8. leht 13-st
Postitatud: 12.10.2006 15:57
Postitas Ragnar
noh ma ei saa kurta ka endast käest. äkki taavil vähe parem seadistus kui mul, kuigi tal paksult ikka musta ajab välja. igatahes minu autol 1800rpm viienda käiguga hakkab tootma siis vaikselt boost kasvab mingi 9-10psi 3000rpm ja siis lööb max rõhu ca 3200-3300rpm väga ruttu pmst plaksust üles. hea föön on igatahes. boosti alas on selle turboga ja 2.0 mootoriga lag küll olematu.
Postitatud: 01.11.2006 0:16
Postitas Taavi
Nänn jõudis kohale

Varsti peaks kokku ka asja saama.

Postitatud: 01.11.2006 17:33
Postitas Siim
Taavi kirjutas:.....uus tehase kaanetihend ....

Julge poiss.
Miks mitte metall tihend?
Postitatud: 01.11.2006 17:53
Postitas Taavi
Kas seal 350hj tuuris sellel eriti mõtet on?
Postitatud: 02.11.2006 14:39
Postitas zoom1
Vb tahad kunagi kepsu ka vehetada ja siis jälle uut tihendit vaja, mine tea kuna vaja mootor jälle lahti võtta. Ma soovitan küll metall panna, igaks juhtuks

Postitatud: 02.11.2006 15:35
Postitas Taavi
No kui kunagi peaks uuesti lahti võtma, siis tulebki uus keps, metalltihend ja ARP poldid. Tehase tihend on miski 3-4x odavam kui metall.
Postitatud: 02.11.2006 16:10
Postitas Marko
norm, saadki talvel sissesõidu ära teha ja kevadel kohe näha kui heaks asi sai. seekord ehk hoiad sellest boost controllerist väheke eemale

Postitatud: 02.11.2006 23:48
Postitas Hylas
Hetkel kasutusel olev turbo ei jõua kunagi niipalju, et seda tihendit sealt minema puhuda.
Kui peaks vaja minema juba karmimat tihendit ja polte siis juba mõne teise turboga ja või nitroga.
ps: stock tihendi ja poltidega on võimalik kuni 450hp.
Postitatud: 03.11.2006 9:03
Postitas Kuuno
Hylas kirjutas:Hetkel kasutusel olev turbo ei jõua kunagi niipalju, et seda tihendit sealt minema puhuda.
Kui peaks vaja minema juba karmimat tihendit ja polte siis juba mõne teise turboga ja või nitroga.
ps: stock tihendi ja poltidega on võimalik kuni 450hp.
ei taha nokkida aga mis juhtub siis kui on 451hp :D
kui palju jäi ruumi kolvi ja seina vahele? endal kah wisecod ja oleks huvitav teada...

Postitatud: 03.11.2006 10:19
Postitas Samvel
ei taha nokkida aga mis juhtub siis kui on 451hp :D
mitte midagi ei juhtu
kui palju jäi ruumi kolvi ja seina vahele? endal kah wisecod ja oleks huvitav teada...
kuna eesmärk on tagasihoidlik, siis kliirens on wiseco soovituslik
Postitatud: 03.11.2006 17:45
Postitas AlexD
Taavi
Palju nuud kubatuur on?
Postitatud: 03.11.2006 18:23
Postitas Kuuno
sellega ei saa palju kasu kui ta isegi rem mõõdus kolvid lasi panna
mina panin +1mm yle ja sain lisa 50kuubikut...ei leia et se just märkimisväärne on

Postitatud: 04.11.2006 0:15
Postitas henri
Kuuno kirjutas:sellega ei saa palju kasu kui ta isegi rem mõõdus kolvid lasi panna
mina panin +1mm yle ja sain lisa 50kuubikut...ei leia et se just märkimisväärne on

Üks roller kapoti all rohkem

Postitatud: 03.12.2006 20:26
Postitas Taavi
Auto käes ja töötab kenasti. Rõõmsad 200km sissesõitu ka tehtud juba. Olin juba unustanud kui hullu häält 3" otse toru teeb... Mõnus

Postitatud: 07.12.2006 16:19
Postitas RSS
tervist.
Palju sul siis oletatavasti praegu jõunumbreid on ka?
Oliver