8. leht 21-st
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 25.12.2012 12:25
Postitas DioX
Kuumakoja suurus peaks minu teada olema 12cm2 (võrdeline ligikaudu 0.89 A/R-iga).
Kui nüüd kollektor ennast õigustab siis Full boost võiks olla kuskil 3,5k juures.
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 25.12.2012 13:49
Postitas tarzic
SR20DET + 12 kojaga hx35w = full boost mitte enne 4000rpm
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 25.12.2012 20:43
Postitas Marko_N
Miks sa 35 superit ei valinud ?
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 26.12.2012 0:27
Postitas DioX
Super on kaks korda kallim !
Selle hx35 sain 300 eur kätte
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 26.12.2012 11:45
Postitas Kpt. Trumm
Alla 4K see jah ei puhu. SR20 on sajandi saast rõhutootmisel.
PS! See lisa 300€ tasub ka ennast ära.
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 26.12.2012 14:07
Postitas tarzic
Aga tee oma vl-kolle ümber non-devided'iks ja võta kasutusele "
quick spool valve", siis spoolib see turbo pisut mõnusamalt

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 26.12.2012 16:38
Postitas DioX
tarzic kirjutas:Aga tee oma vl-kolle ümber non-devided'iks ja võta kasutusele "
quick spool valve", siis spoolib see turbo pisut mõnusamalt

Hmm polegi sellisest enne kuulnud ega näinud ! Eks vaatab kuidas ta mul praegu tööle hakkab ja siis mõtleb edasi mis saab.
Kui suured erinevused siis hx35w ja hx35 superil on peale väiksema kuumakoja ? Kuumakoda saaks enda omal kah väiksema vastu ära vahetada (Bullseye performance pakkub väiksemat kuumakoda)
http://bullseyepower.com/u_turbine_housings.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegelt tuleb siis sama hind välja mis superil kui hakkata ostma väiksemat kuumakoda hx35w-le.
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 27.12.2012 15:42
Postitas Kpt. Trumm
Superil on labad ka teised. Mitte ainult kuumakoja suurus. Superit saab ka 12cm divided kojaga.
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 23.01.2013 21:42
Postitas DioX
Niih nüüd siis pmst kõik vaja olevad juppid on kohale jõudnud ja hakkasin tasapisi kokkuladuma kõike.
Vaja veel teha- downpipe, õli äravoolu toru ja coolerisse minev toru .Kollektor ära teipida.
Siin siis Jõujaama poolt tehtud väljalaske flants koos 3 tolli vband ühendusega
Uploaded with
ImageShack.us
mõned pildid veel:

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 23.01.2013 23:08
Postitas Maik
Hm,hea küsimus mul umbes sama süsteem , ehk turbo sisselase on 4" aga sul edasi tuleb 3" , saan aru,et sul mafi pärast see - mul see aga rõhupoolel,seega ei sega.
Kuidas sa tead,et see kitsendatud sisselase performancet ei võta vähemaks ?
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 25.01.2013 8:40
Postitas DioX
Maik kirjutas:Hm,hea küsimus mul umbes sama süsteem , ehk turbo sisselase on 4" aga sul edasi tuleb 3" , saan aru,et sul mafi pärast see - mul see aga rõhupoolel,seega ei sega.
Kuidas sa tead,et see kitsendatud sisselase performancet ei võta vähemaks ?
Hmm ei oskagi vastata, enda arvates ei tohiks see väga mõjutada (ei ole 100% kindel) ehk keegi targem oskab öelda selle ülemineku kohta miskit ? Pragu on see lihtsalt vajalik ,et saaks ta käima orginaal maf-iga ja tulevikus plaan üle minna ikka map-i peale ning siis saab panna ka 4'' sisselaske.
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 25.01.2013 9:13
Postitas Robo
Hei,tiba küll OT aga...
Äkki oskad öelda,kes seda kütuserõhuregulaatorit müüb ja mis hinnaga,mis sul kasutusel on !!! Kas see on "Malpassi" originaal jupp,või miski Hiina replica
Terv Deiv

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 25.01.2013 20:00
Postitas DioX
Robo kirjutas:Hei,tiba küll OT aga...
Äkki oskad öelda,kes seda kütuserõhuregulaatorit müüb ja mis hinnaga,mis sul kasutusel on !!! Kas see on "Malpassi" originaal jupp,või miski Hiina replica
Terv Deiv

Malpassi originaal ,see sai soetatud siit samast foorumist ! Usun ,et ebay-st saab neid !
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 23.03.2013 17:02
Postitas DioX
Oeh pole siia ammu update-inud!
Masin on siis hetkel koos ja sõidab !
Meestel oli õigus ,et asi hakkab full boosti tootma 4k rpm-st samas boost on mehine ja tõmme tundub perse düno järgi väga hea. Hetkel boost on 0,7bar.
Hea uudis on see ,et saime tööle Nismotronic RT tütarplaadi , masin käivitub nii soojast kui külmast peast väga hästi .
Sai ka Fuel Map-i natuke näppitud ning hetkel on segu paigas boosti alas aga nüüd hakkavad pihustid lõppema ja AFM on kah piiri peal .
Kohe kohe peaks tulema Nismotronicul uus Firmware välja millel on lisatud palju uusi funktsioone nagu Anti-Lag ja Map sensori abil juhtimine.
Plaan on tellida suuremad pihustid Rc Engineering (denso style) 1000cc oskab keegi miskit nende kohta head, halba rääkida ?
Hetkel sai ka mõned klõpsud tehtud masinast ja kapotialusest.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 24.03.2013 8:53
Postitas LordVampire
Terav pill, peab numbri meelde jätma et mitte foori taga tuuritada :D
