Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Mina kui vanemate(haruldaste) autode armastaja vaatasin ka seda autot kunagi sellise pilguga, et ostaks ära. Nüüd vaatan huviga seda projekti ja peab tõdema , et auto läks paremale omanikule, kes on selle auto väga kenaks teinud ning au ja kiitus selle eest kuna ise nii põhjalikult ei oleks teinud vist.
Mis aga puutub maki valikusse, siis see tagasihoidlik stiil läheb autoga kokku ja ei ole liiga ulmeline sinna konsooli. Meeldib asja juures veel see, et rõhutatakse heli kvaliteedile, mitte mingile rõvedale lõhkuvale bassile mis on moes "rullnokkadel".
tehtud töö 5+ ja edaspidiseks ämbriga jõudu!!!
Mis aga puutub maki valikusse, siis see tagasihoidlik stiil läheb autoga kokku ja ei ole liiga ulmeline sinna konsooli. Meeldib asja juures veel see, et rõhutatakse heli kvaliteedile, mitte mingile rõvedale lõhkuvale bassile mis on moes "rullnokkadel".
tehtud töö 5+ ja edaspidiseks ämbriga jõudu!!!
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Nakamichi peaks piisavalt kvaliteetne asi olema.
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Iseasi kui sul see tehnika olemas oli juba mõnest varasemast autost, aga kui võtta nüüd letihinna alusel siis oma 9.5K letihinnaga mis too makk kunagi maksis polnud ta üldsegi mitte parim selle raha eest.Audiophile kirjutas:No oskad sa mõne parema pakkuda? samas hinnaklassis? sarnaste featuuridega (loe lihtne)
Ise arvan et alustusek on see väga hea head ja mulle selline pehme sound meeldib.
Kui "vanakooli välimus" tähtis siis miks mitte kasutada "pure passive"-puhul makina 7619r+ boksiks 9595
Oleneb milline mudel täpsemalt.hents99 kirjutas:Nakamichi peaks piisavalt kvaliteetne asi olema.
Aga kui valmis on tule astu mõnelt SQ ürituselt läbi ja hindame ära.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
markus, polegi enam sinu masin???
lihtsalt hea pilt... mind tegi kadedaks

lihtsalt hea pilt... mind tegi kadedaks

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
See irmscheri mootor on ka püss aga hoopis teistsuguse suunaga..(200kw vs 280kw) kui tahaks asja eriti peeneks ajada siis muidugi võiks ju ristata Irmseri alumine ots 4,0+ lotuse ülemine (twin turbo) vot see oleks huvitav kooslus juba. 4,0 Twin Turbo :D
Auto ikka minu oma Marko, kust selline jutt?
Mis helitehnikasse puutub, siis naka oli mul jah varem olemas seepärast pidasin seda piisavalt heaks, et mitte vahetada..aga kui õnnestub kunagi leida kasutatuna, siis plaan selle vastu vahetada:
http://www.carreview.com/cat/car-audio/ ... 61crx.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nkmca.com/auto/CD700II/spec.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Markus
Auto ikka minu oma Marko, kust selline jutt?
Mis helitehnikasse puutub, siis naka oli mul jah varem olemas seepärast pidasin seda piisavalt heaks, et mitte vahetada..aga kui õnnestub kunagi leida kasutatuna, siis plaan selle vastu vahetada:
http://www.carreview.com/cat/car-audio/ ... 61crx.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nkmca.com/auto/CD700II/spec.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
minu viga... lugesin mingi aeg su teemat ja jäi mingi kummaline rida silma. rõõm kuulda et sinu käes ikka, kohe ausalt 
sul on väga pro mootor juba niigi. ma vaatasin seda kerge kadedusega, et mida head sellest annaks teha... aga jääme realistideks

sul on väga pro mootor juba niigi. ma vaatasin seda kerge kadedusega, et mida head sellest annaks teha... aga jääme realistideks

