9. leht 21-st

Postitatud: 27.05.2009 14:48
Postitas RFL
Vahepeal sai über tehtud kütusesüsteem.
Varem oli kõik 8mm peal: walbro-surge tank-filter-bosch044-regulaator-latt ja lati teises otsas oli rõhunäidik.
Nüüd tõstsime filtri enne surge tanki ja tankist läheb pumpa 12mm ning regulaatorist läheb lati kummagisse otsa 8mm.
Kahjuks ei saanud pumbast regulaatorisse 12mm panna ja hetkel tundub, et selle järele ka vajadus puudub.
Maksim täna sättis kütusekaarti ja ütles, et sai asja väga heaks.
Kui mõõtma hakkasime, siis tekkis aga millegipärast boost cut @6800 rpm ja ta on praegu ühenduses aju valmistajatega.
Ka tahho näitab varasema u 8000max asemel u 7000max.
Samas numbrid tulid juba täitsa head, vaja vaid pöördeid juurde saada.
404hp @6800 363lb-ft @6800 hetkel
396hp @6950 312lb-ft @6500 asemel

Postitatud: 27.05.2009 15:36
Postitas Astrona
Näen, et OMC'ks ja AC Drag'iks ettevalmistamine käib :)
Loodame, et tootjad ei vasta, et selle ajuga ongi 400hj max :)

363lbs @1,8bar?
363lb-ft @6800 on rohkem kui 460hp. Kuskil typo vist.
Pigem ikka 313lbs @ 1.5bar.
363@5800RPM oleks juba ~400hj, mis kõlaks juba norm spoolimisena.

Mis mõttes tahho näitab 7000max? Mootor ei lähe üle 7000? Boost-cut?fuel-cut, et kütust hakatakse piirama? Kindel et süütesüsteemis pole probleemi?

Postitatud: 27.05.2009 15:37
Postitas Mihkel
Palju küünalde sädevahe on?

Postitatud: 27.05.2009 15:48
Postitas RFL
Astrona kirjutas:Mis mõttes tahho näitab 7000max? Mootor ei lähe üle 7000? Boost-cut?fuel-cut, et kütust hakatakse piirama? Kindel et süütesüsteemis pole probleemi?
Kuna S13 tahho valetab ja originaaliski näitab 7500max, kuigi reaalsed pöörded on 7200, siis eelnevalt oli mul reaalne piiraja 7500, mis tegi tahhol u 8000.
Hetkel sekkus boost cut @ 6750 rpm ja tahhol näha u 7000 max.
Ma loodan, et asi pole selles, et 35mm wg ei jõua piisavalt läbi lasta kõrgetel pööretel, sest siis peame esialgu lihtsalt boosti vähendama, mis oleks väga kurb lugu.
Küünalde vahed originaalid, näpitud ei ole, NGK 7

Postitatud: 27.05.2009 16:00
Postitas Reims
Sellest kütuserõhukellast lati otsas vast eriti tolku pole.Kas salongi ei oleks mõtekas vedada,samas sa seadistad ka vist ainult dynos.Mul on tehtud Hydroscandis spets stutseriga lati külge käima(opelil selline asi originaalis juba)ja vead voolikuga salongi ning saad elu ka reaalis jälgida kui vaja.Oli ka kunagi kapoti all see mäng ja kohapeal pööret andes erilist tolku tast ei olnud.Mingi aeg oli vaja jälgida anomaaliaid,siis oli kohe hea võtta ja kontrollida.

Postitatud: 27.05.2009 16:14
Postitas Astrona
Reims kirjutas:Sellest kütuserõhukellast lati otsas vast eriti tolku pole.Kas salongi ei oleks mõtekas vedada.
kütusevoolik salongis???? Sinna pannakse ikkagi rõhuandur või vaakummembraan vahele ja salongi jõuab kütuserõhusignaal elektri või õhurõhu nöol, kui vaja.

Aga kumb lbs-ft number siis õige oli?
See boost-cut on mingi featuur, mis ülemäärase boosti kasvu puhul kukub piirama?

Postitatud: 27.05.2009 16:20
Postitas Reims
Astrona kirjutas:
Reims kirjutas:Sellest kütuserõhukellast lati otsas vast eriti tolku pole.Kas salongi ei oleks mõtekas vedada.
kütusevoolik salongis???? Sinna pannakse ikkagi rõhuandur või vaakummembraan vahele ja salongi jõuab kütuserõhusignaal elektri või õhurõhu nöol, kui vaja
no mõte oligi ju selles,et salongist näeks,mismoodi see on juba enda teha

Postitatud: 27.05.2009 16:34
Postitas Mihkel
Võimalik, et kõrge boostiga ei jõua küünlad enam suure sädevahega süüdata.
Siis tekib ka piiraja effekt. Sinu boostiga võiks sädevahe vast ~0.6mm olla.
Ma pakun, et hetkel on see vähemalt ~0.8mm kui mitte rohkem, oleneb mis koodiga küünlaid kasutad.

Postitatud: 27.05.2009 18:19
Postitas zoom1
Kakkumise probleem oli ka mul nissanil kui kasutasin ngk küünlaid. tegin sädevahe 0,6mm peale ja viga kadus. Hiljem panin densod peale.

