Re: VW 1300 ´69 "jeff01"
Postitatud: 21.05.2011 8:19
Type 4 mootorile (Mitte praegusele)
Kolvid + silindrid + rõngad + tagavaraks ühed rõngad + STD saaled + väntvõll (Kõik uued asjad...miski sõjaväe tehnika pealt Rootsist) annavad töömahuks küll vaid ~1800cc kuid kuna 55mm silmaga kepsud olemas siis peaks vist vända kohe lihvimisse saatma ja 66 asemel 71 stroke peale lihvima

Kere mis musta tuiske uuesti saab sest lahusti sulatas paberist läbi ja aber jäi kohati musta külge kinni. Laon enamvähem kokku ära....värvib veel uksed ja luugid oranziks ja siis katan komplektse auto kinni ja tuiskan mustaga üle.


EDIT:
Täna hommikul, enne raadil käimist sai mootoriruumi võõbatud ja mootor kasti otsa tõstetud ja näpuga kinni kruvitud. Kuna mul mootoripukki pole siis kasutan auto keret sellena
Ikka inimlikum kui maas teha
Eile kuulsin ka seda, et uued aknatihendid unustati teisel pool maakera pakki panna ja pannakse nüüd taaskord siiapoole teele ja kompenseeritakse siis sellega, et teist korda saatekulu ei võeta



Kolvid + silindrid + rõngad + tagavaraks ühed rõngad + STD saaled + väntvõll (Kõik uued asjad...miski sõjaväe tehnika pealt Rootsist) annavad töömahuks küll vaid ~1800cc kuid kuna 55mm silmaga kepsud olemas siis peaks vist vända kohe lihvimisse saatma ja 66 asemel 71 stroke peale lihvima


Kere mis musta tuiske uuesti saab sest lahusti sulatas paberist läbi ja aber jäi kohati musta külge kinni. Laon enamvähem kokku ära....värvib veel uksed ja luugid oranziks ja siis katan komplektse auto kinni ja tuiskan mustaga üle.


EDIT:
Täna hommikul, enne raadil käimist sai mootoriruumi võõbatud ja mootor kasti otsa tõstetud ja näpuga kinni kruvitud. Kuna mul mootoripukki pole siis kasutan auto keret sellena


Eile kuulsin ka seda, et uued aknatihendid unustati teisel pool maakera pakki panna ja pannakse nüüd taaskord siiapoole teele ja kompenseeritakse siis sellega, et teist korda saatekulu ei võeta



