
Ega see muud tähenda kui tuleb regulaatorist asi suht koht maha ära keerata ning uue regulaatori saabumiseni tuleb klots pedaali alla panna :P
Kauplusest kuskohast torud ostsin (ja ka otsastasin) väideti, et kütuse jaoks nood torud ongi... et eks seda näha saab kas peavad vastu või mitte :PMarko kirjutas:hommik,
kui ma ei eksis siis sama kütusetoru materjal sulas viljaril ära... seega veendu et 100% kütuse jne asjade kindel oleks muidu saad pihusteid jne puhastada.
No perkalleRICE BURNER kirjutas:palju õnne! Sama saasta tõttu minul jamad olidki.
Käivitasin autot neste98 benaga, kui probleemid algasid.Sa testisid voolikut Racing kütusega või tavalise kütusega?
Hydroscandia staff sulab juba tava kütusega. Racing kütus sööb vist puhtal kujul kõik ära. Nissani OEM O-rõngad näiteks.Mihkel kirjutas:Sa testisid voolikut Racing kütusega või tavalise kütusega?
Lihtsalt endal kogemus kütuselisandite testimisega seoses selline, et kui puhast kütuselisandist/oktaanarvu tõstjat voolikust läbi lasta, siis hakkas isegi tutikas Gates-i kütusevoolik musti tükke ja puru ajama.
Samas tava bensiiniga segatult ei reageerinud asi kuidagi.