9. leht 49-st
Postitatud: 01.12.2006 17:08
Postitas Mihkel
Mitsubishi TD04L (mudel peaks 13T-6 olema).
Ainuke jutt mis leidnud olen:
Mitsubishi TD04L-13T-6
inducer - 40.64mm
exducer - 56.01mm
tip width - 4.98mm
Hub length - 26.2mm
number of blades - 12
The compressor impeller measures out as a 13T, not as a 13G.
My compressor measures 2.205 inches at the max diameter across the impellers, (exducer dia) compared to the expected 2.203 inch max dia on a 13T impeller.
The minimum dia across the impellers (inducer diameter) measures 1.599 inches compared to the expected 1.597 inches for a 13T impeller.
This shows a consistant bias of +.002 on the measurements ( using a very old vernier caliper that has not been calibrated in 25 years.
It looks to me like we need to begin the long process of changing the urban legend that this is a 13G impeller because mine at least certainly measures out as a 13T.
I suspect the basis of this is it is nearly impossible to find a compressor map for the 13T, and folks used the nearest thing they could find, and it took on a life of its own.
Basically the TD04L-13T will flow about 400 CFM
Postitatud: 01.12.2006 20:51
Postitas Mihkel
Tühikäigu murele on lahendus olemas aga teostus on suht keeruline.
See ehk leevendab ka muid probleeme.
Ehk siis nii nagu arvata oligi on probleemiks see, et MAF on turbole liiga lähedal.
Panin korra jupikese vana toru otsa ja tühikäik oli nagu kulda.
Enne nagu EGO Correction ka ei toiminud korralikult aga peale lahenduse proovimist hakkas jälle tööle ilusti.
Ainuke probleem on see, et seal on kuradima kitsas.
Hea oleks kui saaks ~30cm pikemaks teekonna.
Proovisin 20cm jupiga mis oli natuke S kujuga ja see juba aitas.
Postitatud: 01.12.2006 21:22
Postitas Renn
Ei saa aru, mida sa selle lausega öelda tahad?
Wastegate on nii kinnises asendis kui ta olla saab.
Kui Tarmolt auto sain, oli samasugune jama...keera boosti
mbc`st peale, midagi ei mõju...
õnneks oli Mart lähedal ja taipas kohe vea ära - actuatori vedru täiesti kinni keeratud ja asi töötant, nagu pidi ...piisas mingist 5 keerme keeramisest, kui said näpuga klappi liigutada

(oleneb muidugi vedru jäiusest!)
Postitatud: 01.12.2006 21:26
Postitas Mihkel
Mul ei ole ju acutator reguleeritav.
On vaid WG klapi ja akutaatori ühendus varras reguleeritav.
Sealt ei anna midagi kinni keerata.
Postitatud: 02.12.2006 11:40
Postitas zoom1
Mihkel kirjutas:
On vaid WG klapi ja akutaatori ühendus varras reguleeritav.
Mõtlesin seda, et pinguta seda varrast, vb. heitgaaside surve lükkab wg natuke lahti kui vedru pinge liiga nõrk

Postitatud: 02.12.2006 12:40
Postitas Samvel
Mihkel kirjutas:
Ehk siis nii nagu arvata oligi on probleemiks see, et MAF on turbole liiga lähedal.
tubli, leidsid lahenduse ise. Nii on, olen sama asja kogenud...
28rs boosti läve mõnedel autodel: s13 ca18det torukollega - 2000-2100rpm, s14 sr20det OEM malmkollega 3-400rpm varem. Mõtle loogiliselt ja otsi viga edasi, olen kindel et saad hakkama

Postitatud: 02.12.2006 13:07
Postitas Mihkel
Panin probleemi ka välismaisesse Subaru foorumisse aga sealt nagu väga tarka midagi ei tule.
Kes ütleb, et see turbo on ilgelt suur stock mootorile ja sisu ei pea vastu.
Enamus süüdistavad MAP-ingut (seadistust).
Aga üldiselt meenutab see välismaine foorum rohkem Eesti SR foorumit.
Ei tahaks uskuda, et enamus 300hp piiripeal sõitvad autod nüüd vahetatud sisuga on.
Jutt mis pärineb
http://andyforrestperformance.co.uk/index2.html lehelt väidab nagu seda, et kõik peaks OK olema ja varu piiridesse jääma.
Pihustid peaks minu autol 440cc/min olema, seega natuke kütuserõhku tõsta ja 350hp peaks saavutatav olema.
Üritasin pihustitelt ka koodi leida aga tulutult.
Loodan, et MAF-i viga mõjutab ka spooli.
Praegu tundub, et aju resolutsioon on palju suuurem kui läbi OBD pordi tuleva data resolutsioon.
Selles suhtes, et ajule antav info muutub ilmselt 10x kiiremini kui mul dataloogis näha olev.
Postitatud: 02.12.2006 13:08
Postitas Mihkel
zoom1 kirjutas:Mõtlesin seda, et pinguta seda varrast, vb. heitgaaside surve lükkab wg natuke lahti kui vedru pinge liiga nõrk

