8. leht 21-st

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 25.12.2012 12:25
Postitas DioX
Kuumakoja suurus peaks minu teada olema 12cm2 (võrdeline ligikaudu 0.89 A/R-iga).
Kui nüüd kollektor ennast õigustab siis Full boost võiks olla kuskil 3,5k juures.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 25.12.2012 13:49
Postitas tarzic
SR20DET + 12 kojaga hx35w = full boost mitte enne 4000rpm

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 25.12.2012 20:43
Postitas Marko_N
Miks sa 35 superit ei valinud ?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 26.12.2012 0:27
Postitas DioX
Super on kaks korda kallim !
Selle hx35 sain 300 eur kätte

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 26.12.2012 11:45
Postitas Kpt. Trumm
Alla 4K see jah ei puhu. SR20 on sajandi saast rõhutootmisel.

PS! See lisa 300€ tasub ka ennast ära.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 26.12.2012 14:07
Postitas tarzic
Aga tee oma vl-kolle ümber non-devided'iks ja võta kasutusele "quick spool valve", siis spoolib see turbo pisut mõnusamalt 8)

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 26.12.2012 16:38
Postitas DioX
tarzic kirjutas:Aga tee oma vl-kolle ümber non-devided'iks ja võta kasutusele "quick spool valve", siis spoolib see turbo pisut mõnusamalt 8)
Hmm polegi sellisest enne kuulnud ega näinud ! Eks vaatab kuidas ta mul praegu tööle hakkab ja siis mõtleb edasi mis saab.
Kui suured erinevused siis hx35w ja hx35 superil on peale väiksema kuumakoja ? Kuumakoda saaks enda omal kah väiksema vastu ära vahetada (Bullseye performance pakkub väiksemat kuumakoda) http://bullseyepower.com/u_turbine_housings.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegelt tuleb siis sama hind välja mis superil kui hakkata ostma väiksemat kuumakoda hx35w-le.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 27.12.2012 15:42
Postitas Kpt. Trumm
Superil on labad ka teised. Mitte ainult kuumakoja suurus. Superit saab ka 12cm divided kojaga.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 23.01.2013 21:42
Postitas DioX
Niih nüüd siis pmst kõik vaja olevad juppid on kohale jõudnud ja hakkasin tasapisi kokkuladuma kõike.
Vaja veel teha- downpipe, õli äravoolu toru ja coolerisse minev toru .Kollektor ära teipida.
Siin siis Jõujaama poolt tehtud väljalaske flants koos 3 tolli vband ühendusega
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Pilt

mõned pildid veel:

Pilt


Pilt

Pilt

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 23.01.2013 23:08
Postitas Maik
Hm,hea küsimus mul umbes sama süsteem , ehk turbo sisselase on 4" aga sul edasi tuleb 3" , saan aru,et sul mafi pärast see - mul see aga rõhupoolel,seega ei sega.

Kuidas sa tead,et see kitsendatud sisselase performancet ei võta vähemaks ?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 25.01.2013 8:40
Postitas DioX
Maik kirjutas:Hm,hea küsimus mul umbes sama süsteem , ehk turbo sisselase on 4" aga sul edasi tuleb 3" , saan aru,et sul mafi pärast see - mul see aga rõhupoolel,seega ei sega.

Kuidas sa tead,et see kitsendatud sisselase performancet ei võta vähemaks ?
Hmm ei oskagi vastata, enda arvates ei tohiks see väga mõjutada (ei ole 100% kindel) ehk keegi targem oskab öelda selle ülemineku kohta miskit ? Pragu on see lihtsalt vajalik ,et saaks ta käima orginaal maf-iga ja tulevikus plaan üle minna ikka map-i peale ning siis saab panna ka 4'' sisselaske.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 25.01.2013 9:13
Postitas Robo
Hei,tiba küll OT aga...

Äkki oskad öelda,kes seda kütuserõhuregulaatorit müüb ja mis hinnaga,mis sul kasutusel on !!! Kas see on "Malpassi" originaal jupp,või miski Hiina replica :roll:


Terv Deiv :bb

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 25.01.2013 20:00
Postitas DioX
Robo kirjutas:Hei,tiba küll OT aga...

Äkki oskad öelda,kes seda kütuserõhuregulaatorit müüb ja mis hinnaga,mis sul kasutusel on !!! Kas see on "Malpassi" originaal jupp,või miski Hiina replica :roll:


Terv Deiv :bb
Malpassi originaal ,see sai soetatud siit samast foorumist ! Usun ,et ebay-st saab neid !

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 23.03.2013 17:02
Postitas DioX
Oeh pole siia ammu update-inud!
Masin on siis hetkel koos ja sõidab !
Meestel oli õigus ,et asi hakkab full boosti tootma 4k rpm-st samas boost on mehine ja tõmme tundub perse düno järgi väga hea. Hetkel boost on 0,7bar.
Hea uudis on see ,et saime tööle Nismotronic RT tütarplaadi , masin käivitub nii soojast kui külmast peast väga hästi .
Sai ka Fuel Map-i natuke näppitud ning hetkel on segu paigas boosti alas aga nüüd hakkavad pihustid lõppema ja AFM on kah piiri peal .
Kohe kohe peaks tulema Nismotronicul uus Firmware välja millel on lisatud palju uusi funktsioone nagu Anti-Lag ja Map sensori abil juhtimine.
Plaan on tellida suuremad pihustid Rc Engineering (denso style) 1000cc oskab keegi miskit nende kohta head, halba rääkida ?
Hetkel sai ka mõned klõpsud tehtud masinast ja kapotialusest.
Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 24.03.2013 8:53
Postitas LordVampire
Terav pill, peab numbri meelde jätma et mitte foori taga tuuritada :D :lol: