BMW E36 5 silindrit + HX50, [MÜÜDUD]

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Datsunimies
Postitusi: 128
Liitunud: 05.03.2011 11:37
Asukoht: Tln

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas Datsunimies »

kujutan ette kuidas see vibrama hakkab :D
Nissan 200SX S14
kurikristjan
Postitusi: 26
Liitunud: 19.01.2013 15:29
Asukoht: Jõgevamaa

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas kurikristjan »

Sõbral audil 10v mootor jäigalt peal, tühikäigul ja madalal pöördel on vibra väga tuntav, normaalsete pööretega sõites ja põhja lastes ei ole enam häiriv. Tänavakasutuses häirib minu arust kõvasti, sest vibratsiooniga kaasneb ka müra. 1/4 ja miili autol muidugi pole enam määrav.
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas Corrado »

Eks saab näha, v8 oli ka metalli peal ja ei saand arugi. Ta küll ei vibra niimoodi nagu r4 aga noh vahet pole :D alati saab orig padjad tagasi panna kui asi tõesti liiga hull on :)
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas jeff01 »

Ise oleks põlemiskambri klapi äärest tihendini avanud ja padjad litritest teinud aga näed...ma ei teinud midagi :D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas Corrado »

Kaane näppimine on plaanis küll aga mitte praegu :D
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas Corrado »

Mootor hakkab lõpuks tasapisi juba mootori moodi ka välja nägema :)
Rihmaosa on koos, märgid paigas, mootor käib ilusti ringi. Hooratas koos siduri ja kastiga on küljes.

Sisselaskekollektor tuleb üldsegi nullist uus. Tuleb nimelt topeltpihustitega(kuna mul vedeleb 440seid 8tk, siis on see kõige kiirem ja odavam variant praegusel juhul). Harjutamise mõttes teen tavalisest mustast metallist, küll neid roostevabasid ja alu kollektoreid jõuab tulevikus kõrini teha :-D

Pilt

Ja kuna hommikul siuke töllerdamise tuju oli, siis produktiivne olemise asemel võtsin pool tunnikest ja küürisin käigukasti veidi puhtamaks ja tõmbasin kihi hõbedast spreid peale :lol:
Pilt

Õhtupoole tegelesin juba juhtmetega. Mootorisse mittepuutuv osa on kõik ilusti ära puhastatud, üleliigne eemaldatud ja ära teibitud. Ühtlasi võtsin vastu otsuse, et jätan kapotialuse võimalikult puhtaks, ehk siis juhtmed jooksevad kaitsmekarbist otse lanseka sisse ja sealt ette. Ning kuna klaasipesupaak tuleb ka stange taha koopasse, siis ka selle juhtmed jooksevad nüüd lanseka seest :evil:
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas Corrado »

Sain täna sisselaskeflantsi kätte, kuna oli kiire siis lasin teha nii lihtsa kui võimalik, ehk siis mingeid erilisi kujusid välja ei hakanud lõikama :D

Igatahes sai kohe vorpima hakatud ja praegune väga poolik mock-up näeb midagi sellist välja:
Pilt
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas Corrado »

Hakkab looma vaikselt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas murjam »

Mis runnerite pikkuseks ja läbimõõduks sai? Hästi edeneb, jätka samas vaimus!

Palju sl-kolle kaalub?

Ma ei suuda üle saada sellest, et enam-vähem samade vahenditega tehes saaks väga lihtsalt +50% töömahtu/silindreid/pöördemomenti/hobuseid. Loodetavasti on siis R4-l mingi oluline eelis kokkuvõttes.

Jaksu!
Lauda nitro
Kasutaja avatar
Cofy
Postitusi: 130
Liitunud: 07.10.2012 1:22

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas Cofy »

Mul tekkis ka miskipärast küsimus, et kui palju sisselase kaalub.
M50 stroker
180sx
Postitusi: 89
Liitunud: 15.04.2007 14:26
Asukoht: Harjumaa

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas 180sx »

need kes olid sõitnud turbo r4 saavad aru kui lõbus see on :-D
super tubli!
Mis sidurit hakkad kasutama?
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas Corrado »

murjam kirjutas:Mis runnerite pikkuseks ja läbimõõduks sai? Hästi edeneb, jätka samas vaimus!

Palju sl-kolle kaalub?

