9. leht 17-st

Re: BMW 318 e36

Postitatud: 25.01.2016 17:42
Postitas Datsunimies
kujutan ette kuidas see vibrama hakkab :D

Re: BMW 318 e36

Postitatud: 25.01.2016 21:31
Postitas kurikristjan
Sõbral audil 10v mootor jäigalt peal, tühikäigul ja madalal pöördel on vibra väga tuntav, normaalsete pööretega sõites ja põhja lastes ei ole enam häiriv. Tänavakasutuses häirib minu arust kõvasti, sest vibratsiooniga kaasneb ka müra. 1/4 ja miili autol muidugi pole enam määrav.

Re: BMW 318 e36

Postitatud: 26.01.2016 2:11
Postitas Corrado
Eks saab näha, v8 oli ka metalli peal ja ei saand arugi. Ta küll ei vibra niimoodi nagu r4 aga noh vahet pole :D alati saab orig padjad tagasi panna kui asi tõesti liiga hull on :)

Re: BMW 318 e36

Postitatud: 26.01.2016 14:54
Postitas jeff01
Ise oleks põlemiskambri klapi äärest tihendini avanud ja padjad litritest teinud aga näed...ma ei teinud midagi :D

Re: BMW 318 e36

Postitatud: 26.01.2016 21:36
Postitas Corrado
Kaane näppimine on plaanis küll aga mitte praegu :D

Re: BMW 318 e36

Postitatud: 31.01.2016 22:33
Postitas Corrado
Mootor hakkab lõpuks tasapisi juba mootori moodi ka välja nägema :)
Rihmaosa on koos, märgid paigas, mootor käib ilusti ringi. Hooratas koos siduri ja kastiga on küljes.

Sisselaskekollektor tuleb üldsegi nullist uus. Tuleb nimelt topeltpihustitega(kuna mul vedeleb 440seid 8tk, siis on see kõige kiirem ja odavam variant praegusel juhul). Harjutamise mõttes teen tavalisest mustast metallist, küll neid roostevabasid ja alu kollektoreid jõuab tulevikus kõrini teha :-D

Pilt

Ja kuna hommikul siuke töllerdamise tuju oli, siis produktiivne olemise asemel võtsin pool tunnikest ja küürisin käigukasti veidi puhtamaks ja tõmbasin kihi hõbedast spreid peale :lol:
Pilt

Õhtupoole tegelesin juba juhtmetega. Mootorisse mittepuutuv osa on kõik ilusti ära puhastatud, üleliigne eemaldatud ja ära teibitud. Ühtlasi võtsin vastu otsuse, et jätan kapotialuse võimalikult puhtaks, ehk siis juhtmed jooksevad kaitsmekarbist otse lanseka sisse ja sealt ette. Ning kuna klaasipesupaak tuleb ka stange taha koopasse, siis ka selle juhtmed jooksevad nüüd lanseka seest :evil:

Re: BMW 318 e36

Postitatud: 03.02.2016 0:00
Postitas Corrado
Sain täna sisselaskeflantsi kätte, kuna oli kiire siis lasin teha nii lihtsa kui võimalik, ehk siis mingeid erilisi kujusid välja ei hakanud lõikama :D

Igatahes sai kohe vorpima hakatud ja praegune väga poolik mock-up näeb midagi sellist välja:
Pilt

Re: BMW 318 e36

Postitatud: 03.02.2016 22:30
Postitas Corrado
Hakkab looma vaikselt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: BMW 318 e36

Postitatud: 04.02.2016 19:58
Postitas murjam
Mis runnerite pikkuseks ja läbimõõduks sai? Hästi edeneb, jätka samas vaimus!

Palju sl-kolle kaalub?

Ma ei suuda üle saada sellest, et enam-vähem samade vahenditega tehes saaks väga lihtsalt +50% töömahtu/silindreid/pöördemomenti/hobuseid. Loodetavasti on siis R4-l mingi oluline eelis kokkuvõttes.

Jaksu!

Re: BMW 318 e36

Postitatud: 05.02.2016 0:40
Postitas Cofy
Mul tekkis ka miskipärast küsimus, et kui palju sisselase kaalub.

Re: BMW 318 e36

Postitatud: 05.02.2016 0:43
Postitas 180sx
need kes olid sõitnud turbo r4 saavad aru kui lõbus see on :-D
super tubli!
Mis sidurit hakkad kasutama?

Re: BMW 318 e36

Postitatud: 06.02.2016 20:35
Postitas Corrado
murjam kirjutas:Mis runnerite pikkuseks ja läbimõõduks sai? Hästi edeneb, jätka samas vaimus!

