8. leht 21-st

Postitatud: 08.05.2009 11:20
Postitas Taavi
Palju ET Street juurde annab 233-le? Kas mingit muud tagasilla ülekannet ei õnnestu OMC jaoks alla sättida? Kui ülekanded klapiksid, siis sinu setupiga peaks olema reaalne OMC-l igasugustele rohelistele Porschedele ka tagatulesid näidata :)

Postitatud: 08.05.2009 12:09
Postitas Astrona
Taavi kirjutas:Palju ET Street juurde annab 233-le? Kas mingit muud tagasilla ülekannet ei õnnestu OMC jaoks alla sättida? Kui ülekanded klapiksid, siis sinu setupiga peaks olema reaalne OMC-l igasugustele rohelistele Porschedele ka tagatulesid näidata :)
Dragi rehvidega peaks tippkiirus ikkagi langema ju.
Neid 3.69 ülekandeid peaks ju nissanimehe õuel vedelema.
233 oli sul 7100RPM piirajaga. Juba 7600 annaks ~250kmh, ja kui teo-taldriku vahetuse teed, siis 264 ja seda väikse rehviga. Korraliku 17" sega 290kmh :)
Ost-müük all on 1 pakkumine, kust saaksid 3076R'i ;)

Postitatud: 08.05.2009 13:48
Postitas RFL
Taavi kirjutas:Palju ET Street juurde annab 233-le? Kas mingit muud tagasilla ülekannet ei õnnestu OMC jaoks alla sättida? Kui ülekanded klapiksid, siis sinu setupiga peaks olema reaalne OMC-l igasugustele rohelistele Porschedele ka tagatulesid näidata :)
Street vs Toyo on 235/60 vs 205/55. Minu arvutuste järgi tuleb ümbermõõt 2082mm vs 1904mm ehk 9,4% ning tõesti, kui originaal piiraja oli 7200rpm, siis nüüd on 7500 ja seega 265kmh max.
Differ on mul S14 automaadi 3.9 visko. Miilile oleks muidugi parem manuaali 3.69, kuid seda küll ostma ei hakka ja pealegi peaks Streetidega varu küllaga olema ka miilil. Paljudele teeb muret Streetide veeretakistus, kuid mina eelistan neid tänavarehvidele, sest siis on pidamine algusest peale.
GT3 RS-i küll ei sihi. Eesmärgiks on sõita kiiremini, kui eelmine kord, ehk siis 241+kmh ja tahaks A klassist jagu saada. Eelmine aasta sõitis Shabalin ikka uskumatu 241kmh, tahaks tõestust, et ülelaadimisest üldse kasu on :)

Postitatud: 08.05.2009 13:53
Postitas RFL
Astrona kirjutas:Ost-müük all on 1 pakkumine, kust saaksid 3076R'i ;)
Valisin spetsiaalselt 3071, mitte 3076 ja praegu tundub, et tegin väga õigesti selle valiku.

Postitatud: 08.05.2009 14:11
Postitas Raceboy
Siin on üks väike vihje, kuidas spoolib 3071 (A/R .82 tavalise turbiinikojaga) 2liitrise 8v mootori peal, mille kaane voolavus just parimate killast pole (Porsche 924 Turbo):



http://archive9.pixbox.se/arkivet/synli ... 7900.jpg?0


Full boost 3500 peal käes.

Siit näeb pilte mootoridünos tehtud häälestusest/mõõtmisest:

http://www.pixbox.se/alb_show_id4595_page0.html

Postitatud: 08.05.2009 14:46
Postitas Astrona
Raceboy kirjutas:Siin on üks väike vihje, kuidas spoolib 3071 (A/R .82 tavalise turbiinikojaga) 2liitrise 8v mootori peal, mille kaane voolavus just parimate killast pole (Porsche 924 Turbo):
Ja log-type kollektor :lol:
Samas 3000 peal tal võimsus u. sama mis Tanelil, seega võib öelda, et madalapöörde seadistamine antud juhul on väike pudelikael - rohkem on piirajaks ikkagi see turbo flants. Aga ei tea kui divided koja alla panna korralik 2cm flants, mis jagab joa kaheks, kas siis seal effektiivsus ikka oluliselt väiksem kui ühe suure kojaga? Praegu kuna flants vale, võib seal mingi backpressuur tekkida ja WG vedru valikul pole sellega arvestatud - ning wg siristab natuke kõrvalt.

Postitatud: 08.05.2009 16:34
Postitas RFL
Astrona kirjutas:
Raceboy kirjutas:Siin on üks väike vihje, kuidas spoolib 3071 (A/R .82 tavalise turbiinikojaga) 2liitrise 8v mootori peal, mille kaane voolavus just parimate killast pole (Porsche 924 Turbo):
Ja log-type kollektor :lol:
Samas 3000 peal tal võimsus u. sama mis Tanelil, seega võib öelda, et madalapöörde seadistamine antud juhul on väike pudelikael - rohkem on piirajaks ikkagi see turbo flants. Aga ei tea kui divided koja alla panna korralik 2cm flants, mis jagab joa kaheks, kas siis seal effektiivsus ikka oluliselt väiksem kui ühe suure kojaga? Praegu kuna flants vale, võib seal mingi backpressuur tekkida ja WG vedru valikul pole sellega arvestatud - ning wg siristab natuke kõrvalt.
Ma olen nõus, et lag-i suurendab mingil määral divided turbo tavalise kolde otsas, kuid ma usun, et suuremad süüdlased on nukkvõllid ja vl-kollektor, mis mõlemad on orienteeritud kõrgematele pööretele.
Wastegate'i juhib ecu läbi solenoidi.

