
Mina hoidsin voolikujuppi ja alumiiniumi tükki e85 sees 1,5 kuud ja midagi ei juhtunud
Mul samuti jäi jupp terveks selleks ajaks sinna likku, ei miskit
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Lõpuks on kokku saanud ka siis iste mis mõned ajad tagasi ostetud sai, võttis aega mis ta võttis (ainult puhastamist vajab ta veel korralikult).
Tema laiali võtmise point oli selles, et korda teha uksepoolne alumine külgpadi ja istallida sisse nii soendus kui ka ventilaatorid jahutuse jaoks (valmidus oli sellel istmel nende jaoks olemas), samuti sai lastud teha väike tikand :D. Hetkel tuleb natuke modida tagumikualust ventikat sest poob too kinni kui istmele istuda :P ning vajab ka ümber tegemist alusraam millelega iste autosse sisse käima peaks, samuti vajavad vahetust nuppude sees olevad ledid, nood seal krdid kollast värvi hoopis, asendan punasega... selle kõigega tegelen nädala vahetusel ning uuel nädalal loodan juba liigelda uue istmega.

Pilt

Pilt

Samuti sain täna kätte ammu töösse saadetud klapikambri kaane, see kattematerjal sealt enam maha ei tule ning sellist koledat mootoripealset nagu nad tavaliselt on, enam näha ei saa :D

Pilt

Pilt

Kaant peale installima hakates aga avastasin, et uuel kaanel puudub tuulutuse ava (koodid viimse tähe ja numbrini kaantel samad), mis masina peal see ilma tuulutuseta sõitis... ei oskagi öelda. Igatahel sai puuritud õigesse kohta auk ning ka see sinna istutatud ja asi peale tagasi pandud. Kuna kattematerjal on piisavalt paks siis siit sealt tuli tiba maha lõigata, et kõik asjad ikka liikuma jääksid ning üldse külge läheksid.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Räägid äkki sellest imekattest lähemalt :)

Ma tahaks ka ühe kolle ning kaane ära plätserdada kuidagi...
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Mis ta nii ime ikka on, Line-X nimelise asjaga tegu.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Suletud