9. leht 10-st

Postitatud: 09.06.2006 13:40
Postitas Fos
zoom1 kirjutas:
Kütuserõhu mugavamaks jälgimiseks sa muretsetud salongi kell, mis annab igastahes adekvaatsevat infot kui A/F kell.
midagi nii naljakat pole ammu lugenud siit :-D

mul ka õli temp annab adekvaatsemat infot kui voltmeeter :lol:
AF näitab ju põletatud pensiin ju õhu segu! Kütuse rõhk näitab ju seda, mis ta nimi on: kükuse rõhku! Sa ei saa neid võdsustada, et kui üks on, siis teist pole vaja.

Postitatud: 09.06.2006 14:11
Postitas RFL
Fos kirjutas:
zoom1 kirjutas:
Kütuserõhu mugavamaks jälgimiseks sa muretsetud salongi kell, mis annab igastahes adekvaatsevat infot kui A/F kell.
midagi nii naljakat pole ammu lugenud siit :-D

mul ka õli temp annab adekvaatsemat infot kui voltmeeter :lol:
AF näitab ju põletatud pensiin ju õhu segu! Kütuse rõhk näitab ju seda, mis ta nimi on: kükuse rõhku! Sa ei saa neid võdsustada, et kui üks on, siis teist pole vaja.
jutt käib ju kellanäidu jälgimisest. ehk, et kütuserõhu kell edastab täpselt rõhu kohta inffi, samas kui a/f kell näitab segu edasi-tagasi vibades ja seega küllaltki ebaselgelt.
milleks nokkida, kui tegelikult said isegi aru, mida mõeldi. :roll:

Postitatud: 10.06.2006 15:04
Postitas zoom1
Fos kirjutas:
zoom1 kirjutas:
Kütuserõhu mugavamaks jälgimiseks sa muretsetud salongi kell, mis annab igastahes adekvaatsevat infot kui A/F kell.
midagi nii naljakat pole ammu lugenud siit :-D

mul ka õli temp annab adekvaatsemat infot kui voltmeeter :lol:
AF näitab ju põletatud pensiin ju õhu segu! Kütuse rõhk näitab ju seda, mis ta nimi on: kükuse rõhku! Sa ei saa neid võdsustada, et kui üks on, siis teist pole vaja.
No aga ütle mis on A/F kella probleem kui segu näit muutub lahjemaks kui paned nt tuled põlema või salongi ventika tööle vms takistuse? + juhe otse aku juhtmelt.

Postitatud: 10.06.2006 17:43
Postitas Mihkel
Lambda on 4-ja otsaga?

Proovi kellegi teise kella korraks.

Postitatud: 11.06.2006 11:51
Postitas Fos
RFL kirjutas: jutt käib ju kellanäidu jälgimisest. ehk, et kütuserõhu kell edastab täpselt rõhu kohta inffi, samas kui a/f kell näitab segu edasi-tagasi vibades ja seega küllaltki ebaselgelt.
milleks nokkida, kui tegelikult said isegi aru, mida mõeldi. :roll:
vaata, ma ei noki, aga paistab, et keegi ei mõista mida ma öelda tahan, proovin siis vähe selgitada: See, et sa saad kütuse rõhku järgida salongist ja pidevalt on muidugi hea ja kõik ja puha, aga kütuse rõhu kella abil ei saa jälgida seda, kas segu läheb lahjaks/kangeks või mitte. Segu ei lähe paigast ära ainult pensiiniga seotud probleemide tõttu! Seda pena rõhu kella võid päev läbi vahtuda ja sõita ikkagi tuksis seguga.

Seda, et af pendeldab edasi tagasi pole üldse vaja sul vahtida ju, see tähendab, et mootor on light loadi all, tähendab ei Saagi esineda kiirendusele vastavat segu! Isegi, kui on mingid probleemid seguga, siis light loadi all see mootorit ei lõhu, kui pole trastiliselt paigast ära. Küll lõhub aga kiirendades ja siis juba af näitab, mis ongi tema ülessanne.

Pendeldamine ei ole ka af kella omapära, vaid segu reaalselt muutubki nii. Seda, et sa sellest midagi välja tahad lugeda af kella abil, on juba sinu arusaamatus asjade eesmärgist ja tööpõhimõttest. Af kell pole selle jaoks.
zoom1 kirjutas: No aga ütle mis on A/F kella probleem kui segu näit muutub lahjemaks kui paned nt tuled põlema või salongi ventika tööle vms takistuse? + juhe otse aku juhtmelt.
see pole af kella probleem, see võib olla valesti paigaldamisest. Et saada af näitama täpselt sama, mida lambda näitab ja aju näeb, siis on vaja af kella massi (eriti tähtis)ja toite (igaks juhuks et kindel olla) juhtmed ühendada sinna, kust saab lambda oma toite ja massi. Kuna af on elektrooniline voltmeeter ja mõõteskaala suhteliselt väike, siis iga erinevus tekitab väikse vea.
Kui on õieti ühendatud ja siis ikka langeb tulede põlema panemisest, siis järelikult näeb aju sama moodi, et segu läheb lahjemaks, kuigi tegelt ei lähe. Siis on probleem kuskil mujal, mitte enam segu kellas.
M-Tech kirjutas:Lambda on 4-ja otsaga?

