9. leht 50-st
Postitatud: 07.12.2009 11:31
Postitas marr234
lihtsalt plokki ja kaant juba maha lihvitud. Kolvide kallale minna ei taha. tihendi paksus orig. 1.37 hks 1.2 turbo rõhk orig 0.6 tahaks 1.2-1.3 bar. lisaks sellele et surveaste tõusnud on selle lihvimistega, hakkavad klapid kolvidele liiga lähedale jääma.
Postitatud: 10.12.2009 2:48
Postitas krad
Mis vahet on kõrge ja madala oomistel pihustitel?
Postitatud: 10.12.2009 11:28
Postitas Astrona
krad kirjutas:Mis vahet on kõrge ja madala oomistel pihustitel?
Põhivahe on selles, et neid omavahel vahetadata ei tohi.
Madalaoomilistel on takistus väiksem (:lol: hmm) ja kõrgeoomiliste aju põleks maha. Ja vastupidi kah ei saa panna. Aga on variante, näiteks panna vahele takistid, et ajule tunduks madalaoomilised kõrgeoomilistena.
Postitatud: 10.12.2009 12:44
Postitas murjam
krad kirjutas:Mis vahet on kõrge ja madala oomistel pihustitel?
Vahe tekib sisse nende juhtimises. Kõrgeoomilistele pihustitest võib pmst lihtsalt paariks millisekundiks voolu läbi lasta ja nad pihustavad siis. Madalaoomilisi niimoodi juhtida üritades läheb vool (amprid) väga suureks (kuna takistus on väike) ning kärssab maha kas aju pihustidraiver või pihusti ise (pole proovinud :D), kui on hästi tehtud juhtmestik, siis ilmselt esimese asjana läheb ikkagi kaitse. Igatahes ei õnnestu neid juhtida 'niisama', vaid kasutatakse PWM-i: pihustile antakse avamiseks hästi hetkeks (a la 1ms) täisvool peale ning seejärel hoitakse PWM-iga mingi aeg voolu madalal (niikaua on pihusti avatud).
Mingi teooria järgselt peaks madalaoomised pihustid avama end kiiremini (kuna nad avatakse suurema vooluga), kuid minu praktika järgselt on see mõlemate pihustitüüpide puhul ikka umbes 1ms. Samuti ei mõjuta tegelikult avamisele kuluv aeg üldjuhul lõpptulemust, kus määrav sõna on pihusti juhtimise täpsuses. Vastus eeldatavale küsimusele "kummad on paremad" - vahet pole.
Kui Sul on auto, millel on stock-is kõrgeoomilised pihustid, siis sama aju otsa madalaoomilisi saad panna vaid nõnda, kui ühendad neile takistid vahele.
Postitatud: 10.12.2009 14:11
Postitas taxu
murjam kirjutas:Kui Sul on auto, millel on stock-is kõrgeoomilised pihustid, siis sama aju otsa madalaoomilisi saad panna vaid nõnda, kui ühendad neile takistid vahele
Või eraldi P&H draiveri lisamisega aju ja pihustite vahele.
See takistiga variant jääb kõigist variantidest kõige aeglasema avanemisega. Mul olid varem niimoodi takistiga pandud. Eraldi draiverit kasutades ja jättes impulsi pikkuse samaks, tõmbas tühijooksul segu nii rikkaks, et aju ei suutnud lambda anduri järgi seda enam paika keerata- lubatud trimmipiir tuli enne ette. Ja ikka jooksis veel 10...11-ga. 0,4...0,5ms tuli impulssi lühendada et tööpunkt jääks vanasse kohta. Ehk et avanemiskiiruste vahe oli nii suur.
Postitatud: 17.12.2009 1:17
Postitas Jurmola
Minu küsimus oleks siis selline, et milline on 1.8 Kompressormootori (G60) normaalne õlitemperatuur? Tänaval, rajal. Praegu kipub olema tavatingimustes ~105 ja väheke lumepeal hullates ~150, rohkem lasknud pole. Sees on täissünt, kui see peaks lugema. Milline oleks see kriitiline piir? Usun, et kui suvel rajale minna, siis läheb see 150 veel hulka suuremaks.
