9. leht 25-st

Postitatud: 25.07.2008 12:53
Postitas HP
Moss kirjutas:
HP kirjutas:Niimodi dynos käidud(ligur motors) ja tulemused järgmised
456.5Hp@6000rpm ja 568Nm@5370rpm. Saime algsest faasi hilisemaks seades ka umbes 20hp juurde. Väände number oleks isegi suurem kui rattad poleks läbi libisenud.
Liguril on seal 2 ekraani kust numbreid vaadata. Kummalt andmed pärit? Mõõtsime seal ise Opeli C20NE momendiks 207Nm (originaalis 170, XE'l 196Nm).
Kui mina käisin oli ainult üks arvuti ;)

Postitatud: 25.07.2008 20:48
Postitas Moss
Nojah. See mereveekarva pildiga suur kast vist on täpsem kui too arvutikuvar. Esimese viga vaid selles, et kuvas võimsust ja teisel teljel oli kiirus. See siis tuli parameetritega läbi arvutada, et mootoripöördeid saada.

Postitatud: 25.07.2008 21:24
Postitas HP
Moss kirjutas:Nojah. See mereveekarva pildiga suur kast vist on täpsem kui too arvutikuvar. Esimese viga vaid selles, et kuvas võimsust ja teisel teljel oli kiirus. See siis tuli parameetritega läbi arvutada, et mootoripöördeid saada.
Mootori pöördeid mõõdeti ikka süüte poolilt mitte ei arvutatud ja siis jälgiti et andmed oleks samad auto tahomeetriga.

Postitatud: 30.07.2008 0:48
Postitas HP
Üle hulga aja oli aega ka selle auto kallal tegutseda :p
Tehtud sai rõhu kontrollimis seade ning süsteem survestatud kuni 2.5bar ja lekkeid ei esinenud.
Wastegate´ile sai tehtud spetsaalne 3mm seib vedrude pingsuse tõstmiseks aga kui palju see rõhkutõstab saab teada alles hommiku poole kuna ei taha kohalikke väga vihastada las magavad rahulikult mitta nagu mõni kes magada ei näe :lol:
Vahetatud sai ka kütuse rõhu regulaator 3.0 vs 4.2 bar vastu nii igaks juhuks :-D

Postitatud: 30.07.2008 11:54
Postitas HP
Katsetused tehtud ja rõhku lööb umbes 1.8-1.85 endise 1.65-1.7 asemel. Mingeid tõrkeid nagu detonatsoon ei esinenud. Perse dyno järgi on liikumine päris hea :-D

Postitatud: 30.07.2008 12:18
Postitas Mardo
kõrge kümme tulekul või kuidas :lol:

Postitatud: 30.07.2008 15:38
Postitas Astrona
Auto hind kah juba kõrge 10K? :) (kui tööd ei arvesta).

WB ja EGT kah jälgid?
Uue rõhuga kepsude piir ei hakka juba lähenema?

Mis jahutuse huvides head teinud oled?
Kuskil peab ju piir olema :)

Postitatud: 30.07.2008 16:33
Postitas HP
Astrona kirjutas:Auto hind kah juba kõrge 10K? :) (kui tööd ei arvesta).

WB ja EGT kah jälgid?
Uue rõhuga kepsude piir ei hakka juba lähenema?

Mis jahutuse huvides head teinud oled?
Kuskil peab ju piir olema :)
Auto hind on hoopis teine asi kui mootori alumise jao oma. Juba moto pea maksab minu silmis oma 15k. Sinu lausetes peitub kuidagi kahtlane kibestumus :-D

WB ja EGT ei jälgi kuna hetkel selliseid seadeid pole(lõppetasid töö lepingud ja on garantiis).
Ma ei tea nende kepsude piiri kuid ehk saame teada kunagi :-D
Jahutusega pole probleeme siiamaani olnud ja loodan et ka ei tule :roll:

Ja piir on kindlasti kusagil olemas aga kui kaugel ei tea aga R5 20V pole probleemiks ka 1000hp nagu lai maailm näinud on :lol:

Postitatud: 30.07.2008 18:39
Postitas Astrona
HP kirjutas:Sinu lausetes peitub kuidagi kahtlane kibestumus :-D
Ma ei varjagi seda :lol:

Arvan, et sul on natuke rohkem õnne olnud.

Põhimõtteliselt võiks su auto baasil mingit komplekti koostama hakata - ja neid müügiks tegema. Oled suure eeltöö juba ära teinud. Ootame kepsu ja kolvi piiri kah ära. Kaua ei viitsi oodata, ehk saab see hooaeg juba teada :lol:

Postitatud: 30.07.2008 20:18
Postitas Kummitus
Astrona kirjutas: Põhimõtteliselt võiks su auto baasil mingit komplekti koostama hakata - ja neid müügiks tegema. Oled suure eeltöö juba ära teinud. Ootame kepsu ja kolvi piiri kah ära. Kaua ei viitsi oodata, ehk saab see hooaeg juba teada :lol:
See on juba eelnevalt katsetatud audiklubi liikme poolt.

Postitatud: 31.07.2008 1:02
Postitas Mardo
Kummitus kirjutas:
Astrona kirjutas: Põhimõtteliselt võiks su auto baasil mingit komplekti koostama hakata - ja neid müügiks tegema. Oled suure eeltöö juba ära teinud. Ootame kepsu ja kolvi piiri kah ära. Kaua ei viitsi oodata, ehk saab see hooaeg juba teada :lol:
See on juba eelnevalt katsetatud audiklubi liikme poolt.
mis sis selle M50 kepsu ja Supra kolvi piiriks on? äkki avaldad? :-D

Postitatud: 31.07.2008 10:38
Postitas Kummitus
Mardo kirjutas:
Kummitus kirjutas:
Astrona kirjutas: Põhimõtteliselt võiks su auto baasil mingit komplekti koostama hakata - ja neid müügiks tegema. Oled suure eeltöö juba ära teinud. Ootame kepsu ja kolvi piiri kah ära. Kaua ei viitsi oodata, ehk saab see hooaeg juba teada :lol:
See on juba eelnevalt katsetatud audiklubi liikme poolt.
mis sis selle M50 kepsu ja Supra kolvi piiriks on? äkki avaldad? :-D
ei räägi mingitest piiridest vaid mootorist, eks omanik teab ise paremini.

Postitatud: 31.07.2008 12:39
Postitas Astrona
Kummitus kirjutas:
Mardo kirjutas:
Kummitus kirjutas:See on juba eelnevalt katsetatud audiklubi liikme poolt.
mis sis selle M50 kepsu ja Supra kolvi piiriks on? äkki avaldad? :-D
ei räägi mingitest piiridest vaid mootorist, eks omanik teab ise paremini.
Noh üldiselt leiaks võibolla ka netist detailide purunemispiirid üles, aga täpselt ei saagi seda öelda.
Su projekti juures meeldib mulle just see, et need jupid mis järgmisena lendama hakkavad, on suht odavad, ja ei pane põdema - saab rahulikult juurde keerata...
Aga kui näiteks kolvid purunevad ( ilma detonatsioonita ), kas siis jääd pidama ostes sama jooksu, või investeerid 10K ka alumisse poolde juurde ja lähed edasi?

Postitatud: 31.07.2008 20:38
Postitas HP
Kummitus kirjutas:
Astrona kirjutas: Põhimõtteliselt võiks su auto baasil mingit komplekti koostama hakata - ja neid müügiks tegema. Oled suure eeltöö juba ära teinud. Ootame kepsu ja kolvi piiri kah ära. Kaua ei viitsi oodata, ehk saab see hooaeg juba teada :lol:
See on juba eelnevalt katsetatud audiklubi liikme poolt.
Tahaksin väga selle inimesega kohtuda kes samu asju katsetanud. Huvitav et ma sellest midagi kuulnud pole. Aga äkki tutvustad ja saab teadmisi jagada :?:

Postitatud: 31.07.2008 20:40
Postitas HP
Astrona kirjutas:[Aga kui näiteks kolvid purunevad ( ilma detonatsioonita ), kas siis jääd pidama ostes sama jooksu, või investeerid 10K ka alumisse poolde juurde ja lähed edasi?
Ma ei usu et selle piirini jõuan aga kui siis tuleb investeerida uue konseptsooniga motosse :-D