Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz
Noh enamus Hiina voolikuid pole just eriti vooliku moodi.
Aga jah need US Parts-i omad tundusid ok.
Vaata näiteks Hiina regulaatoritega kaasas olevaid voolikuid, mina neid küll enda auto külge ei julge panna, nagu puuroikad.
Aga jah need US Parts-i omad tundusid ok.
Vaata näiteks Hiina regulaatoritega kaasas olevaid voolikuid, mina neid küll enda auto külge ei julge panna, nagu puuroikad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Test nihkus esmaspäeva peale kuna jäin töödega tiba jänni ning ei olnud aega sellega kohe tegeleda.terrasiit kirjutas:Ja tulemusest järjeldame mida ?ranz kirjutas:Selge, siis testin selle kohe ka ära. Lähen ostan jupi voolikut ning pistan bensiini sisse, eks näis mis tulemus on.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kuna kodus kohe peale muruniiduki 95-e võtta polnud läks jupike toru selle sisse. Ei miskit kõik OK. Ostsin siis E85-e ning eile õhtul panin sellesse ta likku, eks nüüd hoian teda selle sees mõnda aega ja annan tulemusest teada.
EDIT: 24h möödas ja ei ole miskit muutust, kõik nagu OK. Kui kiirelt üldse ta sulama/reageerima peaks üldse hakkama?
EDIT: 24h möödas ja ei ole miskit muutust, kõik nagu OK. Kui kiirelt üldse ta sulama/reageerima peaks üldse hakkama?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Täna siis tuli vähe vihasem tööpäev... 10 tundi lausa :S ise kah ei uskudnud, et nii kaua läheb... suurimad tänud kogu teema eest Lauri_T le kes aitas välja viimasegi kui ühe pooliku ja murdunud tikkpoldi (neid oli õnneks ainult kaks :P)
Kokkuvõttes siis... jõudis aeg kätte RS2 juppide järele :D Kuna kõik asjad klappisid, juhtus minu kätte üks RS2 kolle ms oli juba porditud ning millel oli olemas ka õiges kohas EGT anduri auk... siis loomulikult leidist too kolle kiirelt oma koha
Nüüd on masina spoolup oluliselt kiirem ning krdima boost... kõigest üks proovimine ja lendas turbo otsast lõdvik minema :P
Paar pilti kah juurde:
Jupid mis olid eelnevalt kokku kogutud:

vana vahelt minema:

Ja RS2 ning S2 originaali võrdlus kui keegi veel teadma ei peaks mis neil vahet on:

Kokkuvõttes siis... jõudis aeg kätte RS2 juppide järele :D Kuna kõik asjad klappisid, juhtus minu kätte üks RS2 kolle ms oli juba porditud ning millel oli olemas ka õiges kohas EGT anduri auk... siis loomulikult leidist too kolle kiirelt oma koha

Nüüd on masina spoolup oluliselt kiirem ning krdima boost... kõigest üks proovimine ja lendas turbo otsast lõdvik minema :P
Paar pilti kah juurde:
Jupid mis olid eelnevalt kokku kogutud:

vana vahelt minema:

Ja RS2 ning S2 originaali võrdlus kui keegi veel teadma ei peaks mis neil vahet on:

