9. leht 10-st

Postitatud: 06.05.2009 14:39
Postitas Astrona
RFL kirjutas:
Astrona kirjutas:
RFL kirjutas:Ma põletan su Datsuni särgi ära, kui sa sinna Opeli mootori pistad!
Pealegi, kui nii mahukas projekt plaanis, siis miks mitte valida mõni korralik Nissani mootor? SR20DET, RB25DET, RB26DETT või kasvõi VG30DETT?
Mine piilu Laisu S13, kus on RB25DET peale pandud. Muuseas, sellele mootorile peaks sobima ka sama Tomei RB28DET stroker, mis läheb ka RB26DETT'ile.
SR pole nagu eriline samm edasi ja RB kohta on igasugu jutte, liiga haruldane - ja VQ kohta pole jõudnud uurida. Mõne vana maxima pealt äkki :lol:
Osta kohe ikka turbomootor. Maxima omal võib olla erinevusi nagu ntx CA18DE-l puuduvad õlipihustid jms.
RB25DET swap paketid ju ebays saadaval koos kasti ja juhtmestikuga.
Uuri ka Laisult, kust tellida jne ning vaata ta kapotialla. Kui kõik mittevajalik eemaldada, siis on seal ruumi ikka kõvasti.
2,5l mootor ja sebid veel .86 koja oma 2876 turbole ning oleks ikka väga hea tänavaauto ;)
Ja tänan pakkumast. Sa vist ikka oled huvitatud, et ma oma mustaga ei tegeleks.
Hetke seisuga on plaan, see punane vist ikka maha müüa, pole aega nii paljudele autodele. Mõtlen veel, kas teen ta sõidukorda või müün juppidena. Mõlemad variandi puhul peab natuke vaeva nägema, aga juppideks müües saab rohkem raha :) Turu olukord on väga kehv. Üks ~150K väärt S13 on müügis 50K'ga.

Postitatud: 06.05.2009 16:42
Postitas RFL
Astrona kirjutas:Ja tänan pakkumast. Sa vist ikka oled huvitatud, et ma oma mustaga ei tegeleks.
Hetke seisuga on plaan, see punane vist ikka maha müüa, pole aega nii paljudele autodele. Mõtlen veel, kas teen ta sõidukorda või müün juppidena. Mõlemad variandi puhul peab natuke vaeva nägema, aga juppideks müües saab rohkem raha :) Turu olukord on väga kehv. Üks ~150K väärt S13 on müügis 50K'ga.
Miks mina peaks huvitatud olema, et sa teise autoga ei tegeleks?
Vastupidi, ma olen väga huvitatud, et sa selle tööle saaks ja näeks ära palju teooreetilisi arvutusi ka reaalselt klapib. Eriti huvitab mind kas/mis pööretel GT35R puhuma hakkab. Ise pakuks, et alla 6000rpm on ka alla 1bar boosti.
Ma ei tahaks nüüd hakata vaidlema, kui hea mõte see punase ehituse alustamine oli, eks teisest autost üle jäävaid juppe oli ka raske müüa ja odavalt ei taha ka anda, kuid minumeelest oleks võinud ikka koguaeg vaid hobiautot ehitada. Hea küll, Tartusse polnud lootust jõuda, aga ikkagi nüüdseks oleks progress ikka parem.

Postitatud: 06.05.2009 17:51
Postitas Astrona
tagantjärgi targad :) Plaanikohaselt oleks punane juba ammu valmis ja mustal juba progress :)

Pakun et 35R'iga 0.3bar @3500 hakkab üles spoolima 4000 (120HP) peal ja 4700RPM on juba 0.7bar 250HP ning selle võimsusega tõmbab ta juba 5500RPM peal 1.3barini (350hp) ära küll ;) 6000RPM juures võiks juba 1.8bar (450HP) :lol: olla, edasi ei hakka pakkuma rahvas niigi juba lõhkemas :)
Kui nukkide, boostkontrolleri, süüte ja segu seadistus paigas on.

Postitatud: 06.05.2009 17:55
Postitas RFL
Astrona kirjutas:tagantjärgi targad :) Plaanikohaselt oleks punane juba ammu valmis ja mustal juba progress :)

Pakun et 35R'iga 0.3bar @3500 hakkab üles spoolima 4000 (120HP) peal ja 4700RPM on juba 0.7bar 250HP ning selle võimsusega tõmbab ta juba 5500RPM peal 1.3barini (350hp) ära küll ;) 6000RPM juures võiks juba 1.8bar (450HP) :lol: olla, edasi ei hakka pakkuma rahvas niigi juba lõhkemas :)
Kui nukkide, boostkontrolleri, süüte ja segu seadistus paigas on.
kuum koda .86A/R ?

Postitatud: 06.05.2009 20:37
Postitas jeff01
Astrona kirjutas:Krt kui see õlikihi paksus väikseks jääb, küll ta peale 1. korda suureks ära läheb ;) - teisisõnu sissesõit, "break in" väljamaakeeles.
Ei ole mõtet vanduda kuigi kõik sinna poole kisub.
Lihtsalt mõtlemiseks sulle, et olen ise vaid ühe korra lasknud töötavast mootorist võetud võlli mõõta kõveruse suhtes ja see oli kõver..... 1 kaeltest oli ~2 sajandikku nihkes. Mootor käis selle võlliga kenasti aga saaled said lihtsalt vanusega otsa. Oletades et plokk on teised samapalju kõver on se piisav, et väntvõll hõõruks uue saale kohe ära ja kui ka BREAK INiga juba poolele maale kolinani kulub siis mis temast tahta mitte stock turbomootoris? Ok mul savi, lase käia aga ehk on see siiski 1 teguritest mida nissani kokku-lahti lappajad pole lähemalt uurinud :roll:
Kuidas vänt sees ringi käib kui raamid on pingutatud uute saaledega ja õli vahel? 100% ühtlase jõuga ka kergelt ? Muidu ajad ühte hobust ja viite grammi taga aga kui on võimalik sellisest kohast hobujõude võita ei viitsi :-D

Postitatud: 07.05.2009 1:21
Postitas Astrona
jeff01 kirjutas: Muidu ajad ühte hobust ja viite grammi taga aga kui on võimalik sellisest kohast hobujõude võita ei viitsi :-D
Viitsib ikka, zoom1 saatiski mul ühe ploki metsa, oli teine 30 sajanidku jagu kuuma saanud :lol:
Manuali järgi on kepsukaela ühest servast teise tolerants vändal 0.5 sajandikku ja "loopimine" 2.5 sajandikku.
Kepsu- ja Raamsaalede ja vända vahe 2-5 sajandikku norm ja limiit 10 sajandikku, kui kästakse saalet vahetada.
Vända pikilõtk 5-18sajandikku norm ja 30 on piir.
Kokkuvõttes: kui vänt või plokk on 1 sajandik kõver, siis saale kaua ei kesta.

Võtsin sõidu ette, et masin tasulise parkimise alast rahulikumasse kohta viia. peale 3km vaikselt joristades läks kolin ikka käest ära ja edasi läksin slepis - arvatavasti tõmbas saale ringi ära ja kolb käis kaanes, kuigi sõitsin rahulikult sellises vahemikus kus kolinat polnud. Sellega siis nüüd ühel pool.

35R mul jah teise masina jaoks .82 T3 kojaga (.86 on rohkem nagu T25 teema). Nii suure turbiiniga peaks see isegi väiksema poolne tunduma.
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 4568_2.htm
Praktika on aga http://www.youtube.com/watch?v=ZD5wP56X ... annel_page 36. sekund on ka graafik ees. 3500-4500 on kõige kiirem spoolimine.
Boostieelse ala võimsus määrab ju spooli. Tal 150whp @ 3600 ja sul @ 5000 sellest ka 1500RPM võrra hilisem boost, kui ma graafikuid õigesti lugesin - võin vabalt ka 1000RPMiga metsa panna :lol:. Tal on väidetavalt ilma turbota ligi 190hj, turbo lihtsalt korrutab selle 2.7 boostiga ehk 190x3.7. Ikkagi poole vähem kui 1.5T F1 :)

Postitatud: 12.05.2009 0:23
Postitas Astrona
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 13&t=13372
Jutulinnul on jõud lõppemas - Panin tehnika müüki.
Kes oskab, võib PS'i kaudu abistada müügil. Ise ma ei oska ei tingida ega müüa. Tähtis on, et saaks kiirelt palju raha :lol:, nagu ikka. Paneks raha juurde ja tekitas siia ühe uue teema ;)

