9. leht 19-st
Postitatud: 25.06.2008 18:43
Postitas jeff01
Ka mu sõber küsis miks kopikas slikke ei soenda (100% et dragi slikid olid ikka all)
Pakkusin välja, et proovitakse nõrgimat lüli ehk käigukasti säästa
Tundub et õigustatult, kuna mingi 1,7-1,8s kanti 60 feetiga oleks se kast kohe alguses ilmselt saba andnud ja selline 60 feeti peaks olema täiesti reaalne kui rehvid üles soendada ja vähe kõrgemalt startida.

EDIT: Jälle targem peale mihkli postitust
Postitatud: 25.06.2008 18:45
Postitas Mihkel
Sõidetud ka 1.7s 60f selle autoga.
Indrek millalgi mainis, et need pidid sellise seguga olema, mis soendamist ei taha.
Postitatud: 25.06.2008 19:31
Postitas m2tu
Mihkel kirjutas:Sõidetud ka 1.7s 60f selle autoga.
Indrek millalgi mainis, et need pidid sellise seguga olema, mis soendamist ei taha.
Tahaks siis lõpuks teada kas tegemist on dragi slikkidega või lihtsalt mingi võidusõidu slikkidega. Äkki vastab autoomanik ise siis vastus kõige kindlam.
Aitäh
Postitatud: 25.06.2008 19:38
Postitas m2tu
Sry sain juba vastuse esimesest postist.
*Rehvid: Tagumised Hoosier 15*9" drag slickid
Postitatud: 25.06.2008 19:39
Postitas tacco
Postitatud: 27.06.2008 1:27
Postitas Ragnar
Postitatud: 24.07.2008 23:34
Postitas Moss
Mis uudist? Oled äkki saanud seadistada ka veel, võibolla isegi rattast midagi mõõta?
Postitatud: 03.08.2008 12:01
Postitas Ragnar
Mis siis täpsemalt juhtus? Tulin piisavalt hilja, et ei kuulnud näinud, aga kusagilt kuulsin kasti probleemid ?
Postitatud: 03.08.2008 13:25
Postitas baika
valdzz: Meie kopikas läks tõenäoliselt käigukasti peavõll pooleks.
TQHQ foorumis ütles ta nii.
Postitatud: 03.08.2008 14:22
Postitas valdz
Eilne päev läks suht halvasti, testsõidus peale burnouti, sai startides jagu jah tõenäoliselt käigukasti peavõllist. Start u. 6000 rpmi, rõhk tagarehvides 1 bar et jõuaks ratta ringi võtta. Kõik käigud lähevad ilusti sisse, aga kardaan ringi ei käi.
Uued uudised: Saime enamvähem jagu rpm-i spaikimise probleemidest (Hetkel max 7500, siis millegipärast kukuvad pöörded 6400 peale), seda siis takisti paigutamisega VR sensori vahele.
Samas tekkis paar päeva tagasi õlirõhuga probleem, kus õlirõhk kukkus 2x

Võtsime alt lahti, sai ülekontrollitud õlipump ja kõik muu, kokkupannes uue filtriga saime õlirõhu tagasi. Tühikäigul 3 bari u. 3000rpmil 5 bari.
Nüüd ei teagi, kas see hooaeg hakata enam leiutama teist käigukasti alla või panna korra veel Fiati kast alla. 1 võistlus ju ainult veel.
Postitatud: 03.08.2008 14:30
Postitas baika
Eks ikka rahvas tahaks viimasel võistlusel pauku näha. Ehk siis head aega. Eks ise tead, kas teed seda rõõmu neile.
Postitatud: 05.08.2008 12:22
Postitas valdz
baika kirjutas:Eks ikka rahvas tahaks viimasel võistlusel pauku näha. Ehk siis head aega. Eks ise tead, kas teed seda rõõmu neile.
Rõõmu muidugi tahaks teha, nii teistele kui endale, aga kahjuks ei ole see nii kerge et võtan riiulist tugeva käigukasti ja panen alla. Fiat tugevamaid kaste ei teinud, vaja muu auto oma panna, selleks palju asju ümber teha - iga asi võtab aega ja raha. Aega on alla kuu, rahast ei räägi üldse
Viimane etapp on pärnus, sinna läheb veel üks Fiati kast alla.
Esimene käigukast - Tartu
Teine käigukast - Haapsalu

Postitatud: 05.08.2008 16:43
Postitas jeff01
NM
Postitatud: 05.08.2008 16:46
Postitas Ragnar
Tuttav vaatepilt. Isegi sain ühest kastist jagu ja samas foorumitest lugedes tuleb ainult selliseid vastuseid, et you will not break it. Njah..
Postitatud: 05.08.2008 21:33
Postitas Siim-R
Mõtle sellele et hakkad Otsekasti kasutama.