BMW E36 5 silindrit + HX50, [MÜÜDUD]
- Datsunimies
- Postitusi: 128
- Liitunud: 05.03.2011 11:37
- Asukoht: Tln
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: 19.01.2013 15:29
- Asukoht: Jõgevamaa
Re: BMW 318 e36
Sõbral audil 10v mootor jäigalt peal, tühikäigul ja madalal pöördel on vibra väga tuntav, normaalsete pööretega sõites ja põhja lastes ei ole enam häiriv. Tänavakasutuses häirib minu arust kõvasti, sest vibratsiooniga kaasneb ka müra. 1/4 ja miili autol muidugi pole enam määrav.
Re: BMW 318 e36
Eks saab näha, v8 oli ka metalli peal ja ei saand arugi. Ta küll ei vibra niimoodi nagu r4 aga noh vahet pole :D alati saab orig padjad tagasi panna kui asi tõesti liiga hull on 

Re: BMW 318 e36
Ise oleks põlemiskambri klapi äärest tihendini avanud ja padjad litritest teinud aga näed...ma ei teinud midagi :D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW 318 e36
Kaane näppimine on plaanis küll aga mitte praegu :D
Re: BMW 318 e36
Mootor hakkab lõpuks tasapisi juba mootori moodi ka välja nägema 
Rihmaosa on koos, märgid paigas, mootor käib ilusti ringi. Hooratas koos siduri ja kastiga on küljes.
Sisselaskekollektor tuleb üldsegi nullist uus. Tuleb nimelt topeltpihustitega(kuna mul vedeleb 440seid 8tk, siis on see kõige kiirem ja odavam variant praegusel juhul). Harjutamise mõttes teen tavalisest mustast metallist, küll neid roostevabasid ja alu kollektoreid jõuab tulevikus kõrini teha

Ja kuna hommikul siuke töllerdamise tuju oli, siis produktiivne olemise asemel võtsin pool tunnikest ja küürisin käigukasti veidi puhtamaks ja tõmbasin kihi hõbedast spreid peale

Õhtupoole tegelesin juba juhtmetega. Mootorisse mittepuutuv osa on kõik ilusti ära puhastatud, üleliigne eemaldatud ja ära teibitud. Ühtlasi võtsin vastu otsuse, et jätan kapotialuse võimalikult puhtaks, ehk siis juhtmed jooksevad kaitsmekarbist otse lanseka sisse ja sealt ette. Ning kuna klaasipesupaak tuleb ka stange taha koopasse, siis ka selle juhtmed jooksevad nüüd lanseka seest

Rihmaosa on koos, märgid paigas, mootor käib ilusti ringi. Hooratas koos siduri ja kastiga on küljes.
Sisselaskekollektor tuleb üldsegi nullist uus. Tuleb nimelt topeltpihustitega(kuna mul vedeleb 440seid 8tk, siis on see kõige kiirem ja odavam variant praegusel juhul). Harjutamise mõttes teen tavalisest mustast metallist, küll neid roostevabasid ja alu kollektoreid jõuab tulevikus kõrini teha


Ja kuna hommikul siuke töllerdamise tuju oli, siis produktiivne olemise asemel võtsin pool tunnikest ja küürisin käigukasti veidi puhtamaks ja tõmbasin kihi hõbedast spreid peale


Õhtupoole tegelesin juba juhtmetega. Mootorisse mittepuutuv osa on kõik ilusti ära puhastatud, üleliigne eemaldatud ja ära teibitud. Ühtlasi võtsin vastu otsuse, et jätan kapotialuse võimalikult puhtaks, ehk siis juhtmed jooksevad kaitsmekarbist otse lanseka sisse ja sealt ette. Ning kuna klaasipesupaak tuleb ka stange taha koopasse, siis ka selle juhtmed jooksevad nüüd lanseka seest

Re: BMW 318 e36
Sain täna sisselaskeflantsi kätte, kuna oli kiire siis lasin teha nii lihtsa kui võimalik, ehk siis mingeid erilisi kujusid välja ei hakanud lõikama :D
Igatahes sai kohe vorpima hakatud ja praegune väga poolik mock-up näeb midagi sellist välja:

Igatahes sai kohe vorpima hakatud ja praegune väga poolik mock-up näeb midagi sellist välja:

Re: BMW 318 e36
Hakkab looma vaikselt






Re: BMW 318 e36
Mis runnerite pikkuseks ja läbimõõduks sai? Hästi edeneb, jätka samas vaimus!
Palju sl-kolle kaalub?
Ma ei suuda üle saada sellest, et enam-vähem samade vahenditega tehes saaks väga lihtsalt +50% töömahtu/silindreid/pöördemomenti/hobuseid. Loodetavasti on siis R4-l mingi oluline eelis kokkuvõttes.
Jaksu!
Palju sl-kolle kaalub?
Ma ei suuda üle saada sellest, et enam-vähem samade vahenditega tehes saaks väga lihtsalt +50% töömahtu/silindreid/pöördemomenti/hobuseid. Loodetavasti on siis R4-l mingi oluline eelis kokkuvõttes.
Jaksu!
Lauda nitro
Re: BMW 318 e36
need kes olid sõitnud turbo r4 saavad aru kui lõbus see on
super tubli!
Mis sidurit hakkad kasutama?