Postitatud: 12.05.2009 13:51
Postitas junsu
Paneks raha juurde ja tekitas siia ühe uue teema
kas selle pealkiri saab ka olema: Nissan 200SX 1,8T või midagi muud äkki vahelduseks :-D

Postitatud: 12.05.2009 15:35
Postitas Astrona
junsu kirjutas:
Paneks raha juurde ja tekitas siia ühe uue teema
kas selle pealkiri saab ka olema: Nissan 200SX 1,8T või midagi muud äkki vahelduseks :-D
Kui õnnestub müüa, mida eriti ei usu, siis pealkiri ikka sama :)

Postitatud: 12.05.2009 18:18
Postitas jeff01
Kardan et müük õnnestub vaid siis kui auto sõidab....kui siiski. On lihtsalt selline keeruline aeg ja uued suunad automüügi osas (Vaid vahetused ja üle laskmised ja kindlustusele müümised moes....vanakooli moodi raha vastu vahetamist jääb järjest vähemaks)

Mu EX bmw-d ei võta keegi 20negagi (Istu sisse ja anna tuld aga ikka ei midagi) Kui asi nii edasi läheb siis varsti viin taara ja vanaraua ära ja ostan ise tagasi :-D

Pane miskigi mootor peale (Kasvõi bluebirdi 0,5 saaledega ja 0,5 bariga sõitma) ja on hulga tõenäolisemalt müüdud.

Postitatud: 13.05.2009 0:03
Postitas TURBOLOVER
arvan et kõigi nissani omanike peast on see mootori vahetus vähemalt korra peast läbi käinud ! ja just nimelt skyline-i mootoriga seoses! Ja sellega seoses et kas selle auto omanik on kah klubi liige?
http://www.motors24.ee/Default.aspx?pag ... &sort=paid

Postitatud: 13.05.2009 0:12
Postitas Astrona
TURBOLOVER kirjutas:arvan et kõigi nissani omanike peast on see mootori vahetus vähemalt korra peast läbi käinud ! ja just nimelt skyline-i mootoriga seoses! Ja sellega seoses et kas selle auto omanik on kah klubi liige?
http://www.motors24.ee/Default.aspx?pag ... &sort=paid
Laisu kunstiteos.
jeff01 kirjutas:Kardan et müük õnnestub vaid siis kui auto sõidab....kui siiski.
Mis paganama pärast ma siis seda enam müüma peaksin ;)


EDIT:
Auto on teoreetiliselt müüdud.

Postitatud: 13.05.2009 21:12
Postitas jeff01
Astrona kirjutas:
jeff01 kirjutas:Kardan et müük õnnestub vaid siis kui auto sõidab....kui siiski.
Mis paganama pärast ma siis seda enam müüma peaksin ;)
Kas arvad tõesti et see jääks viimaseks mootori remondiks :-D

Postitatud: 26.11.2009 21:40
Postitas Marko_N
Auto on siis vahepeal minu kätte jõudnud ja nii päeviku mõttes kriban siia veits. Sai siis soetatud Silveri käest auto kere ilma mootori ja käigukastita.
http://www.flickr.com/photos/84931200@N00/4059797975/

Veel leidsin siit samast maarjamaalt SR20DETˇi koos kasti ja juhtmestikuga , tõenäoliselt kasutaja junsu endise auto pealt.
http://www.flickr.com/photos/84931200@N00/4060541120/

Enne mootori pealepanekut sai veits kapoti alt lakutud ja mõned asjad veits ümber tehtud.
http://www.flickr.com/photos/84931200@N00/4060541016/

Mootorit sai puhastatud vanast silikoonist ja õlipump uuesti ja korralikult külge keearatud.
http://www.flickr.com/photos/84931200@N00/4060540496/

Nüüd siis kone peal ja loodan kevadeks, kui mätas kuiv,ta ikka sõidukrda saada.
http://www.flickr.com/photos/84931200@N00/4136613262/

Parimat, Marko.

Postitatud: 26.11.2009 22:43
Postitas junsu
õlirõhku pole juba proovinud üles saada?? :)