Ega see muud tähenda kui tuleb regulaatorist asi suht koht maha ära keerata ning uue regulaatori saabumiseni tuleb klots pedaali alla panna :P
Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz
Paistab, et kütuserõhu regulaatori tellimine on sattunud vägagi õigesse aega. Nimelt nädal - paar tagasi avastasin, et boosti all jääb segu nagu tiba lahjaks, vaatasin regulaatori näitu, ongi kukkunud, sai juurde keeratud. Nüüd üleeile avastasin, et segu on ikka ulmeliselt lahja (boosti all nägin ka 15 ära), vaan uuesti regulaatori kella, jällegi kukkunud, keerasin uuesti paika. Täna õhtul tööjuurest ära sõites toimis kõik ilusti, käisin poes ära, panen masina tööle ja hakkas äkki pump ulmeliselt undama, käisin vaatasin pagassi, koputasin peale, ei miskit
Kohe ei jaganud lahti kah ja alustasin sõitmist kodupoole... natukese aja pärast meenus too regulaatorist peale keeramine ja läksin asja uurima... krt seier jummala põhjas, pump surub elu eest niipalju kui suudab:mad:
Ega see muud tähenda kui tuleb regulaatorist asi suht koht maha ära keerata ning uue regulaatori saabumiseni tuleb klots pedaali alla panna :P
Ega see muud tähenda kui tuleb regulaatorist asi suht koht maha ära keerata ning uue regulaatori saabumiseni tuleb klots pedaali alla panna :P
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Väike uuendus:
Kuna naljakalt käitus temp seier (linnas tiba alla 90C, maanteel kaks kriipsu alla ning natuke üle selle, vent hakkas tööle kaks kriipsu üle 90C) sai võetud läppar kõrvalistmele ning sõitma mindud, kõrval live data ajust ees. Temp väärtus minu masinal ajust saadud numbritena peab olema vahemikus 185 - 215 ehk siis võiks ta sõidu ajal olla 200. Test aga näitas seda, et on ta pigem 193. Mis seal ikka, uus whaleri termostaat sisse ning uuesti testima... krt tulemus ikka sama :P nu näitab nüüd pigem 194 aga ega eriti muutunud küll. Ju siis nii ta olema peabki ja enam temaga jändama ei hakka.
Selle live dataga sõidu ajal avastasin ka järgmise asja. Peale vemsi kella pöördeid näitama panemist avastasin, et näitab ta sinna 50-100 pöörde kanti vähem kui tahhomeeter, arvasin et ju puitu tiba paneb. Selgus siis ajust signaale lugedes, et hoopis tahhomeeter näitab tiba rohkem :P vemsi näit on täpselt 1:1le ajust tuleva signaaliga.
Tiba häirivaks muutus ka undamine tagant vasakult ning vahetatud sai ka seal asuv rattalaager.
Nädala alguses jõudis minuni inglismaalt tellitud uuematüübiline nuppudega klappvõti mida kohe ka tuunima hakkasin, vaja oli siis olemasolev pult kuidagi selle süsteemiga ristata... mõned tunnid nikerdamist ning hakkaski mul asi nii toimima nagu minu soov oli :D Kes pointile pihta ei saa siis vasakul oleva puldi süsteem istub nüüd tolle uue võtme sees ning kõik nupud teevad seal täpselt seda mida pildid näitavad :D

Täna aga saabus järgmine pakk teistpoolt suurt lompi koos short shifteri ning FPR-ga. Too esimene sai kohe ka installitud (miski 10 mintsa vist läks :D) ning päris mõnus on sõita nüüd, kang ei ole käes enam lödi ning vahetus on hulka kiirem ja täpsem :D lahenes ka teise käigu raksuga sisse minek kõrgetelt pööretelt, ega ma suht seda arvasin kah, et hoovastikus see asi kinni on.

