Re: VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
Postitatud: 04.04.2012 10:42
Natuke on jälle aega mööda läinud, aga kuna 2 nädalavahetust on läinud niisama mööda, ilma, et garaazi oleks saanud, siis toimunud niipalju jälle vähem.
Aju viisin ära Hr. Kaaki kätte, kes selle kokku siis peaks panema. Sellega ise tegelema ei tahtnud hakata.
Senimaani pole aga saanud ta käest mingit vastust, kaugel asi on. Eks siis helistan mingi aeg...
Arutasin temaga ka natuke andurite teemat ja tema jutu järgi oli kõik lihtne, sest kõige kohta oli pea sama vastus: "Võta mingi suvaline!"
Tellisin siis suvalised andurid, mis meil siin rohkem levinumad, kui need MS'il kasutatavad GM andurid:

Kõik tellisin kataloogist oma äranägemist järgi.
VR anduril oli peamiseks kinnitus, juhe tuleks välja nurga all ja et juhtme otsas oleks mingi tavaline pistik.
IAT anduri võtsin samuti pistiku ja keerme järgi. Pistik on Bosch tüüpi ja keermeks M14.
TPS andur on BMW oma ja see on ainuke mille sain lammutusest ja kasutatud. Pidin tellima alguses uue, aga läksin lihtsalt vaatama, et kas saaks füüsiliselt korra käes hoida. Leidsingi täpselt sellise anduri, nagu otsisin ja kui küsimuse peale "Palju läheb?" vastati "Ah, võta niisama!" (just nii....lugesid õieti!
) siis arvasin, et tasub ju proovida. Alati saab ju pärast uue osta 
Eile saabus ka coilpack.
Kui saan kogu kompoti tõrgeteta käima, siis saan ka avaldada andurite koodid. Praegu pole veel mõtet.
Triggerwheeli sain kah kohe Hentsi käest kätte, kui teda esimest korda külastasin. Selgus, et sobib kohe selline ratas, mida temagi oma projektidel kasutab.

Kohe treipinki ja saab hakata juba õiget asendit rattale otsima:

Viimasel nädalavahetusel tõstsin ka mootori uuesti maha, et saaks paremini siis mõned asjad ära teha.
Samuti võtsin siis ka vana aju maha, koos juhtmestikuga.

Teha siis vaja:
-Wastegate'i varras reguleeritavaks (hetkel on liiga vabalt ja tundub et võiks paremini klappi väljalaskes kinni hoida)
-Õlituse äravool ümber teha (hetkel jookseb pooltelje alt ja kui läheb pooltelg, siis läheb ka....)
-VR, TPS, ja IAT andur paika panna
-karteri õlituse leke (tundus et oli mingi, aga tahakski üle vaadata)
-juhtmestik
-Originaal plastikust pihustilatt asendada siis universaalse alumiinium latiga, mille siis saab Hensti käest.
Küsimusi:
Kas VR andur tuleks panna selle põhimõtte järgi?

Andur võiks olla kuigipalju ka liigutatav?
Kuna hetkel ei tea veel aju hingeelu, siis kas TPS anduri puhul on ka oluline, kuidas ta tööle jääb?
Mõtlen nagu seda, et kas ajus saab määrata anduri takistuse näiteks. St äkki andur jääb mul tööle nii, et gaasi vajutades takistus vähenem, selle asemel, et suureneda? Kas saab keegi mu mõttele pihta?
Kus oleks kõige õigem koht IAT andurile? Kohe ennem segusiibrit torustikus?
Korra mõtlesin ka selle peale, et miks ta ei võiks kohe sisselaske kollektoris olla, aga selle teooria kohta pole nagu leidnud miskit, et seda oleks nii tehtud.
Tänud ette!
arx
Aju viisin ära Hr. Kaaki kätte, kes selle kokku siis peaks panema. Sellega ise tegelema ei tahtnud hakata.
Senimaani pole aga saanud ta käest mingit vastust, kaugel asi on. Eks siis helistan mingi aeg...
Arutasin temaga ka natuke andurite teemat ja tema jutu järgi oli kõik lihtne, sest kõige kohta oli pea sama vastus: "Võta mingi suvaline!"

Tellisin siis suvalised andurid, mis meil siin rohkem levinumad, kui need MS'il kasutatavad GM andurid:

Kõik tellisin kataloogist oma äranägemist järgi.
VR anduril oli peamiseks kinnitus, juhe tuleks välja nurga all ja et juhtme otsas oleks mingi tavaline pistik.
IAT anduri võtsin samuti pistiku ja keerme järgi. Pistik on Bosch tüüpi ja keermeks M14.
TPS andur on BMW oma ja see on ainuke mille sain lammutusest ja kasutatud. Pidin tellima alguses uue, aga läksin lihtsalt vaatama, et kas saaks füüsiliselt korra käes hoida. Leidsingi täpselt sellise anduri, nagu otsisin ja kui küsimuse peale "Palju läheb?" vastati "Ah, võta niisama!" (just nii....lugesid õieti!


Eile saabus ka coilpack.
Kui saan kogu kompoti tõrgeteta käima, siis saan ka avaldada andurite koodid. Praegu pole veel mõtet.
Triggerwheeli sain kah kohe Hentsi käest kätte, kui teda esimest korda külastasin. Selgus, et sobib kohe selline ratas, mida temagi oma projektidel kasutab.

Kohe treipinki ja saab hakata juba õiget asendit rattale otsima:

Viimasel nädalavahetusel tõstsin ka mootori uuesti maha, et saaks paremini siis mõned asjad ära teha.
Samuti võtsin siis ka vana aju maha, koos juhtmestikuga.

Teha siis vaja:
-Wastegate'i varras reguleeritavaks (hetkel on liiga vabalt ja tundub et võiks paremini klappi väljalaskes kinni hoida)
-Õlituse äravool ümber teha (hetkel jookseb pooltelje alt ja kui läheb pooltelg, siis läheb ka....)
-VR, TPS, ja IAT andur paika panna
-karteri õlituse leke (tundus et oli mingi, aga tahakski üle vaadata)
-juhtmestik
-Originaal plastikust pihustilatt asendada siis universaalse alumiinium latiga, mille siis saab Hensti käest.
Küsimusi:
Kas VR andur tuleks panna selle põhimõtte järgi?

Andur võiks olla kuigipalju ka liigutatav?
Kuna hetkel ei tea veel aju hingeelu, siis kas TPS anduri puhul on ka oluline, kuidas ta tööle jääb?
Mõtlen nagu seda, et kas ajus saab määrata anduri takistuse näiteks. St äkki andur jääb mul tööle nii, et gaasi vajutades takistus vähenem, selle asemel, et suureneda? Kas saab keegi mu mõttele pihta?

Kus oleks kõige õigem koht IAT andurile? Kohe ennem segusiibrit torustikus?
Korra mõtlesin ka selle peale, et miks ta ei võiks kohe sisselaske kollektoris olla, aga selle teooria kohta pole nagu leidnud miskit, et seda oleks nii tehtud.
Tänud ette!
arx