Proovi kellegi teise kella korraks.
üldiselt ei saa see kella viga olla, kuna af kell töötab tegelikult 5v pingega.
Kella sees on pingeregulaator, mis hoiab pidevalt 5V. Kui parda pinge langeb kasvõi 5,1 voldi peale, peab af õieti näitama. Iseasi on see, et kui parda pinge liiga madalaks langeb, kas lambda õigust näitab.

Postitatud: 11.06.2006 12:14
Postitas RFL
ma olen sinuga absoluutselt nõus. aga minu arusaamist mööda kaldume me lihtsalt teemast kõrvale. zoomil oli omc-l peal mitte kõige parem fpr ja hiljem oligi tänu lahjale segule tulemus käes. nüüdseks püüab ta ju lihtsalt lahja segu põhjustajaid välja juurida ja alustas küteserõhu kontrollimisest. ta hankis endale hiljuti malpassi reguleeritava fpr-i ja ka küteserõhu kella, et fpr-i tööd jälgida ka sõidu/boosti ajal. kindlasti ta teab väga hästi mis ta teeb, aga meie risustame tema teemat siin pisiasjade kallal vaieldes. olen kindel, et meie postitustest siin kütuserõhu/segu teemal ei saanud ta midagi uut teada. las ta parem rahulikult ehitab ja annab meilegi siin teemas teada kuidas tal läheb
sorry OT

Postitatud: 11.06.2006 12:17
Postitas Fos
RFL kirjutas:ma olen sinuga absoluutselt nõus. aga minu arusaamist mööda kaldume me lihtsalt teemast kõrvale. zoomil oli omc-l peal mitte kõige parem fpr ja hiljem oligi tänu lahjale segule tulemus käes. nüüdseks püüab ta ju lihtsalt lahja segu põhjustajaid välja juurida ja alustas küteserõhu kontrollimisest. ta hankis endale hiljuti malpassi reguleeritava fpr-i ja ka küteserõhu kella, et fpr-i tööd jälgida ka sõidu/boosti ajal. kindlasti ta teab väga hästi mis ta teeb, aga meie risustame tema teemat siin pisiasjade kallal vaieldes. olen kindel, et meie postitustest siin kütuserõhu/segu teemal ei saanud ta midagi uut teada. las ta parem rahulikult ehitab ja annab meilegi siin teemas teada kuidas tal läheb
sorry OT
nõus. kui probleeme küsimusi, eks ta küsib. Sorry ka minu poolt OT päras, läks käesti ära.

Postitatud: 11.06.2006 12:55
Postitas Mihkel
Ma tahtsin oma jutuga jõuda just sinna, et kas massid on korralikud, et ei tekiks pingete erinevusi.

Mis puutub kella täpsusesse, siis taiwanis valmistatud autogauge segukell on täppismõõteriistast küll väga kaugel ja
seoses koostekvaliteediga võib see ilmselt X hetkel teibaid näidata.
Näiteks kuunol oli oma a/F kellaga ka mingi imelik probleem.

Postitatud: 11.06.2006 22:27
Postitas RFL
kunol oli autometer mitte autogage

Postitatud: 11.06.2006 22:37
Postitas Mihkel
Vahet otseselt pole, kuna tundub, et sisud võivad samad olla.
Lihtsalt autogauge kelladega on kõvasti rohkem kalasid kui autometeri omadega.

Postitatud: 11.06.2006 23:00
Postitas Raiki
kokkuvõtteks iga lits kiidab oma pu...
hinna ja kvaliteedi suhtes on autogauge küll omal kohal
olen neid palju müünud ja mõned üksikud on defektiga olnud

Postitatud: 11.06.2006 23:56
Postitas Mihkel
Kusjuures mul on ka tegelikult sarnane probleem aga arvan, et asi on wb controlleris pigem.
Sest aju näitab, et segu norm, kui pöörded ~6000 on aga segukell hakkab näitama, et segu läheb lõpus tiba lahjemaks.

Postitatud: 16.09.2007 23:35
Postitas Tiit
Kas nüüd uus Nissan käsil? Mida oled tollega teinud, liikus päris muhedalt?! :)

Postitatud: 17.09.2007 9:29
Postitas zoom1
Nüüd uus jah. Tehtud on siit ja sealt, mootori sisu natuke tugevam jne.
Siin kõigil hullud projektid käsil, ei julge ise uut tehagi :)

Postitatud: 18.09.2007 9:13
Postitas Audiophile
Kokkuvõtteks..ei kõlba need kellad mitte karup....gi ja nüüd on tulemus käes mis maksab oluliselt rohkem kui see kell. Isegi lairiba lamda võib segast panna kui ta hakkab peeti minema! Sama hästi võiks autot seadistada tunde / hääle järgi..sellest on miljon korda igal pool juttu olnud!
kokkuvõtteks iga lits kiidab oma pu...
hinna ja kvaliteedi suhtes on autogauge küll omal kohal
olen neid palju müünud ja mõned üksikud on defektiga olnud