Postitatud: 08.05.2009 17:35
Postitas Dc85
Mis rõhuga 12.7 sõitsid?

Postitatud: 08.05.2009 18:43
Postitas RFL
1,4-1,5 vahemikus oli dünos. sõidu ajal ei jõua vaadata, sest kui rõhk taga, saab käik väga kähku otsa.

Postitatud: 10.05.2009 9:50
Postitas Astrona
RFL kirjutas:1,4-1,5 vahemikus oli dünos. sõidu ajal ei jõua vaadata, sest kui rõhk taga, saab käik väga kähku otsa.
Saan aru, et sa ei loginud. Aga kas on teoreetiline võimalus selle ajuga logida? EGT WB sul puudub, aga näeks vähemalt temperatuure, rõhkusid ja käiguvahetus pöördeid ning käiguvahetus-kiirusi. Mida rohkem infot, seda paremaid otsuseid saab ju teha - ja progress meenutab vähem jenkat ;)
Kui Maxim sulle garantiid otseselt ei anna ja ajule plommi peale ei pane, siis võiksid ise visata pilk sinna ajju, ja edaspidi muutuks auto peale igat vajutust paremaks. Poeg õpetab isa nikerdama :lol:

Postitatud: 10.05.2009 15:28
Postitas RFL
Astrona kirjutas: siis võiksid ise visata pilk sinna ajju, ja edaspidi muutuks auto peale igat vajutust paremaks.
sa ei saa ikka asjast aru.

proovin sulle näitena selgitada.
ütleme, et meil mõlemil on vaja autokeret keevitada, aga me kumbki ei oska.
mina viin auto keevitaja kätte, kes laseb asja korraliku õmblusega kinni ja ongi kõik.
sina ostad keevitusaparaadi ja õpid oma auto peal keevitama, keerates p***e mitu autokeret, keevitusaparaati ja kulutades kilomeetrites keevitustraati ning saad auto sõitma sügise lõpuks.
nüüd selle tulemusena olen mina jobu, kes ei ehita ise enda autot, ega oska keevitada, kuid kelle autokere on korras.
sul on nüüdsest õigus targutada teistega keevitusteemadel, sest sai ju kõvasti loetud teooriat keevitamise kohta ja autokere on sul ENDA ARVATES korras, kuigi tegelt ei ole see üldse kindel.

kaks täiesti erinevat lähenemist. sulle meeldib ise pusida ja õppida, riskides selle nimel kogu projektiga (OMC 2008)

ja mulle meeldib oma autoga sõita.

kui autoehitamine on male ja sõitmine kabe, siis sina oled maletaja ja mina kabetaja. sa võid jäädagi tögama, et ma malet ei oska, kuid mina ei oskaks olla, kui saaksin kabet mängida nii harva, kui sina

Postitatud: 10.05.2009 15:42
Postitas Mihkel
:-D

Postitatud: 10.05.2009 23:13
Postitas prr
cool one, RFL, cool one 8)

Postitatud: 11.05.2009 0:38
Postitas Astrona
RFL kirjutas:....
Minu soov pole su 2 kolbi endale saada, vaid see, et sul mu 2008 hele leek ei korduks ja et juba see aasta saaksid masina korda. Tean seda, et sa ei tahagi ise "keevitamist" osata, sorry, et see mulle nii raske mõista on. Aga sa sõidad ju masinaga, millel on "alusraam keevitatud", ja kuna logimist ei kasuta, siis läheb ka "proffi-keevitajal" kauem aega.
Küsimus pole aru saamises...Me oleme erinevad...Mul on olnud võimalusi osta kiiiire auto, aga ma tahan ka võidust mõnu tunda, mitte ainult sõita. Kadestan sind ses mõttes, et sa suudad nautida vähema vaevaga. Oli vist Tammsaare... "Tee tööd, näe vaeva..." siis isegi kui ei tule 12.0 on 13.0'iga nauding suurem. Mu 1 suuremaid naudinguid ses vallas oli näiteks 1 kord kui 68a kadettiga sai uus mootor just peale ja töökoja taga 50m sõita - kuigi autol puudus tulemüür, uksed, kapott, gaasipedaal jms ebaoluline :) aga investeeritud vaev tuletas kompenseeris kõik 10 kordselt. Sinust ma saan aru, aga mõni vend kiirendab üldse ostetud masinaga :?.

Kui su eesmärk on võimalikult palju sõita, võiks ju boosti üldse vähemaks keerata, võtaks ka veerandmiil kauem aega ;) Tundub, nagu sul oleks taktikaks mind psühholoogiliselt pehmendada :lol: nice try. Eks ma pean oma vähema sõidukogemuse siis kuidagi tehnikaga kompenseerima :lol:

Postitatud: 14.05.2009 16:49
Postitas tmac
:axe peaasi ,et poisid hästi läbi saavad