8. leht 9-st

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitatud: 03.09.2010 0:16
Postitas Astrona
Kummitus kirjutas:Kõik võimalikud kohad üle käidud, muutusteta. Mõistus on otsas !
Äkki teed kokkuvõtte, mille üle kurdad, ja mis kõik on proovitud.
Tuleta hoolikalt meelde, võibolla näppisid midagi enne seda?
Ei oska kah nii midagi eriti juurde pakkuda. Kas mootor on vaikne, VL tihendid ei leki, võibolla tõmbab õhku sisse ja lambda näitab lahjat ja rikastab üle.
Ilma genekata oled proovinud?

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitatud: 03.09.2010 1:15
Postitas Mihkel
On sul hetkel lambda closed loop sisse lülitatud?
Äkki proovid mingi aeg ilma closed loop-ita sõita, siis saad välistada vast aju omaalgatusliku nõksutamise.

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitatud: 03.09.2010 10:10
Postitas Kummitus
Jah hetkel on closed loop sees, olen proovinud 3 erineva Hondata s300 ajuga sõita ka. Kuna ilm pole just kõige sobilikum testimiseks praegu siis eks teen OPEN LOOP is datalogi, kuigi minu mäletamistmööda oli see kakkumine ka siis.

To Astrona, pole mitte midagi keeranud ega näppinud sest pole selleks kolma aastat vajadust olnud, kõik on töötanud nii nagu peab ja ilma ühegi probleemita. 2kuud tagasu Tartu Autoklubi ürituselt koju sõites hakkas see kala pihta ja pole siiaseni selgust saanud. Targemad mehed pakkusid ,et kuna mul auto seisis Marje Salumetsa autol suht lähedal siis tuulega kandus sealt viga minu autole :lol:

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitatud: 03.09.2010 12:15
Postitas Astrona
Kummitus kirjutas:To Astrona, pole mitte midagi keeranud ega näppinud sest pole selleks kolma aastat vajadust olnud, kõik on töötanud nii nagu peab ja ilma ühegi probleemita. 2kuud tagasu Tartu Autoklubi ürituselt koju sõites hakkas see kala pihta ja pole siiaseni selgust saanud.
3a on vist ikka liialdus :) 2a ja mõni kuu tagasi sõitsid miilil 248kmh, peale seda asi nagu paranes... Aga see selleks.
Aga alustame siis sellest, et käisid Autoklubi üritusel valu andmas ja ilm oli palav... Kaanetihend, mootorimassid vms. Kas erinevadi WB andureid oled proovinud erinevate kontrolleritega?

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitatud: 03.09.2010 15:48
Postitas Kummitus
2008 kevad OMC l sõitsin 0.7 bar rõhuga ! Praegu on 1.2 bar. Tartu Autoklubi üritusel ei käinud sõitmas vaid olin mehaaniku rollis. Auto seisis päev otsa Raadil. 3 erinavat WB proovinud, controllerit pole veel jõudnud vahetada. PALAV ilnm pole kunagi probleemiks olnud, kaanetihend on originaal ja kõikide silindrite rõhud korras. Mootorimasse 2 ja mõlemad puhtad.

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitatud: 03.09.2010 15:55
Postitas Astrona
Kummitus kirjutas:3 erinavat WB proovinud, controllerit pole veel jõudnud vahetada.
Mis on kontrolleri väljund ajju vea korral? Kas sul on ka segukell? Mis kell tol ajal näitab?

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitatud: 03.09.2010 21:03
Postitas Kummitus
Vahetasin ära süütepooli ja kommuka ei miskit, aga jõudsin oma väsinud peaga mõelda, et selline tunne justkui katkestatakse bensupump selle kala ajal ära. Jõudsin korra jälgida, et segu kell hakkas pikema pausi ajal 20.9 näitu näitama. Eks homme proovin surfata netis ja uurida kuidas bansiiniupump oma toite saab.

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitatud: 04.09.2010 21:31
Postitas eclipse
kõige lihtsam oleks ju otse panna prooviks.

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitatud: 04.09.2010 21:55
Postitas Kummitus
Sai siis täna jälle täispikk päev garaazis veedetud. Bensiinipumbal kordagi toide ära ei kao. Jääks järgmise variandina, et mingil põhjusel ei avata pihustit korra. Müstline ka see, et kui mootor soe siis hakkab see kala tihedamini esinema, külmalt vähem.Vahetan prooviks ka Innovate LC-1 controlleri ära.

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitatud: 05.09.2010 0:17
Postitas Astrona
Soojas avalduvad juhtmete ühendusvead. Kuskil on midagi oksüdeerudnud...

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitatud: 05.09.2010 1:16
Postitas Kummitus
Läbi käidud kogu kapotialune kui armatuuri alune, pole ühtegi viidet mõnele oksudeerunud otsale. Hakkab müsteeriumiks muutuma vaikselt

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitatud: 05.09.2010 9:23
Postitas Raceboy
Kas siis, kui teist aju proovisid, salvestasid enda auto ajust faili arvutisse ja sealt teise ajusse?
Taolist masti kalade puhul on aidanud vahel see, kui ei kasuta mitte konkreetset faili, vaid toksid väärtused nö puhtalt sisse käsitsi uuesti. Võimalik, et mingi corruption on tekkinud.

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitatud: 11.09.2010 16:22
Postitas Kummitus
Niih, lõpuks sain kalal sabast kinni. Üheks põhjustajaks MAP andur, mis toimatab küll ilusti aga lihtsalt mingis piirkonna on parameetrid täitsa sassis ja sellest see kakkumine tingitud. Panin originaal MAP tagasi ja hetkel ülerõhku kasutadsa ei saaa :roll: . Uus tellitud seega peab nädala ootama, siis saab edasi minnna ja otsida viga miks segu käib üles-alla ja open loop i kasutades kukub segu kohe 10 ja alla .

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitatud: 12.09.2010 9:22
Postitas Astrona
Kummitus kirjutas:Niih, lõpuks sain kalal sabast kinni. Üheks põhjustajaks MAP andur, mis toimatab küll ilusti aga lihtsalt mingis piirkonna on parameetrid täitsa sassis ja sellest see kakkumine tingitud. Panin originaal MAP tagasi ja hetkel ülerõhku kasutadsa ei saaa :roll: . Uus tellitud seega peab nädala ootama, siis saab edasi minnna ja otsida viga miks segu käib üles-alla ja open loop i kasutades kukub segu kohe 10 ja alla .
Ei saanud aru, kas nüüd stock MAP'iga pole seda kala täheldanud?
Kas MAPil filter on vahel? Kui pole, siis võiks oletada, et ta loeb ka "müra". Näiteks mõni SL klapp ei sulgu nii tihkelt kui peab ja MAP loeb seda kui rõhu tõusu. Vähetõenäoline, kuna eeldan, et sul aju filtreerib elektrilist signaali niikuinii.

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitatud: 12.09.2010 10:52
Postitas Kummitus
Kuna originaalis on auto vabalthingav siis MAP ülerõhku ei tunnista, kasutusel oli Omnipower 4bar MAP mis on originaalile 1:1 istuv. Pole ühtegi filtrit vahel ja pole selleks ka vajadust. Kala kadus jah MAPi vahetamisega, ehk sõiduajal töötab kõik nii nagu peab...pole väljasuremist ega kakkumist enam. Jääb ainult mõsitmatuks veel OPEN LOOP kus segu kohe 10 ja alla ja CLOSED LOOP is segu käib 13.3-17 edasi tagasi liiga suurelt...kusagil veel miskit korrast ära.