8. leht 24-st
Postitatud: 17.08.2009 19:51
Postitas ahto42
Ptüi ptüi ptüi, endal veel peavad, muidugi jõoudu pole ka nii palju kui sul.
Mul tuningboxiga ja IC kokku u 250-280nm, tehase seades 172nm
Postitatud: 12.09.2009 23:13
Postitas Dc85
Täna oli siis Tartu drag ja võin öelda, et oma pereauto tulemusega täitsa rahul.
Stock ajuga ja ~1barise rõhuga parim aeg 13,6 ja parim lõppkiirus 187km/h.
60ft ajad endiselt masendavad 2,6sek.. kuigi kasutasin mingit sliki moodi asja.
Postitatud: 13.09.2009 10:13
Postitas george16v
Hakkab juba täitsa looma ju , natuke veel starti harjutada ja poolassid pidama saada , siis saab hakata madalat 12st püüdma

Postitatud: 13.09.2009 10:13
Postitas rosco
M/T -dega peaks siis 12.5 kindlalt ära tulema,kui mitte pareminigi. Aga ikkagi hea tulemus stock juhtimisega

Postitatud: 13.09.2009 12:57
Postitas Astrona
13,6 ja parim lõppkiirus 187km/h.
Ulme kiirus sellise aja, 1bar@2L ja suvalise seadistuse kohta! Aga noh sul oli palju aega kiiruse kasvatamiseks. Hea, et hooaeg läbi - ei lennandki laiali

Saad talve jooksul ehk korraliku aju ja kui sinise fiati kombel pidamine saavutada ning 1.5+ rõhk seadistada, siis tuleb madal 12 ära küll. Edu!
Postitatud: 13.09.2009 14:07
Postitas mart154
See topspeed näitab, et pauerit peaks jaguma jah
Thumbs up!
Postitatud: 13.09.2009 17:53
Postitas LordVampire
jaamh... sellist tehti 4vedu ka.. päris head ringirajal... juhitavus ka sjuuper... mingit alajuhitavust ega midagi... kuluks sulle 4vedu ära küll et jõudu maha panna... minu teada olid ned pulsari sildadega nii et... peaksid kannatama ka... siin eestis peaks ka kuskil minuteada isegi 2tk olema... millega ma sõitsin oli mootor täitsa "siemens" ... paras doonoriks,... muidu vaatan sul jube ilus, korralikult tehtud... kahju kohe vaadata kuidas jõudu maha ei saa ... jamh see auto suht alahinnatud... väga bro (Y)
Postitatud: 13.09.2009 20:29
Postitas Mardo
omanikul endal vähe teised plaanid aga eks tulevik näitab

Postitatud: 15.09.2009 16:46
Postitas jans
Sai isegi seda issanda Nissanit proovitud, ning vaatamata kahele paksule tagaistmel, liikus sõiduk päris nobedalt edasi.
Ainukesed asjad mis häirisid oli "vedel" rool ja haisevad lõhnakuused tagaistmel.
Loodetavasti saab masin endale lähiajal korraliku juhtaju, hea seade, ning rõhku rohkem kui 0.8 bar-i.
Siis oleks endalgi uuesti huvi proovida, milleks see pereauto võimeline on.
Postitatud: 15.09.2009 17:56
Postitas Dc85
Kutile ei meeldi õlle lõhn.
Tartu Dragilt üks
Video
Video2
Postitatud: 16.10.2009 21:48
Postitas TURBOLOVER
Aa mis ise arvad mitu täkku sul seal kapoti all on umbes?

Postitatud: 17.10.2009 7:57
Postitas Dc85
Oleneb mis rõhuga, 1bari´ga 300+ äkki?
Ehk keegi oskab paremini läbi interneti dynoda

Postitatud: 31.10.2009 11:01
Postitas jans
Avalda teistelegi oma 0.8 Bari ja originaalaju dünotulemus.
Postitatud: 31.10.2009 11:49
Postitas Mardo
0,8 bar kohta väga hea tulemus
hoia sama joont!
Postitatud: 31.10.2009 12:59
Postitas Dc85
0,8bar 303,9HP@ 6869rpm / 341Nm@ 6168rpm
Mõõdetud Liguri juures. Panen hiljem graafiku ka üles, kui kuidagi moodi arvutisse saan selle.