8. leht 25-st

Postitatud: 02.07.2008 22:38
Postitas Samvel
see on kindlasti Eesti parim saavutus kulutuse/kiiruse suhtes 8)

Postitatud: 03.07.2008 1:57
Postitas devil22
aga mis siis oleks kui Henril oleks paar milli tagant taskust võtta :-D

Postitatud: 03.07.2008 11:15
Postitas HP
devil22 kirjutas:aga mis siis oleks kui Henril oleks paar milli tagant taskust võtta :-D
Unistada on odav :lol:

Postitatud: 03.07.2008 11:40
Postitas Tiit
Kas see hp nr on rattast mõõdetud? Kas auto oli esiveoline või tagaveoline mõõtmise hetkel?

Terv Tiit!

Postitatud: 03.07.2008 13:00
Postitas HP
Tiit kirjutas:Kas see hp nr on rattast mõõdetud? Kas auto oli esiveoline või tagaveoline mõõtmise hetkel?

Terv Tiit!
Auto oli esiveoline.Number pärineb motorist kuna Liguri dyno pink mõõdab takistuse ja väljastab mootori võimsust

Postitatud: 19.07.2008 9:05
Postitas HP
Nii täna siis 1000eurrace ´ile ´minek. Auto on saanud vahepeal uue esiklaasi kuna kapott lendas klaasi. Kapott on sama ainult veidi loppiline(pole plaanis vahetada kuna järgmine aasta toob muudatused).Kapotti lõikasin veel alt tühjaks ja istub teine nüüd splintide otsas.

Postitatud: 19.07.2008 19:39
Postitas Raceboy
Taaskord palju õnne, seekord siis B-klassi ülekaaluka võidu puhul - 257 kmh!

Postitatud: 19.07.2008 23:14
Postitas RB26DETT
Minupooltki palju õnne!
Üks lemmikuid mul. 8)

Postitatud: 20.07.2008 21:35
Postitas HP
Tänud õnnitluste eest. Nüüd tuleb auto viia dragi konditsooni tagasi ehk vahetada käigukast. Enne 3ndat etappi püüan ka auto kaalu vähendada ja kui kõik õnneks läheb siis saan ka Toyo r888 kõige pehmama seguga slikkid ära ostetud. Kavas on ka veidi laade rõhku tõsta 1.7-1.9bari´le.
Siduri libisemis probleemid lahendab ehk ketta kattete asendamine sest on juba teine päris õhuke :-D

Postitatud: 20.07.2008 21:38
Postitas Mihkel
Tore, et sul asjad ikka arenevad :evil:

Postitatud: 21.07.2008 2:31
Postitas Ragnar
Raju! :)

Kas need autost seest filmitud kaadrid ka kusagil avalikult üleval on ?

Postitatud: 21.07.2008 13:01
Postitas HP
Ragnar kirjutas:Raju! :)

Kas need autost seest filmitud kaadrid ka kusagil avalikult üleval on ?
Kahjuks veel ei ole.

Postitatud: 22.07.2008 10:23
Postitas HP
Video möödunud üritusest
http://www.youtube.com/watch?v=MCOp3tMN4pc

Postitatud: 23.07.2008 20:01
Postitas Sistah
HP kirjutas:Video möödunud üritusest
http://www.youtube.com/watch?v=MCOp3tMN4pc
link on uus: http://www.youtube.com/watch?v=ATpO8Zxx8Co video aga põhimõtteliselt sama.

Postitatud: 24.07.2008 23:59
Postitas Moss
HP kirjutas:Niimodi dynos käidud(ligur motors) ja tulemused järgmised
456.5Hp@6000rpm ja 568Nm@5370rpm. Saime algsest faasi hilisemaks seades ka umbes 20hp juurde. Väände number oleks isegi suurem kui rattad poleks läbi libisenud.
Liguril on seal 2 ekraani kust numbreid vaadata. Kummalt andmed pärit? Mõõtsime seal ise Opeli C20NE momendiks 207Nm (originaalis 170, XE'l 196Nm).