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Kui juba lammutamiseks läks. Kui Head asja suure algustähega soovid siis võiks sellise firma "niburaadio" peale mõtlema hakata:Audiophile kirjutas:..aga kui õnnestub kunagi leida kasutatuna, siis plaan selle vastu vahetada:
http://www.carreview.com/cat/car-audio/ ... 61crx.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nkmca.com/auto/CD700II/spec.html" onclick="window.open(this.href);return false; Markus
http://www.carreview.com/mfr/mcintosh/c ... 61crx.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Vähemalt nii palju on elu "paremaks" läinud, et inimesed teavad selliseid brände nagu Nakamichi. Kui 15a tagasi sai kiidetud neid asju siis 95% kodanikest vaatas niisama lolli näoga otsa ja rääkis oma Sonyst ja Kenwoodist edasi.
Mina ise olen muidugi koduaudio pede, sest sellest ma sain juba ammu aru, et autosse saundi panemine on mõttetu laristamine ja kvaliteet tuleb kümnetes kordades kallimalt kätte kui kodus sama asi saavutades.
Viimati muutis Jaan, 09.12.2010 21:55, muudetud 1 kord kokku.
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Ma kaldun arvama,et herr Audiophile otsib sellist viisakamat & vanakooli suunaga headunitit (endale istuvad samuti sellist sorti),mitte aga mingit tulede viledega läbi immutatud mängijat.
PS. Ise kaaluksin veel ka Becker´it
PS. Ise kaaluksin veel ka Becker´it

-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
No kui nüüd võrrelda minupoolt pakutud Alpinet ja seda olemasolevat Nakat, siis jääb Naka igast asendist kaugele maha. Kuid see on küll tõsi, et Omega konsooli sobiks midagi tagasihoidlikumat.
BMW M52 328i turbo
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Tohohh, päris suured sõnad. Mulle paraku tundub, et sq teemaga sa küll kursis ei ole. Alpine F1 on midagi väärt, ülejäänud alpine mudelid mitte!digimarket kirjutas:No kui nüüd võrrelda minupoolt pakutud Alpinet ja seda olemasolevat Nakat, siis jääb Naka igast asendist kaugele maha. Kuid see on küll tõsi, et Omega konsooli sobiks midagi tagasihoidlikumat.
Ette nähes sinu vastust väljundvõimsuse kohta võin öelda, et ükski naka ega mcintosh oma võimuga mängimiseks loodud ei ole!
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Tänud pakkumast aga ei ole huvitatud Alpinest...ses mõttes õigus et selline vanakool on eesmärk..kõllid on ka mingi 10a vanad..pure passive tähendabki seda et ühtegi aktiivkrossi kasutatud ei ole (pakutud alpine võimaldab)
McIntosh kindlasti ka väga huvitav..
McIntosh kindlasti ka väga huvitav..
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Sinu õnneks või kahjuks müüdi seda konkreetset Alpinet just F1 staatuse all ja ei ole samuti mõeldud oma võimuga mängimiseks, kuna selline võimalus lihtsalt puudub. Aga kisub juba OT-ks ära see vaidlemine.eclipse kirjutas:Tohohh, päris suured sõnad. Mulle paraku tundub, et sq teemaga sa küll kursis ei ole. Alpine F1 on midagi väärt, ülejäänud alpine mudelid mitte!digimarket kirjutas:No kui nüüd võrrelda minupoolt pakutud Alpinet ja seda olemasolevat Nakat, siis jääb Naka igast asendist kaugele maha. Kuid see on küll tõsi, et Omega konsooli sobiks midagi tagasihoidlikumat.
Ette nähes sinu vastust väljundvõimsuse kohta võin öelda, et ükski naka ega mcintosh oma võimuga mängimiseks loodud ei ole!
BMW M52 328i turbo
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Kui Markusel on maitset ja stiili, et valida autoks Lotus Omega, siis saab ta sinna ka teiste abita maki valitud. Mõni mode võiks seda teemat rehitseda vahepeal...
0,5 MW
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Tasa ja targu talvekuudel 





Tagosa vajab veel vähemalt 2.5cm flantsi ja madalamaks on ka vaja saada...vähemalt 4cm






Tagosa vajab veel vähemalt 2.5cm flantsi ja madalamaks on ka vaja saada...vähemalt 4cm
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
summuti on kõver!!!!
ei, nali naljaks aga k*radi kena näeb see masin välja!!!
pildid täis helitehnikat ja lotust

ei, nali naljaks aga k*radi kena näeb see masin välja!!!
pildid täis helitehnikat ja lotust

- KKD Motorsport - EstPerformance -