Nissan 200sx 1,8T 92` zoom1

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

räägi täpsemalt nende std saalede kohta. Mis mootoriga täpsemalt tegu? Sisse läksid orig. mõõtu saaled?
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

ejay kirjutas:räägi täpsemalt nende std saalede kohta. Mis mootoriga täpsemalt tegu? Sisse läksid orig. mõõtu saaled?
Väga segased küsimused :-D
Sul peaks kah s13 olema, vaata kapoti alla, äkki on sama mootor :o

STD saale tähendabki tehase mõõtu :idea:

Need std saaled tellisin nissani esindusest, nad on poolkuu kujuga ja mingist metallist, helehallikat värvi, kile sees olid kah, iga saale tellitakse vastavalt vända kaelale. Rohkem iseärasusi ei meenu :-D
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

ejay kirjutas:räägi täpsemalt nende std saalede kohta. Mis mootoriga täpsemalt tegu? Sisse läksid orig. mõõtu saaled?
Päris palju infot saalte kohta saad kätte Nissani Service Manualist. Soovitan lugeda. Manuaali saadSIIT
(Save Target As...)

Ja nagu Margus mainis... :-D Erilisi iseärasusi pole.

Kui mootor hooldust pole saanud siis vast selline vaate pilt ei tohiks üllatav tulla. (või kui on kallal käinud "õiged" mehed :x )
Pilt Pilt
Viimati muutis Siim, 11.06.2006 20:53, muudetud 1 kord kokku.
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

irw, mai jaganud ära mida see STD tähendab kohe... :) Ma mõtlesin, et äkki mingi turbodiisli saaled lähevad sisse (TD), et tugevamad or smth...
Ok, my bad... :-D
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Summuti ehitusest mõned pildid.

Materjal, toru 6m, kulus 2,54m
1 põlv jäi ka alles
Pilt

Sellest sai kõik alguse, viiliga sai muidugi servad ümaraks lastud
Pilt

kokku punktitud ja ilma sangadeta kujul
Pilt

Ja valmis kujul. Püti kinnitus vitsa tahaks ära kaotada ja sangad otse püti külge keevitada.
Pilt
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

hmm..juba läheb :)
lärmab kõvasti :-D ?
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Vaiksem kui 2,5" kus oli veel 1 resokas ka :)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Imre
Postitusi: 85
Liitunud: 04.07.2005 13:49
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Imre »

Päris mõnus tundub... :)
Tiit
Postitusi: 87
Liitunud: 07.10.2005 14:26

Postitus Postitas Tiit »

Tere!
Huviga olen jälginud auto arengut, aga milles seisneb hetkel probleem, et uued asjad ei toimi? :?
Raiki
Postitusi: 120
Liitunud: 04.07.2005 19:33
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Raiki »

kõik mis summuti materjalist üle jäi läks minu masina alla
loodan et järgmine kord joonel kohtudes on olukord teine kui täna ;)
www.shadowz.ee
www.db-hp.ee - sound and tuning (tartu poest saab ka tellida tavavaruosasid)
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Tiit kirjutas:Tere!
Huviga olen jälginud auto arengut, aga milles seisneb hetkel probleem, et uued asjad ei toimi? :?
Kõik asjad mis ma vahetanud/juurde pannud olen toimivad hästi. Pigem asi selles et omc´l lõi karteri tuulutusest õli välja, põhjuseks näen ma seda et leek käis läbi rõngaste mille tulemusena võivad nad olla ka kinni põlenud :? Edasiminek pole kah päris see mis ta oli, kuigi jah süüde on ka võrreldes eelmise aastaga hilisemaks keeratud vältimaks det.

Raiki, lootus peab jääma :-D
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Summutile keevitasin suka ka vahele, kuna peale omc avastasin et 2 polti olid ära murdunud ja teised 2 täiesti lahti :?
Oil catch tangi panin peale kuhu on peale 3 päeva korralikku vajutamist kogunenud umbes teelusikatäis õli :shock: vist vähe kuna omc lõi sealt korraliku pahvaka välja.
Uus ja korralik kütuserõhu regulaator lõpuks. 1bar boosti all küt. rõhk 4,2bar hetkel
Denso IQ22 saan ka homme kätte.
Kohe tulevad autole uued kütuse voolikud, alates pumbast kuni küt. relsini ning alates abs´ist tagumised piduri torud (kahevahel kas toru või braided hose).

Pilt
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Peale üht raadi üritust oli turbo jälle täielikult lahti, no ma ei saa. Läks turbo maha, uus tihend, uued poldid, mutrid ja seibid. Järgmisena läksin summuti kallale, et seda enam ei juhtuks sai summuti enne sukka jäigalt kasti külge kinnitatud

Pilt
Pilt

Kütuserõhu mugavamaks jälgimiseks sa muretsetud salongi kell, mis annab igastahes adekvaatsevat infot kui A/F kell.

Pilt

Ühendatud nii
Pilt
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

palju oil catchis õli oli :-D ?
laupäeval näeme ;))
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

~0,1l, palju sul oli :-D

Läupäeval näeme ikka.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Vasta