8. leht 13-st
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 18.11.2010 20:33
Postitas silvia
just LHM. Omad vitsad peksavad aga pole hullu. pumba kakkusin juba lahti vaja oleks siis 3 tk O rõngaid ühte semmekat ja ühte laagrit (neid jubinaid saab poest vabalt kätte) mure on hoopis selle saalega mis on ümmargune. Vaatan ja uuringi maad, et äkki on odavam ja ka lihtsam otsida uus pump

kui kellegil on hüva nõu anda siis kuulan hoolega.
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 18.11.2010 21:18
Postitas Renn
http://www.topserv.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
pöördu nende poole...enda kogemused SR-pumbaga olid väga positiivsed - töö kiire, kvaliteetne ja mõistlikut tasu eest.
n.b saad sealt
õiget õli ka roolivõimendisüsteemis kasutamiseks!
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 25.01.2011 20:42
Postitas silvia

Hetke seis nüüd selline!
selle nädala lõpus on plaanid sellised, et võtan maha käigukasti ja panen siduri ketta ja hooratta vahele 1-2mm paksused seibid. Seda selleks et, sidur ikkagi lahutama hakkaks. Kui hästi läheb siis teen ka short shifteri valmis. Ja seda selleks, et kui käsipidur on peale tõmmatud ja tahan tagurpidi käiku sisse panna siis jäävad näpud väga valusasti käigukangi ja käsipiduri vahele :D seda sellepärast, et tegin käigukangi suts pikemaks ja natuke juhi poole kõverdatult. aga short shifteri teen ma sellise skeemi järgi.
http://club-s12.org/v3/index.php?topic=29684.0 kui kellegil on samasuguse ehitusega käigukang siis andke aga tuld.
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 26.01.2011 9:03
Postitas jeff01
silvia kirjutas: panen siduri ketta ja hooratta vahele 1-2mm paksused seibid.
Korvi ja hooratta vahele
Olen isegi sellist lahendust kasutanud. Parima siduri saaaksid muidugi siis, kui laseksid mihklil välja mõõta mis asendis korv kõige enam survet avaldaks ja siis laseks selle järgi hooratast treida. Või on maksimaalne survejõud siis kui on maksimaalselt vastu vajutatud?
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 29.01.2011 23:41
Postitas silvia
Täna võtsin käigukasti maha umbes 30 min. Sain valmis short shifteri ja ehituse käigus muutsin algset plaani, et teha plaadile puks vahele läksin lihtsamat teed ja tõstsin 15mm puksi kõrgemale, millel käigukangi muna liigub ja keevitasin 15mm jupi käigukangi väikesele munakale vahele. Pilte saab homme sest tegin Jeffi fotokaga pilte ja fotokas tema käes

homme poodi ja 1mm pakse seibe otsima ja siis kokku tagasi. Ueks turboks tuleb bmw M21D24 mootorilt. kui kellegil peaks midagi sellist ja korralikku üle olema andke teada.
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 31.01.2011 23:33
Postitas silvia
Eila sain asja valmis ja fuksib hästi.
1. käik
2. käik
5. käik

siin on näha käigukangi muna mis liigub kollase plastikust puksi peal mida ma tõstsin puksi pesa sees 15mm kõrgemale ja kinnitasin sellise alumiinjum seibiga, et tea sealt välja ei hüppaks muidugi keevitasin ka käigukasti sees olevale käigukangi alumisele otsale vahele 15mm pika jupi. Vaatasin, et niimodi saab natuke lihtsamalt, kui oli näidatud sellel lingil mida ma eelmises postituses näitasin
siis oleks vaja leida kusagilt selline turbo bmw M21D24 mootorilt.

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 01.02.2011 17:04
Postitas omrek
mul on pakkuda visuaalselt hinnates samasugust turbot, küll ei pärine see BMW disla mootorilt vaid fiat croma 2.0t pealt.
http://picasaweb.google.com/nukclehead/Turbo#" onclick="window.open(this.href);return false;
mu enda projektile on see turbo liiga suur, maru hilja hakkaks järgi tulema. olen märganud sinu autot päris tihti põllu kooli juures, ise käin ka seal koolis, kui huvi siis võin ükspäev fööni kaasa haarata.
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 16.02.2011 21:28
Postitas silvia
Täna tegin Diili. Soetasin Turbo mis on viimati lisatud pildil.Lõtke pea, et ei ole ja ise olen diiliga rahul

arvatavsti sellel nädalavahetusel saan vaikselt timmima hakata.
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 16.02.2011 21:33
Postitas jeff01
No tore kui sest "junnist" kasu on.
Eks kevadel saame võrrelda.....sama turbo minu 1600sel ja sinu 1800sel.

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 16.02.2011 22:42
Postitas silvia
Präegu oleksi ma nõus sulatama ka jääd asfaldi pealt, kasvõi leeklambiga, et saaks juba proovida. Sellega seoses võiks kõik inimesed kellel on ahiküte, tuha ahjust lumele loopida sulaks raisk kiiremini ära

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 17.02.2011 12:28
Postitas murjam
Kui õigesti mäletan, siis eelmine turbo oli Sul "hiinakas". On juba õhtal? Milline firma? Mismoodi iseloomustaksid?
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 17.02.2011 20:20
Postitas silvia
Ei õhtal ta pole ja kõik toimib ja ei leki ta õli ega midagi aga lihtsalt liialt kõrgetel ööretel tuleb taha no umbes 4200 ja seoses sellega mõtlesingi, et linnas oleks väiksemaga lõbusam, kuigi HIINAKAS oli väga lõbus maanteel ja kui 1bar käes oli siis nagu lõppu näha polnudki

selle turbo jätan endale alles ja plaanis on panna see mazda 626 gd coupe 2,2 mootorile aga see kõik tuleb omal ajal

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 06.03.2011 22:58
Postitas silvia
Nüüd on selge, kuni kevadeni und ei ole ja peas tiirlevad ainult mõtted kuivast teekattest.
Eile ja täna vahetasin turbo ära ja kõik toimib ilusti ainuke asi mis võiks veel olla on BOV, et saaksin turbo surget leevendada. Flantsi lasin lõigata laseriga.

Tegin ka proovisõidu ja 1bar oli 3000rpm juures olemas või oli 3500rpm ei suutnud jälgida täpselt sest kurradi libe on ikka. Aga jah see HIINAKAS oli seal peal tõesti liiga suur ta kül töötas suurte pööretega aga see polnud ikka see.
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 07.03.2011 0:25
Postitas Mardo
Mul üks PPF bov üle kui soovi on, tegu 50mm bov'ga,
pole kordagi kasutatud, 120eur.
LINK
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Postitatud: 07.03.2011 0:36
Postitas silvia
pakkumine on tore aga ma eelistaksin esialgu kasutatud ja kordades odavamat BOVi.