8. leht 11-st
Postitatud: 05.04.2006 19:44
Postitas Robo
Ja see sama regulaator tõstab turborõhu tõustes ka ilusti kütuserõhu järgi

Edu

Postitatud: 06.04.2006 2:25
Postitas Marko
2,0L ford sierral on samune kütuserõhu regumaator

romulas ilmselt hind ~200...300.-
Postitatud: 09.04.2006 20:20
Postitas juss
Sai regulaator vahele ühendatud nii:
http://www.turbo-mini.com/59247/33248.html
Vahet pole kui kalli vidina ostad tõõtab ikka samamoodi nagu enda ehitatud.
Kui ma regullin kütterõhu nii,et karpasi üle ei ujuta siis põõrde ka ei lähe aga kui regulaatorit peale keerata siis ei ole enam tühikäiku ja õhusurve hädavaevu 0,1 peale
On vaja kuidagi regulaator aktiivsemaks(äkilisemaks) teha.Ilmselt puhub pump liiga palju ja mootor vajab ka rohkem kütet kui regulaator suudab anda.
Kas vedru vahetamine ei aita v?
Postitatud: 14.04.2006 18:37
Postitas juss
erik kirjutas:To: Juss, räägi kuidas sul selle turbotamisega läheb? Kui sa enam ei suuda ja mõistus otsas, ja siis kui sa piisavalt "pühendunud" oled, olen ehk võimeline sulle ühe superandeka inimese kontaktid hankima, kes on kahele rattale turbo paigaldanud ja need ka korralikult tööle saanud. Ratasteks 650 Honda ja 1100 suzuki (mõlemad 4 vaakum karburaatoriga).
Jõudu
Kui aus olen siis veel ideed otsas ei ole aga lihtsalt siiber on sellest katsetamisest.
Kui viitsid siis võid sebida tolle targa mehe kontakti ,sooviks konsuldeerida ja nõu küsida!!
Postitatud: 16.04.2006 20:15
Postitas juss
Nonii!
Sain nüüd aparaadi käima!Ja mida ma selleks pidin tegema?
Ma viskasin vahelt minema poest ostetud kütusesurveregulaatori ja selle asemele panin tavalise torukolmiku (kolmik selleks vahele,et saada äravool)ja äravõõlule panin vahele 1/2 tollise kuulkraani ja sellega saap kütuse rõhku ideaalselt reguleerida.Sest kraani keerab niipalju kinni kui palju gaasi keeran.
Max rõhku ei tea aga ilma vastusurveta puhkus turbo 0,2bar ja kui turbo taga siis 0,5bar peal ja WG-st tuleb umbes samapalju(või isegi rohkem) gaase välja kui turbost.Team seda kuna küttesegu maru rikkalik ja siis kenasti näha seda musta pilve
Ilmselt vahetan kraani välja mõne kergemini liikuva kraani vastu ,ilmselt korkkraani vastu.Vaja vahetada,kuna gaasi keera kahe käega, kuna ma pidin vedru ka kraanile taha panema,et see tõmbaks uuest kraani lahti.
Ja muidugi tegin ma kraaniotsa alumiiniumist ratta,mis liigutab kraani.
Postitatud: 22.04.2006 20:54
Postitas juss
Postitatud: 11.05.2006 19:36
Postitas juss
Kurat küll! Võtsin mootori laht ja olin kõik plokokaane kinnitus mutrid peese keeranud,kõigil keermed maas. Muttreid kokku 12 tükki ja ühe hind on 70 eeki
Muide mutrid keeratakse kinni 39 njuutoniga

ja mina keerasin ennem kinni nad ~70 njuutoniga.
Postitatud: 15.05.2006 20:41
Postitas Miq
mis eriline mutter see on, et 70 kulli tükk..?
Postitatud: 16.05.2006 9:09
Postitas ranz
juss kirjutas:Kurat küll! Võtsin mootori laht ja olin kõik plokokaane kinnitus mutrid peese keeranud,kõigil keermed maas. Muttreid kokku 12 tükki ja ühe hind on 70 eeki
Muide mutrid keeratakse kinni 39 njuutoniga

ja mina keerasin ennem kinni nad ~70 njuutoniga.
39NM on ju nii väike jõud:S kuda see asi seal seisma peaks

