9. leht 13-st
Postitatud: 07.12.2006 17:15
Postitas Taavi
Ega üle 350hj eriti ei ole

Rohkem 28RS ei kipu puhuma. Linnas sõidan praegu 14 psi e. ca 1bar(üle 0,5bar ei lase minna hetkel), korras/sissesõidetud mootoriga muidu kuskil 17-18psi. Lõppkiirusvõistlustel olen sõitnud u. 19-20psi-ga. Siis peaks umbes see 350 tulema. Ega kui dynos pole mõõtnud ei tea öelda. UK-s on väga sarnase setupiga autosid palju, mõõdetud võimsused 18psi juures on vahemikus 340-360hj ja pöördemoment 460-490Nm.
Postitatud: 07.12.2006 17:42
Postitas RSS
sellest startimise probleemist oled lahti saanud mis sul oli kevadel haapsalus? ma enda masinal ka väikseid ümberkorraldusi teind...ja tulemus oli kepsulaks

eks peaks see kuu veel kokku saama uuesti ja siis võib järgmine kevad uuesti joonele minna
Oliver
Postitatud: 08.12.2006 9:34
Postitas Taavi
Startimise probleemi nimi oli oskuste puudus

Järgmise aasta SR avaüritusel võiks proovida küll.
Postitatud: 08.05.2007 16:20
Postitas RSS
tervist.
Ja kuidas see projekt elab ka? :P
Postitatud: 08.05.2007 18:50
Postitas Taavi
See projekt lõpetab just sissesõidu tegemist. Lähipäevadel täissünt sisse ja siis ongi OMC-ks valmis

Vahepeal sai tagumine õõts pooleks sõidetud, uus juba tellitud ja reedel alla. Ootan siiani Brembo kettaid, et saaks koos Ferodo klotsidega alla panna. Niikaua liiklen 200 kroonise Japanpartsi b-klotsiga :D Madis nokitseb shortshifterit teha, see ka lähipäevil valmis, siis on S14 kõige mitte-sportautolikum omadus - ülipikk käigukangi liikumise tee - ka eemaldatud, peaks väga konkreetseks minema ja niks-naks kiiresti vahetada saama. Pisematest asjadest tuleb ka 3$ maksnud Ebay käigukangi nupp, kena metallist NISMO 1:1 replica
Seega mingeid suuri muutusi tehtud ei ole, auto on muidu tip-top korras ja sõidab kenasti. Kiiruse puudust nagu ei oleks, isegi ainult 1bar rõhuga näitas maanteel hoo pealt kiirendades E46 M3-le tagatulesid
Käigukasti undamisest tahaks ka lahti saada, varsti lasen Faktos kasti vahevõlli laagrid ära vahetada, üle 100k sõitnud vatti saanud S14 kastide tüüpviga.
Seekord on OMC-l B klassis nii kanged vanad kohal, et vaevalt ma esikolme sisse saangi.
Postitatud: 08.05.2007 18:58
Postitas Ragnar
jap. sama siin. saabki puhtast sportlikust huvist teada palju miiliga siis tuleb.
Postitatud: 09.05.2007 12:13
Postitas OKS
Taavi kirjutas:Madis nokitseb shortshifterit teha, see ka lähipäevil valmis, siis on S14 kõige mitte-sportautolikum omadus - ülipikk käigukangi liikumise tee.
Kas teed originaali ringi või ostsid kohe uue?
Postitatud: 09.05.2007 12:25
Postitas Taavi
Originaali juppe kasutades teeb Madis uue. Ta endale oli teinud ja tundus superhea. Foorumitest loen, et aftermarket tootjate omad, olgu ta originaal B&M või hiina koopia, on alati mingil määral probleemsed.
Postitatud: 09.05.2007 13:00
Postitas OKS
Kui valmis saab siis pane siia pilti ka

Postitatud: 09.05.2007 13:43
Postitas temp
no, ega see pilt palju edasi ei anna.
võta ühendust ja tule katsu. kui meeldib siis saab sulle kah teha.
Postitatud: 10.05.2007 13:21
Postitas RSS
eks siis OMC-l kohtume

tule laup haapsallu ka..tahaks su pilli reaalis ka näha.
Oliver
Postitatud: 18.05.2007 15:24
Postitas Taavi
Koonusfilter pestud.
Veermik korras, sild reguleeritud.
Short shifter küljes, töötab ideaalselt.
Sissesõit tehtud.
Õli vahetatud.
10L 110 oktaanist kütust segamiseks olemas.
Maalriteip olemas.
Kiiver pagasnikus.
Homme varahommikul hääled sisse

Postitatud: 19.05.2007 1:15
Postitas Ragnar
Palju boosti keerad ?

Postitatud: 19.05.2007 18:52
Postitas sada1000
Nagu näha siis keeras korralikult

Postitatud: 19.05.2007 20:17
Postitas Siim
sada1000 kirjutas:Nagu näha siis keeras korralikult

Siis on kaks varianti
1) Lasi seibideks mootori
2) Sai hea tulemuse
Palju tuli ?
Lätlane piinas sind jälle?