Nuki anduri järgi ei saa eksida. Vända oma järgi küll, aga üldiselt siis kasutatakse waste sparki, ehk ikkagi saab ka õige pütt sädeme kätte. SR20 kohta ei tea.junsu kirjutas:edit: AHJAAA: pmslt saab ju süüde 180kraadi vale ka olla või mis?????![]()
Nissan 200SX S13 SR20DET Junsu
täna sain Keiseist õliradika ja vahetüki filtri alla.plaan oli siis jubinad külge kruttida ja homme voolikud teha,kui ilmnes jälle tadasilöök.nimelt vahetükiga kaasasolnud stuts istus ilusti õlifiltri külge,mille olin enne ostnud,kui aga enda mootori küljest filtri maha keerasin,selgus,et sellel hoopis jälle mingi teine keere.mulle müüdud filtril ja vahetükiga kaasasolnud keere on M20,auto küljes aga mingi 19 ....19,2 või midag sellist.ilmselt mingi tollkeere vms.
keegi äkki teab,millega tegu ja veel parem: suudab mulle müüa sellise stutsi

keegi äkki teab,millega tegu ja veel parem: suudab mulle müüa sellise stutsi


Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
tänud pakkumast,aga sain korda oma asjad õnneks juba.õlifiltri otsimine oli ka paras ooper.lasnamäe Taketile igaljuhul 1 punkt 10-st.vähemalt suutsid nad mind nii tigedaks ajada,et enne jonni ei jätnud,kui õige asja kätte sain.seda siis mustamäe TaketistIvarR kirjutas:Mul on neid vahestutse erinevas mõõdus kui vaja. Lasin mingi hetk spetsiaalselt teha omale neid ning äkki neist midagi sobib sulle.
IvarR


väike pilt siis oilcooleri ja ventikamajandusest

pmslt peaks homme mahlad sisse saama ja käima.sl kollele vaja tühikäiku reguleerivale kobakale mingi pime tekitada,kuna üritan algul ilma selleta läbi saada.sumpat peab ka lõikama-keevitama,nii et enne järgmist nädalat paugutama ei saa.roolivõimuga on ka jama.CA pump ei istu,SR pumbakronsat ka lõikama ei hakka,ootan kuni keegi SR pumpa müüma hakkab

kas keegi on sx roolivõimu üldse minema visanud?hea meelega ei topiks seda kola üldse sinna tagasi enam:D
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
oskad üelda,mis roolilatiga tehakse?õlist täiesti tühjaks ja pimedad ette?Laisu kirjutas:rv võid vabalt minema visata, täna alles sõitsin ühe s13-ga millel seda pole ning polnud hullu midagi.
Kui tahad siis on pakkuda üks SR-i rv pump.
kui viitsid äkki selle pumba kinnituse laiiuse ära mõõta,oleks hea.see osa siis,mis kronsa "kõrvade" vahele läheb.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Tahaks kah selle RV'ta masinaga sõita. Ausalt öelda pole mul enne nii kerge rooliga masinat olnud (ikkagi üle 600kg esisillal ja 225rehv), ja isegi võibolla on ta liiga kerge, ehk raske on tunnetada - linnas 90kraadised kitsad kurvid 50 pealt tulevad ühe liigutusega.Laisu kirjutas:rv võid vabalt minema visata, täna alles sõitsin ühe s13-ga millel seda pole ning polnud hullu midagi.
Kui tahad siis on pakkuda üks SR-i rv pump.
Kronsa kõrvade vahele mõlemale poole leiad äkki mingi peotäis pukse, mida vajadusel saad timmida.
Aga kas latt on kergem kui õli täiesti välja lasta, kui võimu pole? Ja äkki pimedad teevad raskemaks

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
ühesõnaga on nüüd lugu selline,et õlirõhku sellel mootoril ei ole
no kurat küll,täielik ebaõnn selle nissaniga ikka.kus tal õlipump üldse on?kuidas saab võimalik olla,et seismisest vms pump peeti läheb vms,või olen ise loll?no krt,´20sek asi käib,aga õlifiltergi pole õlinegi korralikult.filter peaks ju peale pumpa olema vms? ime,et kolinat veel sisse ei tulnud.algul arvasin,et mingi juhtmekala,aga ei näita tuli ega autogauge näidik halligi.andur on tutikas ja õli sees 4mm üle normi.
ju siis on fucking kilid üle lasknud mind......siuke tunne,et paneks põlema selle jura

no kurat küll,täielik ebaõnn selle nissaniga ikka.kus tal õlipump üldse on?kuidas saab võimalik olla,et seismisest vms pump peeti läheb vms,või olen ise loll?no krt,´20sek asi käib,aga õlifiltergi pole õlinegi korralikult.filter peaks ju peale pumpa olema vms? ime,et kolinat veel sisse ei tulnud.algul arvasin,et mingi juhtmekala,aga ei näita tuli ega autogauge näidik halligi.andur on tutikas ja õli sees 4mm üle normi.
ju siis on fucking kilid üle lasknud mind......siuke tunne,et paneks põlema selle jura

Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Siit väike mõttetera, et alati tasub tundmatul mootoril enne starteriga õlirõhk üles käiata kontrolliks.
Ise olen viimaste mootoritega erinevatel autodel IN CASE nii teinud, et vältida sellist olukorda nagu sinul tekkis.
Õlifiltri jalg jahutusradika stutisdega voolab ilusti läbi?
Õliradikas ka umbes pole?
Õliradika voolikud korras?
Kõik need väga vähetõenäolised asjad aga tasub kontrollida.
Ise olen viimaste mootoritega erinevatel autodel IN CASE nii teinud, et vältida sellist olukorda nagu sinul tekkis.
Õlifiltri jalg jahutusradika stutisdega voolab ilusti läbi?
Õliradikas ka umbes pole?
Õliradika voolikud korras?
Kõik need väga vähetõenäolised asjad aga tasub kontrollida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
selles osas kõik kombes.keerasin vahetyki üldse välja,ja ikka sama lugu.Õlifiltri jalg jahutusradika stutisdega voolab ilusti läbi?
Õliradikas ka umbes pole?
Õliradika voolikud korras?
Kõik need väga vähetõenäolised asjad aga tasub kontrollida.
aga mis võib põhjustada seda?õlipump ei saa ju lambist töölepingut üles üelda ometi.
mõistus suht otsas

Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
saab küll, mõrad sisse ja hoplaa...käivitades ei hakka ta mingit inmelikku häält ka tegema. Kisu lahti see asi seal.junsu kirjutas:õlipump ei saa ju lambist töölepingut üles üelda ometi.
mõistus suht otsas
õlipump on põhimõtselt terve see eesmine alumiinium plaat. Selle allservas vända ümber asub siis pump ise.