9. leht 13-st
Postitatud: 13.05.2009 10:11
Postitas Mihkel
Subarul peaks juba originaalis metallist tihendid olema.
Postitatud: 13.05.2009 11:06
Postitas Raceboy
Seda on ka enne ette tulnud, et kolvid täiesti kutupiilud omadega, aga tagant ei suitse, vaid loobib karterituulutusest õli. Ask me how I know

Postitatud: 13.05.2009 11:15
Postitas Mihkel
Äkki õhtuks saab kompressioonid teada, kui Marko ennast liigutama hakkab.
Huupi pole mõtet oletada.
Kui nüüd mootor ka vigane, siis on tore kvaliteet auto küll see Subaru.
Datsunitel käivad igasugu ajugeeniused kallal ja ei juhtu suurt midagi, Subaruga on ka juba kogenud inimese käes tuuga.
Tundub, et Subaru puhul kannatabki vaid kõvatada PPP ja jumal teab mis pack-idega ja raua kallale ei tohi minna.
Siis oleks vähemalt turvalised 250IKW olemas, millega 13.9s aegasid sõita

Postitatud: 13.05.2009 14:57
Postitas pr8
Noh, silindrirõhku näitab mitte võimsus, vaid pöördemomendikõver ja seegi on ju "neto" - s.t. igast sisekadude ületamiseks kuluvat ei ole ju näha.
Muidugi boost=silindrirõhk=moment ei ole 1:1, aga konkreetse mootorisetupi kohta vast midagi sinnakanti on.
Postitatud: 13.05.2009 23:27
Postitas Marko
1 silinder - 9,9bari
3 silinder - 9,9bari
2 silinder - 4,5bari (piisav mootori remondiks)
4 silinder - ei pääsenud ligi ja ei omanud ka enam suurt tähtsust.
Ehk siis õigus oli neil kes pakkusid, et mootor laiali. Vähemalt nüüd teada mis selle õli jama põhjustas.
Subaru ideaalne masin autoehitajale - kõigega saab tegemist teha. Kui kastiga oled lõpetanud siis võid mootorit remontima hakata
Mis seal ikka, mootor maha ja kolvid välja. Õnneks subarul suht suurt rem mõõtu kolbe saada... Mihkel arvas, et kui juba laiali siis ka korralikud kepsud sisse. Mõtekas oleks müüa pärast kepsude vahetust ka hetkel toimetanud Garrett GT2876R turbo ja hankida sisule rohkem vastav föön, midagi GT3082R sarnast. Kõik see selgub siis kui näha kas kolvid ja sein ka rikutud või ainult rõngad läbi.
PS. Üks positiivseid asju mis mina Subaru juures olen täheldanud - igav ei hakka
Postitatud: 13.05.2009 23:32
Postitas Mihkel
Ja raha ei jää kunagi üle Subarut omades

Postitatud: 13.05.2009 23:50
Postitas turbo diisel
rahameeste värk

Postitatud: 14.05.2009 0:10
Postitas b0neb0y
loen õudusega.. olid suured plaanid, nüüd peab vist hoiupõrsasse raha koguma, kes teab, mis saab peale homset või ülehomset MY06'ga

Postitatud: 14.05.2009 1:34
Postitas RKsilver
Kindlasti foto seeriat paluks kaubapeale.
peaks ka subaru ostma kui niipalju remontida saab, mulle see meeldib.
oskad sa midagi muidu kommenteerida subarude originaal kütuse lattide kohta, et kas neil oli see ridamisi ?
Postitatud: 14.05.2009 1:43
Postitas george16v
Tahaks juba ka detailidest pilte näha , ehk siis saab ka selgeks miks laiali läks. Krt jama et niimodi asi lõppes

Postitatud: 14.05.2009 9:30
Postitas Mihkel
Enda nahal kogetust pakun, et TIP läks liiga kõrgeks 1.6bar boostiga ja põhjustas mootori komponentidele suuremat stressi.
Antud turbol on samasugune kuumaosa nagu RS-il aga kompressor on tunudvalt suurem.
Subaru mootor on selles suhtes veidi imelik, et spool-upiks tahab asi saada 2x väiksemat kuumakoda kui tava R4 mootor aga siis kui boost juba üleval on moondub asi tavaliseks R4 mootoriks.
Postitatud: 14.05.2009 10:19
Postitas RFL
Marko kirjutas: Mõtekas oleks müüa pärast kepsude vahetust ka hetkel toimetanud Garrett GT2876R turbo ja hankida sisule rohkem vastav föön, midagi GT3082R sarnast.
ATP pakub bolt on lahendust.
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=SUB
Samas, kui nad ise kiidavad seda turbot 600+hp, siis miks dünograafikutel vaid 447 on?
Postitatud: 14.05.2009 14:35
Postitas Mihkel
Maailmas kõige usaldatavamad asjad üldse on USA saitidel kirjutatavad HP numbrid
Kui sa nüüd tärni alt loed siis see HP number on RATTAST, seega mootorist võibki ~550hp olla.
Postitatud: 02.06.2009 0:29
Postitas Marko
Täna tegin algust mootori remondiks, vaja veel kast eemaldada ja mootor maha tõsta. Kapotialust puhastades tekkis mõte ja soov segusiibri klapp teisele poole meisterdada. Selleks pean loobuma konditsioneerist ja generaatori asukohta muutma. Ega elu ei peagi lihtne olema - mulle meeldib ajusid kasutada ning asju ringi paigutada, eesmärgil saada parem tulemus. Mootori sisu poolest lähevad vahetusse kolvid (Wiseco), kepsud (Eagle) ja raamsaaled (ACL Racing). Plokk puuritakse stress plaadiga, vänt lihvitakse-tasakaalustatakse ja vändaliin tehakse otseks - seda kõike siis Soomes. Turbo vahetab välja, dünos tahan 500hp ratta tulemust näha. Tuleb ka uus vahejahuti mis rändab stange taha.
Midagi analoogset peaks välja kujunema

Postitatud: 02.06.2009 19:28
Postitas parm
tore teema küll marko aga ma olen sulle mitu korda helistanud tead küll mis asjus...
olavi
tel 5282031