Nissan 200SX S13 (A/T->M/T) - Astrona
Mis oleks sinu plaan? Pulkadeks võtta, mikromeetriga kõik üle käia?Mihkel kirjutas:Huvitav miks ma soovitan alati võtta asja rahulikult.
Well, hmm, DEJA VU
* õlikell külge, soojaks ajada, rõhk mõõta, eeldades, et rõhk on madal
* * kui rõhk pole madal, siis vist puhtalt tagasijooksu teema.
* * kui madal, siis
* * * õlipump
* * * nukiliin
* * * õli mark
* * * mõni muu probleem
* * võtaks alt kiirelt

* * mingi saale sisse
* * teine õlipump
* * teist-marki õlisisse
* * visuaalne inspektsioon, nukkvõlli pukkide mõõtmine
* * KUI siis õlirõhk üleval - let's call it a day.
Ja kui siis 100km ja 20 peenestamise jooksul jälle puru taga, siis võib öelda, et midagi on umbes, ja pulkadeks-võtt.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ilmselt tuleks antud mootoril kõikvõimalikud mõõdud üle kontrollida ning asjade sirguses veenduda.
Ploki õlituskanalite korgid lahti võtta ja põhjalikult plokk puhtaks pesta.
Tutikas õlipump installida.
Ploki õlituskanalite korgid lahti võtta ja põhjalikult plokk puhtaks pesta.
Tutikas õlipump installida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ega eriti ei lootnudki, et siit alla 20-30K lahendust tuleb 
Siis juba 25k veel juurde ja on sepiskolvid, -kepsud ja 500nm sidur.
Ega odavamalt ei saaks, kui masin korraliku töökoja ukse taha ajada.
Ega, kui külma peaga mõelda, siis jah mõtekas ongi asi pulkadeks tagasi võtta, lootes, et see kaas HKS nukke pekki ei keeranud. Teine kaas ära portida ja siis kaanetöödesse saata ja lasta kõik pukid värgid kah üle mõõta/teha.
Mul on stock kolbe-kepse 9tk ja standard mõõdus plokke koos std vändaga 2tk, koguväärtusega 2 wiseco kolbi. Ja võiks ikka nende peale jääda - see turbo niikuinii üle 350hj ei taha rahulikult töötada, seega 1000hj kolbidel-kepsudel poleks erilist pointi.
Paraku tundub see töö juba suurem kui teine projekt, ja tuleb vist seniks punasele mingi parem parkimiskoht leida, ja siis kui must garaazi vabastab (või kui uue suure garaazi leiab), asi ette võtta... Kui just keegi 80K näpus ei tule muud juttu rääkima
Ilus algus, tüüpiline lõpp

Siis juba 25k veel juurde ja on sepiskolvid, -kepsud ja 500nm sidur.
Ega odavamalt ei saaks, kui masin korraliku töökoja ukse taha ajada.
Ega, kui külma peaga mõelda, siis jah mõtekas ongi asi pulkadeks tagasi võtta, lootes, et see kaas HKS nukke pekki ei keeranud. Teine kaas ära portida ja siis kaanetöödesse saata ja lasta kõik pukid värgid kah üle mõõta/teha.
Mul on stock kolbe-kepse 9tk ja standard mõõdus plokke koos std vändaga 2tk, koguväärtusega 2 wiseco kolbi. Ja võiks ikka nende peale jääda - see turbo niikuinii üle 350hj ei taha rahulikult töötada, seega 1000hj kolbidel-kepsudel poleks erilist pointi.
Paraku tundub see töö juba suurem kui teine projekt, ja tuleb vist seniks punasele mingi parem parkimiskoht leida, ja siis kui must garaazi vabastab (või kui uue suure garaazi leiab), asi ette võtta... Kui just keegi 80K näpus ei tule muud juttu rääkima

