9. leht 31-st
Postitatud: 11.09.2005 17:05
Postitas Audiophile
Nii, esimene veerandmiili võistlus sõidetud. Parimaks tulemuseks jäi 12.76 haapsalu lennuväljal.
max
Postitatud: 11.09.2005 20:51
Postitas Ints
Aeg on väga hea!
Tänava kummiga käis sõit?
Postitatud: 11.09.2005 21:08
Postitas xjan
täpselt
Postitatud: 11.09.2005 22:31
Postitas Ice
Ja stardis tagus suht tühja. Poiss peab harjutama ning rehv võiks ka asisem olla. Võrdluseks, et Arne RS4 sõitis 12.74 ja Kristjani RS4 12.78
Postitatud: 11.09.2005 23:29
Postitas Silwer
Markusel ajad iga sõiduga aina paranesid (14.12; 13.20; 12.76). Oleks veel pool päeva sõitnud oleks veelgi parema aja saanud...
Aga kahju oli et läpakat ei olnud kaasas - oleks kohapeal veel tiba "fine-tuningut" saanud teha. Praegu tundus täisgaasil tiba liiga rikas...
Postitatud: 11.09.2005 23:51
Postitas Ragnar
jah väga hea tulemus ! eks iga asi taha harjutamist. ma ise arvan, et praeguse spec'iga peaks 12.0 ehk täitsa ära sõitma hea pidamisega ja võibolla isegi kõrge 11.xx ??
Postitatud: 12.09.2005 0:34
Postitas Ints
rs4 ainus mure vist,on tema kaal!
Postitatud: 12.09.2005 7:38
Postitas Raceboy
Noh, ega 951 pole ka teab mis kergekaallane: ~1300kg. Pealegi, 60 jala aeg (=start) on üks tähtsamaid asju 1/4 miili sõidul. Jõudu paistab ikka olema autol

EDIT: Tõenäoliselt rohkem, kui 295hj

Postitatud: 12.09.2005 9:39
Postitas Samvel
Audiophile kirjutas:Nii, esimene veerandmiili võistlus sõidetud. Parimaks tulemuseks jäi 12.76 haapsalu lennuväljal.
max
Teretulemast 12s klubisse
Kas BHRA Finals`i üritusel saab sõitmas näha?
Postitatud: 12.09.2005 11:15
Postitas devilc
Tore, et asi töötab. Dünograafikut vaadates tundub, et kui rinkat tahad sõita, pead mootorit vähemalt 8000 pöördeni ajama - powerband hakkab 5500 pöördest...
Liiga suur turbo või vilets häälestus või ei vasta dünograafik tegelikkusele?
Postitatud: 12.09.2005 11:31
Postitas Silwer
Häälestus on ju veel tegemata. Ja dünograafik nüüd vaevalt et tegelikusele vastab. Ning eks seda powerbandi saab vastavalt kasutatavale rõhule ka ümber mängida, praegu ju 2 bar ülerõhku...
Postitatud: 12.09.2005 21:13
Postitas Audiophile
Tore, et asi töötab. Dünograafikut vaadates tundub, et kui rinkat tahad sõita, pead mootorit vähemalt 8000 pöördeni ajama - powerband hakkab 5500 pöördest...
Liiga suur turbo või vilets häälestus või ei vasta dünograafik tegelikkusele?
Tegelt on siin nii et dynograafik ei ole õige minuarust, kui ka häälestamisl on veid tööd et lag-i vähendada. Tõsi 2 barist ülerõhuga on see auto päris tricky ka 3 käiguga. Rinka sõidu teeb ka raskeks ülipikad käigud 2 käit 130 kmh 3 käik 180 kmh. Tõenäoliselt kui aega on teen rinka setupi mapi eraldi ja finetuningu üldse päris rajal, mitte et ma hakkaksin füüsikaseadustest ette ruttama aga kindlasti on autol arenguruumi nii seadistamise kui ka veerandmiili kohapealt. Jõudu on seal kindasti et sõita madalat 12, drag radialiga ehk veel allagi.
BHRA finalsile ei lähe sõitma kuna auto läheb Norra, skandinaavia suurimale autokokkutulekule koos Offical "Tatech" teamiga.
Peale seda tõenäoliselt järgneb autole kosmeetiline ravi, uus värvkate, uued veljed/rehvid, väike "nose job", võibolla väike "ice" install. Esimesed coiloverid vajavad väheke turgutamist, GT2 sidur installimist, tagasillas on läbivaid lööke kuulda (ju vajab mõni puks vahetust).
Naljaks on veid see et ei ole siiani jagu saanud orignaal kaanetihendist, uus ja kangem juba ootab installeerimist, aga vana näe ikka kestab ka 28 psi rõhuga. Tõenäoliset teen siis seda talvel kui plaan mootor maha võtta, kapotialune mattmustaks värvida, natuke kogu engine bay pipe-ingut ja wire harnessi parandada. Talvel on aega küll et kogu tehnika ja lahendused kriitilise pilguga üle käija ja suvel tehtut natuke parandada.
Piduri suportid vajavad lahtivõtmist, värvimist, ja lakkimist, cup peeglid ootavad veel installimist. Pisiasju on veelgi mis talve jooksul ilusti jõuab ära teha. Keep you posted.
Postitatud: 12.09.2005 22:23
Postitas cmf
Sellise seadega, ei tohiks olla mingit probla ka kehva tänava rehviga 12.0 sõitta. Harjutamine teeb meistriks...

Postitatud: 13.09.2005 10:14
Postitas zoom1
Düno pidi vist küll aiateibaid näitama, vaadates timmermanni supra aega ~12,5 slikiga ja väidetavalt 450hp
Postitatud: 13.09.2005 12:36
Postitas Audiophile
Porsche ei ole küll dragi masin, aga ma arvan et seal on potensiaali et sõita ka flat 12 tänavarehviga. See on ka mu eesmärk, no drag radials for me.
Max