Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
memphis
Postitusi: 10
Liitunud: 29.08.2005 19:24

Postitus Postitas memphis »

Silwer kirjutas: Võiksid mõne video teha kuidas seierid hüppavad, kui lapatsit anda... :)

Seiereid veel ise pole näinud, aga reede õhtul pimedas oli küll mega, kui kaks punast tuld turbovile ja BOV susina saatel horisondi poole kadusid. :)
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Nii, dynos käidud ja tulemus oli...............hmmm....................kuidas nüüd öelda 295 hj ja 344 nm väänet 5738rpm :):):)

Eelmine kord turboklubi dynopäeval sain tulemuseks 260hj/406nm väänet 3500rpm

Ehk siis pärast:
Fuel managemendi installi
2 korda suurema turbo installi
0.7 baari suurema rõhu (olgu öeldud et antud tulemus on mõõdetud 28 psi rõhu juures, ennem oli 1.3 bari originaal turboga)
680cc pihustite installi (mis on 6200 prmi juures 100% avatud ehk siis lõppesid otsa)
Korraliku wastegate installi
3" väljalaske insalli jne

Kogu see töö on toonud mulle 35 lisahobujõudu, ja 60 nm vähem väänet :):)IRW

Sõidumõnu, hmm auto läheb 100-200ni neljanda käiguga ca 10 sekundit. Ma ei saa oma eelmise setupiga üldse võrreldagi, 3 ja 4 käigu kiirendused on päris "hirmsad", autol lõpeb jõud alles siis kui piirajas on, sama on 5 käiguga.


Järgmine käik, soome dynosse, eks teadagi miks...

ah jah, graafik ka:
Pilt
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Tuuning on õnnestunud kui jõudu pole vähenenud :-D
Ega need hp jah kergelt tulla taha, loodame et soomes käik siis õigustab ennast :)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

mis käiguga mõõdeti et kiirus on 175km/h? kas ikka neljandaga? hmmz
Kasutaja avatar
porkee
Postitusi: 140
Liitunud: 20.03.2005 23:12

Postitus Postitas porkee »

panter kirjutas:mis käiguga mõõdeti et kiirus on 175km/h? kas ikka neljandaga? hmmz
Hello,
mul lõppeb kolams käik 180km/h ja seda siis ka Maxi autol kuna ülekanne ja piiraja samad :roll: .



Regards,
Porkee
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ma lihtsalt mõtlesin et neljas on yldiselt otse käik vist ja kui mõõdeti neljandaga et miks ni väike kiirus aga jah vbl kolmandaga siis
Kasutaja avatar
porkee
Postitusi: 140
Liitunud: 20.03.2005 23:12

Postitus Postitas porkee »

panter kirjutas:ma lihtsalt mõtlesin et neljas on yldiselt otse käik vist ja kui mõõdeti neljandaga et miks ni väike kiirus aga jah vbl kolmandaga siis
Sellepärast ka minu viimane postitus-miks kiirus selline???




Regards,
Porkee
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Paar värskemat pilti ka. Uus "tuuleampsaja"
Pilt
Pilt

Tegin väikese kõksu autoga, mingi 5 kmh tunnis, esistangetala vajab vahetust. muu Ok
Veel üks pilt auto hetkeseisust:
Pilt

Aga jah, neljanda käigu piiraja peaks olema mingi 220 kmh. Siin kaks võimalust kas oli pink valesti kalibreeritud, või et rattad "julmalt" libisesid läbi.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Seda graafikut ja neid numbreid võib tiba huumoriga võtta... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

need jõnksud kõik seal vist käiguvahetused? ei usu et rattad väga libisesid seal:) vbl minig kalibreerimise asi siis jah
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

panter kirjutas:need jõnksud kõik seal vist käiguvahetused? ei usu et rattad väga libisesid seal:) vbl minig kalibreerimise asi siis jah
Ei ole käiguvahetused. See on mingi niisama porno... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Võin veel niipalju kommenteerida et tuttav soomlane sai sama setupiga mis mina ennem (K26/8) 1.3 bari ülerõhku ja 300 hj, mina laki pingis oma autoga täpselt sama seadistusega 260hj. Ja uue turbo jne asjadega 5 hj vähem kui soomlane oma autoga soome dynos.


Max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

Võibolla tasuks ka mõne teise loomaga jõudu katsuda!
Ja mine võtta kinni kelle pink õigeid numbreid näitab?
Turbo auto
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ints kirjutas:Võibolla tasuks ka mõne teise loomaga jõudu katsuda!
Ja mine võtta kinni kelle pink õigeid numbreid näitab?
Vihjeks niipalju, et on olemas selline tore asi nagu viies ratas, millega mõõdetud kiirendus ja veerandmiilil saavutatud lõppkiirus päris hästi võimsusnumbreist aimu annab.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Raceboy kirjutas:
Ints kirjutas:Võibolla tasuks ka mõne teise loomaga jõudu katsuda!
Ja mine võtta kinni kelle pink õigeid numbreid näitab?
Vihjeks niipalju, et on olemas selline tore asi nagu viies ratas, millega mõõdetud kiirendus ja veerandmiilil saavutatud lõppkiirus päris hästi võimsusnumbreist aimu annab.
Sorry for ot aga olen juba ammu mõelnud et selle 5-da ratta võiks tegelikult kuskil kamba peale teha lasta koos vastava softijupiga - see etem, kui mingi düno (saab võrrelda ka näiteks erinevate ülekannete, rehvimõõtude jne vahesid).
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Suletud