Palju sl-kolle kaalub?

Ma ei suuda üle saada sellest, et enam-vähem samade vahenditega tehes saaks väga lihtsalt +50% töömahtu/silindreid/pöördemomenti/hobuseid. Loodetavasti on siis R4-l mingi oluline eelis kokkuvõttes.

Jaksu!
Runnerite pikkus 230mm ja 39mm sisemõõduga toru.

Kaalu kohta paraku jään moment vastuse võlgu, kuna pole ei kodus ega tööjuures kaalu :-D

R4 ja konkreetselt sellise r4 eelis on põhiliselt odavus. Mida suurem ja kallim on mootor, seda rohkem raha sinna ka ise laduda tahaks. V8 turbotades tahaks selle samuti üles ehitada, aga siis juba korralikult, mis aga eeldab vähemalt 4x rohkem rahalist kulu.

Teiseks fakt, et tegu on mul ikkagi tänavaautoga. V8 puhul ma tahaks ikka püüda 100hp per pütt saada ja mingi 7-800hp puhul ei pea enam ükski tükk sel autol vastu ja siis läheb enamus ajast ja rahast nende tükkide asendamisele tugevamatega. Mul ON ikkagi spetsiaalselt kiirenduseks mõeldud auto olemas ja ehitan parem seda täie raha eest. Tänavale ei ole vaja sellist autot :)

Lisaks muidugi see funfaktor, et tegu on ikkagi 1.8ga. V8 puhul kõik ootavad, et astuks edasi.. 1.8 puhul mitte :lol:

Re: BMW 318 e36

Postitatud: 06.02.2016 21:40
Postitas hents99
Corrado kirjutas:
murjam kirjutas:Mis runnerite pikkuseks ja läbimõõduks sai? Hästi edeneb, jätka samas vaimus!

Palju sl-kolle kaalub?

Ma ei suuda üle saada sellest, et enam-vähem samade vahenditega tehes saaks väga lihtsalt +50% töömahtu/silindreid/pöördemomenti/hobuseid. Loodetavasti on siis R4-l mingi oluline eelis kokkuvõttes.

Jaksu!
Runnerite pikkus 230mm ja 39mm sisemõõduga toru.

Kaalu kohta paraku jään moment vastuse võlgu, kuna pole ei kodus ega tööjuures kaalu :-D

R4 ja konkreetselt sellise r4 eelis on põhiliselt odavus. Mida suurem ja kallim on mootor, seda rohkem raha sinna ka ise laduda tahaks. V8 turbotades tahaks selle samuti üles ehitada, aga siis juba korralikult, mis aga eeldab vähemalt 4x rohkem rahalist kulu.

Teiseks fakt, et tegu on mul ikkagi tänavaautoga. V8 puhul ma tahaks ikka püüda 100hp per pütt saada ja mingi 7-800hp puhul ei pea enam ükski tükk sel autol vastu ja siis läheb enamus ajast ja rahast nende tükkide asendamisele tugevamatega. Mul ON ikkagi spetsiaalselt kiirenduseks mõeldud auto olemas ja ehitan parem seda täie raha eest. Tänavale ei ole vaja sellist autot :)

Lisaks muidugi see funfaktor, et tegu on ikkagi 1.8ga. V8 puhul kõik ootavad, et astuks edasi.. 1.8 puhul mitte :lol:

Kas sa ootad, et siis astub edasi?

Edit: Mul ka R4 turbokas.....ootasin ka midagi, aga selgus ikka tõsiasi, et on võrr. Pigem olgu ikka rohkem neid silindreid.
Tänavale on just töömahtu ja palju silindreid vaja, muidu on oht, et traktorid(diislid) tõmbavad foori all koti pähe, kas standardis või mõne soti eest tehtud tuuninguga.

Re: BMW 318 e36

Postitatud: 06.02.2016 21:56
Postitas Corrado
Las tõmbavad, vähemalt ongi vabandus olemas, et ega 1.8 ei peagi liikuma :-D

Ütleme lihtsalt nii, et 1.8ga endast suuremate seljataha jätmine on palju meelierutavam kui sama asja tegemine v8ga :burn

Re: BMW 318 e36

Postitatud: 07.02.2016 18:39
Postitas MrE
Corrado kirjutas:Las tõmbavad, vähemalt ongi vabandus olemas, et ega 1.8 ei peagi liikuma :-D

Ütleme lihtsalt nii, et 1.8ga endast suuremate seljataha jätmine on palju meelierutavam kui sama asja tegemine v8ga :burn
+1 :-D :-D