Postitatud: 27.05.2009 18:25
Postitas RFL
Boost cutist sai ta jagu. Selgitas ka mulle, mis asju oli vaja muuta sellejaoks, aga liiga palju tehnilist vene keelt minu jaoks ja noogutasin vaid, kui ta jutus pause tegi.
Päeva parimaks sai 476.9hp@6050 ja 438lb-ft eimäletagimispöördel, kuid kahjuks nii jätta ei saa, sest jällegi ei jätku üle 6000rpm kütust :x 7500 peal on 300hj vaid ja kuna kütuserõhku tõsta ei saa, siis peab boosti langetama. Kusjuures pihustitel pidi kõvasti varu olema, kuid neid peale keerates ei muutu midagi. Imelik on see, et pihustid on ju 4x800cc= 3200, aga pump peaks selle boostiga üle 4000 jaksama.
Peab vist Mihklit hakkama lunima, et ta oma 10ne poolelioleva projekti kõrvalt mu pumba ära testiks.
Samas, kas dünos voltmeetriga pumpa sisenevat voolu mõõta selgitaks midagi? Äkki releejamad vms?
Kuigi OMC-le lähen arvatasti u 400hj-ga, siis ikkagi võib hetkel rahul olla. Beebivead ongi normaalsed ja paistab, et on potensiaali üle 500hj minna, kui kütusejamad korda saaks.
Manomeetrit enam ei ole regulaatori küljes, sealt kus ta oli läheb nüüd kütusevoolik lati tagumisse otsa.

Postitatud: 27.05.2009 18:29
Postitas zoom1
Mis rõhkudega tõmbed tegiteja palju A/F on rõhualas?

Postitatud: 27.05.2009 19:15
Postitas Astrona
476.9hp@6050
:)
Pead vist esimese 5 käiguga boosti piirama, kui just 10.5" rehvid pole :)

Äkki lased hoopis kütuse-rõhku alla poole 20% + pihustusaega 10% juurde, siis pumpade tootlikus ju natuke kasvab, ja pihustitel natuke ruumi veel on. Pihustid võiks nagu 525hj ikka toita. Aga ehk leiate ikka normaalse lahenduse, mis kestaks juba kuni 1000hp :) Lohuta end sellega, et E85'ga oleks 300hj peal lagi olnd :)

Kui on 477hj siis toitesüsteem jaksab selle ette anda olenemata mootori pööretest. Seega võiks 6-8K ollagi sul 470hj (boost, PW ja vääne langeb koos pööretega alla nii et võimsus eriti ei kuku ja L/min kah konstantne). Või ons tegelt pump 350hj ja need surged-tangid-värgid aitavad hetkeks kaasa?

Postitatud: 27.05.2009 19:52
Postitas RFL
Maksim tõstis kütuserõhku väheke ja 6000+ rpm langetas boosti ning lõpuks jäi selline tulemus safe seadega. Vist 1,5 bar @ 6000rpm, aga kindlalt ei tea, sest kui kohale jõudsin, oli auto juba valmis. Ise väga rahul, sest ei oodanud küll üle 420-440, napsasin poest õlle top geari kõrvale ja puha ;)
Pilt

Postitatud: 27.05.2009 20:17
Postitas RFL
Astrona kirjutas:
476.9hp@6050
:)
Pead vist esimese 5 käiguga boosti piirama, kui just 10.5" rehvid pole :)

Pihustid võiks nagu 525hj ikka toita. Aga ehk leiate ikka normaalse lahenduse, mis kestaks juba kuni 1000hp :) Lohuta end sellega, et E85'ga oleks 300hj peal lagi olnd :)

Või ons tegelt pump 350hj ja need surged-tangid-värgid aitavad hetkeks kaasa?
OMC-le lähengi 9,5" ET Streetidega

Pihustitest peaks jätkuma kuni 490hj hoorattast. 300hj E85ga on u500cc pihustid, mul on 800cc. Maksim pakkus tegelikult alguses ka E90 peale seadistada, kuid ma ei olnud nõus, sest tahan autoga veidi rohkem sõitma hakata ja soovin, et kütus oleks lihtsalt kättesaadav.

Pump on mälu järgi isegi 5bar peal 3,6l/min ehk väikse varuga pihustite suhtes. Plaan oligi saavutada 400hj etanooli ja 2871-ga, kuni Samvel tutvustas mulle 3071 eeliseid. Pump ja pihustid olid sellel hetkel aga juba olemas ja turbo saigi nende jaoks E85ga liiga suur.
Surge tank on vaid selle jaoks, et põhipump ei jääks kurvides või kiirendades kuivale. Tagsivool paaki sealt on vaba ja mingit survet seal ei ole nii, et Walbro peaks pidevalt 4,2l/min seda täitma. Samas su bla-bla andis äkki hea mõtte, kui ntx paneks tagasivoolule õrna takistuse vahele, et oleks õrn eelsurve surge tankis? Loogiliselt mõeldes peaks ju siis Boschil lihtsam olema? Samas, kui mingil hetkel Walbro ei jaksa seda eelsurvet hoida, siis võib jällegi jama tekkida.
Usun, et kõigepealt peab ikkagi ära mõõtma reaalse pumbani jõudva voolu ja seejärel pumba tootlikkuse. Vaevalt, et stk mulle replica pumba müüs.
Usutavasti lähen ka sama kojaga AC Dragile, kuigi varsti peaks saabuma .63 koda.

Postitatud: 27.05.2009 20:22
Postitas Mihkel
Miks te üritate probleemist mööda hiilida mitte probleemi lahendada?
Eks tule hüppa läbi teeme asja reaalselt kindlaks.