9. leht 21-st

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 24.03.2013 9:01
Postitas maario123
Sai ka eile õhtul ära nähtud oma silmaga see pill, sõitsid oma pelgupaika sisse just sellega kui ma oma essiga Säästumarketi juurest välja keerasin ;) Kui palju jõudu võiks olla ? Ilmsel sul all kirjas olev veerandmiili aeg on vana konega ? Mis praegu ootuseks võiks olla ? :burn

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 24.03.2013 14:22
Postitas DioX
Veerandmiili aeg on jah vana turboga !
Loodame ,et jõuan Haapsalusse Avalaksule siis ehk saab teada kas sai parem ! Hetkel ootan uusi pihusteid Rc Engineering .
Üks asi tuli veel välja , nimelt Wg avaneb mul 0,6 bar juures ja kuni 5500 pöördeni hoiab rõhku aga üle 6k hakkab rõhk tõusma ja suht kiiresti ning korraks nägin boostikellal 0.9 siis sai gaas maha lastud.
Selline tunna nagu wg ei jõua väljalaske gaase suurtel pööretel enam piirata.
Mis arvate ,kas Wg võib väikseks jääda (kasutusel 40mm HKS type ) või on asi wg sisend torudes mis on 38mm läbimõõduga ja lähevad üle 42mm toruks ning siis tuleb wg flants ?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 25.03.2013 9:25
Postitas ott5
muidugi väike, niigi hoiab veel hästi.
Mul oli HX40ga 38mm WG ja keris 2 bari pähe.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 25.03.2013 10:03
Postitas Raceboy
Kui suurt turbot madala laaderõhuga kasutad, ongi suuremat WG vaja. Lahenduseks on sõita kõrgema rõhuga, siis ei teki nii surut creep'i :)

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 26.03.2013 23:54
Postitas DioX
Kas 50mm wg võiks piisata ? Mõeldes tulevikule ja kõrgemale rõhule(1-1,5bar) kas 50mm ei hakka kuidagi seda takkistama ?
Ehk siis ei tekki kõrgematel pööretel rõhu langust vajalikust piirist kui wg avaneb ?

Või siiski proovida asetada olemas olev 40mm wg natuke paremini ? Parim lahendus oleks kasutada muidugi kahte 38mm wg aga puht füüsiliselt ei mahuta neid kuidagi sinna kapoti alla.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 27.03.2013 0:21
Postitas citizen
Mul sarnane föön kolmeliitrise v6 küljes ja Precision turbo 46(vist?)mm wastegate ning rõhk püsib kuni piirajani 0,4 bar. Pigem langeb mingi hetk ca 0,05bar. Boost kontrollerit ei kasuta, ainult vedrupinge.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 09.06.2013 10:23
Postitas DioX
Kerge update siia kah siis-
Masin veel ilusti elus ja sõidab , mõned muutused on toimunud :
Saime paigaldatud Knocklink G4 knocksensor kiti väikse lediga ja bosch deto anduriga mis nüüd peaks teatama meile väiksemastki detonatsioonist.
Paigaldasime ka uue 50mm WG mis sai soetatud KKD Motorspordist nüüd saame hoida boosti kontrolli all ilusti.
Mai kuus tuli välja uus Nismotronic aju firmware millel nüüd siis palju uusi funktsioone nagu standalone ajudel (Anti Lag, Speed Density, Alpha-n jne)
Hetke seade on safe 0.9-1bar kuni lõpuni ja stabiilne 11,8 segu boosti alas. Originaal õhulugeja on otsas ja nüüd ootan Z32 oma ,et siis saaks minna edasi. Kindel on see ,et vaja külastada lähiajal ka dünostendi kuna tänaval seadistamine ei ole kõige täpsem.
Mõned värskemad klõpsud masinast-
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kapoti all tulevad mõned muudatused veel ja siis teen värskemaid pilte.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 20.06.2013 8:06
Postitas maario123
Kõik äge aga paar asja jäi piltidelt silma , lihtsalt mida ise teisiti vblla teeks. Esiteks numbrimärk võtab ju pool cooleri mahust kinni, ma ise paneks kuskile küljele. :)
ps. Veljed on päris head :burn

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 20.06.2013 8:22
Postitas cobra
g4 knocklink toimib sul ilusti? vahepeal lambist ei vilguta leedi? Et on siis usaldusvaarne? Mul vahepeal vilgutab...saa siis aru.....

