8. leht 48-st
Postitatud: 15.11.2007 19:28
Postitas RICE BURNER
Sai pikalt kaalutud ja lõpuks otsustasin tellida kaks GT3071 Custom 3 inlet-ga, millest peaks piisama 1000rwhp-ks.
Võrreldes eelmiste turbotega spool ei tohiks eriti erineda, mis on selle auto eelis võimsamate autode ees.
Plaan on V6 panna laulma 9000 pöördega, mis nende turbotega juba on võimalik.
Postitatud: 16.11.2007 20:28
Postitas Marko
üllata juba uute piltidega

ehk saavad osad kodanikud sellest ka inspiratsiooni.
Postitatud: 17.11.2007 0:52
Postitas RICE BURNER
Sai siis sellised põnevad asjad soetatud. Ilmselt pole paljud Wet intercoolerit näinud.
Ruumipuudus saab nendega kindlasti lahendatud. Kummagi turbo jaoks oma.

Postitatud: 17.11.2007 1:11
Postitas Mihkel
Olen ühele sama cooleriga G60 mootoriga autole MS-i paigaldanud.
Kahjuks ei mäleta, kuidas selle cooleri effektiivsus oli.
Selle raha eest millega neid müüakse ebay-s tundus küll suht viisakas.
Postitatud: 17.11.2007 21:09
Postitas zoom1
Millega seda vett jahutatakse mis coolerist läbi käib?
Eeldades, et see peab olema ikka madalama temperatuuriga kui välisõhk, et asi ka ära tasuks?
Postitatud: 17.11.2007 22:05
Postitas Mihkel
Eraldi auto ees asuva jahutusradikaga.
On ka muid viise ilmselt.
Postitatud: 18.11.2007 0:33
Postitas henri
Dragil on jääkuubikud abiks. Peale sõitu lastakse kätepesuvesi välja ja paaki valatakse külm vesi koos jääga. Vett tuleb ainult varuda + korralik jäämasin.
Postitatud: 22.11.2007 21:49
Postitas Markel
neile turbodele tuleb natuke gaasi lisaks lasta vist kui seda numbrit taga ajada? Palju shot on plaanitud??
Postitatud: 23.11.2007 9:33
Postitas RICE BURNER
neile turbodele tuleb natuke gaasi lisaks lasta vist kui seda numbrit taga ajada? Palju shot on plaanitud??
Eks ma lasen natuke gaasi kindlasti, kuid ega turbod kogu võimsust tekita. Lombi taga on päris mitu näidet, kelle auto nende turbotega vaid 32psi-ga 900hp rattast saavutavad.(no nos) Aga peamine on ikka kiirus, mitte hp numbrid.
Postitatud: 23.11.2007 16:30
Postitas marten28
Kas nende vesi-õhk jahutitega pole mitte see, et lühikesed boostid siis on asi väga bro, kuid kui pikemaajaliselt tempi vaja jahutada, siis ei ole nad enam nii effektiivsed kui õhk-õhk tüüpi jahutajad. Ma mõtlen siin suhteliselt lähenemist - üldse ei vaidle vastu, et nad praeguse cooleri ületavad.
Ise uurisin kunagi netist, seda inffi, sest mul on ka pillil vesi-õhk vahejahuti aga ainult üks

mitte kaks. Ja jõudu on ka seetõttu poole vähem kui sul plaanis.
PS vee asemel võib ju vedelat lämmastikku kuhugi paaki pana - vot kus siis jahutaks

Kuid kui natukenegi õhuniiskust siis jäätab coolori seest kohe kinni

Postitatud: 23.11.2007 17:24
Postitas RICE BURNER
Vaatasin erinevaid teste ja sain teada, et vesicooleri efektiivsus on kordades parem, kui auto alles stardib, kuid sõites pikemat aega erinevus peaaegu puudub. Lisaks on võimalik ringlevat vett jääga jahutada, mis tõstab vesicooleri efektiivsust veelgi.
Muidugi autod, mis sõidavad tänaval on märksa mõistlikum varustada õhk-õhk tüüpi cooleriga. Juhul muidugi, kui pole ruumipuudusega tegu.
Vesicooleriga kaasneb lisaks kärjele veel pump, voolikud, veepaak ja jutimisüsteem ja vajab nn hooldust.
Kui kellelgi on kogemusi vesicooleriga, siis ootan huviga arvamusi.
Postitatud: 23.11.2007 18:33
Postitas marten28
RICE BURNER kirjutas:Vaatasin erinevaid teste ja sain teada, et vesicooleri efektiivsus on kordades parem, kui auto alles stardib, kuid sõites pikemat aega erinevus peaaegu puudub. Lisaks on võimalik ringlevat vett jääga jahutada, mis tõstab vesicooleri efektiivsust veelgi.
Muidugi autod, mis sõidavad tänaval on märksa mõistlikum varustada õhk-õhk tüüpi cooleriga. Juhul muidugi, kui pole ruumipuudusega tegu.
Vesicooleriga kaasneb lisaks kärjele veel pump, voolikud, veepaak ja jutimisüsteem ja vajab nn hooldust.
Kui kellelgi on kogemusi vesicooleriga, siis ootan huviga arvamusi.
Selge igatahes, seda on tore kuulda, et mul päris mõtetu asi peal pole
Ega Eestis vist eriti teadjaidmehi selles vallas pole. Niipalju kui mina tean, siis ainukesed autod millel see originaalis peal on Mercedes: 5,5 AMG (1 cooler), SLR (sama mootor nagu 5,5 AMG aga 2 coolerit) ning 600bi-trubo (2 coolerit). Kui keegi teab veel pille (äkki mõni audi vms) siis võiks harimise mõttes mainida.
Ja kogemused ka puuduvad ning ilmselt ei tulegi, sest kasutan orig süsteemi (kergelt modifitseeritult loomulikult - eesmised radikad mõtlen ise välja). Kui soovi on võid ju ka kiigata; arvatavasti oled asja juba enne endale selgeks teinud - kuid mõnikord on tehasemeeste lahendused siiski päris head. Tõsi mootor ja auto on praegu eraldi
OT: Aga see õhu komprimeerimisel tekkiv soojushult on ikka päris kenake kogus küll. Stendis katsetades panin cooleri radika vette ja 50 L nõu läks ikka päris kiiresti soojaks

Edasi ei jäänud muud üle kui jooksvat trassivett kasutada
Nii, et seetõttu jää kasutamine - võibolla 400m peal on tõesti temast abi - miili puhul vist küll mitte; krt kindla vastuse andmiseks peaks soojusarvutuse loomulikult läbi viima - kõhutunne lihtsalt pakkus praegu.
Postitatud: 23.11.2007 18:55
Postitas RFL
marten28 kirjutas: Kui keegi teab veel pille (äkki mõni audi vms) siis võiks harimise mõttes mainida.
focus rsil peaks ka minuteada olema, vähemalt ühe omanik väitis seda
Postitatud: 24.11.2007 0:07
Postitas altz
Audi A8 3.3TDI omab ka vesi-õhk coolerit.
Postitatud: 24.11.2007 11:57
Postitas Markel
nüüd kus rehvivalik vaba, mis rehvi plaaanid kasutada?? Kui laia??