Siis ma ei saa teda ju enam klapi võlli otsa, sest klapp on niigi kinni juba.
Postitatud: 02.12.2006 13:53
Postitas Mihkel
Postitatud: 02.12.2006 19:20
Postitas Mihkel
Tuju jälle hea
Sai Randoga natuke PVC tuuningu tehtud autole ja auto on nagu uuesti sündinud.
Tühikäik on nii nagu tehasest välja veeredes.
Välismaa foorumisse kirjutan, et "My car just got remapped for 10$"
Ma ütlen ausalt, et mulle ei meeldi, kui probleemi otsitakse valest kohast.
Ja probleemi mitte ei lahendata vaid leitakse sellele mingi muu teistkaudu lahendus.
Ei usu, et ümberseadistamise järel asi parem oleks olnud.
Kaldun arvama, e see on siiski antud MAF-i ehituses kinni.
Kardan, et see spooli probleem on tingitud originaal väljalaskekollektori ehitusest.
Sellest tutvusringkonnast pole ju keegi boxermootorile GT28RS-i paigaldanud.
Originaalis on 2-e silindri torud pea 4x pikemad kui teise 2-e silindri omad.
Sest kui teisega peeneks lasta ja kolmas panna on boost kogu aeg üleval.
Ühe kommentaari leidsin mingist WRX-i foorumist:
hks gt28rs....14psi 286 whp 2800 rpm....on a 2.0
Postitatud: 02.12.2006 23:47
Postitas Mihkel
Üks videoklipp ka, mis kojusõites sai tehtud:
http://m-tuning.ee/galerii/albums/ImprezaIntake/aaa.avi
Ja mõned pildid.
Nagu näha pole sisselasketoru välimus esteetiline aga põhiline on see, et ta toimib

Enne oli ilus poleeritud toru aga see selleks.
Kevadel tuleb enivei front mount cooler panna ja siis teeb asja ümber.
Pildid -->
http://m-tuning.ee/galerii/ImprezaIntake
Päevakangelane kiirvaates:

Postitatud: 14.12.2006 18:48
Postitas Mihkel
Väike update jälle.
Installisin just Subarule 3" Simonsi suure RV resonaatori alla.
Hääl läks ~3x vaiksemaks ja minul nägu
5a. kõva müra hakkas juba närvidele käima, ju ma hakkan vanaks jääma.
Täna sain uue siduri kärsakat ka natuke tunda.
Ei tasu vaikselt manööverdades ja sidurit libistades gaasiga mängida.
Postitatud: 16.12.2006 17:06
Postitas Mihkel
Lükkasin LC-1e ka lõpuks taha autole.
Segu tallates suht normaalne (12.0-11.0).
Proovisin ka acutaatorilt otsa lahti võtta.
Spool-up sellest ei muutunud.
Muidugi mõnus oli tunda ja kellal korra näha 1.5bar
Üks väike pisiasi, mis jäi turbo sobivust võrreldes kahe silma vahele oli see,
et rida mootoritel on üldiselt väljalaske kollektori ruumala tunduvalt väiksem kui boxermootori kollektoril.
Tundub, et see A/R 0.86 on boxermootorile liiga suur.
Ei jõua alt otsast piisavalt gaase tekitada, et turbiini ringi lükata.
Aina rohkem tundub mulle, et ainuke lahendus on väiksema A/R-iga turbiini koda tellida.
Postitatud: 16.12.2006 21:52
Postitas Ragnar
ühesõnaga mu kolle mõte ei olnudki nii vale.
Postitatud: 17.12.2006 16:34
Postitas Audiophile
Sry aga, siin paned sa küll mööda.. kuumakoda ei ole sul 100 aastat vaja vahetada... Spoolup langeks sul max 300rmp-i.. Süvene natuke oma preagus v.l kolde ehitusse ja siis saad ehk isegi aru mis toimub. Subaru inseneride kõigesuurem aps ongi just see väljalaskekolle.
On üks tootja Milsport, kelle kaupa võib kindlalt soovitada. Ise toota on seda suht mõttetu ja ilmselt tuleks kallim kui osta juba kohe korralik asi..
http://www.milsport.co.uk/cgi-bin/jump_ ... duct_type=
Kuumakoda ei ole siin probleemiks..
Üks väike pisiasi, mis jäi turbo sobivust võrreldes kahe silma vahele oli see,
et rida mootoritel on üldiselt väljalaske kollektori ruumala tunduvalt väiksem kui boxermootori kollektoril.
Tundub, et see A/R 0.86 on boxermootorile liiga suur.
Ei jõua alt otsast piisavalt gaase tekitada, et turbiini ringi lükata.
Aina rohkem tundub mulle, et ainuke lahendus on väiksema A/R-iga turbiini koda tellida.