8. leht 9-st
Postitatud: 11.02.2010 21:32
Postitas K24
Ega see garantii üle kurtmine enne vist ära ei lõpe, kui Taavi postitatud lausetele Nissanist ametlik kinnitus saadud.

Postitatud: 12.02.2010 11:57
Postitas Taavi

Minu arusaamist mööda see Car and Driveri artikkel ongi tehase seisukohtade edastamiseks tehtud, ega üks USA suurimaid autoajakirju ise seda kõike välja ei tohi/saa mõelda.
UK foorumisse postitatud ESP teema on ka Nissani ametlik seisukoht, seega siin midagi väga vaielda enam ei ole mõtet.
Postitatud: 14.02.2010 0:28
Postitas peepp
Selliseid teemasid nagu siin on päris hea ajaviiteks lugeda.

Üks asi, mis kipub ringiaegadest rääkides kahe silma vahele jääma on, et nende peamine väärtus on marketingi valdkonna jaoks. Tänavasõidu autodega ei võistelda, vaid osaletakse heal juhul ehk rajapäevadel ja seal ei oma ringiajad suurt tähtsust(võrreldavas kiirusklassis). Rajapäeva mõte on nautida suhteliselt ohutut võimalust sõita iseenda ja oma auto võimete piiril ja hea rajapäeva auto määrab max sõidumõnu omas hinnaklassis. Kaks äärmust on MX-5 ja 911, sinna vahele mahub veel mitmeid masinaid aga "tegijate" nimekiri jääb meie kontinendil ehk alla 10, kui UK only asjad välja jätta.
Üldkasutatavatel teedel pole 10-20 sek NS ringiaja vahe mingi argument, seda pole võimalik tunnetada. Samas sõidumõnu on veelgi olulisem.
Ajakirjad hindavad auto juures ühe asjana maksumust ja ostmisel on see samuti oluliseks kriteeriumiks. Samas peale raha ära maksmist pole hinnal enam mingit tähtsust. Ķindlasti on tüüpe kes isegi aasta peale ostu mõmisevad rahulolevalt, et istuvad oma klassi kõige odavamas autos aga kolme aasta pärast ? Samas kui masin on oma omadustelt hea, siis see ei muutu aja jooksul. Ja vanade sportautode hinnaerinevused kajastavad seda suht objektiivselt.
Nissan valis jaapani tootja jaoks tavapärase tee, samad/paremad objektiivsed omadused soodsama hinna eest. Tehtud ennegi mitmeid kordi ja õnnestunult, kuid segmendi põhitegijad on sellest pigem tugevamaks muutunud, sest peavad rohkem pingutama..
Hoopis suurema väljakutse on esitanud Lexus, positsioneerides hinnaga ülespoole kui konkurendid. Rohkem raha saab küsida vaid subjektiivsete omaduste eest ja seni pole ükski jaapani tootja seda teha suutnud. Tõsi, kuna nad teevad seda autot väga piiratud koguse, siis eksklusiivsus aitab müüa ? Sama kehtib spec-v gtr'i kohta.
Postitatud: 15.02.2010 20:05
Postitas wirx
usas jäi silma üks natuke üle keskmise sõitnud gt-r
2009a 33000km ja hinnaks 61000$
http://www.6speedonline.com/forums/niss ... icing.html
Samas yahhoos
http://autos.yahoo.com/used-cars/overvi ... gtype=used on ka päris palju 60 alguse hindade ja 2009a mudeleid...originaalis nad seal vist 83k$ maksavad.
Euroopas 1.3M, jõhkrad käärid on ikka vahel, kui arvestada seda 1a vanuse 61k$ makva masina saab sealt siia toodud 900k. Soome müügimehe arvates peaks USA masinatel ka EU-s garantii kenasti edasi kehtima
Hmm...kuigi nüüd mobilest üle chekates on tsehhis
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
860k eest üks GTR täitsa olemas (natuke fake hind tundub küll 2009 nov eest...samas järgmine on 920k) Ehk siis peaaegu juba XR-i poolt unistatud 600k :D
Üllatav on ka see, et umbes kuu tagasi oli 1.1M vististi kõige odavam pakkumine, aga nüüd on alla 1.1M üle 10 pakkumise...mis siis veel juhtub, kui 2010a mudelid GT-Ri fännidele kohale jõuavad
Üks esimesi 2010 mudeleid müügis ka juba
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
1.3M hinnaks
Postitatud: 15.02.2010 21:47
Postitas JDM-San
Sealtsamast 6speedist võid ka lugeda, et tutika saab $75k.
Postitatud: 16.02.2010 15:20
Postitas peepp
wirx kirjutas:Hmm...kuigi nüüd mobilest üle chekates on tsehhis
Tsehhis on päris aktiivne GTR klubi ja nad käivad tihti rajal sõitmas. See konkreetne masin on võib-olla palju rada sõitnud ?
Muide, paari kuu pärast osalen rajapäeval, kuhu hetke seisuga on 19 GTR'i kirja pandud, saab neid natuke lähemalt aktsioonis näha - et kuidas toimivad ?
Postitatud: 16.02.2010 16:16
Postitas ahto42
Väike video ka äkki?
Postitatud: 16.02.2010 23:57
Postitas wirx
ei oska öelda, kui auto korras, siis ei tohiks ju rinkal sõitmine midagi hullu teha ringrajale mõeldud autole....

igastahes pilte siin kuhjaga veel sellest samast GTRist
http://www.denker.cz/inzerce/2009-Nissa ... age_01.htm
Postitatud: 17.02.2010 0:12
Postitas JustMe
Wirx, kuna sa väitsid, et käisid ostuhuviga proovisõitu GTRiga tegemas võrdluseks 911'le, siis ma eeldan, et suvel saab ühte Turbot opentrackil näha?
Postitatud: 18.02.2010 2:39
Postitas wirx
ei luba veel midagi

aga lihtsalt garaazhis hoidmiseks kindlasti ei osta...mulle on alati meeldinud autosid sihipäraselt kasutada
Teemasse: siin kaks päris põnevat 1000hj GT-Ri ehitamise stoorit...porsche foorumist :D
http://www.6speedonline.com/forums/niss ... n-gtr.html
http://www.6speedonline.com/forums/niss ... -pics.html
Ja siin üks video, kuidas ZR1 täpiks lastakse...peeglis
http://www.youtube.com/watch?v=L29aA4wR ... r_embedded
Postitatud: 22.02.2010 1:37
Postitas wirx
Keegi siin enne imestas, et miks Porsche mehed nii ähmi täis lähevad GT-R-i nime kuuldes, eks sellepärast, et Nissan ise on korduvalt öelnud, et tegi sellest autost 911 turbo killeri...
In the new April Car and Driver issue, they compare the new 997.2 turbo versus the ZR1.
Here are the numbers:
ZR1 vs. 997.2 Turbo vs GTR 2010(gt-ri omad võtsin netist)
0-60: 3.4/2.9/3.5
Rolling 5-60: 4.0/3.4/4.3
0-100: 7.6/6.8/8.7
0-150: 16.4/16.2/19.5
1/4 Mile: 11.5 @ 128 vs. 11.0 @128 vs 11.9@120
Top Speed: 205/194/192
Uuel GTRil on launchcontroli tagasihoidlikumaks keeratud, et säästa käigukasti jms, sellest ka tsipa nõrgemad numbrid, kui eelmisel mudelil...uue Turbo valguses pole küll GTR tänaval ühestki otsast tema konkurent, samas rinkal saab 911 ikkagi lutti. Kuid rinkal on asi kinni eelkõige sõitjas...samas ootame Porsche rinka jaoks mõeldud mudeli ära - uue GT3 RS-i

Postitatud: 22.02.2010 13:05
Postitas Taavi
Keegi siin enne imestas, et miks Porsche mehed nii ähmi täis lähevad GT-R-i nime kuuldes, eks sellepärast, et Nissan ise on korduvalt öelnud, et tegi sellest autost 911 turbo killeri...
Parimal juhul on Nissan ise öelnud, et 911 Turbo oli benchmark nende jaoks. Kogu see killimise jutt on ajakirjanike vaimutöö
Nagu GTR on reaalselt mootorist 500hj+, mitte kirjutatud 480, siis uue Turbo numbreid vaadates julgen küll oletada, et see dünob pigem 600hj mootorist, mitte tehase kirjutatud 500. Ostjad ainult võidavad

Postitatud: 22.02.2010 14:10
Postitas $upr@
Taavi kirjutas:Keegi siin enne imestas, et miks Porsche mehed nii ähmi täis lähevad GT-R-i nime kuuldes, eks sellepärast, et Nissan ise on korduvalt öelnud, et tegi sellest autost 911 turbo killeri...
Parimal juhul on Nissan ise öelnud, et 911 Turbo oli benchmark nende jaoks. Kogu see killimise jutt on ajakirjanike vaimutöö
GTR´i loomisest on pikk mitmeosaline video youtubes täiesti olemas. See ära vaadates ei jää kübetki kahtlust, et teha taheti justnimelt 911 turbo killerit. Siin pole vaimutööga miskit pistmist.

Postitatud: 22.02.2010 19:36
Postitas wirx
eks turboga masinatel ole alati olnud raskusi täpse hj määramisel, GTR on ka mitmed dünod näidanud 530hj+ stockis, 6speed foorumis arvati, et asi võib olla ka PDK kastis - nimelet pidavat sellel jõu kadu väiksem olema, kui tavalisel käimaril...kehtib ka GTR-i kohta.
ot: 911tt stock oli dünos 490hj...rattast
http://www.6speedonline.com/forums/997- ... ted-5.html
Re: Nissan GT-R
Postitatud: 19.06.2011 19:09
Postitas ahto42
2012a GT-R tuleb 530hp.
Kuulsin et tehase testija sai alla 3sek sajani.