Nissan 200SX S13 SR20DET Junsu

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

junsu kirjutas:edit: AHJAAA: pmslt saab ju süüde 180kraadi vale ka olla või mis????? :!:
Nuki anduri järgi ei saa eksida. Vända oma järgi küll, aga üldiselt siis kasutatakse waste sparki, ehk ikkagi saab ka õige pütt sädeme kätte. SR20 kohta ei tea.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

krt,ma olen ikka lammas :-D ma ei vaadanudki nuka märke.süüde olidi 180 kraadi
nüüd on asjalood sedasi,et asi töötab 8)
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

WOO! Võtsid ikka videosse ka? Esmapauk on ikka tähtis ju :p
Laisul ei läinud õnneks siis :-D
Nüüd saab teda takka kiirustada
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

täna sain Keiseist õliradika ja vahetüki filtri alla.plaan oli siis jubinad külge kruttida ja homme voolikud teha,kui ilmnes jälle tadasilöök.nimelt vahetükiga kaasasolnud stuts istus ilusti õlifiltri külge,mille olin enne ostnud,kui aga enda mootori küljest filtri maha keerasin,selgus,et sellel hoopis jälle mingi teine keere.mulle müüdud filtril ja vahetükiga kaasasolnud keere on M20,auto küljes aga mingi 19 ....19,2 või midag sellist.ilmselt mingi tollkeere vms.

keegi äkki teab,millega tegu ja veel parem: suudab mulle müüa sellise stutsi :!: :roll:
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Simpson
Postitusi: 131
Liitunud: 07.03.2005 22:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Simpson »

sr20redtopil on jah teine keere. Sinna otsa läheb mingine vana sentra õlifilter. Aga keere on iseenesest meeterkeere, mõõda ära. Minu arust oli miski 18x. Miskine treial teeb ära asja ära, pole probleemi. Ise kunagi jamasin sarnase asjaga.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Mul on neid vahestutse erinevas mõõdus kui vaja. Lasin mingi hetk spetsiaalselt teha omale neid ning äkki neist midagi sobib sulle.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

IvarR kirjutas:Mul on neid vahestutse erinevas mõõdus kui vaja. Lasin mingi hetk spetsiaalselt teha omale neid ning äkki neist midagi sobib sulle.
IvarR
tänud pakkumast,aga sain korda oma asjad õnneks juba.õlifiltri otsimine oli ka paras ooper.lasnamäe Taketile igaljuhul 1 punkt 10-st.vähemalt suutsid nad mind nii tigedaks ajada,et enne jonni ei jätnud,kui õige asja kätte sain.seda siis mustamäe Taketist :-D müüjal ja müüjal on ikka vahe :x
väike pilt siis oilcooleri ja ventikamajandusest
Pilt

pmslt peaks homme mahlad sisse saama ja käima.sl kollele vaja tühikäiku reguleerivale kobakale mingi pime tekitada,kuna üritan algul ilma selleta läbi saada.sumpat peab ka lõikama-keevitama,nii et enne järgmist nädalat paugutama ei saa.roolivõimuga on ka jama.CA pump ei istu,SR pumbakronsat ka lõikama ei hakka,ootan kuni keegi SR pumpa müüma hakkab :-D

kas keegi on sx roolivõimu üldse minema visanud?hea meelega ei topiks seda kola üldse sinna tagasi enam:D
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

rv võid vabalt minema visata, täna alles sõitsin ühe s13-ga millel seda pole ning polnud hullu midagi.

Kui tahad siis on pakkuda üks SR-i rv pump.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

Laisu kirjutas:rv võid vabalt minema visata, täna alles sõitsin ühe s13-ga millel seda pole ning polnud hullu midagi.

Kui tahad siis on pakkuda üks SR-i rv pump.
oskad üelda,mis roolilatiga tehakse?õlist täiesti tühjaks ja pimedad ette?
kui viitsid äkki selle pumba kinnituse laiiuse ära mõõta,oleks hea.see osa siis,mis kronsa "kõrvade" vahele läheb.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Laisu kirjutas:rv võid vabalt minema visata, täna alles sõitsin ühe s13-ga millel seda pole ning polnud hullu midagi.

Kui tahad siis on pakkuda üks SR-i rv pump.
Tahaks kah selle RV'ta masinaga sõita. Ausalt öelda pole mul enne nii kerge rooliga masinat olnud (ikkagi üle 600kg esisillal ja 225rehv), ja isegi võibolla on ta liiga kerge, ehk raske on tunnetada - linnas 90kraadised kitsad kurvid 50 pealt tulevad ühe liigutusega.

Kronsa kõrvade vahele mõlemale poole leiad äkki mingi peotäis pukse, mida vajadusel saad timmida.

Aga kas latt on kergem kui õli täiesti välja lasta, kui võimu pole? Ja äkki pimedad teevad raskemaks :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

ühesõnaga on nüüd lugu selline,et õlirõhku sellel mootoril ei ole :x

no kurat küll,täielik ebaõnn selle nissaniga ikka.kus tal õlipump üldse on?kuidas saab võimalik olla,et seismisest vms pump peeti läheb vms,või olen ise loll?no krt,´20sek asi käib,aga õlifiltergi pole õlinegi korralikult.filter peaks ju peale pumpa olema vms? ime,et kolinat veel sisse ei tulnud.algul arvasin,et mingi juhtmekala,aga ei näita tuli ega autogauge näidik halligi.andur on tutikas ja õli sees 4mm üle normi.
ju siis on fucking kilid üle lasknud mind......siuke tunne,et paneks põlema selle jura :x
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Siit väike mõttetera, et alati tasub tundmatul mootoril enne starteriga õlirõhk üles käiata kontrolliks.
Ise olen viimaste mootoritega erinevatel autodel IN CASE nii teinud, et vältida sellist olukorda nagu sinul tekkis.

Õlifiltri jalg jahutusradika stutisdega voolab ilusti läbi?
Õliradikas ka umbes pole?
Õliradika voolikud korras?
Kõik need väga vähetõenäolised asjad aga tasub kontrollida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

Õlifiltri jalg jahutusradika stutisdega voolab ilusti läbi?
Õliradikas ka umbes pole?
Õliradika voolikud korras?
Kõik need väga vähetõenäolised asjad aga tasub kontrollida.
selles osas kõik kombes.keerasin vahetyki üldse välja,ja ikka sama lugu.
aga mis võib põhjustada seda?õlipump ei saa ju lambist töölepingut üles üelda ometi.
mõistus suht otsas :(
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

junsu kirjutas:õlipump ei saa ju lambist töölepingut üles üelda ometi.
mõistus suht otsas :(
saab küll, mõrad sisse ja hoplaa...käivitades ei hakka ta mingit inmelikku häält ka tegema. Kisu lahti see asi seal.

õlipump on põhimõtselt terve see eesmine alumiinium plaat. Selle allservas vända ümber asub siis pump ise.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Mihkel kirjutas:Siit väike mõttetera, et alati tasub tundmatul mootoril enne starteriga õlirõhk üles käiata kontrolliks.
Sealjuures oleks võind lisada, et kui käivitamise vältimiseks võetakse juhtmed küünlate pealt maha, siis need tuleb kindlasti "massi" ühendada, muidu süütepoolid kõrbevad.
Vasta