
1996 Nissan 200SX S14 - Taavi
Ega üle 350hj eriti ei ole
Rohkem 28RS ei kipu puhuma. Linnas sõidan praegu 14 psi e. ca 1bar(üle 0,5bar ei lase minna hetkel), korras/sissesõidetud mootoriga muidu kuskil 17-18psi. Lõppkiirusvõistlustel olen sõitnud u. 19-20psi-ga. Siis peaks umbes see 350 tulema. Ega kui dynos pole mõõtnud ei tea öelda. UK-s on väga sarnase setupiga autosid palju, mõõdetud võimsused 18psi juures on vahemikus 340-360hj ja pöördemoment 460-490Nm.

sellest startimise probleemist oled lahti saanud mis sul oli kevadel haapsalus? ma enda masinal ka väikseid ümberkorraldusi teind...ja tulemus oli kepsulaks
eks peaks see kuu veel kokku saama uuesti ja siis võib järgmine kevad uuesti joonele minna 
Oliver


Oliver
elu nagu hernel...peaasi et supi sisse ei satu.
See projekt lõpetab just sissesõidu tegemist. Lähipäevadel täissünt sisse ja siis ongi OMC-ks valmis
Vahepeal sai tagumine õõts pooleks sõidetud, uus juba tellitud ja reedel alla. Ootan siiani Brembo kettaid, et saaks koos Ferodo klotsidega alla panna. Niikaua liiklen 200 kroonise Japanpartsi b-klotsiga :D Madis nokitseb shortshifterit teha, see ka lähipäevil valmis, siis on S14 kõige mitte-sportautolikum omadus - ülipikk käigukangi liikumise tee - ka eemaldatud, peaks väga konkreetseks minema ja niks-naks kiiresti vahetada saama. Pisematest asjadest tuleb ka 3$ maksnud Ebay käigukangi nupp, kena metallist NISMO 1:1 replica 
Seega mingeid suuri muutusi tehtud ei ole, auto on muidu tip-top korras ja sõidab kenasti. Kiiruse puudust nagu ei oleks, isegi ainult 1bar rõhuga näitas maanteel hoo pealt kiirendades E46 M3-le tagatulesid
Käigukasti undamisest tahaks ka lahti saada, varsti lasen Faktos kasti vahevõlli laagrid ära vahetada, üle 100k sõitnud vatti saanud S14 kastide tüüpviga.
Seekord on OMC-l B klassis nii kanged vanad kohal, et vaevalt ma esikolme sisse saangi.


Seega mingeid suuri muutusi tehtud ei ole, auto on muidu tip-top korras ja sõidab kenasti. Kiiruse puudust nagu ei oleks, isegi ainult 1bar rõhuga näitas maanteel hoo pealt kiirendades E46 M3-le tagatulesid

Käigukasti undamisest tahaks ka lahti saada, varsti lasen Faktos kasti vahevõlli laagrid ära vahetada, üle 100k sõitnud vatti saanud S14 kastide tüüpviga.
Seekord on OMC-l B klassis nii kanged vanad kohal, et vaevalt ma esikolme sisse saangi.
Viimati muutis Taavi, 08.05.2007 18:59, muudetud 1 kord kokku.