Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Kuna rihm on siiski üsna pingul -
kas tavalise kiilrihma pinguti oma sobib? Selliseid mul oleks kohe 2 tk võtta kasvõi. Üks neist corveti originaal. Paras aretamine oleks see sinna muidugi. Aga peaks hakkama saama ikka kuidagi. Ma ise loodaks muidugi,et saaks sellest niisama lahti ausalt öeldes.
kas tavalise kiilrihma pinguti oma sobib? Selliseid mul oleks kohe 2 tk võtta kasvõi. Üks neist corveti originaal. Paras aretamine oleks see sinna muidugi. Aga peaks hakkama saama ikka kuidagi. Ma ise loodaks muidugi,et saaks sellest niisama lahti ausalt öeldes.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Noh, isakesed Duttweiler ja Granatelli õpetamist ei vaja. Heh, aga Eagle ja Scat on Hiina toodang!AndresZ kirjutas:Vaata korra seda videot: http://www.youtube.com/watch?v=N4l642TnA2c![]()
Siin nüüd hästi näha, mida see kiilrihm teeb vastavalt pööretele( vasakul pool pinguti liikumine).
Ainuõige on panna sul vedruga pingutus.

http://www.youtube.com/watch?v=pypwreRszzA
ja parema kvaliteediga leiab siit ka, ei tea miks youtube nii kehvaks keeras
http://www.amiflex.ee/stuff/IMGP1741.avi
comments?
ja parema kvaliteediga leiab siit ka, ei tea miks youtube nii kehvaks keeras
http://www.amiflex.ee/stuff/IMGP1741.avi
comments?
Viimati muutis Maik, 24.03.2009 21:01, muudetud 1 kord kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
ma lähtun sellest,et wirxi sõnul sai 505hp corvette 100 pealt veel rattad ringi (ja rattad ala 335) (stock z07), ma saan teisega veel kohe julgelt juba vajutada veojõu kontrollita. Ja rehv aint 275
testi mõttes võib ju proovida sisselase lahti võtta ja vabalthingavana sama video teha, siis oleks võrdlus olemas mingigi.
video muidugi petab ka tavaliselt
testi mõttes võib ju proovida sisselase lahti võtta ja vabalthingavana sama video teha, siis oleks võrdlus olemas mingigi.
video muidugi petab ka tavaliselt
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
5s on stockis, video järgi päris võtta ei saa, ega ma otseselt alguses kõvasti ei vajutanud ka, rattaspinniga võtab mul rattad hüppama. Teine käik saan vajutada küll täiega peale juba.
ega ma suurt startida ei oska ka muidugi
http://www.youtube.com/watch?v=B3PssVf7 ... re=related see siin jõuab 14 seciga kahesajani
ega ma suurt startida ei oska ka muidugi

http://www.youtube.com/watch?v=B3PssVf7 ... re=related see siin jõuab 14 seciga kahesajani
Viimati muutis Maik, 24.03.2009 21:22, muudetud 1 kord kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
100-200 tundub 20 sec lausa olevat, ilmselgelt way liiga palju ?
teisel runnil siiski tundub 15 sec olevat (samas, see oli allamäge ka ca 100++ meetrit vähemalt)
leidsin 60-130mph ajatabeli (ehk 100-209km/h)
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... hlight=130
Astrona käbe arvutama
Toome võrdluseks stock c5 andmed:
http://www.fastestlaps.com/car4827915930b42.html
0-200 23.2 seconds
mul tundub pigem preagu olevat 27 sekundit see esimesel kiirendusel ja teisel siis natuke vähem ....
peaks vist filtrita proovima,pärast ongi,et õhku ei saa kätte lihtsalt
teisel runnil siiski tundub 15 sec olevat (samas, see oli allamäge ka ca 100++ meetrit vähemalt)
leidsin 60-130mph ajatabeli (ehk 100-209km/h)
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... hlight=130
Astrona käbe arvutama

Toome võrdluseks stock c5 andmed:
http://www.fastestlaps.com/car4827915930b42.html
0-200 23.2 seconds
mul tundub pigem preagu olevat 27 sekundit see esimesel kiirendusel ja teisel siis natuke vähem ....
peaks vist filtrita proovima,pärast ongi,et õhku ei saa kätte lihtsalt
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Hmm oled sa kindel, et see spidomeeter sul õigesti toimetab ? Ma mõtlen seda, et minu esiveoline tegi 340hj juures 5.4s 0-100 ja 0-200 17s tänavarehviga. Seda arvesse võttes liigub sul auto praegu vist samamoodi kui ta stockis liigub ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
ma ise tunnetan ka sama jah,et nagu vahet eriti ei oleks preagu kas ülelaetud või vabalthingavana sõita.
Tagarehv on sama mis originaalis ette nähtud minuteada.
Viljandist vist kellegil oli G tech ja mul endal on GPS ka muidugi, peaks vist katsetama tõesti...
Ega siduri libisemist ka välistada muidugi ei saa,aga sellest pole ma ise küll kordagi aru saanud ega mingit kärsakat tundnud.
Tagarehv on sama mis originaalis ette nähtud minuteada.
Viljandist vist kellegil oli G tech ja mul endal on GPS ka muidugi, peaks vist katsetama tõesti...
Ega siduri libisemist ka välistada muidugi ei saa,aga sellest pole ma ise küll kordagi aru saanud ega mingit kärsakat tundnud.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA