9. leht 61-st

Postitatud: 25.04.2008 13:35
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Krt ma juba mõtlen, et oleks pidanud enne Haapsalu üritust ikka need Toyo R888 paari ostma.
Uus rehv on ikka uus rehv. Haapsalus said kuidagi kesise aja.

DriftBox laenatud või su enda oma?
DriftBox laenatud :(
Haapsis pidamist polnud 18seki pereautod said kah parema 60ft. Aga põhiline - panin mõlemal sõidul 2 pealt 5ndale. 2. sõidus õnnestus kuidagi 5ndaga nagu ringi kah veel tõmmata. Ise kah ei usu, aga külg oli kv ajal ees, vahetasin liiga vara, üks ratas käis 150'ga, teine 70'ga ja siis pauguga 5nda peale. Peale selle kui otseks sain ja gaasi põhja vajutasin, alles avastasin, et 5. sees - siis veel vaja 3. otsida ja oligi 2sekki läinud - videolt näha, et ca 100m joristan BOVi susinal. Too tundub olevatki selles kinni, et kui 2. käigu lõpus käivad rattad tühja, siis käigukast ise kah ei suuda ära otsustada, mis nurga all ta on ja sättib mulle 2. pealt otse ette lükates 5.nda sisse. Eile juhtus kah 5st korrast 1 kord teise pealt 5'es tulema. Eks tartus saab kah seda pulli paar korda näha :(

Postitatud: 25.04.2008 15:58
Postitas riio
Kuidas siis nii õnnestub, et 3 asemel pidevalt 5 peale lajatad. Kas kang-hoovastik vedel või ise rapsisid liialt. Muidu numbrid on päris armsad mis mõõtsid driftBoxiga.

Postitatud: 25.04.2008 16:04
Postitas Astrona
riio kirjutas:Kuidas siis nii õnnestub, et 3 asemel pidevalt 5 peale lajatad. Kas kang-hoovastik vedel või ise rapsisid liialt. Muidu numbrid on päris armsad mis mõõtsid driftBoxiga.
Noh linnas on seda juhtunud 2-3x, aga just siis kui 2. peeneks lased, ja mootor-käimar panevad vasakparem just kui 2. käigu välja võtan - siis keerab ta ju kasti nii kuis jaksab, et mulle 5. käik otse ette jääks :lol:
Kang on tihke - aga eks short shifter kah aitab kaasa.

Noh vat kui tagurattas on 300hj, ja mootoril on 350hj, siis kulub 50hj mootori-käimari väänamise peale. Tava autol on see mootori kangutamise võimsus piinates 10hj :) ja kui kruisid linnas 10hj'ga, siis ainutl 1hj. On juba Nismo padjad, aga sellest ei piisa - kardan et see viga tuleb inimfaktoriga kõrvaldada.
BTW too driftBox on suht calbreeritud asi. Astral spidoka järgi sain 8'ga sajani, ja Dboxiga väitis 9.9s vms. Ja spido järgi on tal 3. käik ...163kmh, aga DBox ütleb, et vaevalt 150kmh.

Proovisõidud piltlikult:
4000RPM sõit: 163kmh @ 305m pidurit
5000RPM sõit: 147kmh @ 205m suht vabaga edasi
Kiirus vs aeg
Pilt
Kiirus ja Aeg vs 400m
Pilt

Postitatud: 25.04.2008 18:05
Postitas Astrona
Graafikutelt on näha, et 1. ja 2. on sama kiirendusega - ehk näitab rehvide pidamist. Teoorias kui +20% võimsust oleks, jätkaks 3. käik kuni 150'ni sama kiirendust. Aga 20% rõhku tõsta (1+1.1)*1.2 = 2.5atm ehk +0.4bar - aga siis kiirendus langeks, kuna kepsud kaunistaxid teeäärt.

Postitatud: 25.04.2008 19:00
Postitas ivar
Astrona kirjutas: Noh vat kui tagurattas on 300hj, ja mootoril on 350hj, siis kulub 50hj mootori-käimari väänamise peale. Tava autol on see mootori kangutamise võimsus piinates 10hj :) ja kui kruisid linnas 10hj'ga, siis ainutl 1hj. On juba Nismo padjad, aga sellest ei piisa - kardan et see viga tuleb inimfaktoriga kõrvaldada.
Ma sõnastaks parem nii, et käigukasti väljundvõlli pöördemoment väänab mootorit nii kuis jaksab. Ja väänab seda rohkem, mida paremini rehv peab. Nii, et mingid vanad pastlad alla ja ülekandeprobleemid kaovad :).

Postitatud: 26.04.2008 20:54
Postitas Reims
Palju õnne,teine koht oma klassis(eks harjutamine teeb ikka meistriks) 8)

Postitatud: 26.04.2008 21:03
Postitas ejay
mis aeg siis tuli?

Postitatud: 27.04.2008 13:13
Postitas booster
13.3

Postitatud: 27.04.2008 20:33
Postitas Astrona
13.370s ajasõitude C-klassi parim, aga tolles sõidus tuli foor nii kiirelt, et ma ei jõudnud pöördeid ette laduda ja tõmbas stardis hinge kinni nagu 13.778 sõiduski - mõlemal 60ft 2.3s, aga driftboxi järgi 5.6sek sajani, mis on parimast kohalt võtust 0.6-0.7sek kehvem. Ehk siis ise lootsin 12.xx sõita. Mäletan nagu 5. käik käis 13.3 sõidus ikka korraks sees, aga sain kohe 3.kiirelt sisse, aga vaatan driftboxi logidest pärast täpselt järgi, ei taha uskuda. Isegi 4. käiguga sain paar sekki (100m) lõpus lasta - VLSD oma 3.6:1 ülekandega 17" veljega 400m peale ei sobi. Õige ülekandega peaks veel ca 0.3sek võitma. 60ft aega annaks veel parema rehvi ja harjutamisega kah 2.3 pealt 1.9s peale saada, oleks juba 12.3s IET (Internet Elapsed Time :lol:) Nu ja kui seadistatud, peaks 1.1bar pealt ehk 12.1 peale saama, ja siis veel 20% rohkem rõhku, ehk 1.5bar pealt laseks 12 IET kah lõhki - :oops: jälle sattusin hoogu.

Kõige põnevam oli muidugi finaal, kus sain kokku RFL'iga (ajasõitude 2.koht), kellega olime kogu päeva koos võistlust jälginud, mõlemal S13 GT28 1.1bar, põnevust lisas ka see, et finaalsõitudes tegin äpardusi. Tegime mõlemad oma päeva kehvima sõidu :lol: Ma ei leidnudki 1. käiguga maad üles (100ni kiirendus 1.7sek kehvem kui rekord :)), ja ta sai kohe 50m edumaad - 2. käigust alates hakkas vahemaa vähenema aga ta võitis 0.039s'iga :) - finishijoonel oli tal siis alla 2m edu :) See on teoorias sama vahe, mida 4kg auto kergendust teeks - oleks pidanud klaasipesuvedeliku välja laskma :lol:.
Lõppkokkuvõttes ületasime mõlemad oma ootusi 4x - "Hundid söönud, lambad terved" :)
No see nii nagu mina seda nägin, pole videolt kõrvalvaatajana seda näinud.

Ma nagu ei plaanind dragi jaoks ehitada, aga kui need asjad nii käivad, hakkab see drag mulle veel meeldima - ja ehk osalen kunagi jälle. EM-punktiarvestuse võistlused jäävad aga vahele - seal pole 1000hj'liste vastu lootustki. Nüüd saab natuke aega puhata, rahulikumalt remontida ja korralikumalt ehitada.

Postitatud: 27.04.2008 21:18
Postitas Mihkel
Ma siis ei ajanduki Taneli auto pihustitesse mõõtes küüneviha sisse :-D

Ei hakkab juba looma jah!
Võrreldes EM etappidega oleks aeg nagu vähemalt 3a tagasi kerinud ennast :) (ET poolest siis)

Postitatud: 27.04.2008 22:29
Postitas RFL
Astrona kirjutas:Tegime mõlemad oma päeva kehvima sõidu :lol:
no mul oli tehniline kala ikka. auto puterdab peale käiguvahetust. mõnikord rohkem, mõnikord vähem. finaalis oli asi eriti hull, ET 14.36 kui just poolfinaalis sõitsin 13.44, kuid päeva päästis 0,098 reaktsioon finaalis