Ilus algus, tüüpiline lõpp

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
No aga elu on näidanud, et 1x korralikult on sõidurõõmu rohkem kui kiirelt ja ülekäe.
Kahjuks on mul paar viimast mootorit näidanud, et ei saa ikka korraliku asja kui ise üle ei käi kõike.
Sellised pisiasjad nagu kepsupoltide vahetus ja kepsude vahetus, kui juba on saale ringi käinud, võiks nagu aidata vältida sama probleemi kordumist.
Lisaks veendumisele, et vänt sirge, kaelad mõõtudes ja poleeritud ning vända õlituskanalid puhtad.
Kahjuks on mul paar viimast mootorit näidanud, et ei saa ikka korraliku asja kui ise üle ei käi kõike.
Sellised pisiasjad nagu kepsupoltide vahetus ja kepsude vahetus, kui juba on saale ringi käinud, võiks nagu aidata vältida sama probleemi kordumist.
Lisaks veendumisele, et vänt sirge, kaelad mõõtudes ja poleeritud ning vända õlituskanalid puhtad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Seepärast ostsingi korraliku ploki, et ma ise pole plokkidega tegelenud ja ei viitsind seda "9x mõõda" asja ette võtta. Tol plokil vahetati saaled, mõõdeti vänt, kuigi eelmised olid ok, kuna rõngaste vahetuse tõttu oli juba mootor lahti võetud. Ka kaas, mis peale läks tuli töötava mootori pealt, mille ainus viga oli saale kolks. Ma üldse ei kurdakski midagi, kui oleks vana koliseva saale asemele uue pannud, ja kui siis oleks see 100km jooksul uuesti läinud.Mihkel kirjutas:No aga elu on näidanud, et 1x korralikult on sõidurõõmu rohkem kui kiirelt ja ülekäe.
Kahjuks on mul paar viimast mootorit näidanud, et ei saa ikka korraliku asja kui ise üle ei käi kõike.
Sellised pisiasjad nagu kepsupoltide vahetus ja kepsude vahetus, kui juba on saale ringi käinud, võiks nagu aidata vältida sama probleemi kordumist.
Lisaks veendumisele, et vänt sirge, kaelad mõõtudes ja poleeritud ning vända õlituskanalid puhtad.
Probleem on arvatavasti kaanes. Aga kohe ei osanud ju aimata, et saalekolksus on süüdi kaas. Rahulikult tehes oleks pannud õlikella kohe külge, ja midagi poleks juhtunud, muu oleks ikka samamoodi teinud - eks vigadest õpib. Keegi ju ei räägi, milleks see õli kell vajalik on. Ma näiteks arvasin, et see rohkem pumba kontrollimiseks.
Eriti hea on see, et tahtsin õli-poodi õnnitleda 2. saale kolksu eest, aga pood oli suletud


Pakkuge kanaliga garaazi Tallinnas 1300-1900eek/kuu 40-60 ruutu. Kui sama õue peal on tõstukiga töökoda, siis võib äärmisel juhul ka kanalita ruume pakkuda.
Kas kaanetööde ajal survestatakse ka õli-kanaleid, kui nukkvõllid on peal?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Suhtlesin täna Ahtiga ja jutuks tuli see, et meil mõlemal lausa kahju nissanimeestest. Soe soovitus sulle, palun vaata kasvõi huvipärast ühe nissani vändakanal üle, kui seal sajandikulisedki kõverused on piisab sellest selleks, et õlikihi paksus mõnes punktis oleks liialt väike ja tagajärgi sa tead. Seletati mulle ka tehnoloogiat kuidas seda peaaegu, et kodusel teel parandada saab ja mina näeks sellega vaeva küll kui se neil tüüpviga on. Kepsusaalede kohta ei oska midagi öelda
ilmselt õlisurve ja õli margi rida sest selle kaela laiusega on 500hp mootoreid ennegi olnud.
Kui kanal on sirge, väntvõll on sirge, tolerants saalede ja vända vahel korras siis peab ju kestma kui õlisurvet kah antakse.

