8. leht 19-st

Postitatud: 16.06.2008 16:24
Postitas Mihkel
Mille järgi te huupi 3 astet külmemat küünalt valite?
Indrek selgitas miks tema seda valis aga need autod mille järgi võrdlus käis ja see setup mida ta esialgu silmas pidas olid ikka parajalt erinevad praegusest.
Asja võiks IMO ikka konkreetse setupi järgi valida ehk siis küünalde järgi vaadata.

IMO pole mõtet mingit racing küünalt enne üldse sisse toppida, kui tühikäigul ja ligt loead-il esialgu töristades normaalne segu.
Antud hetkel on vaja 1000cc pihustite juhtimine tühikäigul heaks saada, et küünlaid ära ei tahmaks.
Tundub et MS-iga see pihustite parameetrite ja PWM sättimine ei olegi nii kerge kui Vems-iga.
Võimalik, et vahe on pihustite juhtimises/softis, kuna Vems-il tundub selleks rohkem parameetreid olevat.
Tean, et Kuuno on saanud poole suuremad pihustid Vems-iga ilusti toimima.

Postitatud: 16.06.2008 19:14
Postitas Ragnar
Mina valisin tegelikult küünla puhtalt ainult chipi tootja soovitusel. Kuna kaks satsi densosid läks peesse ja kolmandat komplekti ei näinud mõtet osta. Panin need NGK B8EGV's sisse ja kõik toimis ilusti, kusjuures suurema boostiga kui Denso Iridiumiga... 22 oli nende küünalde temperatuuri markeering võibolla oleks pidanud külmemad panema. Ei tea...

Postitatud: 17.06.2008 1:22
Postitas Raceboy
Pole mõtet üle mõelda, NGK tavaküünlad (BP7ES jt) töötavad kõrge boostiga VÄGA hästi. 7 on täiesti ok kuumusindeks sellise stupi puhul nagu valdzil ja vahelejättude põhjust tuleks esimesena otsida tegelikult juhtmetest ja kindlasti poolide dwell kriitilise pilguga üle vaadata (nii vähe kui võimalik ja täpselt nii palju, et maks. koormusel vahele ei jätaks).

Postitatud: 17.06.2008 9:50
Postitas Mihkel
Dwell jäi 3.0ms + siis correctionid, mida peast ei mäleta ja mida ilmselt tava sõidul väga ei kasutata.
Tegelikult oleks pidanud jah poole vahepeal katsuma peale tallamist, et kui soojad nad on.
Teine variant on veel netist nende BMW COP-ide kohta veidi infot otsida.

See vahele jätmise probleem tuli nagu päris lõpus, paar sõitu enne kui auto treilale lükkasime.
Segust oli näha, et muidu oli enamvähem ilus ühtlane ja hetkeks oli spaike sisse visanud kohati.

Kõige rohkem muret tekitab see RPM spaikimine.
Võiks ju arvata, et näiteks fuel cut-i rakendumisest tõmbas korra pöörde 500rpm alla aga ei usu ja
vähemalt üks kord näitas asi ka 5500rpm juures hetkeks 0rpm.
See nagu jätaks muud teooriad kõrvale ja suunaks trigger errori poole.

Postitatud: 19.06.2008 16:57
Postitas Ragnar
Ma juba ootan huviga laupäeva. Loodetavasti oled rajal!?

Mis plokikaane polte sa kasutad ?

Postitatud: 19.06.2008 19:55
Postitas valdz
Oleme ikka rajal.

Poldid: GC head 12.9 grade race, forged head, rolled thread, 8v TC. Peaks suht head olema, sai paigaldatud ARP keerme "pastaga".

Postitatud: 19.06.2008 22:18
Postitas Ragnar
Vägev. Sõida vähemalt minu aeg üle :D

10'sed poldid ?

Postitatud: 24.06.2008 18:31
Postitas Box
12,5 hakkab vaikselt tulema juba:)

Postitatud: 24.06.2008 20:59
Postitas valdz
Box kirjutas:12,5 hakkab vaikselt tulema juba:)
Ma ise ka jummala rahul. :-D
Parim sõit siis:
ET: 12.587 sek
60ft: 2.012 sek
Lõppkiirus: 178.11km/h
Tqhq kalkulaatori järgi on 298irwhp (internet rear wheel horsepowerit).


Muidugi see hetk kus käigukast saba andis (2 käik lõpp), oli meeleolu päris masendav, kuna ei saanud aru mis juhtus. Kahju et endal EKG-d küljes ei olnud, süda vist jättis mitmeid lööke vahele. Kuna proovisin käivitada mootorit ja see käima ei läinud, ning mingi kolin oli sees, siis kahtlustasin hullemat - mootor. Aga kokkuvõttes oli see parim asi mis katki minna sai liikuvatest osadest. Krõbisedes sai isegi eliminaatoris sõidetud ja oma punktid kätte saadud.


Homme vahetame käigukasti ja proovime parandada cooleri jahutust, 400m lõpuks on MAT 60C, kuigi langeb 10 sekundiga 34C peale.

VR andur tuleb ka üle vaadata, käiguvahetusel on ikka rpm spike-d sees (pöörded kukuvad hetkeks nulli).

Nädala lõpus sõidame Leetu BHRA Baltic Cup-ile. Loodame et uus käigukast peab liimiraja rõõmudele vastu. :?

Tervitades,
Kopikas Racing Team - KRT :)

Postitatud: 24.06.2008 22:14
Postitas Silwer
Tubli tulemus! Videot? :)

Postitatud: 24.06.2008 22:19
Postitas m2tu
http://www.youtube.com/watch?v=Cv2lB0DvtIo


Ainuke video üldse mis raadilt on.

Postitatud: 24.06.2008 22:31
Postitas Silwer
Video järgi paistab et startides kannataks nagu tugevamaltki tallata. Võttis nagu korra hinge kinni ja siis alles kukkus kihutama... :)

Postitatud: 25.06.2008 8:00
Postitas ranz
Üks küsimus jäi vaevama... su masinal olid all dragi šlikid... miks sa neid soojaks ei ajanud? polnud tarvidust või hoiad veel masinat?

Postitatud: 25.06.2008 8:17
Postitas m2tu
Ma küll kohal ei olnud, aga pildi järgi vaadates need küll ei ole dragi slikid.

Edit:Kirjavead

Postitatud: 25.06.2008 9:06
Postitas Ragnar
m2tu kirjutas:Ma küll kohal ei olnud, aga pildi järgi vaadates need küll ei ole dragi slikid.

Edit:Kirjavead
Parandage kui ma eksin, aga minu meelest olid kõige ehtsamad Hoosieri slikid.

Õhtul üritan netti lükata ka kopika videod. Ega ma rohkem väärt filmimist ei leidnudki kui kopida, HP audi ja Viljari sõidud...