Nissan 200sx 1,8T 92` zoom1
Väga segased küsimusedejay kirjutas:räägi täpsemalt nende std saalede kohta. Mis mootoriga täpsemalt tegu? Sisse läksid orig. mõõtu saaled?

Sul peaks kah s13 olema, vaata kapoti alla, äkki on sama mootor

STD saale tähendabki tehase mõõtu

Need std saaled tellisin nissani esindusest, nad on poolkuu kujuga ja mingist metallist, helehallikat värvi, kile sees olid kah, iga saale tellitakse vastavalt vända kaelale. Rohkem iseärasusi ei meenu

CA18DET best et 11.1s 205kmh
Päris palju infot saalte kohta saad kätte Nissani Service Manualist. Soovitan lugeda. Manuaali saadSIITejay kirjutas:räägi täpsemalt nende std saalede kohta. Mis mootoriga täpsemalt tegu? Sisse läksid orig. mõõtu saaled?
(Save Target As...)
Ja nagu Margus mainis...

Kui mootor hooldust pole saanud siis vast selline vaate pilt ei tohiks üllatav tulla. (või kui on kallal käinud "õiged" mehed



Viimati muutis Siim, 11.06.2006 20:53, muudetud 1 kord kokku.
Summuti ehitusest mõned pildid.
Materjal, toru 6m, kulus 2,54m
1 põlv jäi ka alles

Sellest sai kõik alguse, viiliga sai muidugi servad ümaraks lastud

kokku punktitud ja ilma sangadeta kujul

Ja valmis kujul. Püti kinnitus vitsa tahaks ära kaotada ja sangad otse püti külge keevitada.

Materjal, toru 6m, kulus 2,54m
1 põlv jäi ka alles
Sellest sai kõik alguse, viiliga sai muidugi servad ümaraks lastud
kokku punktitud ja ilma sangadeta kujul
Ja valmis kujul. Püti kinnitus vitsa tahaks ära kaotada ja sangad otse püti külge keevitada.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kõik asjad mis ma vahetanud/juurde pannud olen toimivad hästi. Pigem asi selles et omc´l lõi karteri tuulutusest õli välja, põhjuseks näen ma seda et leek käis läbi rõngaste mille tulemusena võivad nad olla ka kinni põlenudTiit kirjutas:Tere!
Huviga olen jälginud auto arengut, aga milles seisneb hetkel probleem, et uued asjad ei toimi?

Raiki, lootus peab jääma

CA18DET best et 11.1s 205kmh
Summutile keevitasin suka ka vahele, kuna peale omc avastasin et 2 polti olid ära murdunud ja teised 2 täiesti lahti
Oil catch tangi panin peale kuhu on peale 3 päeva korralikku vajutamist kogunenud umbes teelusikatäis õli
vist vähe kuna omc lõi sealt korraliku pahvaka välja.
Uus ja korralik kütuserõhu regulaator lõpuks. 1bar boosti all küt. rõhk 4,2bar hetkel
Denso IQ22 saan ka homme kätte.
Kohe tulevad autole uued kütuse voolikud, alates pumbast kuni küt. relsini ning alates abs´ist tagumised piduri torud (kahevahel kas toru või braided hose).


Oil catch tangi panin peale kuhu on peale 3 päeva korralikku vajutamist kogunenud umbes teelusikatäis õli

Uus ja korralik kütuserõhu regulaator lõpuks. 1bar boosti all küt. rõhk 4,2bar hetkel
Denso IQ22 saan ka homme kätte.
Kohe tulevad autole uued kütuse voolikud, alates pumbast kuni küt. relsini ning alates abs´ist tagumised piduri torud (kahevahel kas toru või braided hose).
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Peale üht raadi üritust oli turbo jälle täielikult lahti, no ma ei saa. Läks turbo maha, uus tihend, uued poldid, mutrid ja seibid. Järgmisena läksin summuti kallale, et seda enam ei juhtuks sai summuti enne sukka jäigalt kasti külge kinnitatud


Kütuserõhu mugavamaks jälgimiseks sa muretsetud salongi kell, mis annab igastahes adekvaatsevat infot kui A/F kell.

Ühendatud nii

Kütuserõhu mugavamaks jälgimiseks sa muretsetud salongi kell, mis annab igastahes adekvaatsevat infot kui A/F kell.
Ühendatud nii
CA18DET best et 11.1s 205kmh