Kui kanal on sirge, väntvõll on sirge, tolerants saalede ja vända vahel korras siis peab ju kestma kui õlisurvet kah antakse.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Krt kui see õlikihi paksus väikseks jääb, küll ta peale 1. korda suureks ära läheb
- teisisõnu sissesõit, "break in" väljamaakeeles.
Peaks vist turbodiisli õli hakkama kasutama.
Mul nüüd tööd rohkem kui enne oligi... põhimõtteliselt mootorit ja kasti nagu polegi. peaks üldse sisselaske kollektori väljalaske kollektori külge keerama, nende kolbide, väntvõllidega on pidevalt mingi jama


Peaks vist turbodiisli õli hakkama kasutama.
Mul nüüd tööd rohkem kui enne oligi... põhimõtteliselt mootorit ja kasti nagu polegi. peaks üldse sisselaske kollektori väljalaske kollektori külge keerama, nende kolbide, väntvõllidega on pidevalt mingi jama


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Pane mingi normaalsem mootor vaheleAstrona kirjutas:
Mul nüüd tööd rohkem kui enne oligi... põhimõtteliselt mootorit ja kasti nagu polegi. peaks üldse sisselaske kollektori väljalaske kollektori külge keerama, nende kolbide, väntvõllidega on pidevalt mingi jama


Ma põletan su Datsuni särgi ära, kui sa sinna Opeli mootori pistad!
Pealegi, kui nii mahukas projekt plaanis, siis miks mitte valida mõni korralik Nissani mootor? SR20DET, RB25DET, RB26DETT või kasvõi VG30DETT?
Mine piilu Laisu S13, kus on RB25DET peale pandud. Muuseas, sellele mootorile peaks sobima ka sama Tomei RB28DET stroker, mis läheb ka RB26DETT'ile.
Pealegi, kui nii mahukas projekt plaanis, siis miks mitte valida mõni korralik Nissani mootor? SR20DET, RB25DET, RB26DETT või kasvõi VG30DETT?
Mine piilu Laisu S13, kus on RB25DET peale pandud. Muuseas, sellele mootorile peaks sobima ka sama Tomei RB28DET stroker, mis läheb ka RB26DETT'ile.
SR pole nagu eriline samm edasi ja RB kohta on igasugu jutte, liiga haruldane - ja VQ kohta pole jõudnud uurida. Mõne vana maxima pealt äkkiRFL kirjutas:Ma põletan su Datsuni särgi ära, kui sa sinna Opeli mootori pistad!
Pealegi, kui nii mahukas projekt plaanis, siis miks mitte valida mõni korralik Nissani mootor? SR20DET, RB25DET, RB26DETT või kasvõi VG30DETT?
Mine piilu Laisu S13, kus on RB25DET peale pandud. Muuseas, sellele mootorile peaks sobima ka sama Tomei RB28DET stroker, mis läheb ka RB26DETT'ile.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Osta kohe ikka turbomootor. Maxima omal võib olla erinevusi nagu ntx CA18DE-l puuduvad õlipihustid jms.Astrona kirjutas:SR pole nagu eriline samm edasi ja RB kohta on igasugu jutte, liiga haruldane - ja VQ kohta pole jõudnud uurida. Mõne vana maxima pealt äkkiRFL kirjutas:Ma põletan su Datsuni särgi ära, kui sa sinna Opeli mootori pistad!
Pealegi, kui nii mahukas projekt plaanis, siis miks mitte valida mõni korralik Nissani mootor? SR20DET, RB25DET, RB26DETT või kasvõi VG30DETT?
Mine piilu Laisu S13, kus on RB25DET peale pandud. Muuseas, sellele mootorile peaks sobima ka sama Tomei RB28DET stroker, mis läheb ka RB26DETT'ile.
RB25DET swap paketid ju ebays saadaval koos kasti ja juhtmestikuga.
Uuri ka Laisult, kust tellida jne ning vaata ta kapotialla. Kui kõik mittevajalik eemaldada, siis on seal ruumi ikka kõvasti.
2,5l mootor ja sebid veel .86 koja oma 2876 turbole ning oleks ikka väga hea tänavaauto