Ma ei suuda üle saada sellest, et enam-vähem samade vahenditega tehes saaks väga lihtsalt +50% töömahtu/silindreid/pöördemomenti/hobuseid. Loodetavasti on siis R4-l mingi oluline eelis kokkuvõttes.

Jaksu!
Runnerite pikkus 230mm ja 39mm sisemõõduga toru.

Kaalu kohta paraku jään moment vastuse võlgu, kuna pole ei kodus ega tööjuures kaalu :-D

R4 ja konkreetselt sellise r4 eelis on põhiliselt odavus. Mida suurem ja kallim on mootor, seda rohkem raha sinna ka ise laduda tahaks. V8 turbotades tahaks selle samuti üles ehitada, aga siis juba korralikult, mis aga eeldab vähemalt 4x rohkem rahalist kulu.

Teiseks fakt, et tegu on mul ikkagi tänavaautoga. V8 puhul ma tahaks ikka püüda 100hp per pütt saada ja mingi 7-800hp puhul ei pea enam ükski tükk sel autol vastu ja siis läheb enamus ajast ja rahast nende tükkide asendamisele tugevamatega. Mul ON ikkagi spetsiaalselt kiirenduseks mõeldud auto olemas ja ehitan parem seda täie raha eest. Tänavale ei ole vaja sellist autot :)

Lisaks muidugi see funfaktor, et tegu on ikkagi 1.8ga. V8 puhul kõik ootavad, et astuks edasi.. 1.8 puhul mitte :lol:
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas hents99 »

Corrado kirjutas:
murjam kirjutas:Mis runnerite pikkuseks ja läbimõõduks sai? Hästi edeneb, jätka samas vaimus!

Palju sl-kolle kaalub?

Ma ei suuda üle saada sellest, et enam-vähem samade vahenditega tehes saaks väga lihtsalt +50% töömahtu/silindreid/pöördemomenti/hobuseid. Loodetavasti on siis R4-l mingi oluline eelis kokkuvõttes.

Jaksu!
Runnerite pikkus 230mm ja 39mm sisemõõduga toru.

Kaalu kohta paraku jään moment vastuse võlgu, kuna pole ei kodus ega tööjuures kaalu :-D

R4 ja konkreetselt sellise r4 eelis on põhiliselt odavus. Mida suurem ja kallim on mootor, seda rohkem raha sinna ka ise laduda tahaks. V8 turbotades tahaks selle samuti üles ehitada, aga siis juba korralikult, mis aga eeldab vähemalt 4x rohkem rahalist kulu.

Teiseks fakt, et tegu on mul ikkagi tänavaautoga. V8 puhul ma tahaks ikka püüda 100hp per pütt saada ja mingi 7-800hp puhul ei pea enam ükski tükk sel autol vastu ja siis läheb enamus ajast ja rahast nende tükkide asendamisele tugevamatega. Mul ON ikkagi spetsiaalselt kiirenduseks mõeldud auto olemas ja ehitan parem seda täie raha eest. Tänavale ei ole vaja sellist autot :)

Lisaks muidugi see funfaktor, et tegu on ikkagi 1.8ga. V8 puhul kõik ootavad, et astuks edasi.. 1.8 puhul mitte :lol:

Kas sa ootad, et siis astub edasi?

Edit: Mul ka R4 turbokas.....ootasin ka midagi, aga selgus ikka tõsiasi, et on võrr. Pigem olgu ikka rohkem neid silindreid.
Tänavale on just töömahtu ja palju silindreid vaja, muidu on oht, et traktorid(diislid) tõmbavad foori all koti pähe, kas standardis või mõne soti eest tehtud tuuninguga.
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas Corrado »

Las tõmbavad, vähemalt ongi vabandus olemas, et ega 1.8 ei peagi liikuma :-D

Ütleme lihtsalt nii, et 1.8ga endast suuremate seljataha jätmine on palju meelierutavam kui sama asja tegemine v8ga :burn
MrE
Postitusi: 108
Liitunud: 20.11.2011 20:14

Re: BMW 318 e36

Postitus Postitas MrE »

Corrado kirjutas:Las tõmbavad, vähemalt ongi vabandus olemas, et ega 1.8 ei peagi liikuma :-D

Ütleme lihtsalt nii, et 1.8ga endast suuremate seljataha jätmine on palju meelierutavam kui sama asja tegemine v8ga :burn
+1 :-D :-D
Vasta