8. leht 8-st

Postitatud: 15.04.2009 19:41
Postitas sallu
Ma ei tea kuidas selle tagasiteenimisega on, aga me ikka jah sr teamile soetame igasuguseid huvitavaid aparaate ja see oleks üks varaint, kuhu investeerida. 100 auto kaalumine, keskmiselt 12 minutit autopeale võtab oma aja, ei tea Eestis nii pikkasid üritusi. Kui just ei hakka korraldama spetsiaalseid kaalumise üritusi :D

PS: panin ka nüüd smaili lõppu, et ma ei tunduks nii loll.

Postitatud: 15.04.2009 22:33
Postitas TURBOLOVER
Ratta Kalle :-D ! ehk siis kalde nihutamine liiguutab ka kaalu ratta suhtes?
Aga kui ma õieti aru sain siis masina kaalujaotuses arvestatakse ka piloodi enda kaalu !? :roll:

Postitatud: 16.04.2009 10:41
Postitas erik
TURBOLOVER kirjutas: Aga kui ma õieti aru sain siis masina kaalujaotuses arvestatakse ka piloodi enda kaalu !? :roll:
Ja mitte ainult, piloot, vaid ka kütus ja varustus. Nurgakaalud on täpisvärk. Kui tulemus teada, on juba võimalik mingeid järeldusi teha ja teistega kõrvutada, kellel on masina käitumine balansist sõltuvalt enam vähem selge... ilmselt Eesti driftis see knowhow hetkel veel väga kõva pole aga kindlasti tuleb kunagi see aeg ka...

Postitatud: 16.04.2009 21:59
Postitas TURBOLOVER
Kas ratta kalle drifti teema juures on ka mingil määral standartne või sobitab iga piloot endale vastava kalde ytleme tagasillale!
Kunagi oli mul Primera gt millega mu tydruk kraavi sõitis (sest ajast peale ei lase ma yhtegi naist oma auto rooli) ja millel sillatala kõveraks painutas nii et rattad olid lääpas ! Tegelikult oleksin ma pidanud selle kyll ää vahetama aga! Ma sain kiirenduse 8 sek. pealt 7,2 peale manööverdamine oli litsam ja ei kiskund kah seal juures! :-D

Postitatud: 16.04.2009 22:35
Postitas junx
Ei tea öelda kas vastab absoluutsele tõele, kuna iga päev ei tegele sillastendindusega, aga räägitakse, et kõvematel stendidel pidid kas juba sees olema või saab lisada drifti seaded, mille järgi siis auto paika keerata. Kui enda auto japsist käte sain soovitati ka kohe sillastendi minna, et norm seadesse panna, sest eelnevad autod, mis nende kodanike poolt oli toodud olid nn drifti seades ja võib arvata et see ei mõju eriti hästi rehvide elueale, aga see ei ole vist eriline probleem driftijatele :)

Postitatud: 16.04.2009 23:43
Postitas TURBOLOVER
junx kirjutas:Ei tea öelda kas vastab absoluutsele tõele, kuna iga päev ei tegele sillastendindusega, aga räägitakse, et kõvematel stendidel pidid kas juba sees olema või saab lisada drifti seaded, mille järgi siis auto paika keerata. Kui enda auto japsist käte sain soovitati ka kohe sillastendi minna, et norm seadesse panna, sest eelnevad autod, mis nende kodanike poolt oli toodud olid nn drifti seades ja võib arvata et see ei mõju eriti hästi rehvide elueale, aga see ei ole vist eriline probleem driftijatele :)
hmm.....!

Postitatud: 17.04.2009 8:28
Postitas jeff01
Käisin kunagi porschega sillastendis kus mul miski vanamees kõik tunde järgi nulli keeras vist, igatahes läks juhitavus hulluks nagu sigullil. Ise veel kiitis takka, et nii ei kulu rehvid ja on ökonoomne ja mis kõik veel :-D Lasin Tauf autos üle panna ja vihjasin et võiks rinkale sobiv seade olla. pandi maksimaalsed külgkalded mis tehas ette näeb jne ja auto juhitavus on suuremal määral muutunud kui öö ja päev :S 944 ei jõudnud enam ratast ringi tõmmata (Isegi kurvis) Räpina maanteelt luunja maanteele keeras proovimise mõttes 100km/h 90 kraadi kurvi (Loomulikult mõneks ajaks vastassuunda kasutadaes) aga se oli tõesti super mida õige sillaseade muutis. Kas driftile ka rinka seade kehtib? Kahtlen. :roll: Oi sellega läheb vist veel hulk aastaid kui eestis drifti kohta know how-d liikuma hakkab :) Aga se on ju tore, kõik kes tahavad proovida on hetkel suhteliselt võrdses seisus sest ei ole need käputäis harjutajaid end maailma lõppu ette rebinud veel :)

Postitatud: 17.04.2009 9:04
Postitas TURBOLOVER
jeff01 kirjutas:Käisin kunagi porschega sillastendis kus mul miski vanamees kõik tunde järgi nulli keeras vist, igatahes läks juhitavus hulluks nagu sigullil. Ise veel kiitis takka, et nii ei kulu rehvid ja on ökonoomne ja mis kõik veel :-D Lasin Tauf autos üle panna ja vihjasin et võiks rinkale sobiv seade olla. pandi maksimaalsed külgkalded mis tehas ette näeb jne ja auto juhitavus on suuremal määral muutunud kui öö ja päev :S 944 ei jõudnud enam ratast ringi tõmmata (Isegi kurvis) Räpina maanteelt luunja maanteele keeras proovimise mõttes 100km/h 90 kraadi kurvi (Loomulikult mõneks ajaks vastassuunda kasutadaes) aga se oli tõesti super mida õige sillaseade muutis. Kas driftile ka rinka seade kehtib? Kahtlen. :roll: Oi sellega läheb vist veel hulk aastaid kui eestis drifti kohta know how-d liikuma hakkab :) Aga se on ju tore, kõik kes tahavad proovida on hetkel suhteliselt võrdses seisus sest ei ole need käputäis harjutajaid end maailma lõppu ette rebinud veel :)
Nii et kui ma aru saan siis enam-vähem mingisugused standard seaded
on siiski olemas?

Postitatud: 17.04.2009 9:51
Postitas sallu
no minu bemmi puhul on nii, et usa vennad panevad e34l camber casteri reguleerimisega nii sisse kui saab ja nii ette kui saab, et siis pidi tekkima eisotsale mingi pidamine... muidu mu auto suht lootusetu selles suhtes
ja taga peaks rattad saama võimalikult sirgeks...

Postitatud: 17.04.2009 19:13
Postitas Simpson
See oleneb need seaded olenevad konkreetsest autost ka. Ja noh madaldatud autol lähevad üldjuhul need kalded suht puusse. Tehase maksimumidega annab midagi päästa aga tavaliselt jääb sellest väheks.

Üldjoontes drifti autol on mingil määral olemas nö stardipunkt aga see oleneb veel sajast muust asjast, kaasa arvatud juhist endast.

Postitatud: 19.04.2009 1:07
Postitas TURBOLOVER
kysimusi tuleb mul veel peale pisemaid uurimisi!

Postitatud: 30.04.2009 0:14
Postitas TURBOLOVER
Enne kurvi on kiiruse yles saamine väga tähtis ja kurvis kiiruse hoidmine sama tähtis kui selle kiiruse saavutamine! Aga? Käike vahetatakse ju ilma sidurita (vist) :-D ja seega lõhutakse käimakotti nii et paha hakkab. Otse kast kui palju aitaks? :roll: