9. leht 48-st

Postitatud: 26.11.2007 23:25
Postitas IvarR
BTW GMC Typhoonil jahutatakse sisselaskes õhku konditsioneeri abil kui kapoti alla piiludes asjast õigesti aru sain. Nii peaks ju päris jaheda õhu saama peale coolerit ning samuti võtab asi ka vähe ruumi. Mõelge selle kasutamise peale ka. Paljud typhooni ehitajad sõidavad ringi suurema turboga ning ca 500-600 jõudu kuid intercooler on samaks jäetud.
IvarR

Postitatud: 26.11.2007 23:50
Postitas altz
IvarR kirjutas:BTW GMC Typhoonil jahutatakse sisselaskes õhku konditsioneeri abil kui kapoti alla piiludes asjast õigesti aru sain. Nii peaks ju päris jaheda õhu saama peale coolerit ning samuti võtab asi ka vähe ruumi. Mõelge selle kasutamise peale ka. Paljud typhooni ehitajad sõidavad ringi suurema turboga ning ca 500-600 jõudu kuid intercooler on samaks jäetud.
IvarR
Kas sellise lahenduse puhul kondikäitamiseks kuluv energia pole mitte suurem kui sellest süsteemist saadav kasutegur? :roll: Muidu oleks see ju rohkematel masinatel kasutuse..või?

Postitatud: 27.11.2007 20:12
Postitas RICE BURNER
Täna saabus jälle veidi nänni. Pildid räägivad enda eest. :)
Pilt
Pilt

Postitatud: 28.11.2007 9:29
Postitas Raivo
Lihtsalt nii huvi pärast küsiks, et ega tänavasõidus vist suurt aru ei saa, et on sul 700 või 900hp-d? Ainult stripil ning sedagi siis timeslipilt vaadates?

Postitatud: 28.11.2007 10:57
Postitas RICE BURNER
Lihtsalt nii huvi pärast küsiks, et ega tänavasõidus vist suurt aru ei saa, et on sul 700 või 900hp-d? Ainult stripil ning sedagi siis timeslipilt vaadates?
Eks ole õige jah, et mida suurem võimsus on, seda suurem segadus organismis tekib kiirendades. Aga omast kogemusest võin öelda, et autot väga hästi tundes tajub sellise võimsuse juures reaalset vahet alates 150+ hp-st.
Aga kes ehitab ainult tänavale 800+hp autot, siis sõbrale sõitu tehes piisaks 600hp-st ka, et täpselt sama tunnet tekitada. Mõlemal juhul on ohtlik tänaval sellise võimsusega kulgeda. Märgatav vahe tekib ainult üle 200+km/h kiirendades, mida tänaval pole soovitav harrastada.

Postitatud: 28.11.2007 11:08
Postitas Raivo
:)
Küsimus oligi lihtsalt aimu saamiseks.
Loomulikult ei propageeri selliste võimsuste ja kiiruste arendamist tänavatel!

Postitatud: 07.12.2007 15:50
Postitas booster
kunas kere töödega alustad? Huvitavat pildi seeriat on sealtki oodata.

Postitatud: 09.12.2007 18:39
Postitas RICE BURNER
Hetke seis enne värvimist.
Pilt
Pilt

Postitatud: 09.12.2007 21:10
Postitas Irmscher
Siit tõotab midagi väga kurja tulla. :evil:

Postitatud: 09.12.2007 21:11
Postitas Mihkel
Hakkab looma juba :evil:

Postitatud: 09.12.2007 23:21
Postitas Karol
See alles algus :( väga suur töö on veel ees

Postitatud: 10.12.2007 1:49
Postitas Motary1
See on küll nüüd väga vinge, +50mm?

Postitatud: 17.12.2007 12:45
Postitas booster
kas värvi jätad samaks?

Postitatud: 17.12.2007 15:08
Postitas stockrider
pole midagi õelda ullud mehed ja suured rahakottid :-D :-D

Postitatud: 17.12.2007 21:26
Postitas RICE BURNER
kas värvi jätad samaks?
Auto põhivärv jääb küll samaks, kuid must tuleb sellele lisaks.