8. leht 21-st

Postitatud: 26.05.2008 0:15
Postitas tmac
Tubli Markel ja tervitused võimsa aja puhul ka lätimaalt. 9.6 on fantastika ja nüüd pole muud kui 8.XX.

Au ja kiitus Sämmile ja ülejäänud tiimile kindlasti

Postitatud: 26.05.2008 0:59
Postitas wirx
väga kena aeg 5+
suve jooksul ehk tuleb 2 koht ka ära siin http://www.dragtimes.com/Toyota--Supra-Drag-Racing.html
60ft aeg on impressive haapsalu lennuka kohta

Postitatud: 26.05.2008 8:10
Postitas pr8
Astrona kirjutas:
Markel kirjutas:Ega mul pole palju miskit öelda, numbrid räägivad enda eest!
9,6@240 60ft-> 1.36Markel
Pead oma profiilis Best ET ära vahetama nüüd. Loodetavasti saad seda veel korduvalt teha. Sellise 60ft'ga peaks sajani kiirendus 2sek kanti olema?
Nope.

Väga lihtsustatud arvutus:

60' = 18.3 m

s=at2/2 -> a = 2s/t2 = 36.6/1.85=19.8 m/s2 ehk 2G

100 km/h = 27.77 m/s

0-100 on seega 27.8/19.8 = 1.4 sek

2 sek sajani on a la 1.55 sek 60 ft

Postitatud: 26.05.2008 10:01
Postitas $upr@
Jõhker 60ft aeg :shock:
hmm sellise 0-60ft ajaga peaks 9,4 ja vähem ka tehtav olema :bb

Postitatud: 26.05.2008 10:28
Postitas Astrona
pr8 kirjutas:Väga lihtsustatud arvutus:
0-100 on seega 27.8/19.8 = 1.4 sek
2 sek sajani on a la 1.55 sek 60 ft
Siis u. 60ft juures ongi 100 sees, kui käiguvahetust sinna vahele ei tule :shock: Ulme

Postitatud: 26.05.2008 11:44
Postitas Samvel
1.käik on 0-93kph / 1.45s

Markel, tänud sõidu eest. ;) Pärast tahan videost vaadata mis toimus, sees eriti sittagi aru ei saanud... BOst kuni finišini käis kõik liiga ruttu. Launch oli kõige muljetavaldavam hetk, siis sai rada kiiresti läbi (kahju), varjuga pidurdamine, 10.4s aeg. Nimelt jõudu sai natuke juurde võlutud enne viimast starti ja see oli Markelile natuke uus jälle :)

Peasüüdlane ise
Pilt

Postitatud: 26.05.2008 12:54
Postitas tormi
tubli oled!

Postitatud: 26.05.2008 16:43
Postitas AndresZ
Nautige siis, kes kohapeal ei olnud:
http://www.youtube.com/watch?v=8SZS7qcEKMo

Postitatud: 26.05.2008 18:51
Postitas tartuvaim
õnnitlused super aja puhul
vot see on juba midagi

tundub et nüüd 2 valget eestis :)

Postitatud: 26.05.2008 19:03
Postitas wirx
kas videos olev sõit oli parim? kui jah, siis käiguvahetuste kiiruste arvelt saab kindlasti veel palju juurde ampsata :)

Postitatud: 26.05.2008 19:59
Postitas K24
wirx kirjutas:kas videos olev sõit oli parim? kui jah, siis käiguvahetuste kiiruste arvelt saab kindlasti veel palju juurde ampsata :)
Sellise väände ja võimsuse juures ei saa endale käiguvahetusel eksimust lubada ma arvan, parem veidi aeglasemalt aga kindla peale alguses. Aeg on muidugi julm, B klassist sellist pauku vast ei oodanud keegi.:)

Postitatud: 26.05.2008 20:15
Postitas MeelisV
wirx kirjutas:kas videos olev sõit oli parim? kui jah, siis käiguvahetuste kiiruste arvelt saab kindlasti veel palju juurde ampsata :)
ei see oli sõit nr 2 mis lõppes tulemusega 10,3...

9,6... oli 3. sõit

Postitatud: 26.05.2008 20:24
Postitas wirx
K24 kirjutas:
wirx kirjutas:kas videos olev sõit oli parim? kui jah, siis käiguvahetuste kiiruste arvelt saab kindlasti veel palju juurde ampsata :)
Sellise väände ja võimsuse juures ei saa endale käiguvahetusel eksimust lubada ma arvan, parem veidi aeglasemalt aga kindla peale alguses. Aeg on muidugi julm, B klassist sellist pauku vast ei oodanud keegi.:)
100% nõus ja egas isegi ei julgeks uue mootoriga autol WOT-i väga vajutada kohe...tasa ja targu...

Postitatud: 26.05.2008 22:50
Postitas Markel
mootor pole nii uus midagi.
Me tegime natuke targemalt, et katsetasime esmalt mootori pingis ära, et rajal üllatusi ei tuleks. Pingis sai kordi 10 vast tehtud full boost tõmbeid 9500rpm-ini, et oleme ikka kindlad, et miskit rajal ei juhtuks.

Seega , kui keegi annaks ämbriga pidamist juurde, saaksime ka õige rõhuga sõita, hetkel siis ainult WG vedrude peal ja vääägaa madala boostiga.

Aga väiksed ettevalmistused veel ja siis juba Speedestil näeme

Postitatud: 27.05.2008 22:13
Postitas Markel