8. leht 12-st

Postitatud: 25.10.2009 17:03
Postitas Raceboy
Ma ei viitsi vaielda, aga Saksas (ja mitmes teises riigis) on rehvimõõt reg. tunnistuses kirjas.

Postitatud: 25.10.2009 17:51
Postitas uzzac
minuteada ei tohi eestiski originaal mõõdust erinevaid rehve/velgi kasutada. vähemalt ARK-i silmis mitte? correct me if i'm wrong. kirjas seda küll passis pole aga iga auto manualis küll.


edit. Stiililt sterch on kena IMO aga perfoormäntsi seisukohalt need veljekärakad küll head ei tee. kui igapäevaselt neid kasutada siis võid sillaremondi töökotta juba püsikliendi kaardi ära vormistada. :)

Postitatud: 25.10.2009 18:10
Postitas stk
uzzac kirjutas:minuteada ei tohi eestiski originaal mõõdust erinevaid rehve/velgi kasutada. vähemalt ARK-i silmis mitte? correct me if i'm wrong. kirjas seda küll passis pole aga iga auto manualis küll.


edit. Stiililt sterch on kena IMO aga perfoormäntsi seisukohalt need veljekärakad küll head ei tee. kui igapäevaselt neid kasutada siis võid sillaremondi töökotta juba püsikliendi kaardi ära vormistada. :)

lõpetage see jutta ära ise :D

jah rajal ja kuskil piiripeal sõitmisel ei ole see jah hea variant.

Välimuse ja ilu poolest on see sobiv.

ja HR. Peep, pole see ka manualis kirjas, et sa oma autosid tuunida tohid nii, nagu sa seda teed :D või üldse autode järelaitamine EESTI eeskirjade järgi. (kuigi mujal maailmas lubatud).


ise olen igal autol kasutanud siis velgi mis pole tehase poolt lubatud ja mis siis. Ise parandan ja maksan juppide eest. Ja jans ei ehita seda autot ka teile, mulle vaid ikkagi endale.

Igatahes meeldib mulle see puhas saksa stiil ja igati edu sulle selle auto ehitamisega.
Tahaks hea meelega juba seda tänaval näha ;)

Postitatud: 25.10.2009 21:53
Postitas birdshit
Mu söbra Corrado saadeti ÜV punktis kohe minema, kui sarnaste velgede/rehvide comboga sinna sadas.
Mulle isiklikult meeldib ka selline stiil :)
Aga kui rajal ja kusagil söitmas käid, siis ju selliseid asju all pole töesti.
Seega pole mötet ju tühja pärast vaielda.

Omanikule edu! ;)

Postitatud: 25.10.2009 23:15
Postitas jans
Mulle meeldib (see) porno.

Niipalju kui on erinevaid inimesi on ka erinevaid arvamusi. Mitte et ma seda nüüd "ära panemise " pärast ütleks, aga Peep, iga kord kui sinu majast mööda kõnnin ja Mersu kapotti vaatan, siis tekib endal sama küsimus: " milleks see porno?"

Rajale ega võistlustele ilmselgelt selliste ratastega ei roni. Selle tegemiseks juba vastavad veljed ja rehvid.
Piiripeal sõita nendega ei kavatse, kuna piirangud linnas ja linnast väljas seda niikuinii ei luba. Kui kihutamise isu rajal tuleb, siis pole minu jaoks probleem ka kibekiirelt teised rattad alla visata.

Miks sillaremonti aeg??? Ofset peaaegu nii nagu olema peab. Igapäevaselt ringi liiklema ei hakka, sellepärast ei põe ka sillareremonti.

Mis värvi tuleb, on vist teada, aga 100 erineva variandi seast ei suuda seda õiget tooni välja valida.

Vaadanud väga paljusid erinevaid Corradosid, siis arvan, et koopas sees olev velg sellele absoluutselt ei sobi, sellepärast ka laia randiga velgi uurima asusin.

hmm

Postitatud: 25.10.2009 23:51
Postitas 635Driver
Mulle sinu valik meeldib. Ehe sakslaste stiilis velg.Ma laseks kapoti ka veel rooste.Loodan ,et keegi selle soovituse pärast kallale ei tule. 8) Eesti teedel silla remonti peab niikuinii tegema,sõida millega tahes aga ikka ei pääse sellest remondist.

Postitatud: 26.10.2009 0:38
Postitas Mihkel
Roostes kapottidega tuunivad oma autosid ned, kellel ei ole raha, et autole keretöid teha.
Siis arvatakse, et see on igati äge, popp ja noortepärane.

Tegelikult õiged Rat Style projektid maksavad veel rohkem kui ilusad autod.

Postitatud: 26.10.2009 9:30
Postitas Raceboy
jans kirjutas: Mitte et ma seda nüüd "ära panemise " pärast ütleks, aga Peep, iga kord kui sinu majast mööda kõnnin ja Mersu kapotti vaatan, siis tekib endal sama küsimus: " milleks see porno?"
Kas sa arvad, et ma ise värvisin selle mustaks? :o See kapott on seal eelmise omaniku pärand ja ei viitsi seda ka värvida, kuna auto on igapäevasõiduk. Ja musta värvi (siiski mitte roostes ;) ) kapott ei halvenda auto sooritusvõimet.
Ja üldiselt on mul suht poogen, mida keegi minu autodest arvab, midagi kommenteerides eeldan ka teistest seda, et arvamusi ja kommentaare võetakse just arvamustena, mitte ei hakata õhku ahmima ja imestama, et kuidas ta julges midagi öelda minu (või kellegi teise) auto kohta.