Postitatud: 28.04.2008 1:30
Postitas Astrona
2 päeva enne võistlust tehtud proovid olid 0-60kmh ajaks 0.2sek, 100m peale 0.2sek ja 200m peale 0.3sek paremad. Arvatavasti too stardi ala pidamine oli nii ebaühtlane ja siis veel kahe käiguvahetusega kaotasin veel 0.1 sek pluss veel see, et tartus panin liiga ruttu (enne 100) 3. peale. Nii et 100ni kiirendus oli 4.9 asemel 5.7s.
Pilt

2. sõit 13.237 vs finaalsõit 14.218s, kus 1. käik jäigi tühja käima, panin 40 pealt juba teise ära.
Pilt
Need jõnksud graafikul pole päris müra, kuna paaril sarnasel sõidul olid iga käiguga kõik need tipud samas kohas ja sama kujugi - arvatavasti siis seadistus ja WG mängivad.
1 huvitav asi graafikul on see, et paar viimast sõitu oli minek palju ühtlasem, ja seljaga tuntavalt. Ei tea kas põhjus võib tõesti olla mingi besnulisand, mille poole võistluse pealt sisse valasin, see võib ka kõike muidugi muud olla.

DriftBox mõõtis võimsuseks 204KW rattast @1.1bar - 18% ülekande kadudega peaks see 325DBHP (DriftBoxHorsePower :) ) olema - 400 pole enam kaugel :lol:.

Nüüd egt nagu õigesti ühendatud ja linnavahel olen isegi 600C näinud, aga kui siis ikkagi gaasi vajutada, langeb see kohe 450 vms juurde. Tänu võistlustele magasin ebays korraliku egt oksjoni kah maha :(

Postitatud: 29.04.2008 12:25
Postitas Astrona
Paar klippi võistlustelt
vs 325 (must-oranz) - C klassi parim aeg 13.37s
http://www.youtube.com/v/tg2sERuG4fw

vs zoom1 - veerandfinaal
http://www.youtube.com/v/lTT7eJOLZ_w

vs 325 (sinihõbedane) - poolfinaal
http://www.youtube.com/v/vzKEPV6W9pU

vs RFL - finaal
http://www.youtube.com/v/Q-M-Z2LlK1A
Klipi lõpust on 3 sekundit puudu.

Mõned pildid http://www.foto24.ee/album/34428

Postitatud: 29.04.2008 16:45
Postitas RFL
Astrona kirjutas: ta sai kohe 50m edumaad
see "50m" on minu silma järgi autopikkus, kui seda videot vaadata http://www.youtube.com/swf/l.swf?video_id=Q-M-Z2LlK1A

Postitatud: 29.04.2008 17:16
Postitas Astrona
RFL kirjutas:
Astrona kirjutas: ta sai kohe 50m edumaad
see "50m" on minu silma järgi autopikkus, kui seda videot vaadata http://www.youtube.com/swf/l.swf?video_id=Q-M-Z2LlK1A
Eks seda kah et mul olid silmad kiirenduse tõttu lopergused kah :lol:. Aga auto pikkus on ju siis vahet kui nina on stanges. Nojah kohe oli autopikkus, aga poole raja peal oli teine lugu. Kaameraga kohakuti olles oli vahe üle 2 autopikkuse, aga natuke vist peale seda kaamera kohta kui ma 40 pealt 2. pannin oli sul juba kiirus mingi 70kmh, seega see vahe pidi peale seda ikka veel pikenema kuni sa ligi poole rajani jõudsid, ja kui meil kiirused samad siis alles ju hakkas vahemaa vähenema. Ehk siis minu 200-400m oli sama hea kui 0-100m.
OK OK hea küll 4-6 autopikkust (25-40m) oli vast ikka vahet kui mina 100 ja sina 150m :lol: peal olid Ja sõitsid täiskiirendusega pildilt välja :) sel ajal kui mina 0 kiirendusega maid ja käike otsisin, sellepärast polndki näha. :lol: Kurat mõne versiooni mõtleks ehk veel välja.