9. leht 28-st
Postitatud: 24.03.2009 18:37
Postitas Maik
Kuna rihm on siiski üsna pingul -
kas tavalise kiilrihma pinguti oma sobib? Selliseid mul oleks kohe 2 tk võtta kasvõi. Üks neist corveti originaal. Paras aretamine oleks see sinna muidugi. Aga peaks hakkama saama ikka kuidagi. Ma ise loodaks muidugi,et saaks sellest niisama lahti ausalt öeldes.
Postitatud: 24.03.2009 19:15
Postitas pr8
AndresZ kirjutas:Vaata korra seda videot:
http://www.youtube.com/watch?v=N4l642TnA2c
Siin nüüd hästi näha, mida see kiilrihm teeb vastavalt pööretele( vasakul pool pinguti liikumine).
Ainuõige on panna sul vedruga pingutus.
Noh, isakesed Duttweiler ja Granatelli õpetamist ei vaja. Heh, aga Eagle ja Scat on Hiina toodang!

Postitatud: 24.03.2009 20:01
Postitas Maik
http://www.youtube.com/watch?v=pypwreRszzA
ja parema kvaliteediga leiab siit ka, ei tea miks youtube nii kehvaks keeras
http://www.amiflex.ee/stuff/IMGP1741.avi
comments?
Postitatud: 24.03.2009 20:20
Postitas b0neb0y
tahaks su kõrval istuda :D feelingu pärast puhtalt :D
Postitatud: 24.03.2009 20:22
Postitas terrasiit
Kurask, sul ju kiirusenäit ju miilides

Postitatud: 24.03.2009 20:30
Postitas Maik
ei ole kahjuks, km/h on peale säitud.
saab ka miilidesse osuti näitama panna.
boosti kella eriti päevavalguses kahjuks kaameraga ei näe... silmajärgi tuli seal 0,4 vast ära küll
Postitatud: 24.03.2009 20:59
Postitas Siim
Maik kirjutas:
comments?
mageda võitu tõesti kuidagi
Postitatud: 24.03.2009 21:02
Postitas Maik
ma lähtun sellest,et wirxi sõnul sai 505hp corvette 100 pealt veel rattad ringi (ja rattad ala 335) (stock z07), ma saan teisega veel kohe julgelt juba vajutada veojõu kontrollita. Ja rehv aint 275
testi mõttes võib ju proovida sisselase lahti võtta ja vabalthingavana sama video teha, siis oleks võrdlus olemas mingigi.
video muidugi petab ka tavaliselt
Postitatud: 24.03.2009 21:14
Postitas Dc85
video järgi mingi ~8sec sajani? Palju stockis on?
Edit: teine katse oli videos tiba äkilisem ikka : )
Postitatud: 24.03.2009 21:16
Postitas Maik
5s on stockis, video järgi päris võtta ei saa, ega ma otseselt alguses kõvasti ei vajutanud ka, rattaspinniga võtab mul rattad hüppama. Teine käik saan vajutada küll täiega peale juba.
ega ma suurt startida ei oska ka muidugi
http://www.youtube.com/watch?v=B3PssVf7 ... re=related see siin jõuab 14 seciga kahesajani
Postitatud: 24.03.2009 21:20
Postitas ivar
Võimsuse hindamiseks oleks parem vaadata aega mis kulub näiteks 100-200ni, või mingi distantsi lõppkiirust.
Postitatud: 24.03.2009 21:26
Postitas Maik
100-200 tundub 20 sec lausa olevat, ilmselgelt way liiga palju ?
teisel runnil siiski tundub 15 sec olevat (samas, see oli allamäge ka ca 100++ meetrit vähemalt)
leidsin 60-130mph ajatabeli (ehk 100-209km/h)
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... hlight=130
Astrona käbe arvutama
Toome võrdluseks stock c5 andmed:
http://www.fastestlaps.com/car4827915930b42.html
0-200 23.2 seconds
mul tundub pigem preagu olevat 27 sekundit see esimesel kiirendusel ja teisel siis natuke vähem ....
peaks vist filtrita proovima,pärast ongi,et õhku ei saa kätte lihtsalt
Postitatud: 24.03.2009 21:54
Postitas Ragnar
Hmm oled sa kindel, et see spidomeeter sul õigesti toimetab ? Ma mõtlen seda, et minu esiveoline tegi 340hj juures 5.4s 0-100 ja 0-200 17s tänavarehviga. Seda arvesse võttes liigub sul auto praegu vist samamoodi kui ta stockis liigub ?
Postitatud: 24.03.2009 21:59
Postitas Maik
ma ise tunnetan ka sama jah,et nagu vahet eriti ei oleks preagu kas ülelaetud või vabalthingavana sõita.
Tagarehv on sama mis originaalis ette nähtud minuteada.
Viljandist vist kellegil oli G tech ja mul endal on GPS ka muidugi, peaks vist katsetama tõesti...
Ega siduri libisemist ka välistada muidugi ei saa,aga sellest pole ma ise küll kordagi aru saanud ega mingit kärsakat tundnud.
Postitatud: 24.03.2009 22:13
Postitas Ragnar
Ma kirjutasin pika posti valmis, aga see läks interneti avarustesse kaduma. Igatahes mulle see home order aju mappimine ei tundu väga usaldusväärne.