Postitatud: 17.12.2009 16:37
Postitas taxu
kus ja kuidas need temperatuurid mõõdetud on? Kas karteris nii kuum õli?
Samas loen Mobili reklaamjutust, et keegi mingil rallil ummistunud õliradikaga suutis ikkagi võita, kuigi temp karteris oli juba üle 200C. Aga normaalne nii küll ei ole
Postitatud: 17.12.2009 16:41
Postitas RKsilver
see 150..midagi on valesti, kasvõi MFA paneb villast.
Postitatud: 17.12.2009 18:22
Postitas Martti
Jurmola kirjutas:Minu küsimus oleks siis selline, et milline on 1.8 Kompressormootori (G60) normaalne õlitemperatuur? Tänaval, rajal. Praegu kipub olema tavatingimustes ~105 ja väheke lumepeal hullates ~150, rohkem lasknud pole. Sees on täissünt, kui see peaks lugema. Milline oleks see kriitiline piir? Usun, et kui suvel rajale minna, siis läheb see 150 veel hulka suuremaks.
täiesti normaalne on see, kui tolla ajastu vw andurid valetavad. Pane korralik õlitemperatuuri kell peale ja vaata palju on.
Postitatud: 21.12.2009 22:45
Postitas TLC
Kui suur tohib olla MS-1 v3.0 pin28 kaitsme max suurus?
Ehk MS toite kaitse.
Ja kas see võib olla 5A?
Postitatud: 21.12.2009 22:55
Postitas ValgeKotkas
Kus saaks teha paar flantsi (sisselaskekollektori jaoks, gaasiklapi jaoks jne), veel selle aasta jooksul ?

Postitatud: 22.12.2009 1:30
Postitas murjam
TLC kirjutas:Kui suur tohib olla MS-1 v3.0 pin28 kaitsme max suurus?
Ehk MS toite kaitse.
Ja kas see võib olla 5A?
See küsimus tekkis Sul ilmselt soovist kasutada tavalisi auto harkkaitsmeid? Kindlasti toimib 5A 1000x etemalt kui üldse ilma kaitsmeta ja ilmselt ajab asja ära, kuid ette on nähtud sinna 2A kaitse. MS-i plaadi peal on ka tähtsamatele komponentidele juba kaitsmed olemas.. ühesõnaga, kui midagi ära peaks kärssama, siis on juba niigi midagi väga valesti ja enamasti kärssab siis ka ainult üks konkreetne parandatav lüli - ma väga ei muretseks ka 5A kaitsmega. Samas, ise ostsin Oomipoest 5x20mm kaitsmele pesa ja panin sinna sisse 2A kaitsme :D.
Postitatud: 22.12.2009 12:32
Postitas jeff01
kahvelkaitsmeid on ka ühe ampristena, usun et seda enam võid leida kahe amprise

Omal on kah viiene sees olnud aga näinud olen 1;3;5 jne
Postitatud: 23.12.2009 23:01
Postitas kilplane
Mida arvate ideest panna karterisse magnet, et õlist metallipuru välja sikutada nagu on kägukastides? kahju temast tekkida ei tohiks küllaga kui palju temast abi on?
muidugimõista oleks targem teha nii, et metallipuru ei tekiks aga nii igaksjuhuks panna.
Postitatud: 24.12.2009 0:12
Postitas taxu
Magneteid pannakse küll, aga hoopis õlifiltri korpuse külge. Siis kuhjub metallipuru ikka sinna kuhu peab, ehk et filtrisse ja visatakse koos sellega lõpuks minema. Isegi müüakse spetsiaalseid magnetitega vöösid filtritele. Endalgi selleks paar neodüümmagnetit välja otsitud, aga külge panekuni pole jõudnud.