super tubli!
Mis sidurit hakkad kasutama?
Re: BMW 318 e36
Runnerite pikkus 230mm ja 39mm sisemõõduga toru.murjam kirjutas:Mis runnerite pikkuseks ja läbimõõduks sai? Hästi edeneb, jätka samas vaimus!
Palju sl-kolle kaalub?
Ma ei suuda üle saada sellest, et enam-vähem samade vahenditega tehes saaks väga lihtsalt +50% töömahtu/silindreid/pöördemomenti/hobuseid. Loodetavasti on siis R4-l mingi oluline eelis kokkuvõttes.
Jaksu!
Kaalu kohta paraku jään moment vastuse võlgu, kuna pole ei kodus ega tööjuures kaalu

R4 ja konkreetselt sellise r4 eelis on põhiliselt odavus. Mida suurem ja kallim on mootor, seda rohkem raha sinna ka ise laduda tahaks. V8 turbotades tahaks selle samuti üles ehitada, aga siis juba korralikult, mis aga eeldab vähemalt 4x rohkem rahalist kulu.
Teiseks fakt, et tegu on mul ikkagi tänavaautoga. V8 puhul ma tahaks ikka püüda 100hp per pütt saada ja mingi 7-800hp puhul ei pea enam ükski tükk sel autol vastu ja siis läheb enamus ajast ja rahast nende tükkide asendamisele tugevamatega. Mul ON ikkagi spetsiaalselt kiirenduseks mõeldud auto olemas ja ehitan parem seda täie raha eest. Tänavale ei ole vaja sellist autot

Lisaks muidugi see funfaktor, et tegu on ikkagi 1.8ga. V8 puhul kõik ootavad, et astuks edasi.. 1.8 puhul mitte

Re: BMW 318 e36
Corrado kirjutas:Runnerite pikkus 230mm ja 39mm sisemõõduga toru.murjam kirjutas:Mis runnerite pikkuseks ja läbimõõduks sai? Hästi edeneb, jätka samas vaimus!
Palju sl-kolle kaalub?
Ma ei suuda üle saada sellest, et enam-vähem samade vahenditega tehes saaks väga lihtsalt +50% töömahtu/silindreid/pöördemomenti/hobuseid. Loodetavasti on siis R4-l mingi oluline eelis kokkuvõttes.
Jaksu!
Kaalu kohta paraku jään moment vastuse võlgu, kuna pole ei kodus ega tööjuures kaalu![]()
R4 ja konkreetselt sellise r4 eelis on põhiliselt odavus. Mida suurem ja kallim on mootor, seda rohkem raha sinna ka ise laduda tahaks. V8 turbotades tahaks selle samuti üles ehitada, aga siis juba korralikult, mis aga eeldab vähemalt 4x rohkem rahalist kulu.
Teiseks fakt, et tegu on mul ikkagi tänavaautoga. V8 puhul ma tahaks ikka püüda 100hp per pütt saada ja mingi 7-800hp puhul ei pea enam ükski tükk sel autol vastu ja siis läheb enamus ajast ja rahast nende tükkide asendamisele tugevamatega. Mul ON ikkagi spetsiaalselt kiirenduseks mõeldud auto olemas ja ehitan parem seda täie raha eest. Tänavale ei ole vaja sellist autot![]()
Lisaks muidugi see funfaktor, et tegu on ikkagi 1.8ga. V8 puhul kõik ootavad, et astuks edasi.. 1.8 puhul mitte
Kas sa ootad, et siis astub edasi?
Edit: Mul ka R4 turbokas.....ootasin ka midagi, aga selgus ikka tõsiasi, et on võrr. Pigem olgu ikka rohkem neid silindreid.
Tänavale on just töömahtu ja palju silindreid vaja, muidu on oht, et traktorid(diislid) tõmbavad foori all koti pähe, kas standardis või mõne soti eest tehtud tuuninguga.
Re: BMW 318 e36
Las tõmbavad, vähemalt ongi vabandus olemas, et ega 1.8 ei peagi liikuma 
Ütleme lihtsalt nii, et 1.8ga endast suuremate seljataha jätmine on palju meelierutavam kui sama asja tegemine v8ga

Ütleme lihtsalt nii, et 1.8ga endast suuremate seljataha jätmine on palju meelierutavam kui sama asja tegemine v8ga

Re: BMW 318 e36
+1Corrado kirjutas:Las tõmbavad, vähemalt ongi vabandus olemas, et ega 1.8 ei peagi liikuma
Ütleme lihtsalt nii, et 1.8ga endast suuremate seljataha jätmine on palju meelierutavam kui sama asja tegemine v8ga