Edasi ootab paigaldust FPR millede ühendused tahan saada võimalikult kindlad, ehk siis läheb ühendusotsikutega mässamiseks :P
Tiba regullitud sai ka tagaluuki mis vahest kergeid naginaid teeb, ehk nüüd saab neist päris lahti
vaikselt hakkab juba tunduma nagu päris autoga sõidaks :P
Kuna naljakalt käitus temp seier (linnas tiba alla 90C, maanteel kaks kriipsu alla ning natuke üle selle, vent hakkas tööle kaks kriipsu üle 90C) sai võetud läppar kõrvalistmele ning sõitma mindud, kõrval live data ajust ees. Temp väärtus minu masinal ajust saadud numbritena peab olema vahemikus 185 - 215 ehk siis võiks ta sõidu ajal olla 200. Test aga näitas seda, et on ta pigem 193. Mis seal ikka, uus whaleri termostaat sisse ning uuesti testima... krt tulemus ikka sama :P nu näitab nüüd pigem 194 aga ega eriti muutunud küll. Ju siis nii ta olema peabki ja enam temaga jändama ei hakka.
Selle live dataga sõidu ajal avastasin ka järgmise asja. Peale vemsi kella pöördeid näitama panemist avastasin, et näitab ta sinna 50-100 pöörde kanti vähem kui tahhomeeter, arvasin et ju puitu tiba paneb. Selgus siis ajust signaale lugedes, et hoopis tahhomeeter näitab tiba rohkem :P vemsi näit on täpselt 1:1le ajust tuleva signaaliga.
Tiba häirivaks muutus ka undamine tagant vasakult ning vahetatud sai ka seal asuv rattalaager.
Nädala alguses jõudis minuni inglismaalt tellitud uuematüübiline nuppudega klappvõti mida kohe ka tuunima hakkasin, vaja oli siis olemasolev pult kuidagi selle süsteemiga ristata... mõned tunnid nikerdamist ning hakkaski mul asi nii toimima nagu minu soov oli :D Kes pointile pihta ei saa siis vasakul oleva puldi süsteem istub nüüd tolle uue võtme sees ning kõik nupud teevad seal täpselt seda mida pildid näitavad :D

Täna aga saabus järgmine pakk teistpoolt suurt lompi koos short shifteri ning FPR-ga. Too esimene sai kohe ka installitud (miski 10 mintsa vist läks :D) ning päris mõnus on sõita nüüd, kang ei ole käes enam lödi ning vahetus on hulka kiirem ja täpsem :D lahenes ka teise käigu raksuga sisse minek kõrgetelt pööretelt, ega ma suht seda arvasin kah, et hoovastikus see asi kinni on.
Edasi ootab paigaldust FPR millede ühendused tahan saada võimalikult kindlad, ehk siis läheb ühendusotsikutega mässamiseks :P
Tiba regullitud sai ka tagaluuki mis vahest kergeid naginaid teeb, ehk nüüd saab neist päris lahti
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Täna sai peale pandud ka bensurõhu regulaator, kõik vajalikud otsikud ja torud olid siitsamast hydroscanist võtta, et miskit kuskile otsima minema ei pidanudki
Hetkel siis asi seadesse pandud ning päris hea on üle pika aja WOT asendit nautida :D
Seoses torude lahti lõikamisega avastasin aga ka vea miks eelmise regulaatori ja torudega rõhk kõrge oli... nimelt oli üks tehasepoolne toru lihtsalt seal sees nagu ära sulanud:o (tehasetoru siis koosneb sukk, kummi osa ning keskel plastik osa, seesama plastik käkkis koos ongi) ja oli too just tagasivoolu osa, ehk siis piiras toru ise mitte regulaator... ei saanud ma väga aru kuidas sellisest torust üldse midagi sai läbi mahtuda ning teiseks, mismoodi selline asi üldse juhtus???
EDIT: pildid


Seoses torude lahti lõikamisega avastasin aga ka vea miks eelmise regulaatori ja torudega rõhk kõrge oli... nimelt oli üks tehasepoolne toru lihtsalt seal sees nagu ära sulanud:o (tehasetoru siis koosneb sukk, kummi osa ning keskel plastik osa, seesama plastik käkkis koos ongi) ja oli too just tagasivoolu osa, ehk siis piiras toru ise mitte regulaator... ei saanud ma väga aru kuidas sellisest torust üldse midagi sai läbi mahtuda ning teiseks, mismoodi selline asi üldse juhtus???
EDIT: pildid


Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
hommik,
kui ma ei eksis siis sama kütusetoru materjal sulas viljaril ära... seega veendu et 100% kütuse jne asjade kindel oleks muidu saad pihusteid jne puhastada.
kui ma ei eksis siis sama kütusetoru materjal sulas viljaril ära... seega veendu et 100% kütuse jne asjade kindel oleks muidu saad pihusteid jne puhastada.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kauplusest kuskohast torud ostsin (ja ka otsastasin) väideti, et kütuse jaoks nood torud ongi... et eks seda näha saab kas peavad vastu või mitte :PMarko kirjutas:hommik,
kui ma ei eksis siis sama kütusetoru materjal sulas viljaril ära... seega veendu et 100% kütuse jne asjade kindel oleks muidu saad pihusteid jne puhastada.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
No perkalleRICE BURNER kirjutas:palju õnne! Sama saasta tõttu minul jamad olidki.
Mis temaga täpselt siis juhtub? toru sulab lihtsalt ära?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Nagu mina aru sain sulas Ranz-il ära Audi originaalvaruosa voolik.
Uued soetas ta Hydrscandist ja need on regulaatori pildil.
Või mõtlete te seda, et ka uued sulavad ära.
Viljar, on need välimuselt samad voolikud mis sul?
Ma sain nagu kunagi aru, et sa soetasid sellised vollad mis nende hiina kodukootud surveotsikutega kokku lähevad.
Ranz-il pressitud otsad, võimalik, et kasutatakse ka sama voolikut.
Uued soetas ta Hydrscandist ja need on regulaatori pildil.
Või mõtlete te seda, et ka uued sulavad ära.
Viljar, on need välimuselt samad voolikud mis sul?
Ma sain nagu kunagi aru, et sa soetasid sellised vollad mis nende hiina kodukootud surveotsikutega kokku lähevad.
Ranz-il pressitud otsad, võimalik, et kasutatakse ka sama voolikut.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Väliselt on täpselt sama voolik.
Võta jupp voolikut ja pane see puhta bensiini sisse ja vaata järgmine päev, kas bensiin on veel valge. Hydroscand üllatus ise ka siin Tallinnas.
Võta jupp voolikut ja pane see puhta bensiini sisse ja vaata järgmine päev, kas bensiin on veel valge. Hydroscand üllatus ise ka siin Tallinnas.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Sa testisid voolikut Racing kütusega või tavalise kütusega?
Lihtsalt endal kogemus kütuselisandite testimisega seoses selline, et kui puhast kütuselisandist/oktaanarvu tõstjat voolikust läbi lasta, siis hakkas isegi tutikas Gates-i kütusevoolik musti tükke ja puru ajama.
Samas tava bensiiniga segatult ei reageerinud asi kuidagi.
Lihtsalt endal kogemus kütuselisandite testimisega seoses selline, et kui puhast kütuselisandist/oktaanarvu tõstjat voolikust läbi lasta, siis hakkas isegi tutikas Gates-i kütusevoolik musti tükke ja puru ajama.
Samas tava bensiiniga segatult ei reageerinud asi kuidagi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Käivitasin autot neste98 benaga, kui probleemid algasid.Sa testisid voolikut Racing kütusega või tavalise kütusega?
Hydroscandis ka tehti kordustest, mis oli samuti tavabensiiniga. Üllatus oli suur
Lasnamäel seda enam ei pakuta!!!
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Hydroscandia staff sulab juba tava kütusega. Racing kütus sööb vist puhtal kujul kõik ära. Nissani OEM O-rõngad näiteks.Mihkel kirjutas:Sa testisid voolikut Racing kütusega või tavalise kütusega?
Lihtsalt endal kogemus kütuselisandite testimisega seoses selline, et kui puhast kütuselisandist/oktaanarvu tõstjat voolikust läbi lasta, siis hakkas isegi tutikas Gates-i kütusevoolik musti tükke ja puru ajama.
Samas tava bensiiniga segatult ei reageerinud asi kuidagi.
302hp/464nm
Sellepärast ma lähengi tavaliselt kergema vastupanu teed ja kasutan Gates-i kraami, mis on ka paljude autode originaalvoolikute tootja.
Välimus kannatab aga töökindlus loeb.
US Parts-is pakutavad Hiina vollad pole veel ära sulanud?
Tegime sõbra E30-nel terve kütusesüsteemi nende voolikutega, uuesti seda tööd ei viitsiks eriti enam teha.
Välimus kannatab aga töökindlus loeb.
US Parts-is pakutavad Hiina vollad pole veel ära sulanud?
Tegime sõbra E30-nel terve kütusesüsteemi nende voolikutega, uuesti seda tööd ei viitsiks eriti enam teha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere