9. leht 21-st

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 16.08.2015 12:02
Postitas erxx
Sel korral tuli jah 280kmh, võib rahule jääda kuna võrreldes eelmise etapiga sai tehtud ainult kosmeetilisi uuendusi, raua ja turbo osa ei puutunud. Esimesel katsel lendas poole maa peal sisselaskelõdvik lahti, päris hea paugu tegi 3,2bari peal. :-D Õnneks lõhkus lõdvik ära ainult ühe väikse rõhuvooliku ja tänu ehituskaubast toodud 4min liimile ja hunnikule nipukatele sai teine katse edukalt sooritatud. Seekord tuli ka B klassi kolmas koht, seega topeltkarikad ja topeltšampus, neljas koht oli Omega 279kmh seega kolmas koht oli üsna nibin-nabin. :-D Auto sõitis nagu unistus, kütusekogusega sai natuke üle pingutatud ja musta viskas liiga palju aga üldjoontes võib rahule jääda. TDI ja Xd meestele jälle natuke latti tõstetud. :)
Tehnilises kontrollis olid seekord teised näod ja lükkasime tehnilise järjekorras autot jälle käsitsi auto haaval edasi, käima ei pannud. Tehnik vaatas kapotialust ja küsis mis turbo, palju jõudu jne, rääkisime pikad jutud maha ja kui ütlesin lõpuks et see on DIISEL siis tehti jälle silmad suureks nagu eelmisel korral. :-D

Pilt

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 16.08.2015 21:36
Postitas turbo diisel
Tubli töö, õnnitleme! Videomaterjali ka liigub?

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 17.08.2015 21:14
Postitas ivar

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 17.08.2015 22:05
Postitas erxx
See on esimene katse kus poole peal lõdvik järgi andis, üks video teisest katsest ka:

https://www.youtube.com/watch?v=rk0HdUt ... =8&list=WL" onclick="window.open(this.href);return false;

Lähiajal peaks veel paar videot üles saama.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 02.09.2015 22:47
Postitas JoonasJJ
Ega ma sellest ehitamisest ja kõigest muust mitte mõmmigi ei jaga, aga edu vast võib ikka tegijale soovida. Väga huvitav teema tänu pildi- ja videomaterjalile, huvitav lugemine.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 03.09.2015 0:48
Postitas erxx
JoonasJJ kirjutas:Ega ma sellest ehitamisest ja kõigest muust mitte mõmmigi ei jaga, aga edu vast võib ikka tegijale soovida. Väga huvitav teema tänu pildi- ja videomaterjalile, huvitav lugemine.
Tänud. :)
OMC-st pikem video ka, mõlemad katsed. https://www.youtube.com/watch?v=AerwuLm ... L&index=10" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 05.10.2015 12:18
Postitas erxx
Nüüd siis veerandmiil ka ära proovitud, stardis on raske aga kui ära spoolib siis on täitsa ok.
12,73 ja 192kmh. Diisli, automaadi ja 1500kg kohta kõige hullem vast pole.

https://www.youtube.com/watch?v=dOtuYfy ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 06.10.2015 23:03
Postitas Aigo
12.7 ei ole üldse tänavakõlbuliku auto jaoks paha. Launch on vähe naljakas, kuid jah tubli töö, sellises diislis tahaks isegi istuda.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 07.10.2015 0:58
Postitas erxx
Launch on naljakas aga on kellelgi paremaid ideid? Ilma selle naljaka launchita oli aeg 0,5sek kehvem. :-D Turbiin stallib kohapeal piduri ja gaasiga ca 2000 pöörde juures aga spoolima hakkab alles 3500 juures, kauem launchida siis hakkab vaikselt burnouti tegema aga mingi reaalse rõhuni ikka ei jõua. Enne kolme bari ei juhtu suurt midagi. Idee poolest oleks kiirenduse jaoks tarvis high stall turbiini mis nö libiseks rohkem läbi ja laseks kõrgema pöördega launchida aga mind tõmbab esialgu OMC teema rohkem.
12,7 on täitsa okei, S4 2,7biturbo sõitis näiteks sama aja aga kiirus oli ainult 173kmh, seega usun et ma jään pigem lõppkiiruse juurde.

Üks video veel, S3 audiga, mul kõige esimene katse(üldse elu jooksul :-D ) ja ilma launchita, seal on näha kuidas alguses vaevaliselt läbi musta spoolib, siis saab rõhu üles ja kui lõpuks pidamine ka tekib siis on juba audi käes. Sõidu ajal oli selline tunne nagu audi oleks enne lõppu gaasi maha lasknud.

https://www.youtube.com/watch?v=bJiUcBIWXvc" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 09.10.2015 21:57
Postitas altz
Väike nitro-shot ei teeks paha, ehk saab väledamalt minema ka :)

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 13.10.2015 12:17
Postitas erxx
altz kirjutas:Väike nitro-shot ei teeks paha, ehk saab väledamalt minema ka :)
Paha ta kindlasti ei teeks :) , aga OMC-l kukun ma vist sellega c klassi ja üldiselt pole vist mõtet jamada.
HX40 läheb uutele avastustele, oli väga meeldiv koostöö. Tuleb suurem turbo, siis saab pumba ka põhja keerata ja võtta kõik mis võtta annab, et midagi veel kotti pole lennanud tähendab ainult üht - on veel kasutamata ressurssi. :car

Pilt

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 17.10.2015 22:57
Postitas erxx
HX40 läinud, uueks turboks HX52, 11,7l Scanialt, tänud Hentsile sõbrahinna eest. :)
Usun et kerget jõulisa võiks oodata küll, eks ole näha mis saama hakkab. :-D


Pilt

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 19.10.2015 10:22
Postitas kilplane
Järgmine turbo mõne diisel veduri pealt?
:-D

sellest ei tohiks küll enam väheks jääda.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 19.10.2015 10:25
Postitas jeff01
huvitab väga 40ne ja 52 vaheline võrdlus sinu pilgu läbi. Kogemuse kliendiga kes pärast tagasi 40ne peale läks.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 19.10.2015 11:16
Postitas erxx
jeff01 kirjutas:huvitab väga 40ne ja 52 vaheline võrdlus sinu pilgu läbi. Kogemuse kliendiga kes pärast tagasi 40ne peale läks.
Tänaval ja igapäevaseks sõiduks on kindlasti 40 parem, usun et isegi 12 kojaga hx35 oleks päris hea aga lõppjõudu ei tule, ma olen praegu just selle peal väljas. Spool ja üleüldine dünaamika läheb kehvemaks aga tahaks max jõu kätte saada, hx52 on hx40-st külma poolelt 7mm suurem ja kuuma poolelt 3mm suurem, kojad mõlemal 16cm. Kuuma osa väga palju suurem pole, küll aga on külm osa suurem, usun et just see jäigi varem piirama.