Viimati muutis ranz, 12.01.2009 23:20, muudetud 1 kord kokku.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Mina hoidsin voolikujuppi ja alumiiniumi tükki e85 sees 1,5 kuud ja midagi ei juhtunudranz kirjutas:Kuna kodus kohe peale muruniiduki 95-e võtta polnud läks jupike toru selle sisse. Ei miskit kõik OK. Ostsin siis E85-e ning eile õhtul panin sellesse ta likku, eks nüüd hoian teda selle sees mõnda aega ja annan tulemusest teada.
EDIT: 24h möödas ja ei ole miskit muutust, kõik nagu OK. Kui kiirelt üldse ta sulama/reageerima peaks üldse hakkama?
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Mul samuti jäi jupp terveks selleks ajaks sinna likku, ei miskitTõnuriCCE kirjutas:Mina hoidsin voolikujuppi ja alumiiniumi tükki e85 sees 1,5 kuud ja midagi ei juhtunudranz kirjutas:Kuna kodus kohe peale muruniiduki 95-e võtta polnud läks jupike toru selle sisse. Ei miskit kõik OK. Ostsin siis E85-e ning eile õhtul panin sellesse ta likku, eks nüüd hoian teda selle sees mõnda aega ja annan tulemusest teada.
EDIT: 24h möödas ja ei ole miskit muutust, kõik nagu OK. Kui kiirelt üldse ta sulama/reageerima peaks üldse hakkama?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Lõpuks on kokku saanud ka siis iste mis mõned ajad tagasi ostetud sai, võttis aega mis ta võttis (ainult puhastamist vajab ta veel korralikult).
Tema laiali võtmise point oli selles, et korda teha uksepoolne alumine külgpadi ja istallida sisse nii soendus kui ka ventilaatorid jahutuse jaoks (valmidus oli sellel istmel nende jaoks olemas), samuti sai lastud teha väike tikand :D. Hetkel tuleb natuke modida tagumikualust ventikat sest poob too kinni kui istmele istuda :P ning vajab ka ümber tegemist alusraam millelega iste autosse sisse käima peaks, samuti vajavad vahetust nuppude sees olevad ledid, nood seal krdid kollast värvi hoopis, asendan punasega... selle kõigega tegelen nädala vahetusel ning uuel nädalal loodan juba liigelda uue istmega.


Samuti sain täna kätte ammu töösse saadetud klapikambri kaane, see kattematerjal sealt enam maha ei tule ning sellist koledat mootoripealset nagu nad tavaliselt on, enam näha ei saa :D


Kaant peale installima hakates aga avastasin, et uuel kaanel puudub tuulutuse ava (koodid viimse tähe ja numbrini kaantel samad), mis masina peal see ilma tuulutuseta sõitis... ei oskagi öelda. Igatahel sai puuritud õigesse kohta auk ning ka see sinna istutatud ja asi peale tagasi pandud. Kuna kattematerjal on piisavalt paks siis siit sealt tuli tiba maha lõigata, et kõik asjad ikka liikuma jääksid ning üldse külge läheksid.
Tema laiali võtmise point oli selles, et korda teha uksepoolne alumine külgpadi ja istallida sisse nii soendus kui ka ventilaatorid jahutuse jaoks (valmidus oli sellel istmel nende jaoks olemas), samuti sai lastud teha väike tikand :D. Hetkel tuleb natuke modida tagumikualust ventikat sest poob too kinni kui istmele istuda :P ning vajab ka ümber tegemist alusraam millelega iste autosse sisse käima peaks, samuti vajavad vahetust nuppude sees olevad ledid, nood seal krdid kollast värvi hoopis, asendan punasega... selle kõigega tegelen nädala vahetusel ning uuel nädalal loodan juba liigelda uue istmega.


Samuti sain täna kätte ammu töösse saadetud klapikambri kaane, see kattematerjal sealt enam maha ei tule ning sellist koledat mootoripealset nagu nad tavaliselt on, enam näha ei saa :D
Kaant peale installima hakates aga avastasin, et uuel kaanel puudub tuulutuse ava (koodid viimse tähe ja numbrini kaantel samad), mis masina peal see ilma tuulutuseta sõitis... ei oskagi öelda. Igatahel sai puuritud õigesse kohta auk ning ka see sinna istutatud ja asi peale tagasi pandud. Kuna kattematerjal on piisavalt paks siis siit sealt tuli tiba maha lõigata, et kõik asjad ikka liikuma jääksid ning üldse külge läheksid.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Mis ta nii ime ikka on, Line-X nimelise asjaga tegu.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.