Ma olen kuulnud igatahes, et õige lähenemine juhul, kui velg normaalse laiusega rehviga tiiva sisse ära ei mahu, on siiski tiibade laiemaks tegemine.
Näiteks nii:
Pilt

Ja lihtsalt infoks, et 9tollisele normaalne rehvilaius 245-255 mm, 10tollisele 285-295 mm.

Postitatud: 26.10.2009 11:22
Postitas marauder
Öeldi ju, et see on stiil, mis jaurad veel :-D

Postitatud: 26.10.2009 11:32
Postitas jans
marauder kirjutas:Öeldi ju, et see on stiil, mis jaurad veel :-D
Just nii
Isiklikult mulle ka selle Porsche tiibade laiemaks tegemise lahendus ei meeldi, aga ei lase ennast sellest nii palju häirida.

Kriitiseerida võib, aga mõistuse piires.
Oma ettevõtmise riputasin siia eelkõige sellepärast, et ehitamise käigus tekkivate küsimuste korral saada abi targemate foorumikasutajate käest.

Rehv jääb selline nagu on- mulle meeldib.

Postitatud: 26.10.2009 14:30
Postitas birdshit
Mihkel kirjutas:Roostes kapottidega tuunivad oma autosid ned, kellel ei ole raha, et autole keretöid teha.
Siis arvatakse, et see on igati äge, popp ja noortepärane.
Näe, see on samamoodi stiil Mihkel.
Sulle meeldivad ka sakslase stiilis veljed, aga roostes kapott ei meeldi, siis peab kohe seda maha tegema. Sellest ka nagu aru ei saa :)

Postitatud: 26.10.2009 14:46
Postitas silvwer
10" veljele soovitatakse isegi kuni 305 peale!!! Point aga selles,et sakslased on väga suures ülatuses velgi tootnudki juba selle mõttega,et just seda stiili nö. välja tuua (muide see stiil toob ka veljed palju rohkem esile) ja kui sa nüüd hakkad uurima ,et mis on kõige laiem saadaolev rehv 16" veljele,siis ega 245/45 laiemat väga ei tehtagi :-D

Postitatud: 26.10.2009 16:45
Postitas Mihkel
No vaata, see kapott sobibki teatud stiili autodele aga Eestis topitakse seda igale autole peale.
Miks? Sest see ei maksa ju midagi, sama moodi on led-i ja spray tuninguda.
Sellised korralikud veljed aga maksavad sama palju kui mõne mehe auto.
Igale asjale on oma koht. Kui RAT siis üdini RAT, mitte et ah mul kapotil olid kivitäkked ja nii on äge.
Mis stiil on stock plekkvelgedega suva Golf 2-el RAT style kapotiga?
Oleks sellel G2-el ilusad 16x9 mitmeosalised veljed ja roostes kapott, siis oleks tegu juba stiiliga. (aga veljed maksavad ju mitme G2-e hinna)
See on kõikest minu nägemus asjast! Kui tahad, et auto oleks eriline, siis tuleb selle nimel tööd teha, vaeva näha ja raha teenida/kulutada.

Argumendiks tooks selle, et velg teeb 80% auto välimusest aga roostes kapott mitte.

Postitatud: 06.01.2010 14:56
Postitas jans
Vahepeal toimunust:

Plekksepp keevitas autole uue vasaku tagatiiva, rattakoopa, mingi osa küljekarpi. Keevitusõmblused katsin tinaga.

Kaotatud on autolt: Tagumine klaasipühkija, suunatuled tiibades, VW märk ja kirjad tagapaneelilt, katuseantenn, summuti auk tagastanges, pukseerimiskonksu auk tagastanges, küljeliistud. Rohkem nagu midagi eriti kaotada ei olekski. Eemaldan ka esimese pukseerimiskonksu, et coolerit natukene ülesse poole liigutada. Pukseerimiskonks tuleb teisaldatav ( pukseerimiseks tuleb eemaldada udukas, ning konks keerata poolraami külge). Kohe kui udukad käes, saan teada, kas seda on võimalik teostada.

Autole rändas alla paremas seisukorras ja sirgem tagasild, kui oli seda enne. Rattarummude/rattavõllide vahele sai laseris lõigatud 15mm flantsid. Nende puudumisel ei oleks saanud autot madalamaks keerata- velg käis vastu amorti.

Lisaks olemasolevatele jubinatele lisandunud:
RIEGERi pikk kulm koos võrega
IN PRO clear esituled (lähitulede luupidesse 4300K Xenonid)
IN PRO clear udutuled+ suunad
JOM-i kroomist lävepakukatted ( olemasolevaid polnud lihtsalt võimalik tervetena eemaldada)
Reguleeritav rihmaratas
Uued tagatuled. Arvatavasti smoke(vaja veel tellimusse panna)
Kas ka tuuleklaas toonida ( 50% tumedusega), see selgub mingi aja pärast.

Scoope, õhuauke, spoilereid jms jama autole külge ei tule.

Jätkuvalt käib õige värvi otsimine.
Üks esitiib sai proovi mõttes kaetud proovivärviga ( Designo Mystic White). Pole ikka päris see, mis olla võiks. Natukene on aega veel valida, kuna kuu keskel liigub auto eeltöödesse.

Saaks auto värvitud, oleks garaazi minnes meel rõõmsam...
Pilt


Veljerandid said poleeritud, velgede keskosa sai puhastatud.
(tööd teostati siin: http://polishing.edicypages.com/blog/artecs1)

Tänud fotograafile, kes omal algatusel velje stuudiosse vedas ning pilte tegi. Oleks teadnud, et pildistama hakkad, oleks ka keskkapsli sulle saatnud!
Pildid on ilusad!

Pilt

Pilt

Vabandan, et eelnev jutt midagi turbonduse alast ei sisaldanud.

Postitatud: 06.01.2010 15:38
Postitas Maik
Päris ilus :)