Postitatud: 18.05.2006 15:41
Postitas juss
ranz kirjutas:juss kirjutas:Kurat küll! Võtsin mootori laht ja olin kõik plokokaane kinnitus mutrid peese keeranud,kõigil keermed maas. Muttreid kokku 12 tükki ja ühe hind on 70 eeki
Muide mutrid keeratakse kinni 39 njuutoniga

ja mina keerasin ennem kinni nad ~70 njuutoniga.
39NM on ju nii väike jõud:S kuda see asi seal seisma peaks

39NM on standar mootoril ja selle tugevuse andis omanikukäsiraamat! Kuigi isegi ei uskunud,et nii nõrgalt kinni keeratakse!
Postitatud: 18.05.2006 20:05
Postitas olx1985
aga mõelge kui kõvasti keeratakse sidurikorvi poldid kinni. see väike jõud teebki ilmselt mutrile selle hinna, või on päris tavaline mutter?
Postitatud: 22.05.2006 17:20
Postitas juss
Ei mutter ei ole tavaline, würthis kataloogki ei näita sellist mutrit
Mutter ikka toll mõõdus keere 20niiti ja läbimõõt 3/8
Postitatud: 11.11.2006 15:14
Postitas juss
Lõpuks sain muttrid MOTODEPOOST lammeri poole pealt kus abivalmis müüa võlus nad mulle päris mõistliku hinna eest.
Postitatud: 09.04.2007 13:15
Postitas juss
juss kirjutas:Nonii!
Sain nüüd aparaadi käima!Ja mida ma selleks pidin tegema?
Ma viskasin vahelt minema poest ostetud kütusesurveregulaatori ja selle asemele panin tavalise torukolmiku (kolmik selleks vahele,et saada äravool)ja äravõõlule panin vahele 1/2 tollise kuulkraani ja sellega saap kütuse rõhku ideaalselt reguleerida.Sest kraani keerab niipalju kinni kui palju gaasi keeran.
Max rõhku ei tea aga ilma vastusurveta puhkus turbo 0,2bar ja kui turbo taga siis 0,5bar peal ja WG-st tuleb umbes samapalju(või isegi rohkem) gaase välja kui turbost.Team seda kuna küttesegu maru rikkalik ja siis kenasti näha seda musta pilve
Ilmselt vahetan kraani välja mõne kergemini liikuva kraani vastu ,ilmselt korkkraani vastu.Vaja vahetada,kuna gaasi keera kahe käega, kuna ma pidin vedru ka kraanile taha panema,et see tõmbaks uuest kraani lahti.
Ja muidugi tegin ma kraaniotsa alumiiniumist ratta,mis liigutab kraani.
See süsteem ei õigust ennast kuna sai proovitud mitut erinevat kraani aga ükski ei käi nii kergelt kui vaja ehk siis gaasitrossid ei pea vastu ja rutskat peab ka kahe käega keerama.
Peab jälle uut süsteemi leiutama hakkama milleka saaks kütet reguleerida.
Kui kedagi peaks huvitama siis poole ma ratast näppid juba suvest saati kui kõik trossid said ära lõhutud ja mutritel keermed maha keeratud.
Kui kellegil peaks olema ideid kuidas saaks kütet ilusti reguleerida antku teada!!!!
Postitatud: 09.04.2007 13:26
Postitas crisp
ratta puhul teostus küll rakse, aga surve lüliti äkki aitab. paned ntx ühe pihusti ja kui tuleb rõhk siis surve lüliti lülitab selle pihusti tööle. mina seda süsteemi tööle ei saanud aga kuuno esimene lantra projekt oli nii ja tarmo kasutas oma toyota peal ka seda süsteemi...
lihtsalt üks mõte...