8. leht 10-st
Postitatud: 01.05.2006 21:49
Postitas ejay
räägi täpsemalt nende std saalede kohta. Mis mootoriga täpsemalt tegu? Sisse läksid orig. mõõtu saaled?
Postitatud: 01.05.2006 22:42
Postitas zoom1
ejay kirjutas:räägi täpsemalt nende std saalede kohta. Mis mootoriga täpsemalt tegu? Sisse läksid orig. mõõtu saaled?
Väga segased küsimused
Sul peaks kah s13 olema, vaata kapoti alla, äkki on sama mootor
STD saale tähendabki tehase mõõtu
Need std saaled tellisin nissani esindusest, nad on poolkuu kujuga ja mingist metallist, helehallikat värvi, kile sees olid kah, iga saale tellitakse vastavalt vända kaelale. Rohkem iseärasusi ei meenu

Postitatud: 01.05.2006 23:10
Postitas Siim
ejay kirjutas:räägi täpsemalt nende std saalede kohta. Mis mootoriga täpsemalt tegu? Sisse läksid orig. mõõtu saaled?
Päris palju infot saalte kohta saad kätte Nissani Service Manualist. Soovitan lugeda. Manuaali saad
SIIT
(Save Target As...)
Ja nagu Margus mainis...

Erilisi iseärasusi pole.
Kui mootor hooldust pole saanud siis vast selline vaate pilt ei tohiks üllatav tulla. (või kui on kallal käinud "õiged" mehed

)

Postitatud: 02.05.2006 15:25
Postitas ejay
irw, mai jaganud ära mida see STD tähendab kohe...

Ma mõtlesin, et äkki mingi turbodiisli saaled lähevad sisse (TD), et tugevamad or smth...
Ok, my bad...

Postitatud: 08.05.2006 22:46
Postitas zoom1
Summuti ehitusest mõned pildid.
Materjal, toru 6m, kulus 2,54m
1 põlv jäi ka alles
Sellest sai kõik alguse, viiliga sai muidugi servad ümaraks lastud
kokku punktitud ja ilma sangadeta kujul
Ja valmis kujul. Püti kinnitus vitsa tahaks ära kaotada ja sangad otse püti külge keevitada.

Postitatud: 09.05.2006 0:29
Postitas Renn
hmm..juba läheb

lärmab kõvasti

?
Postitatud: 09.05.2006 9:14
Postitas zoom1
Vaiksem kui 2,5" kus oli veel 1 resokas ka

Postitatud: 09.05.2006 9:19
Postitas Imre
Päris mõnus tundub...

Postitatud: 04.06.2006 21:37
Postitas Tiit
Tere!
Huviga olen jälginud auto arengut, aga milles seisneb hetkel probleem, et uued asjad ei toimi?

Postitatud: 04.06.2006 21:41
Postitas Raiki
kõik mis summuti materjalist üle jäi läks minu masina alla
loodan et järgmine kord joonel kohtudes on olukord teine kui täna

Postitatud: 04.06.2006 22:40
Postitas zoom1
Tiit kirjutas:Tere!
Huviga olen jälginud auto arengut, aga milles seisneb hetkel probleem, et uued asjad ei toimi?

Kõik asjad mis ma vahetanud/juurde pannud olen toimivad hästi. Pigem asi selles et omc´l lõi karteri tuulutusest õli välja, põhjuseks näen ma seda et leek käis läbi rõngaste mille tulemusena võivad nad olla ka kinni põlenud

Edasiminek pole kah päris see mis ta oli, kuigi jah süüde on ka võrreldes eelmise aastaga hilisemaks keeratud vältimaks det.
Raiki, lootus peab jääma

Postitatud: 05.06.2006 23:52
Postitas zoom1
Summutile keevitasin suka ka vahele, kuna peale omc avastasin et 2 polti olid ära murdunud ja teised 2 täiesti lahti
Oil catch tangi panin peale kuhu on peale 3 päeva korralikku vajutamist kogunenud umbes teelusikatäis õli

vist vähe kuna omc lõi sealt korraliku pahvaka välja.
Uus ja korralik kütuserõhu regulaator lõpuks. 1bar boosti all küt. rõhk 4,2bar hetkel
Denso IQ22 saan ka homme kätte.
Kohe tulevad autole uued kütuse voolikud, alates pumbast kuni küt. relsini ning alates abs´ist tagumised piduri torud (kahevahel kas toru või braided hose).

Postitatud: 08.06.2006 22:38
Postitas zoom1
Peale üht raadi üritust oli turbo jälle täielikult lahti, no ma ei saa. Läks turbo maha, uus tihend, uued poldid, mutrid ja seibid. Järgmisena läksin summuti kallale, et seda enam ei juhtuks sai summuti enne sukka jäigalt kasti külge kinnitatud
Kütuserõhu mugavamaks jälgimiseks sa muretsetud salongi kell, mis annab igastahes adekvaatsevat infot kui A/F kell.
Ühendatud nii

Postitatud: 09.06.2006 11:25
Postitas Renn
palju
oil catchis õli oli

?
laupäeval näeme

)
Postitatud: 09.06.2006 11:40
Postitas zoom1
~0,1l, palju sul oli
Läupäeval näeme ikka.