1996 Nissan 200SX S14 - Taavi

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Ega üle 350hj eriti ei ole :) Rohkem 28RS ei kipu puhuma. Linnas sõidan praegu 14 psi e. ca 1bar(üle 0,5bar ei lase minna hetkel), korras/sissesõidetud mootoriga muidu kuskil 17-18psi. Lõppkiirusvõistlustel olen sõitnud u. 19-20psi-ga. Siis peaks umbes see 350 tulema. Ega kui dynos pole mõõtnud ei tea öelda. UK-s on väga sarnase setupiga autosid palju, mõõdetud võimsused 18psi juures on vahemikus 340-360hj ja pöördemoment 460-490Nm.
RSS
Postitusi: 13
Liitunud: 03.08.2006 16:05
Asukoht: keila-joa ja tallinn

Postitus Postitas RSS »

sellest startimise probleemist oled lahti saanud mis sul oli kevadel haapsalus? ma enda masinal ka väikseid ümberkorraldusi teind...ja tulemus oli kepsulaks :) eks peaks see kuu veel kokku saama uuesti ja siis võib järgmine kevad uuesti joonele minna ;)

Oliver
elu nagu hernel...peaasi et supi sisse ei satu.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Startimise probleemi nimi oli oskuste puudus :) Järgmise aasta SR avaüritusel võiks proovida küll.
RSS
Postitusi: 13
Liitunud: 03.08.2006 16:05
Asukoht: keila-joa ja tallinn

Postitus Postitas RSS »

tervist.

Ja kuidas see projekt elab ka? :P
elu nagu hernel...peaasi et supi sisse ei satu.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

See projekt lõpetab just sissesõidu tegemist. Lähipäevadel täissünt sisse ja siis ongi OMC-ks valmis :) Vahepeal sai tagumine õõts pooleks sõidetud, uus juba tellitud ja reedel alla. Ootan siiani Brembo kettaid, et saaks koos Ferodo klotsidega alla panna. Niikaua liiklen 200 kroonise Japanpartsi b-klotsiga :D Madis nokitseb shortshifterit teha, see ka lähipäevil valmis, siis on S14 kõige mitte-sportautolikum omadus - ülipikk käigukangi liikumise tee - ka eemaldatud, peaks väga konkreetseks minema ja niks-naks kiiresti vahetada saama. Pisematest asjadest tuleb ka 3$ maksnud Ebay käigukangi nupp, kena metallist NISMO 1:1 replica :)

Seega mingeid suuri muutusi tehtud ei ole, auto on muidu tip-top korras ja sõidab kenasti. Kiiruse puudust nagu ei oleks, isegi ainult 1bar rõhuga näitas maanteel hoo pealt kiirendades E46 M3-le tagatulesid :)

Käigukasti undamisest tahaks ka lahti saada, varsti lasen Faktos kasti vahevõlli laagrid ära vahetada, üle 100k sõitnud vatti saanud S14 kastide tüüpviga.

Seekord on OMC-l B klassis nii kanged vanad kohal, et vaevalt ma esikolme sisse saangi.
Viimati muutis Taavi, 08.05.2007 18:59, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

jap. sama siin. saabki puhtast sportlikust huvist teada palju miiliga siis tuleb.
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Taavi kirjutas:Madis nokitseb shortshifterit teha, see ka lähipäevil valmis, siis on S14 kõige mitte-sportautolikum omadus - ülipikk käigukangi liikumise tee.
Kas teed originaali ringi või ostsid kohe uue?
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Originaali juppe kasutades teeb Madis uue. Ta endale oli teinud ja tundus superhea. Foorumitest loen, et aftermarket tootjate omad, olgu ta originaal B&M või hiina koopia, on alati mingil määral probleemsed.
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Kui valmis saab siis pane siia pilti ka :)
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

no, ega see pilt palju edasi ei anna.
võta ühendust ja tule katsu. kui meeldib siis saab sulle kah teha.
RSS
Postitusi: 13
Liitunud: 03.08.2006 16:05
Asukoht: keila-joa ja tallinn

Postitus Postitas RSS »

eks siis OMC-l kohtume ;) tule laup haapsallu ka..tahaks su pilli reaalis ka näha.

Oliver
elu nagu hernel...peaasi et supi sisse ei satu.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Koonusfilter pestud.
Veermik korras, sild reguleeritud.
Short shifter küljes, töötab ideaalselt.
Sissesõit tehtud.
Õli vahetatud.
10L 110 oktaanist kütust segamiseks olemas.
Maalriteip olemas.
Kiiver pagasnikus.

Homme varahommikul hääled sisse :)
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Palju boosti keerad ? :-D
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

Nagu näha siis keeras korralikult :-D
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

sada1000 kirjutas:Nagu näha siis keeras korralikult :-D
Siis on kaks varianti
1) Lasi seibideks mootori
2) Sai hea tulemuse

Palju tuli ?
Lätlane piinas sind jälle?
302hp/464nm
Vasta