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 20.06.2013 18:01
Postitas DioX
G4 Knocklink mõni kord vilgutab tühikäigul ja käiguvahetusel aga kaldun arvama ,et kuuleb mõnda valet helinat ! Muidu nii koormuse all pole veel täheldanud et vilguks , õnneks hetkel suht safe seade kah .
Hetkel puhub juba 1,2 bar rõhku alates 5,5k on full boost üleval ja kuni 7200 rpm-i . Perse düno järgi liigub küll.
750cc pihustid on juba otsas vaja 1000 panna muidu lõppus kisub segu sinna 12,5 kanti. Hetkel maadlen Anti-Lag-iga ja ei saa koha peal 5000 rpm üle 0,3bar ülesse. Liiga suur turbo vist selle mootori jaoks :-D
Sai tehtud ka õli vahetus ja sisse pandud Castrol 10w60. Õli rõhk on hea ja kuna hetkel turbot jahutab õli ja õli coolerit ei ole läheb õli temp kah sinna 100 kanti aga selle õliga rõhk väga ei lange sellise temperatuuri juures. 5w40-ga mis enne sees oli oli ikka rõhu langust näha.
Loodame ,et nüüd kestab natuke see masin .

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 20.06.2013 20:04
Postitas mitsu_manic
DioX kirjutas: Selline tunna nagu wg ei jõua väljalaske gaase suurtel pööretel enam piirata.
Lugesin mingi miljon korda seda lauset, ning alles mitu vastust hiljem sain aru millest sa räägid.
Rääkisid (kirjutasid) täiesti mööda sellest, mis sul tegelikult vaja oli.
Kui nüüd närida tähti, siis sõna "piirata" on täiesti vale siin, mis ajab segadusse. Pigem on see ,et wg ei lase vajalikus koguses väljalaske gaase "mööda", mille tõttu boost tõuseb.

Imestasin veel, et mitu meest seda kõike takka kiitis. Vb minu viga, et kohe laksust aru ei saanud, kuid "piirata" on selline kahtlase väärtusega sõna antud tekstis :)
my 2cents.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 20.06.2013 20:19
Postitas DioX
:-D Jah väljendasin enda veits valesti, sry kui segadusse ajas !
Hetkel tundub ,et wg töötab ilusti vähemalt rõhku hoiab stabiilselt.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 21.06.2013 0:24
Postitas mitsu_manic
A palju sul siin arvestuslikult seda hobujõudu peaks olema ning mis võiks olla ligikaudne 0-100 kmh ?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 21.06.2013 1:15
Postitas DioX
Hmm pakkuks 350-380 jõudud , 750cc pihustid täitsa otsas , ei teagi kas on mingi seade viga või miks nende duty cycle on nii suur juba !
Hea stardiga ehk tuleb 4s ära 0-100km/h. Sain täna ka Anti-Lagi näpitud veits ja jõudsin selleni ,et nüüd toodab koha peal 5k rpm 0,5 bar mis oli piisav ,et kõik 4 rattast tühja kaabiks korraks. Mõni lauch sai tehtud ja tundub ,et sidur ja kast veel peavad. :-D

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 30.06.2013 17:46
Postitas DioX
Niih siin siis hetke olukord kapoti alt:
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Hetke spec list:
SR20DET originaal sisu
Turbo Holset HX35W Twinscroll 12cm2 3'' outlet.
Wastegate Turbosmart 50mm v-band screamer pipe.
Custom Vl. kollektor twinentry. Must metall , teibitud TermoTec teibiga.
Custom otsast lõppuni 3 tolline väljalase + simons resonaator keskel+ japan style tagapütt.
FMIC Toyo sport , 2,5'' cooleri torustik.
Manuaal boostcontroller.
Z32 Maf blow trought .
RC 750cc pihustid originaal kütuselatti küljes.
Walbro 255 kütusepump (paagi sisene) (veetud uued elektri juhtmed otse akult)
kütuserõhu regulaator Malpassi 1:1.
Aku viidud pagassi ja tehtud kinnine aku kast koos ventilatsiooni ja massi lülitiga.
Uued jahutus ventikad 2tk 12'' paigaldatud radika ette.
Originaal käigukast,sees uus õli 75w90.
Hoorattas standart taastatud siduri pind + treitud natuke kergemaks.
Sidur RPS Max Street , tugev korv + originaal orgaaniline kettas (lubatakes ,et hoiab kinni kuni 500Nm väänet ).
Veermikus strongflex puksid.
Amordid reguleeritava jäikusega GAB Super street + 35mm madaldus vedrud.
Juhtaju originaal Nissani aju + sisse lisatud tütarplaat Nismotronic SA funtsionaalsus nagu stand alone-l.

Hetke seade 1,2 bar alates 5000rpm kuni piirajani 7200 rpm, kütuse segu stabiilne 11,8 .
Log-i ja erinevate näitude järgi arvutuslikult hetkel võimsust kuskil 380hp kanti. Suht piiri peal originaal kasti ja mootori sisuga. :evil: Aga hetkel veel kestab . Üritan nüüd jõuda 13 Juuli EDRA 2 drag etapile ehk siis vaatab mis sealt tuleb. :car