9. leht 24-st

Postitatud: 31.10.2009 13:16
Postitas stryk3r
p2ris head numbrid on :)))

Postitatud: 31.10.2009 19:22
Postitas arne13
Dc85 kirjutas:0,8bar 303,9HP@ 6869rpm / 341Nm@ 6168rpm

Mõõdetud Liguri juures. Panen hiljem graafiku ka üles, kui kuidagi moodi arvutisse saan selle.
kas see 303 hp on rattas või mootorist?

Postitatud: 31.10.2009 19:33
Postitas Dc85
Ligur mõõdab vist mootorist. Eks teadjamad oskavad rääkida midagi.

Rõhu juhtimine hetkel ainult vedruga ja vedru alguses nii nõrk et 0,8 bari saavutatakse päris kõrgel. See on ajutine ja stock aju jaoks käib kyll.

GRAAFIK

Postitatud: 31.10.2009 21:37
Postitas uzzac
liguri stend näitab jah mootori HJ ja Nm

tubli tulemus

Postitatud: 02.11.2009 9:52
Postitas Astrona
Ilus. Ja see praktiliselt sama, mis ta mul kunagi mõõtis(vale aju ja sigarikka seguga). Aga mul spoolis paremini ja 300nm tuli 1000rpm varem (ehk seal 220 vs 300Nm). Sul jah nagu rohkem vabalthingava graafik - oleks pidanud WG vedrule eelpinget peale väänama. Aga noh, tegelt on ime, et ta sul üldsegi laiali pole läind, sügis juba käes krt võtku :lol: - ära parem puutu midagi, enne kui seade paigas...

Postitatud: 02.11.2009 15:00
Postitas Mardo
suht safe seade sellel masinal, paugutatud küll kõvasti ja asi pidas kõigele vastu.
Orig ajuga saaks edasi küll minna(begi) aga asjal puudub mõte kui on
võimalus juba korralik aju juhtima panna.

Auto omanikule EDU ja järgmine aasta samas klassis näeb :lol:

Postitatud: 02.11.2009 16:27
Postitas Dc85
Enne pole plaanis rõhku tõstagi igapäevaseks kasutamiseks, kui progetav peal. See 0,8 bari tundub sotck aju ja 630cc pihustite ja õhulugeja tuunimise kompotina hea - segu paigas. Liguri sõnul detot ka pole.

Maanteel täitsa piisav see 300hp.

Postitatud: 16.11.2009 23:13
Postitas Dc85
Varajane jõulukink siis teele pandud - Vems. Tänud Hents99´le Elbe Engineeringust ja siit foorumist :)
Ja üks eelkink juba olemas Mallory FPR + vaja veel korralike kütusetorusid.


Nyyd jagub natukene tegevust enne kevadet - juhul kui aega on.

- Vems tööle
- Uus cooleri toru - sirgem, ilusam. (Õhulugeja minema. Selle läbimõõt oli ~45mm, ei oska öelda kas mingit jõudu ka enda taga kinni hoidis.)
- Aku taha viia
- Lõpupütt uus või lihtsalt toru(praegune 2" sisse)
jne

Keda huvitab eksole.. :-D

Postitatud: 17.11.2009 0:32
Postitas jans
Milleks see FPR?

Vemsiga hakkad niikuinii ju kütust juhtima.

Postitatud: 17.11.2009 7:46
Postitas Dc85
Jans, Et siis pole nagu vajagi v? Kütus voolaku vabalt paaki tagasi?:)
Kütuselatt pole stock ja stock fpr nagunii otsa ei istu ja see jääb tunduvalt viisakam, kui hakata seda originaali sinna otsa toppima.
Vahetan hiina oma välja. Oli kyll kella peal kirjas "OBX" aga juba ostes oli membraan katki või lihtsalt sulas ära, kes teab :S Siiani sai sõidetud parandatud variandiga.

Postitatud: 17.11.2009 10:36
Postitas Astrona
Stock latt + regulaator + torud teeks töö ära, kui 2 pumpa taha paned. Kui see Mallory on 2'st otsast lati toitega, on asjal väike point juures, muidu võiks sama raha eest midagi vajalikumat osta, kasvõi rehve.

Aku taha? Ei mahu ette ära? Mõtle ümber. Pane kasvõi ainult väike aku ette, aga mitte taha.

Postitatud: 17.11.2009 10:56
Postitas Mihkel
Mallory-l on 4 otsa ehk siis saab panna KOLM otsa lati külge ;)
Reaalselt juba eest ja tagant piisab, et vähematl 500hp probleemideta ära toita isegi stock latiga.

Postitatud: 17.11.2009 11:08
Postitas jans
Eeldasin, et kasutad originaal latti koos originaal FPR-ga

Postitatud: 17.11.2009 16:16
Postitas zoom1
Pilt

Et siis alt on paagist pealevool, külgede pealt 3 kütuselatti ja neljas tagasivoolu? Latis niiöelda kütus nüüd seisab ja sealt enam tagasivoolu ei toimu?

Postitatud: 17.11.2009 16:18
Postitas RFL
zoom1 kirjutas: Et siis alt on paagist pealevool, külgede pealt 3 kütuselatti ja neljas tagasivoolu? Latis niiöelda kütus nüüd seisab ja sealt enam tagasivoolu ei toimu?
Külgedel on üks ava suurem ja minul on pandud sealt pealevool ning äravool alt.
Ta toimib jah teistpidi, kui tavalised takistid ja hoiab hoopis oma väljuvat kütuserõhku.